Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια

08 Apr 2024, 16:43 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το 73% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν ήδη εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για ταξιδιωτικούς σκοπούς ή θα ενδιαφέρονταν να τα εξερευνήσουν στο μέλλον, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η OnePoll σε δείγμα 10.000 ανθρώπων από όλο τον κόσμο, για λογαριασμό της ταξιδιωτικής πλατφόρμας eDreams.

Συνολικά, η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ανέβηκε στο 86% στις ηλικίες 18-24 και στο 84% στις 25-34, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 43% στις ηλικίες άνω των 65 ετών, ενδεικτικό ότι στο μέλλον η τεχνητή νοημοσύνη θα κυριαρχεί στα ταξίδια και οι νεότερες γενιές θα είναι πιο εξοικειωμένες με αυτήν.

Οι μισοί δήλωσαν ότι γνωρίζουν πλήρως ή εν μέρει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτίωση των διαδικτυακών εμπειριών και εκτιμούν ιδιαίτερα την ευκολία που προσφέρει. Αυτή η ευαισθητοποίηση και η εκτίμηση αυξάνεται σημαντικά στις νεότερες ηλικιακές ομάδες, με το 61% των ηλικιών 18-24 ετών και το 64% των ατόμων 25-34 ετών να εκφράζουν την ίδια άποψη, έναντι μόλις 23% των ηλικίας άνω των 65.

Τα δεδομένα αποκαλύπτουν επίσης ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τον ρόλο που διαδραματίζει η τεχνητή νοημοσύνη στην εξατομίκευση των εμπειριών αγορών τους στο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία. Εκτός από το ότι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια, η μελέτη υπογραμμίζει ότι οι νέοι είναι περισσότερο ενήμεροι και εκτιμούν την τεχνητή νοημοσύνη. Για παράδειγμα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό νέων 18-24 ετών παγκοσμίως (4%) δήλωσαν ότι δεν πιστεύουν στις δυνατότητες της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης στο να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με το 18% των άνω των 65 ετών.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα