Digital Marketing: Inhouse ή Outsourcing;

Digital Marketing: Inhouse ή Outsourcing;

Η φετινή σεζόν έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και δίνει την σκυτάλη της στους χειμερινούς προορισμούς. Αναμφισβήτητος νικητής υπήρξε το digital marketing καθώς ήταν αυτό που βοήθησε στην αποτελεσματικότερη προβολή των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Σε μια σεζόν όπου άργησε να ξεκινήσει, εξαίτίας της πανδημίας, και επηρεάζοντας το booking window των ταξιδιωτών. Θετικός οιωνός, για την σεζόν 2002, αποτελεί το γεγονός ότι έχουν αρχίσει οι προκρατήσεις. Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν το προβάδισμα την επόμενη σεζόν θα πρέπει να ξεκινήσουν τον στρατηγικό τους σχεδιασμό σε ότι αφορά τις digital marketing ενέργειες τους. Ένα από τα δύσκολα ερωτήματα που προκύπτει για τους ξενοδόχους άλλα και τους επιχειρηματίες είναι εάν θα πρέπει το digital marketing να αποτελεί μια εσωτερική υπόθεση ή να το αναθέσουν σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη. 

Το digital marketing είναι μια inhouse ή outsourcing υπόθεση;

Πριν απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, ας αναλύσουμε τι είναι το digital marketing καθώς αρκετές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι συμπεριλαμβάνει μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική. 

"Μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική συμπεριλαμβάνει και εκμετάλλευεται όλα τα διαθέσιμα εργαλεία προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της επιχείρησης"

Και κάπου εδώ ξεκινάει η παρερμηνεία του digital marketing καθώς αρκετοί πιστεύουν ότι η τυπική παρουσία στα social media καθώς και η διεξαγωγή διαφημιστικών καμπανιών στις μηχανές αναζήτησης άλλα και τα social media αποτελούν μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.

Σε παλαιότερο άρθρο μου είχα αναφερθεί στα 7 βασικά σημεία της ψηφιακής παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων τα οποία θα αναφέρω και επιγραμματικά παρακάτω.

Το βασικότερο συστατικό μιας digital marketing στρατηγικής είναι ο καθορισμός ξεκάθαρων στόχων. Μπορεί να είναι ένας, όπως π.χ. η αύξηση των απευθείας κρατήσεων, ή και περισσότεροι, όπως π.χ. η δημιουργία awareness μιας νέας επιχείρησης σε συνδυασμό με την δημιουργία μεγαλύτερου όγκου απευθείας κρατήσεων και την δημιουργία ενός loyalty scheme για τους πελάτες της. 

Το δεύτερο συστατικό είναι η κατανόηση του πότε και σε ποιούς απευθύνεται το ξενοδοχείο ή τουριστική επιχειρήση. Δεν υπάρχει φασόν digital marketing λύση. Κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και την δική της εποχικότητα. Στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη κατά την διάρκεια σχεδιασμού της στρατηγικής και να υλοποιεί ακολούθως. 

Το τρίτο συστατικό είναι η επιλογή των κατάλληλων τακτικών και εργαλείων που μας παρέχει το digital marketing. To customer journey δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο ένας ταξιδιώτης επιλέγει να κάνει μια κράτηση ή να προμηθευτεί μια υπηρεσία ταξιδιωτικού χαρακτήρα, επηρεάστηκε από την πανδημία. Έτσι θα πρέπει να γίνει προσεκτική μελέτη των βημάτων που ακολουθεί ο ταξιδιώτης προκειμένου να δημιουργήσουμε τα touchpoints (σημεία επαφής) με τον υποψήφιο πελάτη που θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της πώλησης. 

