Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Α Decrease font Enlarge font
Ανασκόπηση: Το ιδανικό κοινό

Το «ιδανικό κοινό» είναι μια σχετικά δύσκολη έννοια την οποία πρέπει να έχουμε υπ’ όψη μας και να είναι κατανοητή η σημασία της για την τουριστική μας επιχείρηση όπως και να γνωρίζουμε τους βασικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού αυτού. Στο ανακεφαλαιωτικό άρθρο το οποίο ακολουθεί εξηγούνται και η σημασία και οι τρόποι προσέγγισης:

Η σημασία του ιδανικού κοινού για την Τουριστική μας επιχείρηση

Αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο για το ιδανικό μας κοινό. Μιλάμε για μία από τις σημαντικότερες έννοιες στο ψηφιακό marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η σημασία του ιδανικού μας κοινού:

Πολύ συχνά όταν αναφέρεται ένας ξενοδόχος στις επιδόσεις της περιόδου, ο όρος «fully booked» χρησιμοποιείται συνώνυμο της επιτυχίας. Η πληρότητα είναι πράγματι ένας σημαντικός δείκτης, η κερδοφορία όμως, η οποία αποτελεί τον σημαντικότερο δείκτης για την υγεία της τουριστικής μας επιχείρησης, όπως και η ικανοποίηση των επισκεπτών μας, η οποία σχετίζεται με το μέλλον της τουριστικής μας επιχείρησης, δεν είναι ανάλογα της πληρότητας. 

Μπορεί να είμαστε γεμάτοι αλλά ένα μέρος των ενοίκων μας, το οποίο να μας συμπληρώνει μεν την πληρότητα του ξενοδοχείου, να επηρεάζει αρνητικά την κερδοφορία μας, αλλά και την διαμονή επισκεπτών μεγαλύτερης αξίας. 

Η σημαντικότητα να προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας έχει να κάνει με τα ακόλουθα: 

Την Κερδοφορία του Ξενοδοχείου μας.

Το ιδανικό κοινό μας, μας αφήνει τουλάχιστον δέκα φορές την αξία του μέσου κοινού μας στον κύκλο ζωής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με  άμεσους  και έμμεσους τρόπους: 

1.  Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη γιατί το ιδανικό κοινό μας θέλει να χρησιμοποιεί όλες τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρουμε, θέλει να γευματίζει στα εστιατόριά μας, να χρησιμοποιεί το spa μας και να δέχεται τις προτάσεις μας για τη διαμονή τους. 

2. Υπάρχει επαναληψιμότητα, το κοινό αυτό μας προτιμά ξανά και ξανά. Είμαστε η ιδανική του εμπειρία διαμονής.
 

3. Το ιδανικό κοινό μας, μας προτείνει στον κύκλο του με ενθουσιασμό και φέρνει μαζί οικογένεια και φίλους, οι οποίοι λογικά μοιράζονται χαρακτηριστικά με τον ιδανικό μας πελάτη
 
4. Το κόστος:
  Το ιδανικό μας κοινό κάνει και direct και early booking και μας δημιουργεί περισσότερες απευθείας κρατήσεις προτείνοντάς μας. Δεν επιβαρυνόμαστε με κόστη μεσαζόντων. 

Την Εικόνα του Ξενοδοχείου μας

1.      Καλύτερα Reviews 

Γενικά είναι πιθανότερο να γράψει κάποιος ένα αρνητικό σχόλιο στο Tripadvisor απ’ ότι να γράψει ένα θετικό. Το αντίβαρο είναι το ιδανικό μας κοινό, οι οποίοι το θεωρούν χρέος τους να μας ευχαριστήσουν και να μας υποστηρίξουν με ένα λεπτομερές review πέντε αστέρων. Ένα τέτοιο review έχει τεράστια αξία γιατί μπορεί να υπάρξει η αφορμή για μελλοντικές κρατήσεις. 

2.      Καλοπροαίρετη Κριτική

Το ιδανικό μας κοινό, αν έχει κάποιο παράπονο ή κάποια κριτική, τα μοιράζεται μ’ εμάς και δεν τα δημοσιεύει. Συμμετέχει σε έρευνές μας για την βελτίωση των υπηρεσιών μας. Μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι.

3.      Μεγαλύτερο Engagement 

Το ιδανικό κοινό μας συμμετέχει στα κανάλια μας με ενθουσιασμό και ο ενθουσιασμός στα social media είναι μεταδοτικός σε κοινά που μοιάζουν με το ιδανικό μας κοινό. Συμμετέχει με μεγαλύτερη συχνότητα, συμμετέχει με καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις και μοιράζεται το περιεχόμενό μας με τον κύκλο του. Συμμετέχουν επίσης ενεργά σε οποιαδήποτε ψηφοφορία του ζητήσουμε τη συμμετοχή του και παροτρύνει και άλλους. 

