H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
20 Feb 2019, 14:37 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Η αμεσότητα, η οικειότητα και η ελευθερία είναι τα στοιχεία που συνθέτουν τη νέα ταινία μικρού μήκους για την τουριστική προβολήςτης Ελλάδας στο εξωτερικό, που δημιούργησε η Marketing Greece και θα προβληθεί, μεταξύ άλλων, και στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου από το κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Όπως επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κυρία Ιωάννα Δρέττα, σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής για την παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους, οι ενέργειες της MG βασίζονται στην εξωστρέφεια, ενώ το βίντεο "μιλά" στον θεατή σε μια γλώσσα απλή και κατανοητή, που δημιουργεί επιθυμίες.
Η κυρία Δρέττα ανέφερε ακόμα οτι θα ακολουθήσει σειρά συντομότερων βίντεο για χρήση στα social media αλλά και από επιχειρήσεις που άπτονται του τουρισμού, χωρίς απαίτηση πνευματικών δικαιωμάτων.
«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», είπε χαρακτηριστικά δήλωσε η κυρία Δρέττα.
Στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βίντεο, την υποστήριξή τους στις ενέργειες της Marketing Greece εξέφρασαν, μεταξύ άλλων, οι κ. Γ. Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Α. Ανδρεάδης, CEO του Sani, Ikos Group και Επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΤΕ και κ. Ε. Βασιλάκης, Πρόεδρος της Aegean Airlines.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
διαβάστε ακόμα
-
ΙΝΣΕΤΕ | Αυξάνονται και πληθύνονται τα Airbnb στην Ελλάδα- 85.000 περισσότερες κλίνες στο 5μηνο 27/06 | 14:17
-
Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com 02/07 | 14:52
-
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
-
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
-
ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
-
ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια 23/03 | 10:24
-
Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
-
Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
-
Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
-
Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
δημοφιλέστερα
- 1 Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία 24.07.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 26.07.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι 26.07.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR 26.07.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης 26.07.2024 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 6 Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού 26.07.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