Βραβείο στις Πηγές Καλλιθέας για online στρατηγική: Tο project υλοποίησε η Dingo Marketing Team
13 May 2022, 11:30 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
TornosNews.gr
Ένα ακόμα βραβείο για τη ροδίτικη Dingo Marketing Team αναφορικά με τη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τις Πηγές Καλλιθέας. Η εταιρία έλαβε το Silver βραβείο στον φετινό θεσμό των Tourism Awards στην κατηγορία Online Strategy.
Αυτό αποτελεί το 11ο βραβείο για την εταιρία και το 9ο στο θεσμό των Tourism Awards, αφού η εταιρία, ως κατά κόρον ασχολούμενη με τον τουριστικό χώρο, διαθέτει μεγάλη εξειδίκευση στο τουριστικό marketing.
Ο κ. Ραφαήλ Κουδούνης CEO της Dingo Marketing Team σε δήλωση του ανέφερε: «Ήρθε η ώρα να αφήσουμε πίσω το “παραδοσιακό ψηφιακό marketing” όπως το αποκαλούμε. To digital marketing έχει μεταβληθεί πολύ από την εποχή που άρχισε να γίνεται γνωστό. Πλέον υπάρχουν δύο άξονες: Ο ένας αφορά πολύ τη στρατηγική, την έμφαση στις λεπτομέρειες και την αναλογία κόστους οφέλους. Ο άλλος αφορά την εξερεύνηση της χρήσης νέων και out-of-the-box προσεγγίσεων εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες.
Ως εταιρία που ασχολούμαστε με το ευρύτερο digital strategy, το ένα στοιχείο είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένο με το άλλο και όλα αυτά καλούμαστε να τα ταιριάζουμε στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κλάδο του τουρισμού
Ως εταιρία “μεγαλωμένη” σε έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, της συνεχείς προκλήσεις του κλάδου, αλλά και το γεγονός ότι το χειρότερο πράγμα για έναν τουριστικό προορισμό και τις επιχειρήσεις του είναι η επανάπαυση».
Οι Πηγές Καλλιθέας στη Ρόδο αποτελούν ένα από τα πιο γνωστά και ιστορικά αξιοθέατα του νησιού, συνεπώς εφάμιλλη πρέπει να είναι και η επικοινωνιακή του στρατηγική. Στόχος της στρατηγικής που βραβεύθηκε ήταν η αύξηση του «awareness» του αξιοθεάτου, η αύξηση των επισκεπτών καθώς και η αύξηση των κρατήσεων αναφορικά με τη χρήση του υπέροχου χώρου των Πηγών Καλλιθέας για ιδιωτικές και εταιρικές εκδηλώσεις.
Στο πλαίσιο αυτό η Dingo Marketing Team ακολούθησε μια ολιστική προσέγγιση, καταρτίζοντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνιακής στρατηγικής, διαμορφώνοντας τα κύρια αφηγήματα, το ύφος της επικοινωνίας, το είδος των εργαλείων που πρέπει να χρησιμοποιηθούν και καταρτίζοντας τους κατάλληλους άξονες δράσεις.
Κατόπιν, έγινε ολικός επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας, εντάσσοντας σε αυτόν τεχνικές που να καθοδηγούν το χρήστη στην κράτηση, SEO by design καθώς και ό,τι επιτάσσουν οι σύγχρονες ανάγκες των χρηστών του διαδικτύου αναφορικά με τον τρόπο συμπεριφοράς τους (“mobile first”, ταχύτητα απόκρισης, εύχρηστες φόρμες κ.λπ).
Παράλληλα, διαμορφώθηκε το υπόβαθρο για omnichannel επικοινωνία του αξιοθεάτου με τους ενδιαφερόμενους, ούτως ώστε οι τελευταίοι, να μπορούν να εξυπηρετούνται και να λαμβάνουν πληροφορίες γρήγορα και εύκολα από πολλαπλά μέσα επικοινωνίας.
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει από τη στρατηγική και η χρήση των κοινωνικών δικτύων, στα οποία έγινε ένας ολικός επανασχεδιασμός της οπτικής επικοινωνίας και του τρόπου αλληλεπίδρασης με το κοινό. Μόνο στο Facebook, το ποσοστό απήχησης αυξήθηκε πάνω από 600%, ενώ εξ ίσου αυξήθηκε το οργανικό περιεχόμενο των χρηστών για το αξιοθέατο.
Αυτές και αρκετές ακόμα ενέργειες είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση επισκεψιμότητας, ενώ θεαματικό ήταν το ποσοστό μετατροπής σε ενδιαφερόμενους για τη διεξαγωγή εκδηλώσεων στο χώρο των Πηγών Καλλιθέας.
Η επιτυχημένη προβολή των Πηγών Καλλιθέας ως εμβληματικό αξιοθέατο της Ρόδου έρχεται σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης περυσινής καμπάνιας του προορισμού της Ρόδου με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes. Μιας multichannel καμπάνιας που συνδύαζε ψηφιακή διαφήμιση, διαγωνισμούς, influencers και μαρτυρίες από πραγματικούς επισκέπτες του νησιού που προέτρεπαν άλλους τουρίστες να την επισκεφθούν.
διαβάστε ακόμα
- TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας 22/04 | 10:03
- Η ανθεκτικότητα και η διαχείριση ρίσκου απέναντι στην κλιματική αλλαγή κλειδί για τις επιτυχημένες επιχειρήσεις 11/04 | 17:48
- Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες 12/04 | 21:52
- Επιδότηση 100% σε παραθαλάσσιες επιχειρήσεις για SeaAccess® και εξοπλισμό προσβάσιμων παραλιών 09/04 | 13:35
- Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29/03 | 07:08
- Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες 24/03 | 07:24
- Συνεργασία ΕΤΑΔ με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» για την ισότιμη προσβασιμότητα στο Χ. Κ. Παρνασσού 13/03 | 13:27
- Οι τιμές στο κάμπινγκ Πλατανίτσι για το 2024 27/02 | 06:27
- Δύο εγκρίσεις για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών 26/02 | 07:17
- Η Solmar Villas προσθέτει 18 βίλες στη Χαλκιδική και Ολυμπιακή Ριβιέρα | 530 βίλες συνολικά στην Ελλάδα 19/02 | 10:38
δημοφιλέστερα
- 1 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος 26.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» 26.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5 26.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 8 Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google 26.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