Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Α Decrease font Enlarge font
Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης. 

Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;

1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:

- Περιεχόμενο

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.

- Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.

2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)

Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά. 

  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
  • Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
  • Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
  • Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη  γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
  • Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε. 

3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.

Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \

Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.

5. Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά.

6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.

7. Επαγγελματισμός και εμπειρία 

Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel  ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

  1. 23/10 18:04

    Hμερίδα Digital Marketing στη Ρόδο για τουριστικές επιχειρήσεις

  2. 23/10 18:03

    Γιώργος Βερνίκος: Η Ελλάδα στο επίκεντρο του παγκόσμιου θαλάσσιου τουρισμού

  3. 23/10 17:38

    Συνεργασία με πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης επιδιώκει η ΑΑΔΕ για αποβολή των παρανόμων

  4. 23/10 16:48

    Ξενοδοχεία: 25 ιδέες για τα «μικρά πράγματα» που κάνουν τη διαφορά

  5. 23/10 15:48

    Σε νέα θέση ευθύνης στον τουρισμό

  6. 23/10 15:22

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί έκαναν τη διαφορά στο 8μηνο

  7. 23/10 14:42

    Smartphones με μεγαλύτερη οθόνη θέλουν οι καταναλωτές

  8. 23/10 14:41

    Τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων

  9. 23/10 14:00

    KLM: Ενημέρωση των επιβατών για τις βιώσιμες αερομεταφορές στο Ελ. Βενιζέλος

  10. 23/10 13:40

    Η Σαντορίνη κατακτά πλέον και τη χειμερινή σεζόν

  11. 23/10 13:00

    ΙΝΣΕΤΕ: 5-6 δισ.ευρώ εισφέρει ο ναυτικός τουρισμός στην ελληνική οικονομία

  12. 23/10 12:33

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων φέτος στην Πάρο

  13. 23/10 12:24

    Στα Aria Hotels το νέο μπουτίκ ξενοδοχείο The Island Concept

  14. 23/10 11:59

    Ισπανικός τουρισμός: Μειωμένες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2018

  15. 23/10 11:46

    ΞΕΕ: Εκτύπωση καταλόγου των κάμπινγκ

  16. 23/10 10:52

    1 στους 10 Βρετανούς έκανε κράτηση για το 2019- το 50% στην Ευρώπη

  17. 23/10 10:39

    Μαθήματα ιστιοπλοΐας Γερμανών ηθοποιών στη μαρίνα Λευκάδας

  18. 23/10 10:30

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στο Ηνωμένο Βασίλειο

  19. 23/10 10:24

    Παραχώρηση ξενώνα στον Αχλαδόκαμπο

  20. 23/10 10:11

    Eπέκταση του τέλους παρεπιδημούντων στο Δήμο Ζαχάρως

  21. 23/10 10:09

    Επιχορήγηση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μύκονο

  22. 23/10 10:06

    Έλλειψη προγραμμάτων προώθησης του ελληνικού τουρισμού στην Ιαπωνία

  23. 22/10 19:34

    Οριστικό τέλος στη βίζα προς τις ΗΠΑ για τους Έλληνες

  24. 22/10 19:00

    Aegean: Κινητήρες Pratt & Whitney στα νέα αεροσκάφη Airbus

  25. 22/10 17:07

    ΕΟΤ: Fam trip για Εσθονούς τουρ οπερέιτορ στη Στερεά Ελλάδα

  26. 22/10 15:43

    Η κλιματική αλλαγή απειλεί μεσογειακά μνημεία- και στην Ελλάδα

  27. 22/10 15:36

    Το Aristi Mountain Resort διεκδικεί βραβείο στα World Travel Awards

  28. 22/10 15:22

    Πρωτοβουλία για Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού στην Κέρκυρα

  29. 22/10 14:58

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας προβάλλει τον Όλυμπο στο κέντρο του Μονάχου

