Οι 7 βασικές έννοιες του Ψηφιακού Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων

Οι 7 βασικές έννοιες του Ψηφιακού Marketing Τουριστικών Επιχειρήσεων

Σήμερα αναδημοσιεύουμε το πρώτο μας άρθρο στην ενότητα Digital της Tornos News μαζί με τους σχετικούς συνδέσμους για την κάθε ενότητα από άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν μεταγενέστερα.

Η τουριστική βιομηχανία έχει επηρεαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή ανάπτυξη. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ταξιδιώτες και τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας, κινούνται στους "ρυθμούς" των τεχνολογικών εξελίξεων: οι μεν τουρίστες, στην πλειονότητά τους, συμβουλεύονται το
Internet για την επιλογή του προορισμού, της διακίνησης και της διαμονής τους, ενώ το ψηφιακό marketing είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό μέρος των συνολικών ενεργειών marketing της κάθε τουριστικής επιχείρησης.  

Με το εισαγωγικό άρθρο το οποίο ακολουθεί ευελπιστούμε να σας μυήσουμε στις βασικές έννοιες του digital ή ψηφιακού marketing, αρχίζοντας μ’ έναν απλό ορισμό:  

«Το Ψηφιακό Μarketing είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της και να επιτευχθούν οι  επιχειρηματικοί της στόχοι» 

Είναι ένας γενικόλογος ορισμός, όμως κρύβει αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες κάνουν τη διαφορά. Ας τις δούμε μία-μία: 

1. Ψηφιακή παρουσία 

H ψηφιακή παρουσία είναι ένα προαπαιτούμενο για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για ψηφιακό marketing. Η παρουσία δεν αφορά μόνο το Site μας, έχει να κάνει με το σύνολο των αποτελεσμάτων αναζήτησης σχετικά με την τουριστική μας επιχείρηση. Το κοινό απαιτεί να  μπορεί να μας «βρει» online.  Αν δεν έχουμε φροντίσει εμείς για την ψηφιακή μας παρουσία, θα φροντίσουν άλλοι, ερήμην μας, δημοσιεύοντας κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμα και άρθρα. Συμβαίνει πολύ συχνά να μην είναι το Site μας το πρώτο αποτέλεσμα όταν ψάχνουμε την επωνυμία της επιχείρησής μας στις μηχανές αναζήτησης!

Είναι πολύ σημαντικό για το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο η οποία να μας ανήκει, να την διαχειριζόμαστε να την εμπλουτίζουμε και να την ανανεώνουμε.   

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο:

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

2. Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing 

Πολύ συχνά το ψηφιακό marketing αντιμετωπίζεται αποσπασματικά ή συγχέεται με μεμονωμένα είδη προώθησης όπως με την online διαφήμιση, ή με τη χρήση social media. Δεν υποκαθιστά το Marketing, το συμπληρώνει. Είναι σημαντικό λοιπόν το ψηφιακό marketing να εντάσσεται στα πλαίσια μιας συνολικής στρατηγικής marketing της τουριστικής επιχείρησης για να είναι αποτελεσματικό.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο:
Το Ψηφιακό Marketing είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής Marketing

3. Επικοινωνία 

Τα περισσότερα ψηφιακά κανάλια χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, συχνά δημόσια και σε πραγματικό χρόνο. Το κοινό σχολιάζει, ζητά υποστήριξη, κάνει ερωτήσεις, δημοσιεύει κριτικές και ο τρόπος με τον οποίο εμείς επικοινωνούμε, ο τόνος που χρησιμοποιούμε και ο χρόνος απόκρισης είναι όλοι δείκτες οι οποίοι χαρακτηρίζουν την τουριστική μας επιχείρηση. Ο διάλογος με το κοινό μας είναι σημαντικός για την εικόνα μας, αλλά και για τη δημιουργία ενδιαφέροντος γύρω από την τουριστική μας επιχείρηση.   