Ας δούμε επιγραμματικά λοιπόν τα "όπλα" που διαθέτει ένας σύγχρονος digital marketer

1. Website του ξενοδοχείου ή της τουριστικής επιχείρησης

Οι περισσότερες digital marketing ενέργειες καταλήγουν εκεί. Είναι το σημείο που ένας δυνητικός πελάτης μετατρέπεται σε κανονικό πελάτη. Ο άψογος σχεδιασμός και λειτουργία του είναι αυτό που θα "κερδίσει" τον χρήστη και θα τον βοηθήσει να επιλέξει την επιχείρηση που θα πάρει τις υπηρεσίες

2. Social Media 

Τα Social Media αποτελούν ένα μέρος της digital marketing στρατηγικής χωρίς να είναι το μοναδικό σημείο της. Αποτελούν ενδεχόμενη πηγή έμπνευσης ενός ταξιδιώτη άλλα και "εγγύηση" ότι όλα λειτουργούν καλά στην επιχείρηση.  

3. Content Marketing

Η γνωστή έκφραση "Content is the King" βρίσκει την πλήρη εφαρμογή στο content marketing. Το website θα πρέπει να φιλοξενεί άρθρα σε μορφή blog προκειμένου να ενημερώνει τον υποψήφιο πελάτη με την εμπειρία που προσφέρει η ίδια η επιχείρηση άλλα και ο προορισμός γενικότερα. Αποτελεί το σύγχρονο SEO για την βελτίωση της θέσης κατάταξης του site στις σελίδες αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. 

4. Reputation Management

To 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν αξιολογήσεις άλλων χρηστών σχετικά με την επιχείρηση. Η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου προφίλ για την επιχείρηση είναι αναγκαία. Για το λόγο αυτό απαντάμε με σωστό επαγγελματικό τρόπο σε θετικές άλλα και αρνητικές αξιολογήσεις.

5. Online PR

Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να βελτιώσει την αναγνωρισημότητα της με την χρήση travel bloggers άλλα και την συνεργασία με άλλα ψηφιακά μέσα όπως travel directories κ.α.

6. Email Marketing

Το email marketing αποτελεί έναν πολύ οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο για προσωποιημένη επικοινωνία με δυνητικούς ή και υφιστάμενους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε ποια είναι τα οφέλη του email marketing στην digital marketing στρατηγική ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων 

7. Διενέργεια διαφημιστικών καμπανιών

Η διαφήμιση είναι το μόνο έξοδο που προκαλεί άμεσο έσοδο. Η διεξαγωγή διαφημιστικών ενεργειών είναι επιβεβλημένη για την προβολή των επιχειρήσεων άλλα και την επίτευξη των στόχων πωλήσεων. 

Και τώρα που ορίσαμε τις παραμέτρους μια ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής ας περάσουμε στο ερώτημα εάν το digital marketing αποτελεί μια inhouse ή outsourcing υπόθεση. 

Η απάντηση είναι πως εάν η επιχείρηση δεν διαθέτει ένα τμήμα 2 ή περισσότερων ατόμων με εξειδίκευση στα εργαλεία του digital marketing καλό είναι να απευθύνεται σε μια εξωτερική συνεργασία. Ο κύριος λόγος είναι ότι μια εξειδικευμένη εταιρεία είναι αυτή που παρακολουθεί όλες τις τάσεις του σύγχρονου digital marketing και το βασικότερο ότι παρακολουθεί και αναλύει την αποτελεσματικότητα των ενεργειών προκειμένου να προβεί στις ανάλογες διορθωτικές κινήσεις. Σε περίπτωση που το budget της επιχείρησης δεν επιτρέπει την εξ' ολοκλήρου ανάθεση σε μια εταιρεία μπορεί να εφαρμόσει ένα "υβριδικό" μοντέλου όπου να χρησιμοποιήσει μέρος των εξειδικευμένων αυτών υπηρεσιών και υπό την καθοδήγηση της να υλοποιήσει τμήμα κάποιων άλλων υπηρεσιών. Σε αντίθετη περίπτωση τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι τα επιθυμητά και να ακουστεί για άλλη μια φορά η φράση: "δοκίμασα το digital marketing άλλα δεν δουλεύει"

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε παλαιότερο άρθρο σχετικά με το πως επιλέγουμε τον σωστό συνεργάτη για το digital marketing της επιχείρησης.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο ιδρυτής της Nea Mesa Hotel Τourism Marketing & Sales η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/09 17:13

