Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Το «ιδανικό κοινό» είναι μια σχετικά δύσκολη έννοια την οποία πρέπει να έχουμε υπ’ όψη μας και να είναι κατανοητή η σημασία της για την τουριστική μας επιχείρηση όπως και να γνωρίζουμε τους βασικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού αυτού. Στο ανακεφαλαιωτικό άρθρο το οποίο ακολουθεί εξηγούνται και η σημασία και οι τρόποι προσέγγισης:

Η σημασία του ιδανικού κοινού για την Τουριστική μας επιχείρηση

Αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο για το ιδανικό μας κοινό. Μιλάμε για μία από τις σημαντικότερες έννοιες στο ψηφιακό marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η σημασία του ιδανικού μας κοινού:

Πολύ συχνά όταν αναφέρεται ένας ξενοδόχος στις επιδόσεις της περιόδου, ο όρος «fully booked» χρησιμοποιείται συνώνυμο της επιτυχίας. Η πληρότητα είναι πράγματι ένας σημαντικός δείκτης, η κερδοφορία όμως, η οποία αποτελεί τον σημαντικότερο δείκτης για την υγεία της τουριστικής μας επιχείρησης, όπως και η ικανοποίηση των επισκεπτών μας, η οποία σχετίζεται με το μέλλον της τουριστικής μας επιχείρησης, δεν είναι ανάλογα της πληρότητας. 

Μπορεί να είμαστε γεμάτοι αλλά ένα μέρος των ενοίκων μας, το οποίο να μας συμπληρώνει μεν την πληρότητα του ξενοδοχείου, να επηρεάζει αρνητικά την κερδοφορία μας, αλλά και την διαμονή επισκεπτών μεγαλύτερης αξίας. 

Η σημαντικότητα να προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας έχει να κάνει με τα ακόλουθα: 

Την Κερδοφορία του Ξενοδοχείου μας.

Το ιδανικό κοινό μας, μας αφήνει τουλάχιστον δέκα φορές την αξία του μέσου κοινού μας στον κύκλο ζωής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με  άμεσους  και έμμεσους τρόπους: 

1.  Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη γιατί το ιδανικό κοινό μας θέλει να χρησιμοποιεί όλες τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρουμε, θέλει να γευματίζει στα εστιατόριά μας, να χρησιμοποιεί το spa μας και να δέχεται τις προτάσεις μας για τη διαμονή τους. 

2. Υπάρχει επαναληψιμότητα, το κοινό αυτό μας προτιμά ξανά και ξανά. Είμαστε η ιδανική του εμπειρία διαμονής.
 

3. Το ιδανικό κοινό μας, μας προτείνει στον κύκλο του με ενθουσιασμό και φέρνει μαζί οικογένεια και φίλους, οι οποίοι λογικά μοιράζονται χαρακτηριστικά με τον ιδανικό μας πελάτη
 
4. Το κόστος:
  Το ιδανικό μας κοινό κάνει και direct και early booking και μας δημιουργεί περισσότερες απευθείας κρατήσεις προτείνοντάς μας. Δεν επιβαρυνόμαστε με κόστη μεσαζόντων. 

Την Εικόνα του Ξενοδοχείου μας

1.      Καλύτερα Reviews 

Γενικά είναι πιθανότερο να γράψει κάποιος ένα αρνητικό σχόλιο στο Tripadvisor απ’ ότι να γράψει ένα θετικό. Το αντίβαρο είναι το ιδανικό μας κοινό, οι οποίοι το θεωρούν χρέος τους να μας ευχαριστήσουν και να μας υποστηρίξουν με ένα λεπτομερές review πέντε αστέρων. Ένα τέτοιο review έχει τεράστια αξία γιατί μπορεί να υπάρξει η αφορμή για μελλοντικές κρατήσεις. 

2.      Καλοπροαίρετη Κριτική

Το ιδανικό μας κοινό, αν έχει κάποιο παράπονο ή κάποια κριτική, τα μοιράζεται μ’ εμάς και δεν τα δημοσιεύει. Συμμετέχει σε έρευνές μας για την βελτίωση των υπηρεσιών μας. Μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι.

