Digital Marketing: Inhouse ή Outsourcing;

Digital Marketing: Inhouse ή Outsourcing;

Η φετινή σεζόν έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και δίνει την σκυτάλη της στους χειμερινούς προορισμούς. Αναμφισβήτητος νικητής υπήρξε το digital marketing καθώς ήταν αυτό που βοήθησε στην αποτελεσματικότερη προβολή των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Σε μια σεζόν όπου άργησε να ξεκινήσει, εξαίτίας της πανδημίας, και επηρεάζοντας το booking window των ταξιδιωτών. Θετικός οιωνός, για την σεζόν 2002, αποτελεί το γεγονός ότι έχουν αρχίσει οι προκρατήσεις. Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν το προβάδισμα την επόμενη σεζόν θα πρέπει να ξεκινήσουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό σε ότι αφορά τις digital marketing ενέργειες τους. Ένα από τα δύσκολα ερωτήματα που προκύπτει για τους ξενοδόχους άλλα και τους επιχειρηματίες είναι εάν θα πρέπει το digital marketing να αποτελεί μια εσωτερική υπόθεση ή να το αναθέσουν σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη. 

Το digital marketing είναι μια inhouse ή outsourcing υπόθεση;

Πριν απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, ας αναλύσουμε τι είναι το digital marketing καθώς αρκετές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι συμπεριλαμβάνει μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική. 

"Μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική συμπεριλαμβάνει και εκμετάλλευεται όλα τα διαθέσιμα εργαλεία προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της επιχείρησης"

Και κάπου εδώ ξεκινάει η παρερμηνεία του digital marketing καθώς αρκετοί πιστεύουν ότι η τυπική παρουσία στα social media καθώς και η διεξαγωγή διαφημιστικών καμπανιών στις μηχανές αναζήτησης άλλα και τα social media αποτελούν μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.

Σε παλαιότερο άρθρο μου είχα αναφερθεί στα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων τα οποία θα αναφέρω και επιγραμματικά παρακάτω.

Το βασικότερο συστατικό μιας digital marketing στρατηγικής είναι ο καθορισμός ξεκάθαρων στόχων. Μπορεί να είναι ένας, όπως π.χ. η αύξηση των απευθείας κρατήσεων, ή και περισσότεροι, όπως π.χ. η δημιουργία awareness μιας νέας επιχείρησης σε συνδυασμό με την δημιουργία μεγαλύτερου όγκου απευθείας κρατήσεων και την δημιουργία ενός loyalty scheme για τους πελάτες της. 

Το δεύτερο συστατικό είναι η κατανόηση του πότε και σε ποιούς απευθύνεται το ξενοδοχείο ή τουριστική επιχειρήση. Δεν υπάρχει φασόν digital marketing λύση. Κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και την δική της εποχικότητα. Στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη κατά την διάρκεια σχεδιασμού της στρατηγικής και να υλοποιεί ακολούθως. 

Το τρίτο συστατικό είναι η επιλογή των κατάλληλων τακτικών και εργαλείων που μας παρέχει το digital marketing. To customer journey δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο ένας ταξιδιώτης επιλέγει να κάνει μια κράτηση ή να προμηθευτεί μια υπηρεσία ταξιδιωτικού χαρακτήρα, επηρεάστηκε από την πανδημία. Έτσι θα πρέπει να γίνει προσεκτική μελέτη των βημάτων που ακολουθεί ο ταξιδιώτης προκειμένου να δημιουργήσουμε τα touchpoints (σημεία επαφής) με τον υποψήφιο πελάτη που θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της πώλησης. 

Ας δούμε επιγραμματικά λοιπόν τα "όπλα" που διαθέτει ένας σύγχρονος digital marketer

1. Website του ξενοδοχείου ή της τουριστικής επιχείρησης

Οι περισσότερες digital marketing ενέργειες καταλήγουν εκεί. Είναι το σημείο που ένας δυνητικός πελάτης μετατρέπεται σε κανονικό πελάτη. Ο άψογος σχεδιασμός και λειτουργία του είναι αυτό που θα "κερδίσει" τον χρήστη και θα τον βοηθήσει να επιλέξει την επιχείρηση που θα πάρει τις υπηρεσίες

2. Social Media 

Τα Social Media αποτελούν ένα μέρος της digital marketing στρατηγικής χωρίς να είναι το μοναδικό σημείο της. Αποτελούν ενδεχόμενη πηγή έμπνευσης ενός ταξιδιώτη άλλα και "εγγύηση" ότι όλα λειτουργούν καλά στην επιχείρηση.  

