Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια
08 Apr 2024, 16:43 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Το 73% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν ήδη εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για ταξιδιωτικούς σκοπούς ή θα ενδιαφέρονταν να τα εξερευνήσουν στο μέλλον, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η OnePoll σε δείγμα 10.000 ανθρώπων από όλο τον κόσμο, για λογαριασμό της ταξιδιωτικής πλατφόρμας eDreams.
Συνολικά, η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ανέβηκε στο 86% στις ηλικίες 18-24 και στο 84% στις 25-34, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 43% στις ηλικίες άνω των 65 ετών, ενδεικτικό ότι στο μέλλον η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στα ταξίδια και οι νεότερες γενιές θα είναι πιο εξοικειωμένες με αυτήν.
Οι μισοί δήλωσαν ότι γνωρίζουν πλήρως ή εν μέρει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτίωση των διαδικτυακών εμπειριών και εκτιμούν ιδιαίτερα την ευκολία που προσφέρει. Αυτή η ευαισθητοποίηση και η εκτίμηση αυξάνεται σημαντικά στις νεότερες ηλικιακές ομάδες, με το 61% των ηλικιών 18-24 ετών και το 64% των ατόμων 25-34 ετών να εκφράζουν την ίδια άποψη, έναντι μόλις 23% των ηλικίας άνω των 65.
Τα δεδομένα αποκαλύπτουν επίσης ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνητή νοημοσύνη στην εξατομίκευση των εμπειριών αγορών τους στο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία. Εκτός από το ότι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια, η μελέτη υπογραμμίζει ότι οι νέοι είναι περισσότερο ενήμεροι και εκτιμούν την τεχνητή νοημοσύνη. Για παράδειγμα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό νέων 18-24 ετών παγκοσμίως (4%) δήλωσαν ότι δεν πιστεύουν στις δυνατότητες της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης στο να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με το 18% των άνω των 65 ετών.
διαβάστε ακόμα
- Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη 02/05 | 15:06
- Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών 02/05 | 11:49
- Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια 02/05 | 11:41
- Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη 01/05 | 15:01
- Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών 29/04 | 12:55
- Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24/04 | 17:24
- Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά" 23/04 | 10:33
- Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22/04 | 16:09
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
δημοφιλέστερα
- 1 Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός 02.05.2024 | ΕΟΤ
- 2 ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές 02.05.2024 | ΠΟΞ
- 3 Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP 02.05.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας 02.05.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη 02.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 6 Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών 02.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 7 ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο 02.05.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 8 Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία 03.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο 03.05.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ 02.05.2024 | ΣΕΤΚΕ