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο

H εξέλιξη της επικοινωνίας εξαιτίας του digital marketing

4. Το στοχευμένο κοινό   

Το στοχευμένο κοινό δεν είναι απλά οι δυνητικοί μας πελάτες, είναι οι ιδανικοί μας πελάτες.  Είναι οι ομάδες των ανθρώπων τους οποίους θέλουμε να προσελκύσουμε και μετατρέψουμε σε πελάτες μας γιατί φτάνουν να έχουν τη δεκαπλάσια αξία για την επιχείρησή μας στον κύκλο ζωής τους από τον μέσο πελάτη. Δεν είναι μόνο η αυξημένη κατανάλωση και οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις, αλλά και η επιρροή που έχουν στον κύκλο τους να δημιουργήσουν νέους ιδανικούς πελάτες για την τουριστική μας επιχείρηση. 

Η δημιουργία μιας αφοσιωμένης online κοινότητας είναι ο απόλυτος στόχος αυτής της αναζήτησης. 

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα

Το Ιδανικό Κοινό και η Σημασία του για το Ξενοδοχείο μας.

Το Ιδανικό Κοινό για το Ξενοδοχείο μας: Ποιοι Είναι ;

Πως Προσελκύουμε το Ιδανικό Κοινό μας

5. Προωθητικές ενέργειες 

Οι προωθητικές ενέργειες μέσα από τα ψηφιακά μέσα φέρνουν αξία στην τουριστική μας επιχείρηση όταν γίνονται σωστά και προγραμματισμένα: Πρέπει να υπάρχει καλός σχεδιασμός εκτέλεσης και σωστός προϋπολογισμός.  Να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, να έχουμε βάλει συγκεκριμένους στόχους τους οποίους να μπορούμε να αξιολογήσουμε με μετρήσεις, να είναι πραγματικά ελκυστική η προσφορά και να γίνει σωστά η διασπορά της προωθητικής ενέργειας. Συμβαίνει συχνά το κόστος των προωθητικών ενεργειών να μας φοβίζει, όταν το αντίστοιχο κόστος των μεσαζόντων της τουριστικής οικονομίας μπορεί να είναι πολλαπλάσιο.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο

Προωθητικές ενέργειες για την τουριστική μας επιχείρηση

6. Τα ψηφιακά μέσα 

Τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν πρωτίστως την ιστοσελίδα μας. Είναι πολύ απλό: αν δεν φτάσει κάποιος στη σελίδα μας, δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει απευθείας κράτηση. Το Site μας θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα σωστά social media, με πλατφόρμες διασποράς περιεχομένου, τις πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και email marketing, τα OTA sites, και τα review sites.  Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική και πλάνο για τη χρήση και σωστή εκμετάλλευση όλων των ψηφιακών μέσων που χρησιμοποιούμε, με ιδιαίτερη προσοχή στο mobile το οποίο εξελίσσεται στο κυρίαρχο μέσο κατανάλωσης ψηφιακού τουριστικού περιεχομένου.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα:
Τα 7 κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας 

7. Μετρήσιμα αποτελέσματα 

Ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα του ψηφιακού Marketing είναι ότι τα αποτελέσματά μας είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρειάζεται να θέσουμε όμως τους σωστούς στόχους ανάπτυξης για να μπορούμε να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητά μας. Aν για παράδειγμα έχουμε θέσει στόχους για αύξηση early bookings, direct bookings και πληρότητα, οι δείκτες αυτοί είναι απολύτως μετρήσιμοι αν έχομε στήσει τα εργαλεία μετρήσεών μας σωστά. 

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε περισσότερο είναι να θέτουμε τους στόχους μας σωστά και να έχουμε υπομονή. Οι προσδοκίες μας πρέπει να είναι ανάλογες της επένδυσής μας σε χρόνο και σε χρήμα, να κάνουμε σταθερά βήματα με συνέπεια και προγραμματισμό και τα αποτελέσματά μας θα είναι αθροιστικά.    