3. Content Marketing

Η γνωστή έκφραση "Content is the King" βρίσκει την πλήρη εφαρμογή στο content marketing. Το website θα πρέπει να φιλοξενεί άρθρα σε μορφή blog προκειμένου να ενημερώνει τον υποψήφιο πελάτη με την εμπειρία που προσφέρει η ίδια η επιχείρηση άλλα και ο προορισμός γενικότερα. Αποτελεί το σύγχρονο SEO για την βελτίωση της θέσης κατάταξης του site στις σελίδες αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. 

4. Reputation Management

To 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν αξιολογήσεις άλλων χρηστών σχετικά με την επιχείρηση. Η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου προφίλ για την επιχείρηση είναι αναγκαία. Για το λόγο αυτό απαντάμε με σωστό επαγγελματικό τρόπο σε θετικές άλλα και αρνητικές αξιολογήσεις.

5. Online PR

Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να βελτιώσει την αναγνωρισημότητα της με την χρήση travel bloggers άλλα και την συνεργασία με άλλα ψηφιακά μέσα όπως travel directories κ.α.

6. Email Marketing

Το email marketing αποτελεί έναν πολύ οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο για προσωποιημένη επικοινωνία με δυνητικούς ή και υφιστάμενους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε ποια είναι τα οφέλη του email marketing στην digital marketing στρατηγική ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων 

7. Διενέργεια διαφημιστικών καμπανιών

Η διαφήμιση είναι το μόνο έξοδο που προκαλεί άμεσο έσοδο. Η διεξαγωγή διαφημιστικών ενεργειών είναι επιβεβλημένη για την προβολή των επιχειρήσεων άλλα και την επίτευξη των στόχων πωλήσεων. 

Και τώρα που ορίσαμε τις παραμέτρους μια ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής ας περάσουμε στο ερώτημα εάν το digital marketing αποτελεί μια inhouse ή outsourcing υπόθεση. 

Η απάντηση είναι πως εάν η επιχείρηση δεν διαθέτει ένα τμήμα 2 ή περισσότερων ατόμων με εξειδίκευση στα εργαλεία του digital marketing καλό είναι να απευθύνεται σε μια εξωτερική συνεργασία. Ο κύριος λόγος είναι ότι μια εξειδικευμένη εταιρεία είναι αυτή που παρακολουθεί όλες τις τάσεις του σύγχρονου digital marketing και το βασικότερο ότι παρακολουθεί και αναλύει την αποτελεσματικότητα των ενεργειών προκειμένου να προβεί στις ανάλογες διορθωτικές κινήσεις. Σε περίπτωση που το budget της επιχείρησης δεν επιτρέπει την εξ' ολοκλήρου ανάθεση σε μια εταιρεία μπορεί να εφαρμόσει ένα "υβριδικό" μοντέλου όπου να χρησιμοποιήσει μέρος των εξειδικευμένων αυτών υπηρεσιών και υπό την καθοδήγηση της να υλοποιήσει τμήμα κάποιων άλλων υπηρεσιών. Σε αντίθετη περίπτωση τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι τα επιθυμητά και να ακουστεί για άλλη μια φορά η φράση: "δοκίμασα το digital marketing άλλα δεν δουλεύει"

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε παλαιότερο άρθρο σχετικά με το πως επιλέγουμε τον σωστό συνεργάτη για το digital marketing της επιχείρησης.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  2. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  3. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  4. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  5. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  6. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  7. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  8. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  9. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  10. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  11. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  12. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  13. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  14. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  15. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  16. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  17. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  18. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  19. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  20. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  21. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  22. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  23. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  24. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  25. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  26. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  27. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  28. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  29. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  30. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  31. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  32. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  33. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  34. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  35. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  36. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  37. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  38. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  39. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  40. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  41. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  42. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  43. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  44. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  45. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  46. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  47. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  48. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  49. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  50. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  51. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  52. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  53. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  54. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  55. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  56. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  57. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  58. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  59. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  60. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  61. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  62. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  63. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  64. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  65. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  66. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  67. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  68. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  69. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  70. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  71. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα

  72. 12/04 19:34

    Δεν θα πληρώσει ξανά ο ξενοδοχειακός κλάδος την ανεξέλεγκτη λειτουργία των Airbnb

  73. 12/04 16:00

    Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη

  74. 12/04 15:33

    «Από το χωράφι στο πιάτο» | Η TUI στηρίζει 500 αγρότες σε Κρήτη και Ρόδο για πιο βιώσιμες γεωργικές πρακτικές

  75. 12/04 15:12

    N. Σταθόπουλος (BC Partners) | Ποιοι κλάδοι προσφέρονται για επενδύσεις στην Ελλάδα

  76. 12/04 14:37

    Oι συμπράξεις ανάμεσα στην Τέχνη και το επιχειρείν

  77. 12/04 14:23

    "Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε…"- Η απάντηση της Ένωσης Ξενοδόχων στον κ.Δούκα περί δημοτικού φόρου στα αθηναϊκά ξενοδοχεία

  78. 12/04 13:56

    Αερομεταφορές: Έρχονται καύσιμα από ανθρώπινα περιττώματα – 92% λιγότερες εκπομπές άνθρακα

  79. 12/04 11:52

    CLIA: Στο 107% των επιπέδων 2019 οι επιβάτες κρουαζιέρας το 2023, 35,7 εκατ. οι επιβάτες το 2024

  80. 12/04 11:30

    Έρευνα CLIA: Τι κάνει την κρουαζιέρα ελκυστική στους Αμερικανούς ταξιδιώτες

  81. 12/04 11:16

    Η Ευρώπη χάνει ανταγωνιστικότητα εδώ και 25 χρόνια

  82. 12/04 11:03

    ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ | Η οικονομική ανασφάλεια τρομάζει τον Έλληνα - Βενιζέλος: Αναζητά λύσεις αρχαϊκές και μεταφυσικές (!)

  83. 12/04 10:59

    Ace Hotel & Swim Club Athens: Έρχεται το νέο ξενοδοχείο τύπου resort στη Γλυφάδα

  84. 12/04 10:56

    Eurowings: Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι από Γερμανία στην Ισπανία - 600 πτήσεις την εβδομάδα

  85. 12/04 10:51

    Αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Αργεντινή

  86. 12/04 10:40

    Εκδηλώσεις για την ‘Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά στη Λάρισα

  87. 12/04 10:31

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Προβολή των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

  88. 12/04 10:27

    Παρουσίαση των νησιών του Βορείου Αιγαίου στο Λονδίνο

  89. 12/04 10:25

    Δήμος Χερσονήσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  90. 12/04 10:16

    Ισπανία: Οι πολίτες αντιστέκονται στον μαζικό τουρισμό

  91. 11/04 19:04

    Zeus International: Νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

  92. 11/04 18:07

    Οι τρεις οικονομικές τεκτονικές πλάκες | Ο πληθωρισμός ήρθε για να μείνει

  93. 11/04 17:54

    Θ. Σκυλακάκης: Δεν υπάρχουν χρήματα και για πολυτελή ενεργειακή μετάβαση και για στοιχειώδη προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή

  94. 11/04 17:48

    Η ανθεκτικότητα και η διαχείριση ρίσκου απέναντι στην κλιματική αλλαγή κλειδί για τις επιτυχημένες επιχειρήσεις

  95. 11/04 17:43

    Θα αναδείξουμε το σύνολο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς

  96. 11/04 17:38

    Το 66% των κορυφαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα δοκιμάζουν το Co-Pilot

  97. 11/04 17:11

    Χάρης Δούκας: Ο κερδίζων από τον τουρισμό θα πληρώνει αυξημένα τέλη στο Δήμο - φόρο στον τζίρο των ξενοδοχείων

  98. 11/04 17:05

    Πιτσιλής (ΑΑΔΕ): Η πραγματικότητα των δεδομένων μας αποκαλύπτει την φοροδιαφυγή

  99. 11/04 16:49

    Π.Αντωνίου | Επίκαιρο το αίτημα της μείωσης του ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου

  100. 11/04 16:27

    Νίκος Χαρδαλιάς | Ζητάμε η Περιφέρεια Αττικής να έχει τον έλεγχο όλων των μεγάλων έργων