3.      Μεγαλύτερο Engagement 

Το ιδανικό κοινό μας συμμετέχει στα κανάλια μας με ενθουσιασμό και ο ενθουσιασμός στα social media είναι μεταδοτικός σε κοινά που μοιάζουν με το ιδανικό μας κοινό. Συμμετέχει με μεγαλύτερη συχνότητα, συμμετέχει με καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις και μοιράζεται το περιεχόμενό μας με τον κύκλο του. Συμμετέχουν επίσης ενεργά σε οποιαδήποτε ψηφοφορία του ζητήσουμε τη συμμετοχή του και παροτρύνει και άλλους. 

Το να μετατρέψουμε σε πελάτες μας το ιδανικό κοινό μας έχει τεράστιο αντίκτυπο και στην κερδοφορία και στην εικόνα του ξενοδοχείου μας. Σε επόμενα άρθρα θα μάθουμε πως να εντοπίσουμε το ιδανικό κοινό μας και πως να το προσελκύσουμε. 

Πως προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας

Η έννοια του «ιδανικού κοινού» μας έχει να κάνει με τους πελάτες τους οποίους θέλουμε να έχουμε. Τους θέλουμε γιατί μας επιστρέφουν τη μέγιστη αξία για την τουριστική μας επιχείρηση. Είδαμε σε προηγούμενo άρθρo ότι αυτή η αξία μπορεί να είναι και δεκαπλάσια από εκείνη την οποία φέρνει το μέσο κοινό μας. Η πληρότητα ενός ξενοδοχείου είναι ένας ποσοτικός δείκτης. Το ιδανικό κοινό έχει να κάνει με την ποιότητα των επισκεπτών μας. Όταν φτάσουμε να λέμε ότι είμαστε fully booked με το ιδανικό μας κοινό, έχουμε πετύχει το απόλυτο.  

Μιλήσαμε λοιπόν για τη σημασία του ιδανικού κοινού, μιλήσαμε επίσης για το πως ανακαλύπτουμε ποιοι είναι, δημιουργώντας «περσόνες», περιγράφοντας δηλαδή έναν ιδανικό πελάτη με λεπτομέρεια έτσι ώστε να γνωρίζουμε που στοχεύουμε συγκεκριμένα με τις προωθητικές μας ενέργειες. Οι προωθητικές ενέργειες έχουν κόστος και η σωστή στόχευση τις κάνει πιο αποτελεσματικές, επιστρέφοντάς μας μεγαλύτερη αξία. 

Ας δούμε λοιπόν, σε γενικές γραμμές, πως μπορούμε να προσελκύσουμε το ιδανικό μας κοινό, αφού γνωρίζουμε πλέον τη σημασία του για την τουριστική μας επιχείρηση και αφού έχουμε μια καλή ιδέα σχετικά με το ποιοι είναι: 

1.      Κατ’ αρχάς πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε να πετύχουμε σε κάθε δεδομένη στιγμή. Είτε αυτό είναι early ή direct bookings, ή να έχουμε πληρότητα στο τέλος της περιόδου, αν δεν είναι ξεκάθαρο αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, δεν είναι εύκολο να το επικοινωνήσουμε και να το ζητήσουμε από το κοινό μας.  

2.      Εφόσον έχουμε μια «περσόνα», μπορούμε να μπούμε στη λογική της και να δούμε πως μπορεί να φτάσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο μας. Είναι σημαντικό να μάθουμε καλά αυτή τη πορεία και θα τη δούμε σε επόμενα άρθρα.

3.      Προσαρμόζουμε το περιεχόμενό μας για να βελτιώσουμε τη θέση μας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης του συγκεκριμένου κοινού. Εφόσον τους γνωρίζουμε, εφόσον έχουμε αναλύσει τη πορεία τους, την οποία αναφέραμε πιο πάνω, μπορούμε και να γνωρίζουμε περίπου τι ψάχνουν και πότε.

4.      Η ψηφιακή παρουσία μας θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστική.  Έχουμε το πλεονέκτημα να γνωρίζουμε τους πελάτες που στοχεύουμε. Αν, για παράδειγμα, θέλουμε να προσελκύσουμε οικογένειες με παιδιά σχολικής ηλικίας, τονίζουμε τα οικογενειακά χαρακτηριστικά στο site μας, στα social media και στο περιεχόμενο το οποίο παράγουμε.

5.      «Εξειδικευόμαστε» στο ιδανικό κοινό μας: Μπορούμε να τους γνωρίσουμε καλύτερα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, όπως online ερωτηματολόγια, τα google analytics, Facebook insights,  προσπαθούμε να μάθουμε περισσότερα για τα ενδιαφέροντά τους μέσα από σχετικές online κοινότητες, βελτιώνοντας διαρκώς τις «περσόνες» τις οποίες έχουμε δημιουργήσει.

