Οι 7 βασικές έννοιες του Ψηφιακού Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων

Α Decrease font Enlarge font
Οι 7 βασικές έννοιες του Ψηφιακού Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων

Σήμερα αναδημοσιεύουμε το πρώτο μας άρθρο στην ενότητα Digital της Tornos News μαζί με τους σχετικούς συνδέσμους για την κάθε ενότητα από άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν μεταγενέστερα.

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το
Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.   

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο:

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο:
Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.   

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο

H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα

Το Ιδανικό Κοινό και η Σημασία του για το Ξενοδοχείο μας.

Το Ιδανικό Κοινό για το Ξενοδοχείο μας: Ποιοι Είναι ;

Πως Προσελκύουμε το Ιδανικό Κοινό μας

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο

Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα:
Τα 7 κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα:

Πως Μετριέται η Επιτυχία στο Ψηφιακό Marketing Ξενοδοχείων?

 

*Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency 



( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 28/03 15:22

    Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού: Νέα εκτίμηση για μείωση των διεθνών αφίξεων κατά 20-30% το 2020

  2. 28/03 15:06

    Ομοσπονδία καταλυμάτων "Κνωσσός": Πρόταση στα μέλη για ελαστική πολιτική ακύρωσης κρατήσεων

  3. 28/03 14:26

    TUI: Δάνειο ύψους 1,8 δισ.ευρώ από την κρατική τράπεζα KfW

  4. 28/03 14:03

    Ο Όμιλος ΟΤΕ προσφέρει 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των ελληνικών νοσοκομείων

  5. 28/03 13:57

    FedHATTA: Μαζί για τον Τουρισμό: Μηχανισμός στήριξης των τουριστικών γραφείων

  6. 28/03 13:44

    Έκτακτη επιδότηση ζητούν και οι ξεναγοί

  7. 28/03 13:32

    Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο: Τι δείχνει έρευνα για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στην οικονομία και τις επιχειρήσεις

  8. 28/03 13:23

    ΗΠΑ: Κλινικές δοκιμές σε φάρμακο και εμβόλιο κατά του ιού

  9. 28/03 13:21

    Κορωνοϊός | Ισπανία: Πάνω από 36 δισ. το πλήγμα στον τουρισμό - τα οικονομικά μέτρα

  10. 28/03 13:18

    Πώς επιστρέφονται τα ποσά συμμετοχής στην Mobile World Congress της Βαρκελώνης

  11. 28/03 13:13

    Μεγάλη προσφορά των αδερφών Δερβένη στο Κέντρο Υγείας και το ΕΚΑΒ Σκιάθου

  12. 28/03 11:17

    Το εκκλησάκι στο κέντρο της Αθήνας που ίσως δεν έχεις παρατηρήσει

  13. 28/03 11:15

    Θησείο: Η παρανόηση με το όνομα και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες

  14. 27/03 20:20

    Μ. Κόνσολας: Ισχυρό μήνυμα από το υπουργείο και τον ΕΟΤ στους επισκέπτες από την ερχόμενη εβδομάδα

  15. 27/03 15:46

    Γερμανία | Η λύση για την επιβίωση των τουριστικών γραφείων: Δημιουργία ταμείου διαχείρισης οφειλών

  16. 27/03 15:31

    Aegean και Ελληνικά Πετρέλαια προσφέρουν δωρεάν 10 πτήσεις μεταφοράς ιατροφαρμακευτικού υλικού

  17. 27/03 15:24

    Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού ζητεί από τις επιχειρήσεις να προτείνουν λύσεις

  18. 27/03 15:06

    Κρουαζιέρα: Νέες ημερομηνίες επανεκκίνησης από εταιρείες

  19. 27/03 14:53

    Η Ε.Ξ. Κω στηρίζει τον αγώνα για την αντιμετώπιση της πανδημίας

  20. 27/03 14:46

    ΙΑΤΑ: Ανάγκη για ρευστότητα 200 δισ. δολ. στις αερομεταφορές

  21. 27/03 14:08

    SOS από τις αεροπορικές εταιρείες Air Mediterranean, Blue Bird, Ellinair, GainJet, Lumiwings, Orange2Fly

