Δίκτυο Επιχειρηµατιών Πανδρόσου “Agora of Pandrossou”- προβολή ως περιοχή – ταυτότητα για την Αθήνα
30 May 2015, 14:25 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
TornosNews.gr
Ένας παραδοσιακός πεζόδροµος που συνδέει την Μητρόπολη Αθηνών µε το Τζαµί Τζισταράκη στο Μοναστηράκι η οδός Πανδρόσου, αποτελεί όπως και η περιοχή γύρω από αυτήν, ένα σταυροδρόµι“εποχών” και πολιτισµών. Μία ανάσα από την Ακρόπολη και την Αρχαία Αγορά φιλοξενεί τους δύο τελευταίους αιώνες µία δηµιουργική κυψέλη µικρών οικογενειακών επιχειρήσεων.
Με αφετηρία τον ενθουσιασµό και την πίστη στη δυναµική της συγκεκριµένης περιοχής µια άτυπη οµάδα επιχειρηµατιών προχώρησε το 2012 σε µια πρωτοβουλία προβολής του δρόµου. Το Pandrossou Street Market επέδειξε, σε συνεργασία πάντα µε τη δηµόσια και ιδιωτική πρωτοβουλία, έντονη δραστηριότητα σε ποικίλους τοµείς (πολιτιστικές εκδηλώσεις, εξωραϊσµός της περιοχής µε οµαδική εργασία, τουριστική προβολή, εκπαιδευτικές και φιλανθρωπικές δράσεις, διαδικτυακή προβολή).
Ως άτυπη οµάδα, έγινε µέλος της διαδικτυακής πλατφόρµας ΣυνΑθηνά του ∆ήµου Αθηναίων για οµάδες πολιτών, συµµετείχε ενεργά στο ∆ίκτυο Συνεργατών της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής & Αργοσαρωνικού και σε συνεργασία µε τον Εµπορικό Σύλλογο Αθηνών φιλοξένησε την αποχαιρετιστήρια εκδήλωση του διεθνούς συνεδρίου TBEX Europe 2014.
Σήµερα η άτυπη αυτή οµάδα µετεξελίσσεται, οργανώνεται και αποκτά νοµική υπόσταση.
Πιστεύοντας στη σηµασία της συνεργασίας σε όλα τα επίπεδα και µε την υποστήριξη του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ, προχωρά στην κατάρτιση ενός Σχεδίου ∆ράσης Συνεργατικού Σχηµατισµού (∆ικτύου) και στη σύσταση του «Συλλόγου Επιχειρηµατιών και Φίλων Περιοχής Πανδρόσου».
Κύριοι σκοποί του ∆ικτύου “Agora of Pandrossou” είναι η προβολή της περιοχής της Πανδρόσου ως περιοχή – ταυτότητα για την Αθήνα και η εδραίωση της υψηλής ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχονται από τις επιχειρήσεις της, αναβαθµίζοντας την έννοια του όρου «τουριστικό» (είδος ή κατάστηµα) που συχνά είναι παρεξηγηµένος, τόσο από ξένους, όσο και από Έλληνες επισκέπτες.
Το ∆ίκτυο, µεταξύ άλλων, στοχεύει:
• στην ανάδειξη της ιστορίας της περιοχής από την αρχαιότητα έως σήµερα
• στη σύνδεση λαών, τεχνών και πολιτισµών
• στην προαγωγή της γνώσης γύρω από παραδοσιακά ελληνικά επαγγέλµατα
• στο συµµετοχικό σχεδιασµό και λήψη αποφάσεων
• στη δικτύωση και συνοµιλία µε αντίστοιχες εµπορικές οδούς ελληνικών πόλεων και ευρωπαϊκών κρατών
• στη δικτύωση και συνεργασία µε την ιδιωτική πρωτοβουλία και κοινωνία των πολιτών
• στη συµβολή δηµιουργίας κοινής ταυτότητας για την τοπική αγορά (street branding) και για την πόλη της Αθήνας (city branding)
• στη δικτύωση και συνεργασία µε το δηµόσιο τοµέα
Καθώς, η συνεργασία και η συνένωση δυνάµεων είναι ο µόνος τρόπος για να αντιµετωπίσουν οι µικρές επιχειρήσεις σήµερα τον ανταγωνισµό, το ∆ίκτυο θα αγκαλιάσει όλους τους επιχειρηµατίες της περιοχής ώστε να ζουν και να εργάζονται σε µια ζωντανή, όµορφη και καθαρή περιοχή.
Σε ένα σταθερό πόλο έλξης επισκεπτών και κατοίκων της Αθήνας
διαβάστε ακόμα
- TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας 22/04 | 10:03
- Η ανθεκτικότητα και η διαχείριση ρίσκου απέναντι στην κλιματική αλλαγή κλειδί για τις επιτυχημένες επιχειρήσεις 11/04 | 17:48
- Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες 12/04 | 21:52
- Επιδότηση 100% σε παραθαλάσσιες επιχειρήσεις για SeaAccess® και εξοπλισμό προσβάσιμων παραλιών 09/04 | 13:35
- Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29/03 | 07:08
- Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες 24/03 | 07:24
- Συνεργασία ΕΤΑΔ με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» για την ισότιμη προσβασιμότητα στο Χ. Κ. Παρνασσού 13/03 | 13:27
- Οι τιμές στο κάμπινγκ Πλατανίτσι για το 2024 27/02 | 06:27
- Δύο εγκρίσεις για συγχωνεύσεις τουριστικών εταιρειών 26/02 | 07:17
- Η Solmar Villas προσθέτει 18 βίλες στη Χαλκιδική και Ολυμπιακή Ριβιέρα | 530 βίλες συνολικά στην Ελλάδα 19/02 | 10:38
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 5 Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 6 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 8 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