    Η Selected Hideaways συμμετέχει στην IFTM Διεθνής & Γαλλική αγορά

  2. 21/09 17:05

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον ειδικό σύμβουλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

  3. 21/09 16:13

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Πρόσθετος φόρος διαμονής: νομοθέτηση στο πόδι ή συνειδητή επιλογή;

  4. 21/09 16:10

    ΙΝΣΕΤΕ: 9η Σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τον σύγχρονο επαγγελματία του τουρισμού

  5. 21/09 16:04

    Έλενα Ράπτη | Νέο θεσμικό πλαίσιο για τον ιατρικό τουρισμό

  6. 21/09 15:16

    Η Google αυξάνει της λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό

  7. 21/09 14:27

    Απειλή για τον Ελληνικό τουρισμό το «πράσινο» τέλος στα καταλύματα

  8. 21/09 13:42

    Γερμανικός τουρισμός: Κυριαρχία του all inclusive στις διαδικτυακές κρατήσεις διακοπών

  9. 21/09 13:28

    Τουρκικός τουρισμός | Τα ξενοδοχεία στην Αλικαρνασσό μείωσαν τις τιμές και αύξησαν τις πληρότητες

  10. 21/09 12:37

    Τουρισμός | Παρουσίαση ελληνικών προορισμών στην αγορά της Νότιας Αφρικής

  11. 21/09 12:22

    ΠΟΤ | Παγκόσμιο πρότυπο για τη μέτρηση της βιωσιμότητας του τουρισμού

  12. 21/09 12:08

    ΣΔΟΕ: Παράνομες επιχορηγήσεις ύψους 2,6 εκατ. ευρώ σε 3 ξενοδοχεία στην Κω, τη Ρόδο και τα Τρίκαλα

  13. 21/09 11:23

    EasyJet holidays: Για πρώτη φορά επέκταση της σεζόν μέχρι το Νοέμβριο

  14. 21/09 11:11

    Transavia: Νέα καλοκαιρινή σύνδεση με Θεσσαλονίκη από τις Βρυξέλλες το 2024

  15. 21/09 10:54

    Εκατομμύρια άνθρωποι θα εγκαταλείψουν τα σπίτια τους μέχρι το 2050 εξαιτίας της κλιματικής κρίσης

  16. 21/09 10:50

    ΠΟΤ: Ανάκαμψη στο 80% έως 95% των επιπέδων 2019 στον παγκόσμιο τουρισμό το 2023

  17. 21/09 10:40

    Να μην χαθεί η ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων | Μανώλης Γιαννούλης

  18. 21/09 10:26

    Σε απόγνωση οι ξενοδόχοι της Μαγνησίας

  19. 21/09 10:14

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις | Εγκρίθηκαν οι νέοι κανόνες στην ΕΕ- Χαιρετίζει η Airbnb

  20. 21/09 09:53

    Κανονικά σήμερα οι πτήσεις - "Δεμένα" τα πλοία στον Πειραιά

  21. 20/09 17:03

    Διαχείριση Βιοαποβλήτων στα ξενοδοχεία του Δήμου Αθηναίων

  22. 20/09 15:26

    Η Μαγιόρκα θα εντοπίζει τις παράνομες μισθώσεις μέσω του οικολογικού φόρου

  23. 20/09 14:24

    Ένωση Ξενοδοχείων Ηρακλείου | Ζημιογόνα τα περισσότερα ξενοδοχεία - δεν αντέχουν άλλα βάρη!

  24. 20/09 13:41

    Αυτά είναι τα 50 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2023 – Ένα είναι Ελληνικό!