Επενδύοντας λοιπόν στην δημιουργία και διαχείριση της ψηφιακής μας παρουσίας, συντονίζοντας το ψηφιακό marketing με το Marketing plan μας, εντοπίζοντας το στοχευμένο κοινό μας και τρέχοντας τις σωστές προωθητικές ενέργειες, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους. Σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορεί η τουριστική μας επιχείρηση να εκμεταλλευτεί σωστά τα πλεονεκτήματα τα οποία μας προσφέρει το ψηφιακό marketing.  

Προτείνουμε να διαβάσετε και τα σχετικά άρθρα:

Πως Μετριέται η Επιτυχία στο Ψηφιακό Marketing Ξενοδοχείων?

 

*Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency 



Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 28/11 20:21

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Σέριφο

  2. 28/11 19:10

    Attika Reisen: Κήρυξε πτώχευση ο Γερμανός σπεσιαλίστας των διακοπών στην Ελλάδα 

  3. 28/11 16:43

    To Ρέθυμνο τίμησε την τηλεοπτική σειρά "Σασμός"

  4. 28/11 16:25

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Καστανιάς στην Κορινθία

  5. 28/11 16:21

    EOT Κάτω Χωρών: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στο Β2Β roadshow «Around the World»

  6. 28/11 15:51

    Από ζόμπι... ξενοδοχείο: Πώς τα άδεια κτίρια γραφείων μετατρέπονται σε πολυτελή καταλύματα

  7. 28/11 14:40

    Η CLIA παρουσιάζει στην Κυβέρνηση το 5ετές Σχέδιο Δράσης του κλάδου της κρουαζιέρας για την Ελλάδα

  8. 28/11 13:16

    Τουρισμός: Ο Γερμανός t.o. Sitalia γίνεται Spica Travel με πακέτα διακοπών στη Μεσόγειο (και Ελλάδα)

  9. 28/11 12:58

    Το 100% Hotel Show μεταμόρφωσε για 3 ημέρες το MEC Παιανίας, σε σημείο αναφοράς νέων ιδεών και καινοτομίας

  10. 28/11 12:27

    Telegraph: Μία Ελληνική πόλη στις 10 καλύτερες της Ευρώπης για χειμερινές αποδράσεις

  11. 28/11 12:15

    XENIA '23 | Χιλιάδες στελέχη είδαν από κοντά τα hospitality megatrends

  12. 28/11 12:01

    Αντικατάσταση των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης Ταξί με επιβατηγά οχήματα από 6 έως εννέα 9 θέσεων

  13. 28/11 11:38

    ΠΟΞ | Οργισμένη αντίδραση για τις ρυθμίσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση και το τέλος ανθεκτικότητας

  14. 28/11 11:31

    LOT Polish Airlines: Νέα καθημερινή σύνδεση με την Αθήνα από τον Απρίλιο του 2024

  15. 28/11 10:58

    AJet | Ξεκινά τον Μάρτιο η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Turkish Airlines

  16. 28/11 10:52

    Rhomberg Reisen: Νέα τσάρτερ προς 4 Ελληνικούς προορισμούς το καλοκαίρι του 2024

  17. 28/11 10:22

    Γαλλία | Γιατί ακυρώνονται 16.500 πτήσεις μεταξύ 9 Ιανουαρίου και 14 Φεβρουαρίου 2024

  18. 28/11 07:23

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στους Δελφούς

  19. 28/11 07:19

    Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο

  20. 28/11 07:16

    Η ιστορία του πρώην METROPOLITAN CAPSIS στη Ρόδο

  21. 28/11 07:09

    Έγκριση μερικής διάσπασης της «AFEA Ανώνυμη Εμπορική Τουριστική και Ξενοδοχειακή Εταιρία», με σύσταση νέας ΑΕ

  22. 27/11 19:59

    ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Τουριστικού Περιπτέρου Ζαχάρως

  23. 27/11 16:21

    ITA Airways: Νέες συνδέσεις με Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά το καλοκαίρι του 2024

  24. 27/11 16:05

    "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση

  25. 27/11 15:41

    Ecole hôtelière de Lausanne: 7 επιτυχημένες στρατηγικές για προσέλκυση εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία

  26. 27/11 13:16

    Ισπανία: 100.000 κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία – «Χρειαζόμαστε μορφωμένους ανθρώπους από όλο τον κόσμο»

  27. 27/11 13:07

    Συνομοσπονδία Καταλυμάτων "Διαμονή" | Το «Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος» μας γυρνά πίσω δεκαετίες...

