Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης. 

Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;

1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:

- Περιεχόμενο

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.

- Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.

2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)

Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά. 

  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
  • Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
  • Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
  • Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη  γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
  • Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε. 

3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.

Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \

Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.

5. Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά. Διαβάστε εδώ ποιά είναι τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων.

6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.

7. Επαγγελματισμός και εμπειρία 

Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel  ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 10/12 11:40

    e-Ε.Φ.Κ.Α: Ποια ξενοδοχειακή εταιρεία πλειοδότησε για το 1/3 εξ αδιαιρέτου επί 10ώροφου ξενοδοχείου στην Αθήνα

  2. 10/12 07:31

    Τουριστικό τρενάκι στη Βέροια για την περίοδο των εορτών

  3. 10/12 07:28

    Διαγωνισμός για τη δημιουργία Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου Δήμου Μετεώρων

  4. 09/12 11:45

    Νέος φορολογικός νόμος | Η ρύθμιση για το τέλος ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  5. 09/12 11:21

    Καλλιόπη Βέττα: O οινικός τουρισμός μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας στη Δυτική Μακεδονία

  6. 09/12 06:45

    Electra Palace | Δωρεά στο Δήμο Θεσσαλονίκης του Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου μπροστά στο ξενοδοχείο

  7. 08/12 22:04

    Υπουργείο Οικονομικών | Τι αλλάζει στην καθημερινότητά μας με το νέο φορολογικό νόμο- οι ρυθμίσεις για τα Airbnb

  8. 08/12 19:50

    Ξενοδοχεία | Πράσινο φως για το IKOS Kissamos - Επένδυση άνω των 125 εκατ. ευρώ

  9. 08/12 19:47

    Σήμανση και ψηφιακή εφαρμογή μνημείων και αξιοθέατων Δελφών

  10. 08/12 19:38

    Κρήτη | Ομόφωνη αρνητική απόφαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος επί της ΣΜΠΕ υπεράκτιων αιολικών πάρκων στο Λασήθι

  11. 08/12 15:12

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για 7 πρακτορεία της Αρμενίας στην Αθήνα

  12. 08/12 14:15

    Στη Βουλή το ασφαλιστικό νομοσχέδιο - οι ρυθμίσεις

  13. 08/12 13:36

    Ξενοδόχοι Αράχωβας | Δεν συγκαλύπτουμε κακουργηματικές πράξεις σε ζωάκια

  14. 08/12 13:18

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης

  15. 08/12 12:33

    Κανάρια Νησιά | Καμπάνια για την προσέλκυση Ευρωπαίων άνω των 55 το χειμώνα

  16. 08/12 12:00

    Τουρισμός | Πόλεμος στη Γάζα: Η αντίληψη για την ασφάλεια επηρεάζει τις κρατήσεις στις χώρες της περιοχής - η θέση της Ελλάδας

  17. 08/12 11:31

    Υπ. Τουρισμού: Δίμηνο ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο

  18. 08/12 11:20

    Γερμανία: Οι μεγαλύτεροι τουρ οπερείτορ σε πρότζεκτ για την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα στον τουρισμό

  19. 08/12 10:52

    Γερμανικός τουρισμός | Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το 2024 θα είναι μια ισχυρή χρονιά

  20. 08/12 10:28

    Ταφόπλακα για τον τουρισμό των Διαποντίων Νήσων η τοποθέτηση ανεμογεννητριών

  21. 08/12 10:07

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "Κύκλος" | Ενημέρωση για τις "Γνωστοποιήσεις" όσων έχουν ειδικό σήμα λειτουργίας

  22. 08/12 07:57

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στις Σέρρες

  23. 08/12 07:56

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα με 5 influencers από τη Βρετανία

  24. 08/12 07:53

    ΙΤΒ Berlin Convention: Πρωτοπορία στη μετάβαση στα ταξίδια και τον τουρισμό

  25. 08/12 07:51

    Άδειες για χρήση νερού από 2 γεωτρήσεις στην ΤΕΜΕΣ Α.Ε.

  26. 08/12 07:49

    Ισπανία: Μείωση ανέργων τον Νοέμβριο

  27. 07/12 19:01

    Πώς επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών

  28. 07/12 16:52

    H easyJet άνοιξε τις κρατήσεις για το φθινόπωρο του 2024

  29. 07/12 16:28

    Κοινή Διακήρυξη Συνεργασίας Ελλάδας- Τουρκίας για τον τουρισμό

  30. 07/12 15:08

    Amex GBT | Σταθεροποίηση των αεροπορικών ναύλων το 2024

  31. 07/12 14:33

    Ακριβότερος καφές λόγω κλιματικής αλλαγής;

  32. 07/12 14:20

    Το 36% όσων αναζητούν εργασία στην Ελλάδα θεωρεί χρήσιμο το ChatGPT

  33. 07/12 14:12

    Συνέδριο ΑΙΤ'23 | Πώς οι τουριστικές επιχειρήσεις θα προσελκύσουν ικανούς εργαζομένους

  34. 07/12 13:48

    ΕΟΤ Ην.Βασίλείου: Η Ελλάδα προσελκύει τον τουρισμό πολυτελείας

  35. 07/12 13:06

    Τουρισμός | Βίζα στους Τούρκους για διακοπές σε 10 ελληνικά νησιά

  36. 07/12 12:38

    Ένταξη του Ηρακλείου στο διεθνές Δίκτυο Creative Cities της UNESCO- σήμερα η επίσημη τελετή

  37. 07/12 10:18

    IATA | Ιστορικό ρεκόρ 4,7 δισ. επιβατών το 2024 - Μόλις 5,45 δολ. το καθαρό κέρδος ανά επιβάτη (!)