  30. 22/10 14:56

    Τουρισμός γονιμότητας για τους Κινέζους στην Ελλάδα

  31. 22/10 14:15

    Η Ελλάδα προωθεί τον χειμερινό τουρισμό στη WTM

  32. 22/10 14:13

    Μόνο οι ηγέτες με μετριοφροσύνη είναι αποδοτικοί σε μια εταιρεία

  33. 22/10 13:39

    Εστιατόρια ξενοδοχείου και γαστρονομία στο 100% Hotel Show 2018

  34. 22/10 13:28

    Προχωράει το Robinson Club στην Κρήτη

  35. 22/10 13:18

    Περιφέρεια Αττικής: Επαφές με ξένους τουρ οπερέιτορ και fam trip

  36. 22/10 13:09

    Νέο στέλεχος διοίκησης στα Robinson Club

  37. 22/10 12:41

    Δωρεάν είσοδος σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία την 28η Οκτωβρίου

  38. 22/10 12:37

    ΤτΕ: Mικρή αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Αύγουστο

  39. 22/10 12:18

    Ισπανοί bloggers στη Θεσσαλονίκη

  40. 22/10 12:17

    TUI Αυστρίας: Τριπλασιάζονται οι πτήσεις προς Τουρκία το 2019

  41. 22/10 11:57

    Ryanair: 1 εκατ. θέσεις από 10 ευρώ για τη χειμερινή σεζόν

  42. 22/10 11:56

    Ryanair: +6% η επιβατική κίνηση αλλά απώλειες στα κέρδη το 6μηνο

  43. 22/10 11:37

    NJV Athens Plaza: Ανακαινίσθηκαν οι αίθουσες εκδηλώσεων

  44. 22/10 11:33

    WTTC: Οι 10 πόλεις στον κόσμο με τη μεγαλύτερη συμβολή του Τουρισμού στο ΑΕΠ

  45. 22/10 01:43

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

  46. 22/10 01:40

    Δωρεάν Wi-Fi σε 3.200 τουριστικά σημεία της χώρας

  47. 22/10 01:38

    Πρώτος προορισμός για τους Ρουμάνους τουρίστες η Ελλάδα

  48. 22/10 01:35

    Χορηγίες φιλοξενίας προς το Εθνικό Θέατρο από ξενοδοχεία

  49. 22/10 01:34

    Επιχορήγηση για δύο νέα ξενοδοχεία 4 αστέρων σε Μύκονο και Σαντορίνη

  50. 21/10 19:46

    Λεφτά υπάρχουν, η σύνεση λείπει...

  51. 21/10 17:48

    Διεθνής Συνάντηση του Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη Ζάκυνθο

  52. 21/10 13:19

    ΑΑΔΕ: Οι κρίσιμες ημερομηνίες για όσους νοικιάζουν ακίνητα σε τουρίστες

  53. 21/10 12:35

    Εβδομάδα τουριστικής ενημέρωσης στους Παξούς

  54. 21/10 12:20

    O Εθνικός Κήπος στις τέσσερις εποχές του χρόνου

  55. 21/10 12:15

    Βραβεία στο Υπουργείο Τουρισμού από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδερφοτήτων Γαστρονομίας & Οινολογίας

  56. 21/10 12:13

    Η Κως στις τουριστικές εκθέσεις της Τουρκίας

  57. 21/10 12:11

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Βόλο, Ίο και Μονεμβασιά

  58. 21/10 12:07

    Ρωσική γαστρονομική εβδομάδα στην Ελλάδα

  59. 21/10 12:02

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο του ομίλου Κόκκαλη στο κέντρο της Αθήνας

  60. 20/10 11:09

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιμετρικά της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  61. 20/10 11:07

    Διεθνές συνέδριο ΥΠΕΡΙΑ στην Αμοργό

  62. 19/10 15:14

    Στην Xenia ξανά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το ΞΕΕ

  63. 19/10 14:27

    Ryanair: Συμφωνία με την πορτογαλικη ένωση πιλότων

  64. 19/10 14:21

    Booking.com: Οι 8 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019

  65. 19/10 14:21

    Ε.Κουντουρά: Η Ελλάδα, η πιο ελκυστική ευκαιρία για επενδύσεις στη Μεσόγειο

  66. 19/10 13:22

    Ανακοινώθηκαν τα ξενοδοχειακά workshops του 100% Hotel Show 2018

  67. 19/10 12:44

    Περισσότερα ταξίδια στην Ευρώπη από μακρινές αγορές το φθινόπωρο- Η Βραζιλία "ψηφίζει" Ελλάδα