  28. 27/11 12:59

    Συνάντηση Γ. Πατούλη με Ε. Ράπτη για τον τουρισμό υγείας

  29. 27/11 12:47

    Αερομεταφορές: Μείωση των εκπομπών 5% μέχρι το 2030 – Αύριο η πρώτη μακρινή πτήση με βιώσιμα καύσιμα

  30. 27/11 12:45

    XENIA'23 | Networking, deals, trends… για 3η ημέρα

  31. 27/11 12:35

    Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εντυπωσιάζει τους Σέρβους

  32. 27/11 11:49

    Τουρισμός | Νέο ρεκόρ Αμερικανών στην Ευρώπη το 2024- ποιες είναι οι τάσεις, που διαμορφώνει η νέα γενιά

  33. 27/11 11:05

    Γερμανικός τουρισμός | Περισσότερα έσοδα, αλλά 20% λιγότεροι πελάτες φέτος για τα ταξιδιωτικά γραφεία

  34. 27/11 10:27

    Τουρκικός τουρισμός | 44,2 εκατ. τουρίστες στο 10μηνο, 5 εκατ. τον Οκτώβριο

  35. 27/11 09:59

    Θεσσαλία | Συνάντηση γνωριμίας των ενώσεων ξενοδόχων με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Γιάννη Αναστασίου

  36. 27/11 07:13

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στην Κατερίνη

  37. 27/11 07:09

    Αστέρας Βουλιαγμένης | Έγκριση για κοπή 35 δέντρων με την προϋπόθεση φύτευσης 70 νέων

  38. 27/11 07:07

    Γαστρονομική εκδήλωση για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου

  39. 27/11 07:05

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου 23,2 στρεμμάτων στη Χαλκιδική για τουριστικούς σκοπούς

  40. 27/11 07:04

    Ημερίδα για τον Αγροτουρισμό στην Πάτρα

  41. 27/11 07:02

    Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης: Διαγωνισμός για την Ψηφιοποίηση και προβολή του Καλλιτεχνικού Αρχείου

  42. 26/11 19:24

    XENIA '23 | Οι τάσεις του hospitality στο επίκεντρο για 2η μέρα

  43. 26/11 12:10

    Κλιματική αλλαγή: Το Μπόντρουμ χωρίς νερό - σύσταση να μην αδειάσουν αυτό το χειμώνα οι 30.000 πισίνες

  44. 26/11 07:04

    Συνέδριο στα Χανιά για την Κλιματική Αλλαγή και τον Τουρισμό

  45. 25/11 23:16

    Ημέρες Καριέρας Τουρισμού στην έκθεση XENIA '23

  46. 25/11 23:10

    XENIA '23 | Καινοτόμες ιδέες, τάσεις, και εμπορικές συζητήσεις κυριάρχησαν την 1η ημέρα

  47. 25/11 22:58

    ΕΕ | Νέα πλατφόρμα αξιοποίησης ταλέντων για τη στήριξη Περιφερειών

  48. 25/11 16:35

    XENIA '23 | Η μεγαλύτερη έκθεση για την τουριστική βιομηχανία ξεκίνησε!

