Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Το «ιδανικό κοινό» είναι μια σχετικά δύσκολη έννοια την οποία πρέπει να έχουμε υπ’ όψη μας και να είναι κατανοητή η σημασία της για την τουριστική μας επιχείρηση όπως και να γνωρίζουμε τους βασικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού αυτού. Στο ανακεφαλαιωτικό άρθρο το οποίο ακολουθεί εξηγούνται και η σημασία και οι τρόποι προσέγγισης:

Η σημασία του ιδανικού κοινού για την Τουριστική μας επιχείρηση

Αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο για το ιδανικό μας κοινό. Μιλάμε για μία από τις σημαντικότερες έννοιες στο ψηφιακό marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η σημασία του ιδανικού μας κοινού:

Πολύ συχνά όταν αναφέρεται ένας ξενοδόχος στις επιδόσεις της περιόδου, ο όρος «fully booked» χρησιμοποιείται συνώνυμο της επιτυχίας. Η πληρότητα είναι πράγματι ένας σημαντικός δείκτης, η κερδοφορία όμως, η οποία αποτελεί τον σημαντικότερο δείκτης για την υγεία της τουριστικής μας επιχείρησης, όπως και η ικανοποίηση των επισκεπτών μας, η οποία σχετίζεται με το μέλλον της τουριστικής μας επιχείρησης, δεν είναι ανάλογα της πληρότητας. 

Μπορεί να είμαστε γεμάτοι αλλά ένα μέρος των ενοίκων μας, το οποίο να μας συμπληρώνει μεν την πληρότητα του ξενοδοχείου, να επηρεάζει αρνητικά την κερδοφορία μας, αλλά και την διαμονή επισκεπτών μεγαλύτερης αξίας. 

Η σημαντικότητα να προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας έχει να κάνει με τα ακόλουθα: 

Την Κερδοφορία του Ξενοδοχείου μας.

Το ιδανικό κοινό μας, μας αφήνει τουλάχιστον δέκα φορές την αξία του μέσου κοινού μας στον κύκλο ζωής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με  άμεσους  και έμμεσους τρόπους: 

1.  Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη γιατί το ιδανικό κοινό μας θέλει να χρησιμοποιεί όλες τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρουμε, θέλει να γευματίζει στα εστιατόριά μας, να χρησιμοποιεί το spa μας και να δέχεται τις προτάσεις μας για τη διαμονή τους. 

2. Υπάρχει επαναληψιμότητα, το κοινό αυτό μας προτιμά ξανά και ξανά. Είμαστε η ιδανική του εμπειρία διαμονής.
 

3. Το ιδανικό κοινό μας, μας προτείνει στον κύκλο του με ενθουσιασμό και φέρνει μαζί οικογένεια και φίλους, οι οποίοι λογικά μοιράζονται χαρακτηριστικά με τον ιδανικό μας πελάτη
 
4. Το κόστος:
  Το ιδανικό μας κοινό κάνει και direct και early booking και μας δημιουργεί περισσότερες απευθείας κρατήσεις προτείνοντάς μας. Δεν επιβαρυνόμαστε με κόστη μεσαζόντων. 

Την Εικόνα του Ξενοδοχείου μας

1.      Καλύτερα Reviews 

Γενικά είναι πιθανότερο να γράψει κάποιος ένα αρνητικό σχόλιο στο Tripadvisor απ’ ότι να γράψει ένα θετικό. Το αντίβαρο είναι το ιδανικό μας κοινό, οι οποίοι το θεωρούν χρέος τους να μας ευχαριστήσουν και να μας υποστηρίξουν με ένα λεπτομερές review πέντε αστέρων. Ένα τέτοιο review έχει τεράστια αξία γιατί μπορεί να υπάρξει η αφορμή για μελλοντικές κρατήσεις. 

2.      Καλοπροαίρετη Κριτική

Το ιδανικό μας κοινό, αν έχει κάποιο παράπονο ή κάποια κριτική, τα μοιράζεται μ’ εμάς και δεν τα δημοσιεύει. Συμμετέχει σε έρευνές μας για την βελτίωση των υπηρεσιών μας. Μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι.