  25. 20/09 13:06

    IPK / ITB | Κινεζικός τουρισμός: Ανάκαμψη των εξερχόμενων ταξιδιών το 2024

  26. 20/09 12:41

    «Πολιτισμός - Τουρισμός: Ένα βήμα πιο κοντά» | Συζήτηση από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων και την Marketing Greece

  27. 20/09 12:34

    Cunard: Νέα κρουαζιέρα στα Ελληνικά νησιά το 2025

  28. 20/09 12:29

    Το Ζαγόρι στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO

  29. 20/09 12:17

    Contiki: Νέα προγράμματα διακοπών στην Ελλάδα το 2024 για νέους και LGBTQIA+

  30. 20/09 12:02

    Ελληνικός τουρισμός 2023 | Στα 10,3 δισ. ευρώ οι εισπράξεις το 7μηνο, +13,2% έναντι του 2019

  31. 20/09 11:38

    Ηράκλειο: Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ οι «Μέρες Γαστρονομίας 2023

  32. 20/09 11:19

    ΤΑΙΠΕΔ: Ηλεκτρονική δημοπρασία για την πώληση ακινήτων σε Ιεράπετρα και Θεσσαλονίκη

  33. 20/09 10:52

    JG Travel Group | Χειμερινές διακοπές 15, 22 και 29 ημερών σε ελκυστικές τιμές σε Κύπρο και Τουρκία

  34. 20/09 10:49

    Το Skiathos Palace Hotel φιλοξενεί το 6o Παγκόσμιο Συνέδριο Ογκολογίας ACTC2023

  35. 20/09 10:32

    TUI | Προειδοποίηση για αλλαγές στα ταξίδια στην Ευρώπη λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

  36. 19/09 19:54

    Η οριζόντια αύξηση του φόρου διαμονής υπονομεύει την Εθνική Στρατηγική για τον τουρισμό

  37. 19/09 19:41

    Κυβέρνηση | Ποια μέτρα οικονομικής και φορολογικής πολιτικής αποφασίστηκαν

  38. 19/09 19:16

    Ελληνικός Τουρισμός | Εξειδικεύτηκαν τα μέτρα: Τι πληρώνουν ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα και Airbnb

  39. 19/09 19:04

    Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό πρέσβη - Δρομολογείται η υπογραφή συμφωνίας

  40. 19/09 15:46

    ΥΠΑ | Ρεκόρ επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια τον Αύγουστο και το 8μηνο

  41. 19/09 14:49

    Hotelising: Απολογισμός της τουριστικής περιόδου 2023

  42. 19/09 13:49

    DERTOUR: Η Ελλάδα στους πιο TOP προορισμούς διακοπών για οικογένειες & πολυτέλεια – Ανεβαίνει η ζήτηση για Φθινόπωρο

  43. 19/09 12:25

    Real Estate | έρευνα RE/MAX: Πού και τι αγοράζουν οι ξένοι στην Ελλάδα - στην πρώτη θέση οι Ισραηλινοί

  44. 19/09 12:08

    Βρετανικός τουρισμός | Υψηλότερες επιδόσεις από το 2019 φέτος - WTTC: Ανάκτηση των θέσεων εργασίας στην Ευρώπη το 2024

  45. 19/09 12:05

    Νέα τάση late summer bookings: Στροφή των Βρετανών στις διακοπές τον Σεπτέμβριο & Οκτώβριο – Ποιο Ελληνικό νησί κερδίζει

  46. 19/09 12:00

    Διθυραμβικά σχόλια για τη Ρόδο σε ευρωπαϊκά Μέσα Ενημέρωσης

  47. 19/09 11:42

    Τα Αρχαιολογικά Μουσεία Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου στον πολιτισμό της αμπέλου και του κρασιού

  48. 19/09 11:40

    Τουρισμός: Πάνω από το 2019 οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Αμερικανών – Ποιους μήνες ταξίδεψαν περισσότερο

  49. 19/09 11:32

    Παρουσιάζεται το Ψηφιακό Αποθετήριο Τουριστικού και Πολιτισμικού Περιεχομένου Δήμου Ηρακλείου

  50. 19/09 11:22

    Φεστιβάλ Φωτομετρίας στα Ιωάννινα

  51. 19/09 10:20

    TUI: Στο 95% του 2019 κλείνει το φετινό καλοκαίρι - Επέκταση σεζόν για Ελλάδα και Τουρκία

  52. 19/09 09:58

    Πρώτο βήμα για ίσους όρους ανταγωνισμού οι εξαγγελίες για τα Airbnb | Όχι οριζόντια το Πράσινο Τέλος