Το να μετατρέψουμε σε πελάτες μας το ιδανικό κοινό μας έχει τεράστιο αντίκτυπο και στην κερδοφορία και στην εικόνα του ξενοδοχείου μας. Σε επόμενα άρθρα θα μάθουμε πως να εντοπίσουμε το ιδανικό κοινό μας και πως να το προσελκύσουμε. 

Πως προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας

Η έννοια του «ιδανικού κοινού» μας έχει να κάνει με τους πελάτες τους οποίους θέλουμε να έχουμε. Τους θέλουμε γιατί μας επιστρέφουν τη μέγιστη αξία για την τουριστική μας επιχείρηση. Είδαμε σε προηγούμενo άρθρo ότι αυτή η αξία μπορεί να είναι και δεκαπλάσια από εκείνη την οποία φέρνει το μέσο κοινό μας. Η πληρότητα ενός ξενοδοχείου είναι ένας ποσοτικός δείκτης. Το ιδανικό κοινό έχει να κάνει με την ποιότητα των επισκεπτών μας. Όταν φτάσουμε να λέμε ότι είμαστε fully booked με το ιδανικό μας κοινό, έχουμε πετύχει το απόλυτο.  

Μιλήσαμε λοιπόν για τη σημασία του ιδανικού κοινού, μιλήσαμε επίσης για το πως ανακαλύπτουμε ποιοι είναι, δημιουργώντας «περσόνες», περιγράφοντας δηλαδή έναν ιδανικό πελάτη με λεπτομέρεια έτσι ώστε να γνωρίζουμε που στοχεύουμε συγκεκριμένα με τις προωθητικές μας ενέργειες. Οι προωθητικές ενέργειες έχουν κόστος και η σωστή στόχευση τις κάνει πιο αποτελεσματικές, επιστρέφοντάς μας μεγαλύτερη αξία. 

Ας δούμε λοιπόν, σε γενικές γραμμές, πως μπορούμε να προσελκύσουμε το ιδανικό μας κοινό, αφού γνωρίζουμε πλέον τη σημασία του για την τουριστική μας επιχείρηση και αφού έχουμε μια καλή ιδέα σχετικά με το ποιοι είναι: 

1.      Κατ’ αρχάς πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε να πετύχουμε σε κάθε δεδομένη στιγμή. Είτε αυτό είναι early ή direct bookings, ή να έχουμε πληρότητα στο τέλος της περιόδου, αν δεν είναι ξεκάθαρο αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, δεν είναι εύκολο να το επικοινωνήσουμε και να το ζητήσουμε από το κοινό μας.  

2.      Εφόσον έχουμε μια «περσόνα», μπορούμε να μπούμε στη λογική της και να δούμε πως μπορεί να φτάσει να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο μας. Είναι σημαντικό να μάθουμε καλά αυτή τη πορεία και θα τη δούμε σε επόμενα άρθρα.

3.      Προσαρμόζουμε το περιεχόμενό μας για να βελτιώσουμε τη θέση μας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης του συγκεκριμένου κοινού. Εφόσον τους γνωρίζουμε, εφόσον έχουμε αναλύσει τη πορεία τους, την οποία αναφέραμε πιο πάνω, μπορούμε και να γνωρίζουμε περίπου τι ψάχνουν και πότε.

4.      Η ψηφιακή παρουσία μας θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστική.  Έχουμε το πλεονέκτημα να γνωρίζουμε τους πελάτες που στοχεύουμε. Αν, για παράδειγμα, θέλουμε να προσελκύσουμε οικογένειες με παιδιά σχολικής ηλικίας, τονίζουμε τα οικογενειακά χαρακτηριστικά στο site μας, στα social media και στο περιεχόμενο το οποίο παράγουμε.

5.      «Εξειδικευόμαστε» στο ιδανικό κοινό μας: Μπορούμε να τους γνωρίσουμε καλύτερα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, όπως online ερωτηματολόγια, τα google analytics, Facebook insights,  προσπαθούμε να μάθουμε περισσότερα για τα ενδιαφέροντά τους μέσα από σχετικές online κοινότητες, βελτιώνοντας διαρκώς τις «περσόνες» τις οποίες έχουμε δημιουργήσει.