3.      Μεγαλύτερο Engagement 

Το ιδανικό κοινό μας συμμετέχει στα κανάλια μας με ενθουσιασμό και ο ενθουσιασμός στα social media είναι μεταδοτικός σε κοινά που μοιάζουν με το ιδανικό μας κοινό. Συμμετέχει με μεγαλύτερη συχνότητα, συμμετέχει με καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις και μοιράζεται το περιεχόμενό μας με τον κύκλο του. Συμμετέχουν επίσης ενεργά σε οποιαδήποτε ψηφοφορία του ζητήσουμε τη συμμετοχή του και παροτρύνει και άλλους. 

Το να μετατρέψουμε σε πελάτες μας το ιδανικό κοινό μας έχει τεράστιο αντίκτυπο και στην κερδοφορία και στην εικόνα του ξενοδοχείου μας. Σε επόμενα άρθρα θα μάθουμε πως να εντοπίσουμε το ιδανικό κοινό μας και πως να το προσελκύσουμε. 

Πως προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας

Η έννοια του «ιδανικού κοινού» μας έχει να κάνει με τους πελάτες τους οποίους θέλουμε να έχουμε. Τους θέλουμε γιατί μας επιστρέφουν τη μέγιστη αξία για την τουριστική μας επιχείρηση. Είδαμε σε προηγούμενo άρθρo ότι αυτή η αξία μπορεί να είναι και δεκαπλάσια από εκείνη την οποία φέρνει το μέσο κοινό μας. Η πληρότητα ενός ξενοδοχείου είναι ένας ποσοτικός δείκτης. Το ιδανικό κοινό έχει να κάνει με την ποιότητα των επισκεπτών μας. Όταν φτάσουμε να λέμε ότι είμαστε fully booked με το ιδανικό μας κοινό, έχουμε πετύχει το απόλυτο.  

Μιλήσαμε λοιπόν για τη σημασία του ιδανικού κοινού, μιλήσαμε επίσης για το πως ανακαλύπτουμε ποιοι είναι, δημιουργώντας «περσόνες», περιγράφοντας δηλαδή έναν ιδανικό πελάτη με λεπτομέρεια έτσι ώστε να γνωρίζουμε που στοχεύουμε συγκεκριμένα με τις προωθητικές μας ενέργειες. Οι προωθητικές ενέργειες έχουν κόστος και η σωστή στόχευση τις κάνει πιο αποτελεσματικές, επιστρέφοντάς μας μεγαλύτερη αξία. 

Ας δούμε λοιπόν, σε γενικές γραμμές, πως μπορούμε να προσελκύσουμε το ιδανικό μας κοινό, αφού γνωρίζουμε πλέον τη σημασία του για την τουριστική μας επιχείρηση και αφού έχουμε μια καλή ιδέα σχετικά με το ποιοι είναι: 

1.      Κατ’ αρχάς πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε να πετύχουμε σε κάθε δεδομένη στιγμή. Είτε αυτό είναι early ή direct bookings, ή να έχουμε πληρότητα στο τέλος της περιόδου, αν δεν είναι ξεκάθαρο αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, δεν είναι εύκολο να το επικοινωνήσουμε και να το ζητήσουμε από το κοινό μας.  

2.      Εφόσον έχουμε μια «περσόνα», μπορούμε να μπούμε στη λογική της και να δούμε πως μπορεί να φτάσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο μας. Είναι σημαντικό να μάθουμε καλά αυτή τη πορεία και θα τη δούμε σε επόμενα άρθρα.

3.      Προσαρμόζουμε το περιεχόμενό μας για να βελτιώσουμε τη θέση μας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης του συγκεκριμένου κοινού. Εφόσον τους γνωρίζουμε, εφόσον έχουμε αναλύσει τη πορεία τους, την οποία αναφέραμε πιο πάνω, μπορούμε και να γνωρίζουμε περίπου τι ψάχνουν και πότε.

4.      Η ψηφιακή παρουσία μας θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστική.  Έχουμε το πλεονέκτημα να γνωρίζουμε τους πελάτες που στοχεύουμε. Αν, για παράδειγμα, θέλουμε να προσελκύσουμε οικογένειες με παιδιά σχολικής ηλικίας, τονίζουμε τα οικογενειακά χαρακτηριστικά στο site μας, στα social media και στο περιεχόμενο το οποίο παράγουμε.

5.      «Εξειδικευόμαστε» στο ιδανικό κοινό μας: Μπορούμε να τους γνωρίσουμε καλύτερα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, όπως online ερωτηματολόγια, τα google analytics, Facebook insights,  προσπαθούμε να μάθουμε περισσότερα για τα ενδιαφέροντά τους μέσα από σχετικές online κοινότητες, βελτιώνοντας διαρκώς τις «περσόνες» τις οποίες έχουμε δημιουργήσει.