  53. 18/09 21:24

    10 Urban Roof @ Radisson Blu Park | Η νέα all day φυσική επιλογή του αθηναϊκού lifestyle 

  54. 18/09 19:04

    Το νέο Θέατρο του Λυκαβηττού αποκαλύπτεται μέσα από ένα ατμοσφαιρικό Timelapse 80 δευτερολέπτων

  55. 18/09 18:53

    Ρυθμίσεις για Airbnb και φόρο διαμονής | Το ΞΕΕ παρακολουθεί τις εξελίξεις σε διάλογο με την κυβέρνηση

  56. 18/09 18:44

    ΑΑΔΕ | Tι προβλέπει η νέα συμφωνία συνεργασίας με τις πλατφόρμες Airbnb, Booking και Expedia Group/VRBO

  57. 18/09 16:03

    «Democracy & Wellbeing Weekend» στην Costa Navarino, στo πλαίσιo του Athens Democracy Forum      

  58. 18/09 14:19

    FedHATTA: Συνάντηση με Γ. Αποστολόπουλο και Ν.Κελαϊδίτη για την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας

  59. 18/09 14:09

    Δ.Καραλής | Τουρισμός: Η Πελοπόννησος και η Μεσσηνία πληρώνουν την έλλειψη ενός σύγχρονου αεροδρομίου

  60. 18/09 12:38

    ForwardKeys | Ελληνικός τουρισμός 2023: Καλύτερες επιδόσεις το καλοκαίρι από το 2019 και το 2022

  61. 18/09 12:25

    Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των Ενώσεων Μαρινών Ελλάδας και Λιμένων Ελλάδας

  62. 18/09 12:11

    Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ενημερωτική εκδήλωση για την πυροπροστασία στα ξενοδοχεία

  63. 18/09 11:58

    Τουρίστες νοσηλεύονται μετά από κατανάλωση μολυσμένων ψαριών στη Γαλλία - η ασθένεια αλλαντίαση

  64. 18/09 11:48

    Πληγέντες: Παράταση και αναστολή καταβολής φορολογικών οφειλών για πολίτες και επιχειρήσεις

  65. 18/09 11:22

    Έρευνα ανατρέπει τα δεδομένα στη φιλοξενία: Πιο ακριβά τα Airbnb από τα ξενοδοχεία! Τιμές-φωτιά στη Σαντορίνη

  66. 18/09 11:18

    ΕΕ | Ρεκόρ διανυκτερεύσεων στα τουριστικά καταλύματα το α΄εξάμηνο του 2023

  67. 18/09 10:46

    Μητσοτάκης | Δεν θα "σκοτώσουμε" την αγορά Airbnb - Κανένα πρόβλημα ανταγωνισμού με την αύξηση του φόρου διαμονής

  68. 18/09 10:14

    Ε.Ξ. Μαγνησίας | Άμεσα μέτρα στήριξης των ξενοδοχείων- εκατοντάδες ακυρώσεις πολύ μεγάλων ποσών

  69. 18/09 10:09

    Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων | Συναντήσεις στην Αθήνα με ΞΕΕ και Κεφαλογιάννη

  70. 18/09 10:00

    Διαγωνισμός για την εκμίσθωση του ξενώνα Αγίου Γεωργίου Μακρακώμης

  71. 18/09 07:57

    Αγροτουριστική Έκθεση Βαρθολομιού Ηλείας

  72. 18/09 07:54

    17ος Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων Ioannina Lake Run

  73. 17/09 14:03

    ΠΟΜΙΔΑ | Το σχόλιο για τις εξαγγελίες Μητσοτάκη σχετικά με τα ακίνητα και τα Airbnb

  74. 17/09 12:33

    Είσοδος πέντε ευρώ για τη Βενετία | «Δεν είμαστε μουσείο» - λένε οι επικριτές της απόφασης

  75. 17/09 12:17

    Θετικές οι εξαγγελίες για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις- η αύξηση του φόρου διαμονής μειώνει την ανταγωνιστικότητα