6.      Εφόσον γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες των δημογραφικών στοιχείων του ιδανικού μας κοινού, μπορούμε να τους στοχεύσουμε πολύ αποτελεσματικά με επί πληρωμή προωθητικές ενέργειες σε social media, και σε μηχανές αναζήτησης . Για πολλούς επαγγελματίες του ψηφιακού marketing το σημείο αυτό θα ήταν στη θέση 1 αυτής της λίστας, όμως τα προηγούμενα πέντε σημεία είναι πολύ σημαντικά για να γίνει η πληρωμένη ενέργεια ακόμα πιο αποτελεσματική.

7.      Μια σχετικά δύσκολη αλλά πολύ αποτελεσματική ενέργεια είναι να συμμετέχουμε στα ενδιαφέροντά τους τα οποία μας αφορούν άμεσα: εφόσον τα γνωρίζουμε, συμμετέχουμε ενεργά σε σχετικές online κοινότητες και συζητήσεις, γιατί όχι και να δημιουργήσουμε ένα σχετικό τοπικό Facebook Group. Αν, για παράδειγμα, η περιοχή μας προσφέρεται για δραστηριότητες  όπως θαλάσσια σπορ και έχουμε εντοπίσει αυτά τα ενδιαφέροντα στο ιδανικό κοινό μας, συμμετέχοντας στις συγκεκριμένες κοινότητες με τον σωστό τρόπο και με συνέπεια, μας δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στην προσέλκυση αυτού του κοινού. 

Το ιδανικό κοινό μας ψάχνει κι αυτό για την ιδανική του εμπειρία σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον για την προσοχή του. Οι επαγγελματίες οι οποίοι θα εργαστούν με συνέπεια να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με το ιδανικό κοινό τους, χτίζουν ένα πολύ σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο λειτουργεί αθροιστικά υπέρ τους.  

Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency

 

  1. 22/02 13:12

    Ρωσικός τουρισμός: Στρατηγική συνεργασία του NTC Intourist με τον όμιλο Μουζενίδη

  2. 22/02 12:07

    Ο ιατρικός τουρισμός στην ΙΤΒ: Έκρηξη της ζήτησης παγκοσμίως

  3. 22/02 11:57

    H Grecotel χορηγός στη νέα καμπάνια της Marketing Greece

  4. 22/02 11:50

    Σκοτεινός τουρισμός: Τα ...νεκροταφεία προσελκύουν τουρίστες

  5. 22/02 11:39

    Manet: Η σχέση πελάτη-ξενοδόχου περνά από ένα smartphone

  6. 22/02 11:33

    Ξενοδοχεία: Με 51% στο Hilton Αθήνας η ΤΕΜΕΣ- Στον Όμιλο Olayan το μερίδιο της Dogus

  7. 22/02 10:19

    easyjet: Πτήσεις προς Ρόδο από το Μπρίστολ και προς Κω από Βερολίνο

  8. 22/02 10:00

    Τουρισμός: Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών Τουρκία και Ελλάδα

  9. 22/02 09:48

    Ψηφιακές ξεναγήσεις στα 5 αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  10. 22/02 09:46

    Το νέο τουριστικό marketing του Ηρακλείου

  11. 22/02 09:38

    Επιχορηγήσεις για επενδύσεις εκσυγχρονισμού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και Σκύρο

  12. 22/02 09:34

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019

  13. 22/02 09:31

    Ο τουρισμός υγείας προωθείται και από τον ΕΟΠΥΥ

  14. 21/02 16:33

    FedHATTA: Καμπάνια ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας στον τουρισμό

  15. 21/02 16:24

    Ο ελληνικός τουρισμός επενδύει σε νέες τεχνολογίες

  16. 21/02 15:53

    Επανεξέταση των όρων δόμησης στις περιοχές γύρω από την Ακρόπολη

  17. 21/02 15:14

    Wizz Air: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Κίεβο

  18. 21/02 15:09

    Nέοι κανόνες στην Ευρώπη για τα νέα οχήματα

  19. 21/02 15:00

    ΣΔΟΕ: Απάτες με παράνομες επιδοτήσεις σε 6 ξενοδοχεία- Τάσιος: "Ναι" στους ελέγχους

  20. 21/02 14:52

    Οι ξένοι διπλωμάτες ανακαλύπτουν το "Ελληνικό Πρωινό"

  21. 21/02 14:28

    Στην Ελλάδα η Horwath HTL μέσα από το δίκτυο της ΣΟΛ Crowe

  22. 21/02 14:20

    Nέο ΔΣ στην Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Κισάμου

  23. 21/02 14:17

    Τουρισμός: Τι δείχνει το Ταξιδιωτικό Ισοζύγιο του 2018 για εισπράξεις και αφίξεις