6.      Εφόσον γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες των δημογραφικών στοιχείων του ιδανικού μας κοινού, μπορούμε να τους στοχεύσουμε πολύ αποτελεσματικά με επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες σε social media, και σε μηχανές αναζήτησης . Για πολλούς επαγγελματίες του ψηφιακού marketing το σημείο αυτό θα ήταν στη θέση 1 αυτής της λίστας, όμως τα προηγούμενα πέντε σημεία είναι πολύ σημαντικά για να γίνει η πληρωμένη ενέργεια ακόμα πιο αποτελεσματική.

7.      Μια σχετικά δύσκολη αλλά πολύ αποτελεσματική ενέργεια είναι να συμμετέχουμε στα ενδιαφέροντά τους τα οποία μας αφορούν άμεσα: εφόσον τα γνωρίζουμε, συμμετέχουμε ενεργά σε σχετικές online κοινότητες και συζητήσεις, γιατί όχι και να δημιουργήσουμε ένα σχετικό τοπικό Facebook Group. Αν, για παράδειγμα, η περιοχή μας προσφέρεται για δραστηριότητες  όπως θαλάσσια σπορ και έχουμε εντοπίσει αυτά τα ενδιαφέροντα στο ιδανικό κοινό μας, συμμετέχοντας στις συγκεκριμένες κοινότητες με τον σωστό τρόπο και με συνέπεια, μας δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στην προσέλκυση αυτού του κοινού. 

Το ιδανικό κοινό μας ψάχνει κι αυτό για την ιδανική του εμπειρία σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον για την προσοχή του. Οι επαγγελματίες οι οποίοι θα εργαστούν με συνέπεια να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με το ιδανικό κοινό τους, χτίζουν ένα πολύ σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο λειτουργεί αθροιστικά υπέρ τους.  

Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 11/10 15:35

    Στ. Γκίκας: Το ελληνικό γιώτινγκ μπορεί να κατακτήσει την πρώτη θέση παγκοσμίως

  2. 11/10 15:23

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί κορυφαίο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός

  3. 11/10 14:45

    Τουρισμός | Χρονιά ρεκόρ το 2024 για τη Ρόδο, +30% οι Τούρκοι, πάνω η κρουαζιέρα

  4. 11/10 12:48

    Έρευνα: Η Ελλάδα 7η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη για τουρισμό - Πρωταθλήτρια στις τιμές στη Μεσόγειο

  5. 11/10 12:21

    Skyscanner/ Αμερικανικός τουρισμός: Στροφή σε ταξίδια προσωπικού ενδιαφέροντος και εμπειρίες στη φύση το 2025

  6. 11/10 11:09

    Βρετανικός τουρισμός | Μπορεί το Μαρόκο να υποκαταστήσει τη Μαγιόρκα; - Οι πρώτες κινήσεις των tour operators

  7. 11/10 10:29

    Γερμανία: «Ξεπούλημα» επιχειρήσεων λόγω ύφεσης;

  8. 11/10 07:00

    Γαλλία: Aύξηση στον φόρο των αεροπορικών εισιτηρίων για κρατικά έσοδα 1 δισ. ευρώ

  9. 11/10 06:55

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Ο τουρισμός ως υπηρεσία, μια τουριστική εμπειρία 360 μοιρών

  10. 11/10 06:52

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ζάκυνθο και Θάσο

  11. 11/10 06:47

    Αύξηση των ελληνικών εξαγωγών προς το Ηνωμένο Βασίλειο

  12. 11/10 06:43

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Υποβρύχιας Αλιείας στη Σητεία

  13. 10/10 19:30

    Το Huisje 105 της KLM, η νέα μινιατούρα Delft Blue House

  14. 10/10 19:23

    Λιμάνι Κέρκυρας | Αυξημένη επιβατική κίνηση στην κρουαζιέρα το 9μηνο - πύλη για την Αδριατική η Κέρκυρα

  15. 10/10 19:03

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Αυτοί είναι οι καλύτεροι ξενοδοχοϋπάλληλοι της Κρήτης για το 2024

  16. 10/10 18:57

    United Airlines | 30% περισσότερες θέσεις με την Αθήνα το καλοκαίρι του 2025

  17. 10/10 18:47

    Η Εύβοια προσελκύει το ενδιαφέρον σημαντικών influencers της Τουρκίας

  18. 10/10 18:40

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Ικανοποίηση για το στρατηγικό σχέδιο - " η επόμενη ημέρα δεν θα είναι εύκολη"

  19. 10/10 18:33

    TUI Rhodes Marathon | “Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρόδο!”