  76. 16/09 22:10

    Κ. Μητσοτάκης | ΦΠΑ στα καταλύματα Airbnb από την 1η Ιανουαρίου- Αυξάνεται το τέλος διαμονής στα ξενοδοχεία

  77. 16/09 14:40

    Γερμανικός Τύπος | Θα γίνει η Αθήνα πόλη τουριστών και Airbnb;

  78. 16/09 14:29

    Η SEAJETS συγχαίρει το πλήρωμα του "SUPER JET" για τη διάσωση 66χρονης στο λιμάνι της Μήλου

  79. 15/09 17:25

    ΙΝΣΕΤΕ | Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας το γ΄τρίμηνο - τα δυνατά και αδύνατα σημεία μας

  80. 15/09 17:08

    5 bot προσπαθούν να οργανώσουν ένα ταξίδι διακοπών στην Ελλάδα και είναι... απογοήτευση

  81. 15/09 17:07

    Νέοι Γενικοί Διευθυντές στο Porto Elounda και Elounda Peninsula της οικογένειας Κοκοτού

  82. 15/09 15:44

    Sunweb France: Η Ελλάδα ήταν ο πιο περιζήτητος προορισμός διακοπών το καλοκαίρι του 2023

  83. 15/09 13:18

    FedHATTA | Σε σημείο «μηδέν» ο τουρισμός στη Θεσσαλία - Άμεση λήψη μέτρων για να στηριχθούν οι επιχειρήσεις

  84. 15/09 12:28

    Φιλόδοξη περιβαλλοντική πρόταση-βόμβα για τον τουρισμό στη Μεσόγειο | «Μία κοντινή πτήση ανά τριετία»

  85. 15/09 11:37

    Τουρισμός | Ποιες αεροπορικές εταιρείες "έφεραν" τους τουρίστες στα Χανιά το 2023

  86. 15/09 11:26

    Νέα αύξηση από ΕΚΤ, στο 4,5% το βασικό επιτόκιο - τι προβλέπουν οι αναλυτές

  87. 15/09 11:07

    Τουρισμός | Η επαυξημένη πραγματικότητα φέρνει την επανάσταση στα ξενοδοχεία- Βοηθοί άβαταρ και ατέλειωτες επιλογές

  88. 15/09 10:30

    Μετά από 15 χρόνια ανοίγει σήμερα για το κοινό το ιστορικό θέατρο του Λυκαβηττού

  89. 15/09 10:28

    H ανταγωνιστικότητα του τουρισμού απαιτεί σημαντικές επενδύσεις στην εκπαίδευση

  90. 15/09 09:58

    Έρχεται το δεύτερο γαστρονομικό φεστιβάλ του Δήμου Πειραιά "Piraeus Taste Festival: Sea Food and More"

  91. 15/09 09:50

    Σημαντικές δράσεις της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος στο πλαίσιο της 87ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης

  92. 15/09 07:58

    Τήρηση ωραρίου εργασίας στον ΕΟΤ

  93. 15/09 07:12

    Ηνωμένο Βασίλειο | Μεγάλες αυξήσεις στις τιμές σε ταξίδια αναψυχής, αεροπορικά εισιτήρια και εστιατόρια

  94. 15/09 07:04

    Διημερίδα | Θρησκευτικός τουρισμός στα βήματα του Αποστόλου Παύλου στη Λυδία Φιλίππων

  95. 14/09 20:10

    Wyndham Hotels | Νέες πλατφόρμες για την αναβάθμιση της εμπειρίας ιδιοκτητών και επισκεπτών

  96. 14/09 19:55

    Με τι εργάτες και υπαλλήλους;

  97. 14/09 16:43

    Αττική Οδός | Προτιμητέος επενδυτής η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με προσφορά 3,27 δισ. ευρώ

  98. 14/09 16:37

    Emirates: Ρεκόρ επιβατικής κίνησης το καλοκαίρι του 2023

  99. 14/09 16:31

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Πιστοποίηση στο τελευταίο στάδιο του «Airport Carbon Accreditation»

  100. 14/09 16:22

    Η Uber Greece στο πλευρό των πλημμυροπαθών με το Uber Aid