Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Α Decrease font Enlarge font
Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης. 

Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;

1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:

- Περιεχόμενο

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.

- Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.

2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)

Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά. 

  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
  • Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
  • Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
  • Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη  γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
  • Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε. 

3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.

Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \

Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.

5. Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά.

6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.

7. Επαγγελματισμός και εμπειρία 

Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel  ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

  1. 20/08 14:11

    Πόσο γερά είναι τα θεμέλια της ελληνικής οικονομίας;

  2. 20/08 13:45

    Ισπανικός τουρισμός: Στόχος οι "κοσμοπολίτες" τουρίστες- Μείωση φέτος των Γερμανών

  3. 20/08 12:33

    Στο υπουργείο Υποδομών οι φάκελοι για τα υδατοδρόμια Λευκάδας και Μεγανησίου

  4. 20/08 12:19

    TUI: Πρώτη στις κρατήσεις last minute των Αυστριακών η Ελλάδα

  5. 20/08 12:10

    Μ.Κόνσολας: Έρχονται κρουαζιερόπλοια με Κινέζους τουρίστες στη Ρόδο- να διευκολυνθεί ο έλεγχος

  6. 20/08 12:05

    Η Emirates αναζητεί Πλήρωμα Θαλάμου- «Open Day» το Σάββατο στην Αθήνα

  7. 20/08 11:10

    Στροφή της Τουρκίας στον ποιοτικό τουρισμό- Στόχος τα 50 δισ.δολάρια έσοδα έως το 2023

  8. 20/08 10:37

    Shock Price Night στις 29 Αυγούστου στην Τρίπολη

  9. 20/08 10:33

    Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών

  10. 20/08 10:28

    Φεστιβάλ Θρακικού Πελάγους

  11. 20/08 10:21

    Γιορτή της πατάτας στη Λεκάνη Καβάλας

  12. 19/08 14:05

    Ουρανούπολη - Δρενια: Διακοπές με σκάφος στην... Καραϊβική της Χαλκιδικής

  13. 19/08 11:59

    Πώς η Ισπανία διαχειρίζεται τα παραθαλάσσια αυθαίρετα

  14. 19/08 11:55

    Ποδηλατικός γύρος στο Κιάτο

  15. 19/08 11:50

    “Festival of Speed” στη Ρόδο

  16. 18/08 12:00

    Eurostat: 455.000 επιπλέον κλίνες στην Ελλάδα στην 10ετία 2006-2016

  17. 18/08 11:38

    Πλούσιοι Τούρκοι τουρίστες στην Αλεξανδρούπολη

  18. 18/08 11:30

    Γιορτή Αχλαδιού στα Πλατανούλια Τυρνάβου

  19. 18/08 11:27

    Υψηλάντειος Αγώνας Δρόμου στην Πιερία

  20. 17/08 13:09

    Μ.Κόνσολας: Αθέτηση δεσμεύσεων για τα τραπεζικά καταστήματα σε Λειψούς, Τήλο και Κάσο

  21. 17/08 12:37

    Το "Muzenidis Travel" επεκτείνεται στις χώρες του Καυκάσου

  22. 17/08 11:48

    Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Δ. Ελλάδας: Έκκληση για την απεργία της ΠΝΟ

  23. 17/08 11:31

    Conte Nast Traveller: Το ξενοδοχείο Branco στη Μύκονο (του Ομίλου Κόκκαλη) στα καλύτερα νέα στον κόσμο (φωτό)

  24. 17/08 10:36

    ΑΑΔΕ: Μέχρι τέλος Αυγούστου η πλατφόρμα για τις τουριστικές μισθώσεις σπιτιών

  25. 17/08 10:01

    +13% οι πωλήσεις των γερμανών τουριστικών πρακτόρων αυτό το καλοκαίρι

  26. 17/08 09:52

    Ασφαλή τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια αλλά…

  27. 17/08 09:48

    Die Presse: Οι παρενέργειες της ελληνικής τουριστικής ανάπτυξης

  28. 17/08 09:34

    Ενημέρωση επισκεπτών για το Εθνικό Πάρκο Βόρειας Πίνδου

  29. 17/08 09:29

    Έκθεση Οικοτεχνίας και Τοπικών Προϊόντων στην Ξάνθη

  30. 17/08 09:26

    Εξειδικευμένη τουριστική προβολή της Ερμιονίδας

  31. 16/08 13:30

    Τα top ελληνικά ξενοδοχεία στις αναζητήσεις των Γερμανών το τελευταίο 15νθήμερο

  32. 16/08 13:21

    Οι Γερμανοί t.o's άνοιξαν τις κρατήσεις για το 2019 (και για Ελλάδα)

  33. 16/08 12:36

    Γερμανικός τουρισμός: 3 στους 4 θα ταξίδευαν στο εξωτερικό εάν έπεφτε η θερμοκρασία...