  20. 10/10 18:20

    Εγκαίνια για το πολυτελές ξενοδοχείο The Athenaeum στην Αθήνα

  21. 10/10 13:04

    Τουρισμός/ DRV: Η Κρήτη στους 4 top προορισμούς των Γερμανών τον Οκτώβριο – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα τη σεζόν του 2024

  22. 10/10 11:55

    Τουρισμός | Συνέδριο ΑΒΤΑ: 5η επιλογή των Βρετανών η Ελλάδα το 2025 - Μετάθεση κρατήσεων λόγω κλίματος

  23. 10/10 11:32

    Γερμανικός Τύπος | Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για το νέο τέλος στις κρουαζιέρες

  24. 10/10 11:02

    Ethiopian Airlines: Περισσότερες πτήσεις Αντίς Αμπέμπα – Αθήνα από το Δεκέμβριο

  25. 10/10 10:43

    WWF: Μείωση 73% των πληθυσμών άγριας ζωής σε 50 χρόνια

  26. 10/10 09:47

    Qantas | Οι επιβάτες έβλεπαν επί 40 λεπτά ταινία για ενήλικες - "Συγγνώμη" ζήτησε η εταιρεία

  27. 10/10 09:13

    Στρατηγικό σχέδιο, με πλάνο δράσεων, για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  28. 10/10 07:00

    Ορεινοί Αγώνες Καβουσίου στη Ιεράπετρα Κρήτης

  29. 10/10 07:00

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κω και Τροιζηνία Μέθανα

  30. 10/10 07:00

    Ισπανία: Χαμηλότερη η ανεργία τον Σεπτέμβριο

  31. 10/10 07:00

    Δήμος Ωραιοκάστρου | Γεφύρωση συνόρων μέσω του Τουρισμού χωρίς αποκλεισμούς

  32. 10/10 07:00

    Η Coffee Berry στη Ρουμανία, μετά την Γρηγόρης Μικρογεύματα και την Mikel

  33. 09/10 20:08

    Ζάκυνθος/ Συνέδριο ΠΟΞ: Σε τροχιά διάσωσης το Ναυάγιο – Ο δήμος ζητεί τις αρμοδιότητες και επιβολή εισόδου

  34. 09/10 15:54

    Έξοδος των υπερπλουσίων από το Ηνωμένο Βασίλειο;

  35. 09/10 15:41

    «Κρήτη. Ευρωπαϊκή Περιφέρεια Γαστρονομίας 2026» | Αρναουτάκης: Η Κρήτη επενδύει στη γαστρονομία της

  36. 09/10 15:38

    Uber | 3 νέες υπηρεσίες ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  37. 09/10 13:20

    TUI | +30% οι πωλήσεις διακοπών σε άτομα με ειδικές ανάγκες κάθε χρόνο- 5.000 υπάλληλοι έχουν εκπαιδευτεί

  38. 09/10 12:29

    Συνέδριο ΠΟΞ/ Ζάκυνθος | Δεν υπάρχει υπερτουρισμός αλλά γερασμένες υποδομές – Το 2026 διευρύνεται η εμβέλεια του ραντάρ Ανδραβίδας

  39. 09/10 12:05

    Εγκαίνια για το ξενοδοχείο Twinn Downtown Piraeus

  40. 09/10 11:21

    Ξενοδοχεία- καταλύματα | Διευκρινίσεις για τη Δήλωση απόδοσης του τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση

  41. 09/10 10:50

    Ζάκυνθος/ 3ο Συνέδριο ΠΟΞ: Ώρα να επενδύσουμε στα Ελληνικά ξενοδοχεία και τις υποδομές – Στα «συν» της Ελλάδας ο μαζικός τουρισμός

  42. 09/10 10:50

    ΤUI: Γάμοι ομόφυλων στην Ελλάδα το 2026 | Πρόωρες κρατήσεις με "χιλιάδες" δωρεάν θέσεις για παιδιά

