Οι 7 βασικές έννοιες του Ψηφιακού Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων

Οι 7 βασικές έννοιες του Ψηφιακού Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων

Σήμερα αναδημοσιεύουμε το πρώτο μας άρθρο στην ενότητα Digital της Tornos News μαζί με τους σχετικούς συνδέσμους για την κάθε ενότητα από άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν μεταγενέστερα.

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το
Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.   

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο:

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο:
Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.   

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο

H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα

Το Ιδανικό Κοινό και η Σημασία του για το Ξενοδοχείο μας.

Το Ιδανικό Κοινό για το Ξενοδοχείο μας: Ποιοι Είναι ;

Πως Προσελκύουμε το Ιδανικό Κοινό μας

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο

Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα:
Τα 7 κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα:

Πως Μετριέται η Επιτυχία στο Ψηφιακό Marketing Ξενοδοχείων?

 

*Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency 



Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 12/01 13:41

    DiscoverEU | Εισιτήριο σε 35.762 δεκαοκτάχρονους για να ανακαλύψουν την Ευρώπη

  2. 12/01 13:09

    ΕΕ: Ακυρώνεται το εμπορικό σήμα Turkaegean

  3. 12/01 06:12

    Κροατία: Αύξηση τουριστών, διανυκτερεύσεων και ταξιδιωτικών εισπράξεων το 2024

  4. 12/01 01:10

    Ηνωμένο Βασίλειο | Προειδοποίηση για απατεώνες σε κρατήσεις ξενοδοχείων

  5. 11/01 11:31

    Αν πρόκειται να ταξιδέψετε στο Βιετνάμ, πρέπει επειγόντως να το διαβάσετε αυτό

  6. 11/01 11:14

    Τα κρασιά της Λευκάδας στο Μπουένος Άιρες

  7. 11/01 10:56

    Ποια αεροδρόμια θα αναβαθμιστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο - Τα σχέδια για το Heathrow και το Gatwick

  8. 11/01 06:03

    Solmar Villas | "Επέλαση" στα ελληνικά νησιά με νέες βίλες το 2025 - νέος προορισμός η Σκόπελος

  9. 10/01 18:33

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη για το τουριστικό νομοσχέδιο: Ένα ακόμη βήμα για τη βιώσιμη και ποιοτική ανάπτυξη

  10. 10/01 16:26

    Κρουαζιέρα | Πλοηγικός σταθμός στη Μύκονο για τη βελτίωση των υπηρεσιών στους επιβάτες

  11. 10/01 15:51

    Πόσοι εργαζόμενοι μπορούν να φοιτήσουν στα Τμήματα Μετεκπαίδευσης του Υπ. Τουρισμού

  12. 10/01 14:57

    Άνοιξαν οι αιτήσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση ορεινών τουριστικών καταλυμάτων

  13. 10/01 14:18

    Αυτά ήταν τα 8 πιο αγαπημένα Airbnb του TikTok το 2024 – Το ένα στη Σκόπελο!

  14. 10/01 14:15

    Νομοσχέδιο | «Μπλόκο» σε χιλιάδες ακίνητα στη βραχυχρόνια μίσθωση – Οι προδιαγραφές και τα βαριά πρόστιμα

  15. 10/01 12:04

    Οι καθυστερήσεις νέων αεροσκαφών οδηγούν σε ακυρώσεις πτήσεων

  16. 10/01 11:30

    Τουρισμός: Οι 5 τάσεις που διαμορφώνουν τη ζήτηση διακοπών το 2025 – Τι δείχνει η νέα έκθεση τάσεων της TUI

  17. 10/01 11:06

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις: 66% επάνω από το 2019 οι διανυκτερεύσεις στην Ελλάδα κατά το «καλοκαιρινό τρίμηνο» του 2024

  18. 10/01 10:32

    Πού θα ταξιδέψει ο κόσμος το 2025 - Το Ιωβηλαίο φέρνει εκατομμύρια καθολικούς στη Ρώμη