  49. 25/11 16:29

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Τέλη στις βραχυχρόνιες μισθώσεις ανάλογα των ξενοδοχείων – H συνέλευση του ΞΕΕ στην XENIA '23

  50. 25/11 11:42

    Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα | Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024

  51. 25/11 11:00

    ΕΤΑΔ | Παραχώρηση εδαφικών τμημάτων για τον Ποδηλατόδρομο και Πεζόδρομο στην Αττική Ριβιέρα

  52. 25/11 10:48

    Το Αεροδρόμιο των Τιράνων ανάμεσα στις εταιρείες με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Αλβανία

  53. 25/11 10:47

    Αύξηση της ανεργίας το τρίτο τρίμηνο στη Γαλλία

  54. 24/11 13:50

    Βενετία:Έλεγχος του υπερτουρισμού με υποχρεωτικό εισιτήριο εισόδου για κάθε επισκέπτη

  55. 24/11 13:50

    Η Κομισιόν καλεί τα κράτη μέλη να εντείνουν τη συνεργασία Σένγκεν

  56. 24/11 12:00

    Οι Ολυμπιακοί Αγώνες εκτόξευσαν τις τιμές στα ξενοδοχεία στο Παρίσι

  57. 24/11 11:27

    Carnival: Αντιδράσεις από τους εργαζομένους για σχέδιο απόλυσης και επαναπρόσληψης με νέους όρους

  58. 24/11 10:18

    Βρετανικός τουρισμός | Η Corendon Airlines προσθέτει την Κρήτη στο πρόγραμμα πτήσεων το 2024

  59. 24/11 10:01

    Σε διαβούλευση το ασφαλιστικό νομοσχέδιο- πού ασφαλίζονται οι μικρο- ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  60. 24/11 07:20

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στη Μάνη

  61. 24/11 07:16

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Σύβοτα και Πήλιο

  62. 24/11 07:13

    Βίντεο τουριστικής προβολής της Σητείας με έμφαση σε μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους

  63. 24/11 07:09

    50 θέρετρα θα εξυπηρετεί η πρώτη εταιρεία υδροπλάνων της Σαουδικής Αραβίας

  64. 24/11 07:06

    Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Πάρο και Μύκονο

  65. 23/11 19:25

    Ελληνικός τουρισμός '23 | ΕΤΕ: Απώλεια 1,2 δισ. ευρώ από το ρεκόρ των εισπράξεων- εκτιμήσεις για το 2024

  66. 23/11 16:58

    Σε κοινοπραξία, που μετέχει η ΓΕΚ Τέρνα, ο λιμένας «Φίλιππος Β» στην Καβάλα

  67. 23/11 16:40

    Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Ρουμανία ως city break προορισμού

  68. 23/11 15:37

    Ξενοδοχεία: Κάθε ευρώ επενδύσεων στη βιωσιμότητα αποδίδει έως 145 € - Ποια πιστοποίηση λειτουργεί ανά κατηγορία ξενοδοχείου

  69. 23/11 15:23

    FedHATTA: Ενιαία τέλη κυκλοφορίας για τουριστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ

  70. 23/11 14:48

    Παγκόσμιες διακρίσεις φέρνουν το Athina Luxury Suites και πάλι στην κορυφή

  71. 23/11 13:58

    Nέο ΕΣΠΑ Τουρισμού- προδημοσίευση της Δράσης- ενημερωτικές εκδηλώσεις σε Ρέθυμνο και Χανιά

  72. 23/11 13:42

    Τουρισμός: Ο συναυλιακός τουρισμός κίνητρο για διεθνή ταξίδια των Βρετανών το 2024

  73. 23/11 13:41

    Η ΕΤΑΔ μίσθωσε το Τουριστικό Περίπτερο του Ξενία Παλαιοκαστρίτσας Κέρκυρας

  74. 23/11 12:15

    ACI: Οι προκλήσεις δεν πτοούν τους ταξιδιώτες ούτε το 2024 – Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα αεροπορικά ταξίδια τη νέα χρονιά

  75. 23/11 11:47

    WTM/ Τουρισμός: Μόνο Ελλάδα & Τουρκία έσπασαν το φράγμα του 2019 – Νέοι προορισμοί και σταθεροποίηση της ζήτησης οι τάσεις του 2024