  43. 09/10 10:43

    ΕΕ: Βοήθεια 105 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για τις πλημμύρες στη Θεσσαλία

  44. 09/10 09:45

    Τουρισμός | Βαρόμετρο ETC: Λιγότεροι διεθνείς τουρίστες στην Ευρώπη αυτό το φθινόπωρο - Πόσοι επιλέγουν Ελλάδα

  45. 09/10 07:19

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης Γερμανού δημοσιογράφου στην Ικαρία

  46. 09/10 07:17

    Μνημόνιο συνεργασίας του Δήμου Χίου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την τουριστική ανάπτυξη

  47. 09/10 07:12

    Αποκλιμάκωση πληθωρισμού σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία

  48. 09/10 07:04

    Γιορτή Κάστανου στην Καρίτσα Λάρισας

  49. 08/10 17:34

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε τις εργασίες του ετήσιου Συνεδρίου της ΑΒΤΑ στο Costa Navarino

  50. 08/10 17:22

    AEGEAN | 12,5 εκατ. επιβάτες στο 9μηνο- 5,3 εκατ. το γ' τρίμηνο, +3% σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι

  51. 08/10 16:23

    Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων | Μέση Ανατολή και τέλος κρουαζιέρας στο επίκεντρο των συζητήσεων

  52. 08/10 16:18

    Τιμώμενη χώρα η Ελλάδα στο αεροδρόμιο της Αθήνας την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  53. 08/10 15:12

    Βρετανικός τουρισμός | Αυτή είναι η χωρητικότητα θέσεων των τουρ οπερέιτορ για το 2025

  54. 08/10 15:03

    Athens Film Office | Συναντήσεις με παραγωγούς και σεναριογράφους από όλο τον κόσμο

  55. 08/10 11:44

    Ξενοδοχεία- καταλύματα: 203 εκατ. ευρώ τα κρατικά έσοδα από το τέλος κλιματικής κρίσης το 2025 | Το σχέδιο Προϋπολογισμού

  56. 08/10 11:34

    Τουρισμός | CBRE: Επιβραδύνεται η ζήτηση για τα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη

  57. 08/10 11:16

    Ρώμη | Όριο στους επισκέπτες της Φοντάνα ντι Τρέβι - σε καλάθι τα κέρματα

  58. 08/10 10:35

    Ξενοδοχεία | Φτηνότερες έως και 52% οι τιμές για κρατήσεις μέσω smartphone στις πλατφόρμες!

  59. 08/10 10:09

    Τουρισμός | Ryanair: Μόνο μέσω εφαρμογής το check-in - καταργούνται τα γκισέ στα αεροδρόμια

  60. 08/10 08:27

    Τουρισμός | Ποιοι τοποθετήθηκαν προϊστάμενοι στα Γραφεία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και Πολωνίας

  61. 08/10 07:36

    Συνέδριο Πανελληνίου Δικτύου Οικολογικών Οργανώσεων στη Νίσυρο

  62. 08/10 07:34

    Εκδήλωση Shaping the Future of Hospitality στη Ζάκυνθο

  63. 08/10 07:15

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Σαμοθράκη και ‘Ιο

  64. 08/10 06:44

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για σημαντικούς Σέρβους Τour Operators σε Πρέβεζα και Μετέωρα

  65. 08/10 06:42

    Kithaironas Trail: Αγώνας ορεινού τρεξίματος στο μυθικό βουνό

  66. 07/10 16:47

    Ο HAPCO υποστηρίζει την καμπάνια της IAPCO ''Unlocking Excellence''

  67. 07/10 15:44

    Γαλλικός τουρισμός | Έρχεται βαρύς φόρος στις αεροπορικές εταιρείες - φόβοι για αύξηση των εισιτηρίων

  68. 07/10 15:26

    Έναρξη λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο

  69. 07/10 15:00

    Έως τις 10 Οκτωβρίου η προθεσμία αιτήσεων για τη ΣΑΕΚ Τουρισμού Κέρκυρας

  70. 07/10 14:02

    «Ημέρες Καριέρας» ΔΥΠΑ στην Αθήνα 18-19 Οκτωβρίου | 190 επιχειρήσεις με 6.000 θέσεις εργασίας

  71. 07/10 12:09

    Στην Υγειά των Έξυπνων Επιλογών!