  22. 27/03 13:47

    Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού: Επιμόρφωση στελεχών με webinar

  23. 27/03 13:41

    Θετικός στον κορωνοϊό ο Μπόρις Τζόνσον

  24. 27/03 13:33

    Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ εξωτερικού αιχμή του δόρατος στη μάχη κατά του κορωνοϊού

  25. 27/03 13:29

    Κορωνοϊός: Ποια μέτρα στήριξης ψήφισε το ευρωκοινοβούλιο

  26. 27/03 13:12

    ΠΟΕΕΤ: Τα μέτρα δεν καλύπτουν όλους τους εργαζομένους στον τουρισμό - 6 νέες προτάσεις

  27. 27/03 13:09

    Υπεγράφη η νέα τοπική ΣΣΕ ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου

  28. 27/03 13:07

    Κορωνοϊός: Κλείνουν ξενοδοχεία και στη Ρωσία

  29. 27/03 13:07

    Κορωνοϊός: Η Qatar Airways αυξάνει τις πτήσεις από Αυστραλία για αποκλεισμένους επιβάτες - Σύνδεση και με Αθήνα

  30. 27/03 13:05

    Μάχη με το χρόνο για τα γερμανικά τουριστικά γραφεία – Άμεση κρατική στήριξη ζητεί η DRV

  31. 27/03 13:02

    Απόφαση: Οι ρυθμίσεις για το θέμα των μεταχρονολογημένων επιταγών

  32. 27/03 12:51

    Γερμανία: Αίτημα για απαλλαγή των αερομεταφορέων από τις πάγιες υποχρεώσεις τους στην κρίση

  33. 27/03 12:28

    "Κενά αέρος" στην εξαγορά της Condor

  34. 27/03 12:14

    Ένα από τα πιο όμορφα νεοκλασικά της Αθήνας που κατεδαφίστηκε

  35. 27/03 12:03

    Δεν βλέπω να ανοίγει η τουριστική σεζόν πριν από τον Ιούλιο

  36. 27/03 11:28

    Μεταφέρεται για το Μάιο του 2021 η Έκθεση DEFEA

  37. 27/03 11:11

    Συγγρού: Η ιστορία του δρόμου που ασφαλτοστρώθηκε σχεδόν σε 1 μέρα

  38. 27/03 10:52

    Το Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας μελετά τις οριζόντιες συνέπειες της πανδημίας στην οικονομία

  39. 27/03 10:49

    Κορωνοϊός: Οι πλούσιοι αγοράζουν ιδιωτικά νησιά για πολυτελή απομόνωση

  40. 27/03 10:38

    Ξενοδοχείο στην Ελβετία προσφέρει πακέτο πολυτελούς καραντίνας και τεστ για κορωνοϊό

  41. 27/03 10:36

    Η επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία στη Μύκονο

  42. 27/03 10:34

    Η επόμενη μέρα: Αλλαγή χρήσης 4 κτιρίων σε ξενοδοχεία σε Πάτρα, Χανιά και Ρόδο

  43. 26/03 20:26

    Γενναία κρατική στήριξη των εργαζομένων σε 11 ευρωπαϊκές χώρες

  44. 26/03 19:53

    Καλά νέα για τη γρήγορη διάγνωση του κορωνοϊού

  45. 26/03 18:53

    Υπ. Τουρισμού: Νέα λίστα με 268 ξενοδοχεία που μένουν ανοικτά

  46. 26/03 18:15

    ΤΟ ΤΑΠ καλεί να… σερφάρουμε στον Πολιτισμό

  47. 26/03 17:27

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για την αναβάθμιση του visitgreece.gr

  48. 26/03 16:40

    Θετικά δέχονται οι καταναλωτές τις διαφημίσεις με επίκεντρο τον κορωνοϊό

  49. 26/03 15:40

    Το 10% του κανονικού αριθμού πτήσεων θα εκτελεί η KLM στο θερινό πρόγραμμα

  50. 26/03 14:49

    Ένα στα τρία αεροσκάφη στον κόσμο, καθηλωμένα στο έδαφος

  51. 26/03 14:21

    Ξενοδοχεία της Ασίας λειτουργούν ως καραντίνα για ταξιδιώτες που θέλουν απομόνωση!

