Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
12 Mar 2024, 14:57 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού (GNTB) λανσάρει πιλοτικό πρότζεκτ που θα περιλαμβάνει τη χρήση influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ της Γερμανίας ως τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού, Petra Hedorfer, «με την αξιοποίηση των δικών μας influencer τεχνητής νοημοσύνης για τη Γερμανία ως τουριστικό προορισμό, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, ψηφιακό πρεσβευτή brand που ταιριάζει απόλυτα με αυτό και αλληλεπιδρά 24 ώρες το 24ωρο με την κοινότητά του στο ψηφιακό και πραγματικό δίκτυο ώστε να παρέχει έμπνευση και εξατομικευμένη προσέγγιση πελάτη».
Η βάση για να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ δυνητικών επισκεπτών και ψηφιακών influencer θα είναι το πρότζεκτ Open Data/Knowledge Graph, το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει την υποδομή που θα παρέχει πληροφορίες στις εφαρμογές ΑΙ. Από την στιγμή που ξεκίνησε η λειτουργία του Knowledge Graph, πάνω από μισό εκατ. συνδυαστικά δεδομένα για τουριστικές ατραξιόν, τουρ και εκδηλώσεις αλλά και υποδομές, είναι διαθέσιμα προς ανάκτηση.
Στο πλαίσιο του πρότζεκτ, οι εταιρίες που ενδιαφέρονται να υποβάλουν δημιουργικά κόνσεπτ για influencer τεχνητής νοημοσύνης καλούνται να το κάνουν μέχρι τις 22 Μαρτίου στο ai-influencertravel@germany.travel .
Ο GNTB χρησιμοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη με τα chatbot, ενώ η τεχνολογία αυτή παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως οι καθηλωτικές τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότητα κλπ.) και οι διεπαφές συζητήσεων (smart speakers).
διαβάστε ακόμα
- Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I. 29/04 | 12:19
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 Υπερ-τουρισμός | Η TUI παίρνει "πολύ, πολύ σοβαρά" τις διαδηλώσεις, αλλά δεν τις βλέπει ως απειλή 16.05.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 2 Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2024 | Οι δράσεις στο Μουσείο Ακρόπολης το Σαββατοκύριακο 16.05.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 3 Αναβίωση του ιππικού δρώμενου «Η Γκιόστρα της Ζακύνθου» 16.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Δήμος Τριφυλίας: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών 16.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 EE: Ανάπτυξη 2,2% στην Ελλάδα, «αγκάθι» ο πληθωρισμός 15.05.2024 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 6 Ταξίδι περιπέτειας στην περιοχή του Βόλου για Βρετανίδα ταξιδιωτική πράκτορα 16.05.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Τουριστική προβολή μέσω της αμερικανικής σειράς The Life of Loi Season 2 16.05.2024 | ΕΟΤ
- 8 Τουρισμός: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών για τους Ευρωπαίους το καλοκαίρι του 2024 16.05.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 9 Tουρισμός | TUI: Ελλάδα, Τουρκία και Βαλεαρίδες οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το καλοκαίρι - έσοδα ρεκόρ το β' τρίμηνο 15.05.2024 | TOUR OPERATORS
- 10 Όμιλος Μήτση | Νέος προορισμός η Κέρκυρα, με την αγορά του Messonghi Beach Hotel και τη διαχείριση του Belvedere Hotel 16.05.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