  34. 16/08 12:33

    Έκκληση Ι.Ρέτσου για να μη γίνει η απεργία της ΠΝΟ

  35. 16/08 12:16

    Ryanair: Καθυστερήσεις πτήσεων και στην Ελλάδα λόγω έλλειψης προσωπικού στο Air Traffic Control

  36. 16/08 10:44

    Τουρκικός τουρισμός: Η υποτίμηση της λίρας δεν μειώνει τις τιμές των πακέτων

  37. 16/08 10:02

    H Expedia επίσημος ταξιδιωτικός συνεργάτης του UEFA Champions League

  38. 16/08 09:41

    Αγώνες Τριάθλου και Aquathlon στην Αρχαία Επίδαυρο

  39. 16/08 09:37

    Αγώνας επίδειξης ξύλινων ιστιοπλοϊκών σκαφών στην Πάρο

  40. 16/08 09:26

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση αναψυκτηρίου στοΤελωνείο Μαυροματίου Θεσπρωτίας

  41. 15/08 12:25

    Μαγιόρκα: Καθαρότερες παραλίες με «αλιευτές σκουπιδιών»

  42. 15/08 12:21

    Γιορτή Μήλου στη Λάρισα

  43. 15/08 12:19

    Γιορτή Θάλασσας, Ναυτικών και Αλιέων στον Τυρό

  44. 15/08 12:14

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση TOURNATUR

  45. 14/08 12:21

    Οι Βρετανοί στρέφονται στην Τουρκία: +89% η στερλίνα έναντι της τουρκικής λίρας

  46. 14/08 11:48

    Virtuoso: Η Ελλάδα στους 7 top προορισμούς των Αμερικανών τουριστών το 2018

  47. 14/08 10:12

    Αγανάκτηση στην Ισπανία με τα κρουαζιερόπλοια

  48. 14/08 10:05

    Διαγωνισμός για μίσθωση ξενοδοχειακών κλινών στη Θεσσαλονίκη

  49. 14/08 09:54

    Δήμος Μυλοποτάμου: Διαγωνισμός για σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής

  50. 14/08 09:50

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδας: Έλεγχοι στο νερό ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων

  51. 14/08 09:46

    Νέο σήμα επισκέψιμου οινοποιείου από το Υπουργείου Τουρισμού

  52. 13/08 18:35

    2,8 εκατ. τουρίστες φέρνει φέτος η TUI στην Ελλάδα- Συνάντηση Κουντουρά- Friedrich Joussen

  53. 13/08 18:12

    FedHATTA: +10% η ταξιδιωτική κίνηση των Ελλήνων φέτος

  54. 13/08 18:08

    «Ιαπωνική Εβδομάδα 2019» στην Αθήνα

  55. 13/08 17:22

    ΕΟΤ: Οι νέοι Τμηματάρχες, οι επικεφαλής των Γραφείων εξωτερικού, η τοποθέτηση των υπαλλήλων

  56. 13/08 14:05

    Αυτοί είναι ο 5 νέοι Διευθυντές του ΕΟΤ

  57. 13/08 14:02

    Ο MasterChef 2017, Λάμπρος Βακιάρος, παρουσιάζει το πρωινό της Σάμου

  58. 13/08 13:49

    Ρωσικός τουρισμός: Τα τουρκικά ξενοδοχεία τιμολογούν σε δολάρια- αύξηση των τιμών 5% το 2019

  59. 13/08 13:22

    Στην Αθήνα το Παγκόσμιο Συνέδριο Διαστήματος το 2022

  60. 13/08 12:47

    Γιατί γκρινιάζουν τόσο οι Γερμανοί;

  61. 13/08 11:41

    Fraport: Αύξηση 7,2% των επιβατών στα 14 αεροδρόμια τον Ιούλιο

  62. 13/08 11:30

    Emirates: Προσφορές για ταξίδια σε ηλιόλουστους προορισμούς του εξωτερικού το φθινόπωρο

  63. 13/08 11:28

    Δείτε το video του Υπ.Πολιτισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - πώς το σχολιάζει ο Αλ.Τσίπρας

  64. 13/08 11:08

    Airbnb: Συνοικίες στη Μαδρίτη χαρακτηρίζονται "κορεσμένες"- μέτρα κατά της τουριστικής μίσθωσης σπιτιών