  24. 21/02 14:14

    Υπεγράφη η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

  25. 21/02 14:12

    Δράσεις τουριστικής προβολής για την Αττική το 2019

  26. 21/02 14:09

    Μήλος: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  27. 21/02 13:43

    Εκδηλώσεις για την Κινεζική Νέα Χρονιά στο αεροδρόμιο Αθηνών

  28. 21/02 13:30

    Βρετανικός τουρισμός: Ενδεχόμενο visa στην ΕΕ λόγω... Γιβραλτάρ

  29. 21/02 12:45

    Αμερικανικός τουρισμός: Εκρηκτική ζήτηση για πολυτελή ταξίδια στην Ελλάδα την Άνοιξη

  30. 21/02 12:30

    Ανύπαρκτα διαμερίσματα στην Airbnb!

  31. 21/02 12:13

    Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο ξενοδοχείο Katikies Garden στη Σαντορίνη (φωτό)

  32. 21/02 11:49

    Τα διαμερίσματα του Urban Stripes στο Κουκάκι εντάσσονται στην Aria Hotels

  33. 21/02 11:46

    Η Περιφέρεια Κρήτης «σάρωσε» στα βραβεία της Στοκχόλμης ως κορυφαίος προορισμός

  34. 21/02 11:19

    Μετάβαση στην καθαρή ενέργεια για Σίφνο, Κρήτη και Σάμο

  35. 21/02 11:17

    Κρουαζιέρα Mamma mia σε Σκόπελο- Σκιάθο

  36. 21/02 11:02

    Εκπληκτικό! Δείτε πώς ένα ξενοδοχείο της Κίνας προωθεί την υγιεινή διατροφή

  37. 21/02 10:41

    Ο θεματικός τουρισμός στην Πάρο σε διεθνείς εκθέσεις

  38. 21/02 10:29

    We Dive We Clean: Ανέλκυση απορριμμάτων από το βυθό της μαρίνας Ελευσίνας

  39. 21/02 10:25

    Δημοπρασία για την ενοικίαση 7 αναψυκτηρίων σε παραλίες των Χανίων

  40. 21/02 10:24

    Aποφάσεις για ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρανίδι

  41. 21/02 10:20

    Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ο τουρισμός διασυνδέεται με τον πρωτογενή τομέα

  42. 21/02 10:17

    Τουρισμός: Η Κρήτη στο "Ελ.Βενιζέλος"

  43. 21/02 10:09

    Νέα σημεία τουριστικής πληροφόρησης στην Καλαμάτα

  44. 20/02 17:53

    "Ναι" της ΕΕ στον εκσυγχρονισμό της πολιτικής θεωρήσεων - Τι αλλάζει στα ταξίδια

  45. 20/02 17:40

    Ψηφιακή ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου Παξών

  46. 20/02 17:36

    Εκδήλωση για την Αθήνα ως Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Καινοτομίας 2018

  47. 20/02 17:26

    Νέα καμπάνια της Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό

  48. 20/02 17:25

    Αegean: Επιπλέον 700 χιλιάδες θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού το 2019

  49. 20/02 17:06

    ETC: "Κύμα" κινέζων τουριστών στην Ευρώπη

  50. 20/02 15:57

    Πως αξιολογούμε τη συνεργασία με ένα travel blogger;

  51. 20/02 14:37

    H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

  52. 20/02 14:36

    Φορείς πιστοποίησης: Ουτοπική η πιστοποίηση των καταλυμάτων από μη εκπαιδευμένους μηχανικούς

  53. 20/02 13:30

    Thomas Cook: Οι Γερμανοί τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα Κανάρια Νησιά

  54. 20/02 13:10

    Τα κρασιά της Κρήτης στην Έκθεση «ΟιΝοτικά»

  55. 20/02 12:09

    Ελληνικός τουρισμός: Ξεπέρασαν τα 16 δισ.ευρώ οι εισπράξεις το 2018

  56. 20/02 11:51

    +10,2% οι αφίξεις επιβατών από το εξωτερικό τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  57. 20/02 11:40

    Συνεργασία Radisson με Sunnyseeker Hotels για 6 ξενοδοχεία στην Κύπρο

  58. 20/02 11:31

    Οικοτουρισμός στην Ανάφη

  59. 20/02 10:31

    Τέταρτο Φεστιβάλ Γλυπτικής στην άμμο στην Αμμουδάρα

  60. 20/02 10:25

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "Κύκλος": Διευκρινίσεις για τη ΣΣΕ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