  76. 23/11 11:27

    Celestyal | Νέες κρουαζιέρες με αρκετούς ελληνικούς προορισμούς από την Άνοιξη του 2024

  77. 23/11 11:11

    Προορισμός για τουρισμό πολυτελείας η Ελαφόνησος στη βρετανική αγορά

  78. 23/11 10:59

    Ά. Γκερέκου από Πιερία: Πρόταση για διεθνές συνέδριο προβολής του Ολύμπου ως αειφόρου προορισμού

  79. 23/11 10:28

    Τουρισμός | ΤUI: «The Mora», νέα πολυτελής μάρκα ξενοδοχείων για υψηλά εισοδήματα - ενδιαφέρον και για Ελλάδα

  80. 23/11 07:56

    Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα για τον Έβρο - Η Επιτροπή

  81. 23/11 07:51

    Έρχεται το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, ο Μύλος των Ξωτικών στα Τρίκαλα

  82. 23/11 07:47

    Global Hotel Alliance | Βραβεία στους καλύτερους στον διεθνή τουρισμό το 2023

  83. 23/11 07:45

    «Γκάζωσε» η Hilton στο F1 Vegas Grand Prix

  84. 23/11 07:42

    Ντεμπούτο στην Ουγγαρία για τα Autograph Collection Hotels

  85. 22/11 20:38

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Παρατηρητήριο για τον Παράκτιο και Θαλάσσιο Τουρισμό στη Μεσόγειο

  86. 22/11 18:07

    ΠΟΞ: Λήξη του προγράμματος Κατάρτιση και Πιστοποίηση Γνώσεων και Δεξιοτήτων Εργαζομένων στον Ιδιωτικό τομέα

  87. 22/11 17:51

    Αειφόρος τουρισμός | ECTAA και ΕΟΤ αλλάζουν το τουριστικό μέλλον της Ελλάδας

  88. 22/11 15:34

    Ιατρικός τουρισμός: 22 θάνατοι Βρετανών από αισθητικές επεμβάσεις στην Τουρκία την τελευταία 4ετία

  89. 22/11 15:07

    Azamara | Συναρπαστικές εκδρομές με ξεναγό σχεδιασμένες από την National Geographic

  90. 22/11 14:46

    FedHATTA: Δυσβάσταχτο το τέλος ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση όπως σχεδιάζεται για τα ξενοδοχεία

  91. 22/11 14:32

    Τουρισμός: Περισσότερα ταξίδια σχεδιάζουν οι Γερμανοί για το 2024 – Με ποια κριτήρια θα επιλέξουν προορισμό

  92. 22/11 13:36

    Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου | Nέο κύμα αποχωρήσεων εξαιτίας της μη στήριξης του εποχικού προσωπικού

  93. 22/11 12:34

    H απόλυτη εμπειρία της Φιλοξενίας έρχεται Χenia 2023

  94. 22/11 12:11

    Τουρισμός | Το 42% των Καναδών σχεδιάζει ταξίδι στην Ευρώπη το 2024 - Νέες εμπειρίες θέλει 1 στους 3

  95. 22/11 11:37

    Γερμανικός Τύπος | Δημογραφικό: Η Ελλάδα αργοπεθαίνει

  96. 22/11 11:27

    H Ελλάδα «Καλύτερος Προορισμός 2023» στο Βέλγιο

  97. 22/11 10:48

    Fraport Greece | +8,4% η επιβατική κίνηση στο 10μηνο- στα φετινά επίπεδα ο αριθμός θέσεων το 2024

  98. 22/11 10:12

    Volotea | 1,6 αεροπορικές θέσεις στην Ελλάδα το 2024- 23% περισσότερες στην Αθήνα

  99. 22/11 09:56

    Μύκονος | Αύξηση των ξένων τουρστών τον Οκτώβριο

  100. 22/11 07:57

    Επισκευές και διαμορφώσεις σε ξενοδοχεία στην Κρήτη και Κέρκυρα