  68. 19/10 12:15

    Marketing Greece: Εκπαιδευτική ημερίδα στη Ρόδο για το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό

  69. 19/10 11:25

    Peace and Sport Regional Forum στη Ρόδο

  70. 19/10 11:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη θαλασσινή Θεσσαλονίκη και την K. Μακεδονία

  71. 19/10 11:06

    Εθνική Τράπεζα: Διαγωνισμός για την πώληση του Grand Hotel στη Ρόδο

  72. 19/10 11:03

    ΠΟΤ: Πρώτος διαγωνισμός για καινοτομίες στον γαστρονομικό τουρισμό

  73. 19/10 10:51

    Σημαντικές συμμετοχές στην 4η έκθεση της Ελλάδας στην Πολωνία

  74. 19/10 10:47

    Πολυώροφο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας γίνεται κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης

  75. 19/10 10:45

    Το FVW Workshop στην Κρήτη

  76. 19/10 10:40

    NEW JOB: Θέση εργασίας στην City Contact

  77. 19/10 10:39

    ΟΑΕΔ: Προγράμματα κατάρτισης για τεχνίτες μαγειρικής τέχνης

  78. 19/10 10:34

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις εξαγωγές της Ισπανίας

  79. 19/10 10:28

    Επιχορήγηση ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Κω και Σαντορίνη

  80. 18/10 17:54

    Η Grace Hotels συγχωνεύεται με την Auberge Resorts Collection- νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  81. 18/10 17:48

    40 εκατ. ευρώ βάζει η Τράπεζα Πειραιώς στο fund της Thomas Cook

  82. 18/10 17:46

    Το Thessbrunch επιστρέφει ανανεωμένο με μια σειρά νέων events

  83. 18/10 17:40

    Aegean και Olympic Air: Ειδικοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt Air

  84. 18/10 15:56

    Προώθηση του ναυτικού και βιώσιμου Τουρισμού στην Ηλεία

  85. 18/10 14:43

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες Κύπρου: Συμβουλές προς τους επιβάτες της Cobalt

  86. 18/10 14:14

    Wizz Air UK: Χαμηλοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt

  87. 18/10 13:50

    Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

  88. 18/10 13:38

    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Από το όραμα στην πραγματικότητα

  89. 18/10 12:48

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής το φθινόπωρο

  90. 18/10 12:46

    Συνέδριο για το θαλάσσιο τουρισμό στην Καλαμάτα

  91. 18/10 12:36

    Νέες συνδέσεις των Ιονίων με Βρετανία και Γερμανία το 2019

  92. 18/10 12:23

    Αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης προβάλλουν την Πάρο

  93. 18/10 12:15

    Δωρεάν εισιτήρια σε 18χρονους για την ανακάλυψη της Ευρώπης

  94. 18/10 12:10

    Εντυπωσιάσθηκαν από τη Ρόδο Γάλλοι δημοσιογράφοι

  95. 18/10 11:55

    Συμφωνία Radisson - Ctrip για περισσότερους Κινέζους τουρίστες και στην Ευρώπη

  96. 18/10 11:46

    Press trip του ΕΟΤ στη Ρόδο για Ούγγρους δημοσιογράφους

  97. 18/10 11:36

    Τα τουριστικά γραφεία Κρήτης βράβευσαν τους καλύτερους πρεσβευτές του τουρισμού

  98. 18/10 11:35

    Πώς το Brexit επηρεάζει τα αεροπορικά ταξίδια

  99. 18/10 11:21

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κεφαλονιά - Βερολίνο το 2019

  100. 18/10 11:13

    Κατέρρευσε ο κυπριακός αερομεταφορέας Cobalt