  72. 07/10 11:55

    Άνοιξαν οι αιτήσεις στις Σχολές Τουρισμού του υπουργείου - Δεύτερη ευκαιρία για δωρεάν σπουδές στους ειδικούς

  73. 07/10 11:21

    Club Med Gregolimano | Eπίσημα εγκαίνια μετά την επένδυση ανακαίνισης ύψους 30 εκατ. ευρώ

  74. 07/10 10:33

    Ισπανικός τουρισμός | 64,3 αφίξεις στο 8μηνο, 86,5 δισ. ευρώ οι τουριστικές δαπάνες

  75. 07/10 09:53

    Ο ξενοδοχειακός Όμιλος Sani/Ikos συμμετείχε στην Εβδομάδα για το Κλίμα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη

  76. 07/10 07:54

    Φεστιβάλ Γευσιγνωσίας "Τα Δώρα της Γης"

  77. 07/10 06:59

    Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Εύβοια και Σύμη

  78. 07/10 06:09

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τη λειτουργία του χιονοδρομικού κέντρου Ανηλίου

  79. 07/10 06:05

    Ανάδειξη και επανάχρηση του Αρχοντικού Νοταρά στα Άνω Τρίκαλα Ξυλοκάστρου

  80. 07/10 06:01

    Ελληνοαυστριακό Μουσικό Καλοκαίρι στον Βόλο

  81. 06/10 07:11

    Ο δήμος Αιγιαλείας στη Γενική Συνέλευση Iter Vitis στη Μολδαβία

  82. 06/10 07:01

    Γαστρονομικό Φεστιβάλ του Βουνού και του Δάσους στο Ελατοχώρι Πιερίας

  83. 05/10 11:45

    Τουρισμός | Accor: Η πιστοποίηση βιωσιμότητας είναι αναγκαία και προσθέτει αξία

  84. 05/10 11:09

    ACI Europe | +18,7% η αεροπορική κίνηση στην Ελλάδα τον Αύγουστο - πλήρης ανάκαμψη στην Ευρώπη

  85. 05/10 10:49

    Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας στη Λάρισα

  86. 05/10 10:39

    Γιορτή Τρούφας στην Καλαμπάκα

  87. 04/10 16:29

    Η Αθήνα 5η πιο κορεσμένη πόλη στον κόσμο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις – 16 καταχωρήσεις ανά 1.000 κατοίκους

  88. 04/10 14:47

    Τουρκία: Ρωσία και Γερμανία οι μεγαλύτερες αγορές για τον τουρισμό το α’ 8μηνο

  89. 04/10 14:29

    American Express Travel: Ένα Ελληνικό νησί στους 10 «καυτούς» προορισμούς των Αμερικανών για το 2025

  90. 04/10 13:48

    GReco Islands: Βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη για 39 μικρά νησιά

  91. 04/10 13:22

    Τουρισμός: Η Αθήνα και τα νησιά του Αιγαίου καθιερώνονται διεθνώς ως top προορισμοί πολιτισμού και ευεξίας

  92. 04/10 12:08

    Uber | Ρεκόρ ανάπτυξης την τουριστική περίοδο 2024 στην Ελλάδα, +47% στην Αθήνα

  93. 04/10 12:01

    Ε.Ξ. Ρόδου | Συνάντηση για τα προβλήματα των ξενοδοχείων σε Ιξιά & Ιαλυσός / Κρεμαστή

  94. 04/10 11:45

    Ο ΕΟΤ καλύτερος Οργανισμός Τουρισμού 2024 στη βρετανική αγορά

  95. 04/10 10:56

    Ελληνικές περιφέρειες προβάλλονται στην Τουρκία - εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

  96. 04/10 10:43

    Απογείωση της αεροπορικής κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Σεπτέμβριο και το 9μηνο

  97. 04/10 10:21

    Deloitte | 8 παγκόσμιες τάσεις διαμορφώνουν τη «δημόσια διοίκηση του μέλλοντος»

  98. 04/10 10:04

    Σήμα κινδύνου από την ΙΑΤΑ | Δεν θα αντέξουν τα αεροδρόμια στη συνεχιζόμενη αύξηση πτήσεων και επιβατών

  99. 04/10 09:52

    Στενότερη τουριστική συνεργασία Ελλάδας- Ιταλίας | Συνάντηση Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Ιταλίας

  100. 04/10 06:14

    Νέο λογότυπο για την καμπάνια τουριστικής προβολής της Λέσβου