6.      Εφόσον γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες των δημογραφικών στοιχείων του ιδανικού μας κοινού, μπορούμε να τους στοχεύσουμε πολύ αποτελεσματικά με επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες σε social media, και σε μηχανές αναζήτησης . Για πολλούς επαγγελματίες του ψηφιακού marketing το σημείο αυτό θα ήταν στη θέση 1 αυτής της λίστας, όμως τα προηγούμενα πέντε σημεία είναι πολύ σημαντικά για να γίνει η πληρωμένη ενέργεια ακόμα πιο αποτελεσματική.

7.      Μια σχετικά δύσκολη αλλά πολύ αποτελεσματική ενέργεια είναι να συμμετέχουμε στα ενδιαφέροντά τους τα οποία μας αφορούν άμεσα: εφόσον τα γνωρίζουμε, συμμετέχουμε ενεργά σε σχετικές online κοινότητες και συζητήσεις, γιατί όχι και να δημιουργήσουμε ένα σχετικό τοπικό Facebook Group. Αν, για παράδειγμα, η περιοχή μας προσφέρεται για δραστηριότητες  όπως θαλάσσια σπορ και έχουμε εντοπίσει αυτά τα ενδιαφέροντα στο ιδανικό κοινό μας, συμμετέχοντας στις συγκεκριμένες κοινότητες με τον σωστό τρόπο και με συνέπεια, μας δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στην προσέλκυση αυτού του κοινού. 

Το ιδανικό κοινό μας ψάχνει κι αυτό για την ιδανική του εμπειρία σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον για την προσοχή του. Οι επαγγελματίες οι οποίοι θα εργαστούν με συνέπεια να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με το ιδανικό κοινό τους, χτίζουν ένα πολύ σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο λειτουργεί αθροιστικά υπέρ τους.  

Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 11/02 00:51

    Έναρξη εργασιών για το πολυτελές θέρετρο Six Senses Porto Heli

  2. 11/02 00:31

    Τι συζήτησε στο Επιμελητήριο Χανίων ο πρέσβης του Ισραήλ

  3. 10/02 16:15

    Δ.Καραλής: Γιατί η Πελοπόννησος παραμένει «κοιμώμενος γίγαντας» στον τουρισμό

  4. 10/02 15:55

    Saudia: Νέα εποχική σύνδεση Τζέντα – Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025

  5. 10/02 15:45

    Τρεις δράσεις από την Περιφέρεια Αττικής για τη Σαντορίνη

  6. 10/02 15:36

    Bluegr Hotels - Οδύσσεια | Σεμινάρια για εργασία στην εστίαση σε μετανάστες και πρόσφυγες

  7. 10/02 15:08

    Α. Τζιτζικώστας: DMOs, branding και ΜμΕ στο επίκεντρο της στρατηγικής για τον ευρωπαϊκό τουρισμό το 2030

  8. 10/02 14:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη: Στοχευμένες δράσεις για τη στήριξη της Σαντορίνης

  9. 10/02 14:28

    Λαμπρή τελετή έναρξης για το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025

  10. 10/02 13:40

    1 στους 4 ερωτεύεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού- έρευνα για την Ημέρα του Βαλεντίνου

  11. 10/02 13:01

    Άνοιγμα της Κρήτης στην τουριστική αγορά της Ινδίας και της Ασίας

  12. 10/02 12:12

    EOT | Μέτρα στήριξης της Σαντορίνης σε συνεργασία με τους φορείς

  13. 10/02 12:02

    Αγαπημένος προορισμός των Τούρκων τουριστών η Θεσσαλονίκη

  14. 10/02 11:51

    Σαντορίνη: Η έλλειψη εργαζομένων είναι η επόμενη πρόκληση για τον τουρισμό

  15. 10/02 11:00

    Σημαντική ευκαιρία το «Shopping in Greece» για Εμπόριο και Τουρισμό

  16. 10/02 10:54

    Σχέδιο δράσης για τη Σαντορίνη επεξεργάζεται η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  17. 10/02 10:44

    Χανιά θα πηγαίνουν τα κρουαζιερόπλοια που δεν θα προσεγγίζουν Σαντορίνη;

  18. 10/02 10:24

    Αττάλεια και Τουρκία πρώτη δύναμη στις κρατήσεις στη Γερμανία για τις οικογενειακές θερινές διακοπές

  19. 10/02 08:00

    Expedia Group: 12% περισσότερες διανυκτερεύσεις το 2024

  20. 10/02 07:52

    Γαλλία | Φόρος αλληλεγγύης στα αεροπορικά εισιτήρια- Νέοι φόροι σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

  21. 10/02 07:46

    Στο ΣτΕ οι Δήμοι Αλίμου και Γλυφάδας για τη μαρίνα στο Ελληνικό

  22. 10/02 07:30

    Αποφάσεις για 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο, Σπέτσες, Κρήτη, Καλαμάτα και Αγία Μαρίνα Φθιώτιδας

  23. 10/02 07:06

    Μελέτη για τη φέρουσα τουριστική ικανότητα της Ζαχάρως

  24. 10/02 07:00

    Γρίφος για δυνατούς λύτες η εξεύρεση προσωπικού στα ξενοδοχεία - Μ.Σταματάκης: Προβληματίζει η ψηφιακή κάρτα

  25. 10/02 06:58

    To ελληνικό γιώτινγκ στην έκθεση ΒΟΟΤ

  26. 10/02 06:48

    Βόρεια Μακεδονία: Aύξηση τουριστών το 2024 | Νέο δρομολόγιο Σκόπια- Ζυρίχη από τη Air Canada

  27. 10/02 06:10

    Μελέτη ΙΤΕΠ: Η ελληνική ξενοδοχία στυλοβάτης της οικονομίας και της απασχόλησης

  28. 09/02 19:34

    Συνέδριο ΞΕΕ: Το καλύτερο αύριο για την Ελλάδα περνάει μέσα από τη φιλοξενία

  29. 09/02 19:26

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Φαντασμαγορική η εκδήλωση της θεματικής «Έλα στο Φως»

  30. 09/02 15:01

    Η αυθαιρεσία της βουλιμίας στη Μύκονο θα σταματήσει – Μόνιμοι ελεγκτές στο νησί

  31. 09/02 12:17

    Αντώνης Παγώνης | Σταθερή και ελεγχόμενη η εικόνα των κρατήσεων για Σαντορίνη

  32. 09/02 12:03

    Στο QUEENS Room Club η τελετή έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού

  33. 09/02 07:00

    Πώς μπορεί ο τουρισμός να συμβάλλει στην αύξηση των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων στη Βρετανία

  34. 09/02 06:42

    Μελετητές κάστρων από όλο τον κόσμο προβάλλουν το Φρογκακάστελλο στην Κρήτη

  35. 08/02 13:33

    Ελληνικός τουρισμός 2025 | Εθνική Τράπεζα: Οι "δονήσεις" στα τουριστικά έσοδα από τους σεισμούς στη Σαντορίνη

  36. 08/02 13:11

    Spiegel: Η Γερμανία θα στέλνει πρόσφυγες στην Ελλάδα

  37. 08/02 12:44

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι 2025 | Έναρξη με την έκθεση των φετινών στολών

  38. 08/02 07:59

    Chris Nassetta, Hilton: Αισιοδοξία για το 2025 παρά τις προκλήσεις της αγοράς

  39. 08/02 07:10

    Δήμος Αστυπάλαιας: Νέα έργα και υπηρεσίες για επισκέπτες και κατοίκους

  40. 08/02 06:22

    Απομακρύνονται 7 ναυάγια από τη μαρίνα της Πύλου

  41. 07/02 17:15

    SEAJETS- Μ. Ηλιόπουλος: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη

  42. 07/02 17:09

    ΣΥΡΙΖΑ | "Σεισμό" προκαλεί η κυβερνητική υποκρισία για το Σαρακήνικο

  43. 07/02 17:05

    H Όλγα Κεφαλογιάννη στη HORECA | Η Ελλάδα έχει εμπειρία στη διαχείριση φυσικών φαινομένων

  44. 07/02 14:20

    FedHATTA: «Άνοιγμα» των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στην αγορά του Ιράν

  45. 07/02 13:56

    Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη

  46. 07/02 13:50

    Κανονικά η Τελετή Έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού

  47. 07/02 13:40

    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαντορίνη - Να προστατεύσουμε την τουριστική φήμη του νησιού

  48. 07/02 13:30

    Λίνα Μενδώνη: Σύσκεψη για την προστασία των αρχαιοτήτων σε Σαντορίνη- Κυκλάδες

  49. 07/02 13:04

    Νέος επικεφαλής Αγοράς Ξενοδοχείων στον alltours

  50. 07/02 12:47

    Το ShortStay Conference 2025 επιστρέφει στην Αθήνα

  51. 07/02 12:46

    Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα Best Tourism Villages το 2025