  52. 26/03 14:12

    Ρωσία: Στοπ σε όλες τις επιβατικές πτήσεις – Καραντίνα σε Ρώσους που επαναπατρίζονται

  53. 26/03 14:01

    Γερμανία: 24 δισ. ευρώ οι απώλειες στους ταξιδιωτικούς προορισμούς το Μάρτιο και τον Απρίλιο

  54. 26/03 13:48

    Μετά την υγεία, ρευστότητα και επιτόκια για την επιβίωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  55. 26/03 13:45

    Πώς η κρίση επηρεάζει του ελέγχους οικονομικών καταστάσεων των εταιριών

  56. 26/03 13:32

    Ταξιδιωτικά γραφεία: Πόσο καλή λύση είναι τελικά η πίστωση για μελλοντικό ταξίδι;

  57. 26/03 13:15

    Ο ΣΕΤΕ στηρίζει τη δημόσια υγεία- Δωρεές και από επιχειρήσεις

  58. 26/03 13:11

    Προς μια πανευρωπαϊκή υπηρεσία πολιτικής προστασίας;

  59. 26/03 13:04

    ΗΠΑ: Μέτρα στήριξης και των τουριστικών γραφείων - Μήνυμα της ASTA

  60. 26/03 13:02

    COSMOTE: "Από το σπίτι, καλύτερα για όλους", με δράσεις και συνεχείς ενημερώσεις

  61. 26/03 12:45

    Γερμανικός τουρισμός: Δραματικές οι συνέπειες για τους τουρ οπερέιτορ

  62. 26/03 12:35

    Η Royal Caribbean ακυρώνει όλες τις κρουαζιέρες μέχρι τα μέσα Μαϊου

  63. 26/03 12:21

    Πράσινο φως του ΚΑΣ για το Ελληνικό

  64. 26/03 12:04

    Το 75% των Βρετανών πιστεύει ότι θα ταξιδέψει φέτος

  65. 26/03 11:24

    Koρωνοϊός: Ποια χώρα παίρνει μέτρα για την επισιτιστική της ασφάλεια

  66. 26/03 10:36

    WTTC: Δραματική έκκληση στους G20 να αναλάβουν άμεσα δράση για τον παγκόσμιο τουρισμό| Θα χαθούν 75 εκατ. θέσεις εργασίας

  67. 26/03 10:14

    Το μήνυμα της Πάρου στους μελλοντικούς επισκέπτες: "WE ready, YOU safe, ALL happy!"

  68. 26/03 10:08

    Πράσινο φως για συγχώνευση της ΤUI HELLAS με την ΝΤΕΣΤΙΝΕΪΣΟΝ ΣΕΡΒΙΣΕΣ ΓΚΡΙΣ ΤΡΑΒΕΛ ΑΝΤ ΤΟΥΡΙΣΜ

  69. 26/03 10:06

    H επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία στη Σαντορίνη

  70. 26/03 10:02

    Η επόμενη ημέρα: 6 άδειες για τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Ζάκυνθο, Χίο και B. Κυνουρία

  71. 25/03 17:24

    Κορωνοϊός: Πόσο κοντά στο εμβόλιο βρίσκεται η CureVac;

