Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29 Apr 2024, 12:19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην επόμενη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα της έκθεσης TravelTech Show (19-20 Ιουνίου, Λονδίνο) που διεξήχθη τον Απρίλιο σε 100 εκπροσώπους εταιριών ταξιδιών και τεχνολογίας.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος, με σχεδόν το ένα τρίτο (32%) να προσδοκά ότι η τεχνολογία αυτή θα έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών και στην εμπειρία πελάτη.
Το 62% των buyer που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, και πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των αυξήσεων αναμένουν να είναι της τάξης του 20%.
Το 56% δήλωσε ότι σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στο επόμενο έτος, έναντι 32% που θα επικεντρωθούν στις δαπάνες σε συστήματα κράτησης και 20% που θα επενδύσουν σε εφαρμογές για κινητά.
Το 24% περιμένει ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι η προσθήκη αξίας στην εφαρμογή των προτιμήσεων των πελατών για τη δημιουργία στοχευμένων συστάσεων, και το ένα πέμπτο (20%) δήλωσε ότι θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στους booking assistants.
Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε πτωτική πορεία, με τις ιστοσελίδες να αναδεικνύονται από τους ερωτηθέντες ως το καλύτερο κανάλι κρατήσεων (40%) και με τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) (20%) και τις μηχανές αναζήτησης και τα social media να ακολουθούν (16%).
Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να διαχειριστούν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και των ελλείψεων προσωπικού.
Κυριότερο όφελος της τεχνολογίας θεωρείται η αυξημένη αποτελεσματικότητα (32%) και, στη δεύτερη θέση, η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας, η ενίσχυση των σχέσεων με τον επισκέπτη και η προσωποποίηση, και η συμβολή στη διαχείριση κρατήσεων (12%)
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024 16.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Καβάλα | Θεμέλιος λίθος για το πρώτο ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα 17.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο 16.05.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 4 Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή 16.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Ωράριο σαν... κλειστό στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου | Έντονες διαμαρτυρίες 17.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Οι αεροπορικές συνδέσεις Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων - Ελλάδας 17.05.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Πρωτεύουσας 17.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel 16.05.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Δήμος Μινώα Πεδιάδας: Αίτημα προς το Υπ. Τουρισμού για την παραχώρηση του Τουριστικού Λιμένα Τσούτσουρα 17.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης από την Αυστραλία σε Αθήνα, Αμοργό και Σαντορίνη 17.05.2024 | ΕΟΤ