  52. 07/02 12:07

    Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι

  53. 07/02 11:18

    Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού

  54. 07/02 11:11

    H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025

  55. 07/02 11:03

    Σεισμικότητα Σαντορίνης | Πανεπιστήμιο Αθηνών: Διεπιστημονική Επιτροπή για τη διαχείριση κινδύνων και κρίσεων

  56. 07/02 10:44

    Χρυσή διάκριση Zero Waste για τα Elounda SA Hotels and Resorts

  57. 07/02 10:26

    Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»

  58. 07/02 10:05

    Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025

  59. 07/02 06:45

    Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου

  60. 07/02 06:18

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

  61. 07/02 06:15

    Ψήφισμα κατά των Πλωτών Αιολικών Πάρκων στον Πατραϊκό Κόλπο

  62. 07/02 06:10

    Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή

  63. 07/02 06:10

    Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής

  64. 07/02 06:10

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για  4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά

  65. 07/02 06:10

    Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν

  66. 07/02 06:05

    Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024

  67. 06/02 17:54

    Με ταχείς ρυθμούς οι εργασίες για το Flyover Θεσσαλονίκης

  68. 06/02 17:51

    Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025

  69. 06/02 17:20

    29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν

  70. 06/02 15:15

    H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI

  71. 06/02 15:08

    Συνάντηση ΠΟΞ με τον Διοικητή και στελέχη της ΑΑΔΕ

  72. 06/02 14:57

    Ελλάδα, προορισμός διακοπών και επενδύσεων για τους Άραβες - συνάντηση Κεφαλογιάννη με Άραβες διπλωμάτες

  73. 06/02 13:57

    ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη

  74. 06/02 13:17

    Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η

  75. 06/02 12:40

    Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες

  76. 06/02 12:27

    Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις

  77. 06/02 12:14

    Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις

  78. 06/02 12:12

    Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά

  79. 06/02 11:47

    WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα

  80. 06/02 11:00

    Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards

  81. 06/02 10:47

    Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία

  82. 06/02 10:00

    Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία

  83. 06/02 07:10

    Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο

  84. 06/02 07:00

    Πώς θα αντιμετωπίσει η Νάξος τον κίνδυνο λειψυδρίας ενόψει της τουριστικής περιόδου

  85. 06/02 06:45

    Περιφέρεια Αττικής: Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στην Αθήνα - καμπανάκι για τις υποδομές

  86. 06/02 06:30

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Χανιά, Οίτυλο και Σύβοτα

  87. 06/02 06:30

    Χρήση νερού από γεωτρήσεις σε κάμπινγκ και τουριστική κατασκήνωση σε Όλυμπο και Χαλκιδική

  88. 06/02 06:10

    Δήμος Φολεγάνδρου: Απαγόρευση περιφοράς ή βοσκής ζώων σε τουριστικούς χώρους

  89. 06/02 06:05

    Για χόρτα θα στέλνει η Κρήτη τους επισκέπτες της!

  90. 06/02 06:05

    Πρέβεζα: Ανοιχτά τα καταστήματα τις Κυριακές

  91. 05/02 18:50

    Εθνικό σχέδιο δράσης για το ποδήλατο, με ανάπτυξη και στον ποδηλατικό τουρισμό

  92. 05/02 18:35

    Υπουργείο Ναυτιλίας | 8 μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις Κυκλάδες από τους σεισμούς

  93. 05/02 18:02

    Ο Δήμος Μήλου επιχειρεί να μπλοκάρει και δεύτερη επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο

  94. 05/02 16:05

    Τέλη Ιουλίου το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος

  95. 05/02 15:48

    Aυλαία για το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι του 2025

  96. 05/02 14:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Βρυξέλλες – Βόλος το καλοκαίρι του 2025

  97. 05/02 14:08

    Δήμος Αθηναίων και φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παραμείνει το νερό δημόσιο αγαθό

  98. 05/02 12:26

    Tο πρώτο ρομποτικό εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης

  99. 05/02 11:43

    Αεροδρόμιο της Αθήνας: Με το "δεξί" ξεκίνησε και το 2025, +14,5% οι επιβάτες τον Ιανουάριο

  100. 05/02 11:30

    Σαντορίνη: «Δεν φεύγω από το νησί, εδώ είναι το σπίτι μου»