  72. 25/03 17:08

    Π.Αντωνίου: Στη σωστή κατεύθυνση τα μέτρα, που προτείνει ο κ.Κόνσολας

  73. 25/03 13:53

    Μέτρα: Επικαιροποιημένη λίστα με τον ΚΑΔ των κλάδων που πλήττονται

  74. 25/03 12:58

    5 συμβουλές για τους τουριστικούς επιχειρηματίες

  75. 25/03 12:42

    Η Royal Caribbean Cruises αναστέλλει τις κρουαζιέρες μέχρι τις 12 Μαΐου

  76. 25/03 12:28

    Επιτακτική η εξομάλυνση της παραγωγικής δραστηριότητας

  77. 25/03 12:16

    25η Μαρτίου: Τα ελληνικά χρώματα φωτίζουν το αεροδρόμιο της Αθήνας

  78. 25/03 12:09

    Πώς ο κορωνοϊός χτυπά και τις ελληνικές εξαγωγές ελαιολάδου

  79. 25/03 12:06

    H επόμενη μέρα: Επιχορηγήσεις για 4 ξενοδοχεία στην Κρήτη

  80. 25/03 12:04

    Η επόμενη μέρα: Έγκριση ανέγερσης ξενοδοχείου στη Μύκονο

  81. 24/03 18:20

    Αποτράπηκε "υγειονομική βόμβα": 21 από τους 263 επιβάτες από Ισπανία στην Αθήνα βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό

  82. 24/03 17:43

    Πράσινο φως για την έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία στην ΕΕ

  83. 24/03 16:52

    Aeroflot: Αναστέλλονται οι πτήσεις προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  84. 24/03 16:49

    Τουρισμός: H Kίνα ανοίγει το δρόμο για την επανεκκίνηση- ΄Άνοιξαν 3.714 αξιοθέατα!

  85. 24/03 16:29

    Σοβαρές ζημιές στο κάστρο της Κιάφας από τον σεισμό

  86. 24/03 15:56

    Σταϊκούρας: Διευρύνεται το πλαίσιο προστασίας από την επόμενη εβδομάδα- Νέα μέτρα

  87. 24/03 15:20

    Κανονικά θα διεξαχθεί η Διεθνής Τουριστική Έκθεση ITB Asia 2020 στη Σιγκαπούρη

  88. 24/03 14:59

    Αύξηση 4,7% των επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο

  89. 24/03 14:40

    Αναβάλλονται για το 2021 οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο

  90. 24/03 13:57

    Αποκλειστική συνέντευξη του υφυπουργού Τουρισμού Μάνου Κόνσολα: Χρειαζόμαστε μείωση ΦΠΑ σε μεταφορές, διαμονή κι εστίαση!

  91. 24/03 13:40

    Χωρίς περιοριστικά μέτρα η Σουηδία - αδιαφορία ή άγνοια;

  92. 24/03 13:38

    Τουρισμός | Καμπάνια αλληλεγγύης στη Γερμανία: "Αλλάξτε κράτηση, μην ακυρώνετε"

  93. 24/03 13:27

    Ποιες συναλλαγές δεν θα γίνονται στις τράπεζες από τις 24 Μαρτίου

  94. 24/03 13:03

    Γερμανία: Ένα ρολό χαρτί υγείας για κάθε αλλαγή κράτησης προσφέρει start-up!

  95. 24/03 13:02

    Βρετανία: 275 εκατ. λίρες οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις στους τουρίστες

  96. 24/03 12:52

    Arival: H Google και το Facebook πρέπει να βοηθήσουν τον τουρισμό

  97. 24/03 12:46

    ¨Μένουμε σπίτι"- πανελλαδική προβολή του μηνύματος της Περιφέρειας Κρήτης

  98. 24/03 12:37

    Εγκαταλείπουν τη Μαγιόρκα και οι τελευταίοι τουρίστες

  99. 24/03 12:37

    Αχτίδα αισιοδοξίας η υψηλή συμμετοχή στο διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της ΔΕΠΑ Εμπορίας

  100. 24/03 12:32

    Olympic Air: Αναστολή πτήσεων στο εξωτερικό- λίγες πτήσεις στο εσωτερικό