  61. 20/02 10:17

    Γαστρονομικές εκδηλώσεις σε 5 νησιά της Δωδεκανήσου

  62. 20/02 10:11

    ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη διοργάνωση εκδηλώσεων

  63. 20/02 10:08

    Προγράμματα τουριστικής προβολής στην Ιστιαία-Αιδηψό και Αλμωπία

  64. 20/02 10:06

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κάλυμνο

  65. 20/02 09:58

    Οι χωρικές στρατηγικές στο Δήμο Λευκάδας

  66. 19/02 18:30

    Επετειακός Διεθνής Αγώνας Ψηλορείτη 2019: Την Πέμπτη ξεκινούν οι εγγραφές

  67. 19/02 16:23

    Διυπουργική: Πράσινο φως για 3 μεγάλες τουριστικές επενδύσεις- Δείτε ποιες

  68. 19/02 16:19

    Προώθηση της Χαλκιδικής σε Βέλγιο - Σουηδία - Ισραήλ

  69. 19/02 14:33

    Δήμος Τρικκαίων: Δεύτερος κύκλος σεμιναρίων για επαγγελματίες του τουρισμού

  70. 19/02 14:18

    Χρυσοπουλιούνται στη μαύρη αγορά οι λογαριασμοί στην British Airways

  71. 19/02 14:04

    Βρετανικός τουρισμός: Σύσταση για τα ταξίδια (και) στην Ελλάδα μετά το Brexit

  72. 19/02 13:40

    Ενοποιείται το τουριστικό με το εμπορικό κέντρο της Έδεσσας

  73. 19/02 12:57

    DER Touristik: Εναλλακτικές πτήσεις για τις κρατήσεις με την Germania

  74. 19/02 12:54

    Ημερίδα για την "Πολιτιστική Διαδρομή Σαντορίνης"

  75. 19/02 12:33

    Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

  76. 19/02 12:29

    ΣΕΤΚΕ.: Το φαινόμενο Αirbnb απειλεί την κοινωνική συνοχή

  77. 19/02 12:26

    Skyscanner: Τα 10+1 καλύτερα ξενοδοχεία με spa στην Ελλάδα για το 2019

  78. 19/02 12:04

    MSC: Νέα κρουαζιέρα το 2020 με προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά

  79. 19/02 11:13

    Τουρισμός: Στη Ρόδο το συνέδριο της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων

  80. 19/02 11:04

    Πέντε ακόμη ξενοδοχεία στην Chnaris H.M.D.C.

  81. 19/02 10:19

    Κέντρο Τουριστικής Προβολής στο Δήμο Πύλης Τρικάλων

  82. 19/02 10:17

    Μύκονος και Σαντορίνη προβάλλονται στις ΗΠΑ

  83. 19/02 10:15

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 212 κλινών με τελεφερίκ στη Σκιάθο

  84. 19/02 10:09

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Eνστάσεις για τη ρωσική τουριστική επένδυση των 400 εκατ. ευρώ της MIRUM

  85. 19/02 09:59

    Δύο επαγγελματικοί αγώνες ποδηλασίας στη Ρόδο

  86. 18/02 17:50

    Συμφωνία ΠΟΞ για τα πνευματικά δικαιώματα στα ξενοδοχεία

  87. 18/02 16:44

    Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο Arcadia Cultural Resort & Spa στην Κυλλήνη

  88. 18/02 16:42

    easyFerry.com: Νέα μηχανή αναζήτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  89. 18/02 16:14

    Πώς αναπτύσσεται ένας τόπος ως γαστρονομικός προορισμός

  90. 18/02 15:55

    Στη Best Western η αλυσίδα ξενοδοχείων WorldHotels

  91. 18/02 15:42

    airBaltic: Νέα απευθείας σύνδεση με Κω

  92. 18/02 15:00

    Διεθνείς διακρίσεις για την MKV Design

  93. 18/02 14:52

    Μνημόνιο συνεργασίας στον τουρισμό από ΞΕΕ και Περιφέρεια Αττικής

  94. 18/02 14:15

    TUI: Σχέδια για διπλάσιους Ρώσους τουρίστες στο εξωτερικό το 2019

  95. 18/02 13:53

    Corendon Airlines: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα από την Κολωνία-Βόννη

  96. 18/02 13:32

    Η Πάολα ξενοδόχος!

  97. 18/02 13:23

    Δικτύωση των επιχειρήσεων του Ν.Αιγαίου με αμερικανικές εταιρείες

  98. 18/02 12:46

    Προβολή της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων στο Μιλάνο

  99. 18/02 12:40

    Συνέδριο Hotel Tech: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για την ανάπτυξη των σύγχρονων ξενοδοχείων

  100. 18/02 12:27

    Φραγμός στις αθέμιτες πρακτικές στις διαδικτυακές κρατήσεις στα ξενοδοχεία