  19. 10/01 09:42

    Στην Αθήνα η διοργάνωση των Ευρωπαϊκών Βραβείων Κινηματογράφου το 2027

  20. 10/01 06:10

    Τουρισμός | Πολυτέλεια με λιγότερα χρήματα σε φθηνούς προορισμούς αναζητούν οι Βρετανοί

  21. 10/01 06:05

    Ποιοι συγκροτούν την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης στο Δήμο Μαρκοπούλου

  22. 10/01 06:05

    Ξενοδοχεία - δωρητές σε Πυροσβεστικό Σώμα και Νοσοκομεία

  23. 10/01 06:05

    Καταδυτικός τουρισμός: Ελεύθερα Τεχνητά Υποβρύχια Αξιοθέατα στην Κίμωλο

  24. 10/01 06:05

    Σχέδιο για την ανάπτυξη της Ψερίμου

  25. 10/01 05:45

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Χαλκιδική και Ρόδο

  26. 09/01 19:16

    Νοέμβριος ιστορικών ρεκόρ για τις παγκόσμιες αερομεταφορές - Αύξηση της ζήτησης στην Ευρώπη

  27. 09/01 18:15

    9,9 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του Χιονοδρομικού Κέντρου Καρπενησίου

  28. 09/01 17:56

    Ελληνικός τουρισμός | Αυτό είναι το στρατηγικό σχέδιο της τεχνητής νοημοσύνης (!) για την 5ετία 2025- 2030

  29. 09/01 17:44

    Το δώρο του Ζάκερμπεργκ στον Τραμπ | Τέλος ο έλεγχος των γεγονότων στις πλατφόρμες της Meta

  30. 09/01 17:32

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας στο Ρότερνταμ

  31. 09/01 16:55

    Visa: Οι 5 τάσεις στις πληρωμές το 2025 - Από την Τεχνητή Νοημοσύνη στις πληρωμές σε πραγματικό χρόνο

  32. 09/01 14:11

    Κέρκυρα | Ρεκόρ αφίξεων εν μέσω προβλημάτων στις υποδομές, με κυρίαρχο την ύδρευση

  33. 09/01 14:05

    WORKFROMGREECE.GR 2024 | Δικτύωση, τεχνογνωσία & βιώσιμη ανάπτυξη

  34. 09/01 13:40

    Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας: Προσφυγή κατά του νέου τέλους από το Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

  35. 09/01 13:13

    Καλλιόπη Βέττα | Κίνητρα για την ενίσχυση του τουρισμού στην Δυτική Μακεδονία

  36. 09/01 12:50

    Στο Τάρπον Σπρινγκς στη Φλόριδα ο Α.Φιορεντίνος | Επαφές με την ομογένεια

  37. 09/01 12:37

    Τι αλλάζει στη νομοθεσία για τα glamping (πολυτελή κάμπινγκ)

  38. 09/01 12:08

    Η Κρήτη στους top 10 καλύτερους προορισμούς στον κόσμο | Tripadvisor Travellers’ Choice Awards

  39. 09/01 11:08

    Handelsblatt | Nέα ρεκόρ στον τουρισμό καταγράφει η Ελλάδα

  40. 09/01 10:36

    Βρετανικός τουρισμός | Οι άνω των 50 δεν επηρεάζονται από τη ακρίβεια στα ταξιδιωτικά σχέδια

  41. 09/01 06:05

    Οι 20 πιο «ηχηρές» αφίξεις πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελλάδα το 2025

  42. 09/01 06:05

    5 εγκρίσεις για μετατροπές σε Ανώνυμες Εταιρείες

  43. 09/01 06:05

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Κάρπαθο και Χαλκιδική

  44. 09/01 06:05

    Περιβαλλοντικοί Όροι για το Χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου

  45. 09/01 06:05

    Από ποιες χώρες επενδύουν στην Ισπανία και σε ποιους κλάδους

  46. 09/01 06:05

    Δύο απορρίψεις και μία έγκριση για ξενοδοχειακές μονάδες

  47. 08/01 23:14

    Ποιες είναι οι προδιαγραφές των ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης

  48. 08/01 23:04

    Έρχεται η περιβαλλοντική κατάταξη ξενοδοχείων και ενοικιαζομένων δωματίων

  49. 08/01 22:09

    Τι προβλέπεται για το καθεστώς χρονομεριστικής μίσθωσης καταλυμάτων - Όλη η Απόφαση

  50. 08/01 16:38

    Προς ψήφιση το τουριστικό σ/ν: Ρυθμίσεις για Airbnb και περιβαλλοντική κατάταξη των ξενοδοχείων

  51. 08/01 16:03

    National Geographic Traveller: Η Σαντορίνη στα 25 καλύτερα νησιά κρουαζιέρας για το 2025

  52. 08/01 15:27

    Yδροπλάνα σε Βόλο, Καλαμάτα και Σκύρο

  53. 08/01 13:36

    Lonely Planet | Η παραλία Σαρακίνικο της Μήλου στις 10 καλύτερες στον κόσμο για το 2025

  54. 08/01 12:17

    4η Παγκρήτια Ημέρα Καριέρας στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης

  55. 08/01 12:03

    PLAY Airlines: Έναρξη της εποχικής σύνδεσης με Αθήνα τον... Σεπτέμβριο

  56. 08/01 11:48

    Η Ryanair διεκδικεί αποζημίωση 15.000 ευρώ από επιβάτη - διαβάστε γιατί

  57. 08/01 11:47

    Τα ρεκόρ και οι κορυφαίες στιγμές του αεροδρομίου της Αθήνας το 2024

  58. 08/01 10:38

    Γερμανικός τουρισμός | +6% οι ταξιδιωτικές δαπάνες το 2025, ζήτηση για Μεσόγειο, επιστρέφουν οι έγκαιρες κρατήσεις

  59. 08/01 07:35

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Αθήνα και Σκιάθο

  60. 08/01 07:27

    Πράσινο φως σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κέρκυρα και στη Χαλκιδική για κατάχωση αρχαιοτήτων

  61. 08/01 07:21

    4 βεβαιώσεις λειτουργίας για επισκέψιμα οινοποιεία

  62. 08/01 07:19

    6 εγκρίσεις για Λύσεις Ανωνύμων Εταιρειών

  63. 08/01 07:14

    Αυξήσεις στο Τέλος Διαμονής: Ποιοι Δήμοι επιλέγουν να επιβαρύνουν τον τουρισμό το 2025

  64. 07/01 16:40

    Επάγγελμα Λεμβούχος στο Σπήλαιο Διρού

  65. 07/01 15:29

    Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο του 2025 στον Πειραιά

  66. 07/01 14:39

    Κρουαζιέρα: Γιατί η Norwegian ακύρωσε για δεύτερη χρονιά προσεγγίσεις στην Κέρκυρα

  67. 07/01 13:14

    TUI: 12,1 εκατ. ταξιδιώτες το 2024 επέλεξαν ξενοδοχεία της με πιστοποίηση αειφορίας

  68. 07/01 12:13

    Visa-Express: Νέα θαλάσσια σύνδεση με τη Λέσβο από την Τουρκία

  69. 07/01 11:45

    Η Delta διπλασιάζει τις εβδομαδιαίες πτήσεις από Ατλάντα για Αθήνα – 16.000 περισσότερες θέσεις το καλοκαίρι

  70. 07/01 11:42

    Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις Τελ Αβίβ - Αθήνα

  71. 07/01 10:51

    Παράκτιος τουρισμός | WTTC: Η κλιματική κρίση απειλεί με αφανισμό προορισμούς και αξιοθέατα

  72. 07/01 07:00

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Μεγανησίου

  73. 07/01 07:00

    Μυτιλήνη: Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας για το 2025

  74. 07/01 07:00

    Δήμος Θάσου: Παράταση συμφώνου συνεργασίας με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού

  75. 07/01 07:00

    Τα αποτελέσματα 2 διαγωνισμών για αναψυκτήριο στη Θεσσαλονίκη και για μεταφορικό έργο στα Βριλήσσια

  76. 07/01 07:00

    Πρόταση για ελεύθερο τεχνητό υποβρύχιο αξιοθέατο στην Ύδρα

  77. 06/01 14:26

    Η Grecotel, η σπασμένη βιτρίνα ταξιδιωτικού γραφείου του Λονδίνου και η πράξη αλληλεγγύης

  78. 06/01 13:30

    Στην τελική ευθεία η εξαγορά του Hotelplan από τον Dertour

  79. 06/01 12:42

    Τουρκικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αφίξεων στην Αττάλεια το 2024

  80. 06/01 07:33

    Κέρκυρα | Καταδυτικό πάρκο στην Παλαιοκαστρίτσα

  81. 06/01 07:32

    Οι δυνατότητες εξαγωγής ελληνικού κρασιού στη βουλγαρική αγορά

  82. 05/01 12:00

    To δεύτερο Διεθνές φεστιβάλ Ζεϊμπέκικου - IZEFA2025 έρχεται ξανά στην Αθήνα

  83. 05/01 11:51

    Καμπάνια προβολής της Πιερίας στο εξωτερικό σε συνεργασία με τον «alltours»

  84. 05/01 07:55

    Ισπανία: Δεν φτάνουν στους καταναλωτές οι μειώσεις των τιμών ελαιολάδου

  85. 05/01 07:53

    Ακολουθώντας τον Αριστοτέλη στα Αρχαία Στάγειρα

  86. 04/01 12:38

    Fodor's No List 2025 | Προορισμοί προς αποφυγή, λόγω των αντιδράσεων των ντόπιων κατά του τουρισμού

  87. 04/01 07:44

    Η Reeva Kingston στην ηγεσία της Olympic Holidays

  88. 04/01 07:13

    Ουγγαρία: Μεγάλες αυξήσεις στον κατώτατο μισθό σε ετήσια βάση έως το 2027

  89. 03/01 20:15

    Kύπρος: Αυθεντικές εμπειρίες μέσα από τους Δρόμους του Κρασιού

  90. 03/01 14:33

    Πώς θα εξελιχθεί το 2025 για τον παγκόσμιο τουρισμό: Από τα πολυτελή ταξίδια και το ΑΙ μέχρι τα ηλεκτρικά αεροσκάφη

  91. 03/01 13:46

    Επίσκεψη - αυτοψία Κεφαλογιάννη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού- 8,7 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του

  92. 03/01 13:32

    Στα «σκαριά» το Εθνικό Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων στον Πειραιά - Θα ανοίξει το 2026

  93. 03/01 13:28

    Saudia: Πώς θα πραγματοποιείται φέτος η σύνδεση Τζέντα – Αθήνα

  94. 03/01 13:13

    Η Air Baltic ακυρώνει πάνω από 4.000 καλοκαιρινές πτήσεις – Ανάμεσά τους τρεις για Ελλάδα

  95. 03/01 12:23

    Στεγαστική κρίση: Τελικά οι βραχυχρόνιες μισθώσεις και η golden visa ανεβάζουν τα ενοίκια; Τι δείχνει νέα μελέτη

  96. 03/01 10:46

    Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ έκθεση κοσμήματος, επίδειξη μόδας και πολιτιστικές δράσεις του Ιανουαρίου

  97. 03/01 10:41

    Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου | Έργα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών κρουαζιέρας

  98. 03/01 10:05

    ΑΑΔΕ | Τι ισχύει για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις τύπου Airbnb - οι 52 ερωτο-απαντήσεις

  99. 03/01 07:55

    Τι ΦΠΑ καταβάλλουν οι Ελβετοί ξενοδόχοι

  100. 03/01 07:53

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Δυτικής Σάμου