  65. 13/08 10:45

    «Apodixi please»: Τη συνδρομή των τουριστών κατά της φοροδιαφυγής ζητεί η ΑΑΔΕ

  66. 13/08 10:10

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Γεωργιούπολη

  67. 13/08 09:38

    Δήμος Μετσόβου: Δημοπρασία για την εκμίσθωση Ξενώνα

  68. 13/08 09:31

    Δήμος Λαυρεωτικής: Διαγωνισμός για ταξιδιωτικές υπηρεσίες

  69. 13/08 09:29

    Ο ΕΟΤ ενισχύει το Μolyvos International Music Festival

  70. 12/08 11:43

    ΕΟΤ: Απροθυμία στη στελέχωση Διευθύνσεων

  71. 12/08 11:38

    Φεστιβάλ Τζαζ Μουσικής στην Τήνο

  72. 12/08 11:29

    Γιορτή Σαρδέλας στην Πρέβεζα

  73. 12/08 11:25

    Δήμος Πάτμου: Φεστιβάλ «Η Θεία Αποκάλυψη της Μουσικής»

  74. 12/08 11:18

    Ελληνικές σημαίες στο Rogers Cup: Χρυσά γενέθλια με τελικό για τον Στέφανο Τσιτσιπά

  75. 11/08 12:21

    Η Royal Caribbean μετατρέπει τις αναμνηστικές φωτογραφίες σε μουσικά έργα τέχνης

  76. 11/08 12:18

    Γιορτή Κρασιού στον Αμπελώνα Λάρισας

  77. 11/08 12:17

    Πανελλήνια πρωταθλημάτα marathon mtd στη Ναύπακτο

  78. 11/08 12:15

    Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στη Σίκινο

  79. 10/08 14:35

    Παραδοσιακός Κρητικός Τρύγος στο Creta Maris

  80. 10/08 14:34

    Κόκκινο Συναγερμό “σέρβιρε” ο Τσιτσιπάς στο Παγκόσμιο Τουρνουά Τένις

  81. 10/08 14:08

    Παρέμβαση Γαλιατσάτου για την έδρα της νέας υπηρεσίας ΕΟΤ Ηπείρου/ Ι. Νήσων

  82. 10/08 13:56

    Περισσότεροι από 1.500 εκθέτες στην 83η ΔΕΘ

  83. 10/08 13:46

    Τι ταξιδεύει μαζί με τις αποσκευές σας στις πτήσεις;

  84. 10/08 13:13

    Τουρκία: Μετά τη Booking.com, "στοπ" και σε Airbnb, Expedia, Skyscanner;

  85. 10/08 12:41

    Χωρίς πλοία στις 3 Σεπτεμβρίου- 24ωρη απεργία από την ΠΝΟ

  86. 10/08 12:29

    Σημαντικό εύρημα στον αρχαιολογικό χώρο μικρού θεάτρου Αμβρακίας

  87. 10/08 12:26

    Βουτιά της τουρκικής λίρας κατά 13,5%

  88. 10/08 12:10

    TUI: Εκπτώσεις έως 60% για Ελλάδα στην καρδιά του καλοκαιριού

  89. 10/08 12:04

    Η αγγελία για δουλειά με 55 γάτες σε ελληνικό νησί που γοήτευσε το Time

  90. 10/08 11:06

    Η ελληνική θαλασσινή μυθολογία και τα ελληνικά νησιά- (*) Γράφει ο Κωνσταντίνος Μέντης

  91. 10/08 11:01

    H Wyndham επανασχεδιάζει το Mirabello Beach & Village Hotel στην Κρήτη

  92. 10/08 10:57

    Γιορτή του Αγρότη στην Καρίτσα Πιερίας

  93. 10/08 10:48

    +15,7% οι αφίξεις από το εξωτερικό στα Ιόνια το 7μηνο

  94. 10/08 10:42

    Alltours: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2019 με πολλά ελληνικά ξενοδοχεία

  95. 10/08 10:31

    Yψηλές προδιαγραφές ασφάλειας στην Αλόννησο

  96. 10/08 10:25

    Πάρο, Μήλο και Άνδρο συνιστούν για θαλάσσια σπορ Ολυμπιονίκες

  97. 10/08 10:19

    Οι ομογενείς πρεσβευτές των Κρητικών προϊόντων στο εξωτερικό

  98. 10/08 10:08

    Πρόσκληση για την άδεια καζίνο στο Ελληνικό

  99. 10/08 09:53

    Ισπανικός τουρισμός: Ρεκόρ στα έσοδα το α’ 6μηνο με 39 δισ. ευρώ

  100. 10/08 09:48

    Γιορτή Σύκου στη Μεσσηνία