  38. 07/12 10:01

    Πάνω από 60 κορυφαίοι ομιλητές στο Front Runners in Sports Management 5.0 στις 7-9 Δεκεμβρίου

  39. 07/12 09:43

    Τουρισμός | 14 εκατ. Βρετανοί έχουν κάνει ήδη κράτηση για διακοπές το 2024- το 10% στην Ελλάδα

  40. 07/12 08:09

    Η Καστοριά στην εκδήλωση Διπλωματία Πόλεων Εξωτερικού στο Παρίσι

  41. 07/12 07:21

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στη Ζάκυνθο

  42. 07/12 07:16

    Προβολή της Λέσβου στη Σμύρνη

  43. 07/12 07:14

    Παράταση παραχώρησης για καταφύγιο τουριστικών σκαφών στην Λήμνο

  44. 07/12 07:01

    Kempinski Hotels: Νέο ski resort 5 αστέρων στην Poiana Brasov της Ρουμανίας

  45. 06/12 17:56

    Ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης ξεναγών (και) από το Ιόνιο και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο

  46. 06/12 17:50

    Volotea: Νέα πτήση από Αθήνα προς Ανκόνα - 24 δρομολόγια από Αθήνα το 2024

  47. 06/12 15:11

    Ryanair: Κατακεραυνώνει με νέα έρευνα για το Δεκέμβριο τους "πειρατές ΟΤΑ"

  48. 06/12 14:00

    Sani Resort | Παγκόσμια πρωτιά στον Οικογενειακό & Βιώσιμο τουρισμό - 4 βραβεία στα World Travel Awards'23

  49. 06/12 13:56

    Costa Navarino: Μείωση 80% των λειτουργικών εκπομπών ρύπων από το 2019

  50. 06/12 13:08

    Στο συντελεστή ΦΠΑ 24% τα σερβιριζόμενα μη αλκοολούχα ποτά στην εστίαση

  51. 06/12 13:00

    Νέα ΚΥΑ με τροποποιήσεις στον κανονισμό λειτουργίας των Σχολών Ξεναγών Υπουργείου Τουρισμού

  52. 06/12 12:40

    Τουρισμός: Οι 4 μεγάλες τάσεις στα ταξίδια το 2024

  53. 06/12 12:36

    Πόλεμος Ισραήλ- Χαμάς | Η απειλή τρομοκρατικής επίθεσης ανησυχεί τους Αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες

  54. 06/12 12:11

    Ryanair: Νέα σύνδεση Βουδαπέστη – Σκιάθος το 2024

  55. 06/12 12:01

    SeaDream Yacht Club: 4 νέα Ελληνικά λιμάνια στο πρόγραμμα του 2026

  56. 06/12 11:41

    Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιος πρωταγωνιστής στον αλιευτικό τουρισμό

  57. 06/12 11:40

    Ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις από την πλατφόρμα OCG360 στην Xenia 2023

  58. 06/12 11:27

    LOT Polish Airlines: Δύο νέες συνδέσεις με Πρέβεζα και Σαντορίνη

  59. 06/12 11:23

    Cyprus Airways: Νέες συνδέσεις της Αθήνας με Ισπανία

  60. 06/12 10:45

    Τουρισμός | TUI: Έσοδα ρεκόρ το 2023 - Ισχυρή σεζόν προδιαγράφουν οι κρατήσεις για το 2024

  61. 06/12 10:41

    'Το Αθηνοκεντρικό κράτος αποκλείει την Ελληνική περιφέρεια από τους οδηγούς Michelin"

  62. 06/12 09:40

    Δημιουργώντας το σύγχρονο ξενοδοχείο με τις ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις της Globalsat

  63. 06/12 07:34

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη

  64. 06/12 07:31

    Μυτιλήνη: Μητρώα για ξενοδοχεία και εστίαση ως μέτρο προστασίας για πληγέντες από καταστροφές

  65. 06/12 07:28

    Σέρρες: Διαμόρφωση επικοινωνιακής στρατηγικής για τουριστική προβολή

  66. 06/12 07:27

    Απλησίαστες οι τιμές του ελαιόλαδου και στην Ιταλία

  67. 05/12 17:00

    Ανοίγει το Χ.Κ. Παρνασσού - Επενδύσεις επέκτασης και εκσυγχρονισμού τα επόμενα χρόνια

  68. 05/12 14:38

    Αεροδρόμιο Αθήνας | 8,7% περισσότεροι ξένοι επιβάτες από το 2019 στο 11μηνο του 2023

  69. 05/12 14:03

    Πώς οι χάκερ εξαπατούν τους πελάτες ξενοδοχείων από την εφαρμογή της Booking.com

  70. 05/12 13:53

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Ξενία Πλαταμώνα

  71. 05/12 13:12

    Η Panadvert παρουσιάζει τις κορυφαίες ψηφιακές τάσεις που θα καθορίσουν τον κλάδο της φιλοξενίας το 2024

  72. 05/12 12:43

    Booking.com και ΠΟΤ λανσάρουν σειρά εκπαιδευτικών βίντεο για πιο βιώσιμα ξενοδοχεία

  73. 05/12 12:43

    Ουραγός ανάπτυξης στην Ευρωζώνη η Γερμανία | Eγκρατείς στις δαπάνες τους οι Γερμανοί

  74. 05/12 12:17

    Νέο ξενοδοχείο στην Πάρο από τα Andronis Hotels

  75. 05/12 11:59

    TUI: Λεπτομερής καταγραφή των υποδομών προσβάσιμου τουρισμού σε 200 ξενοδοχεία

  76. 05/12 10:50

    Παγκόσμιος Τουρισμός | Στο 90% των επιπέδων του 2019 η ανάκαμψη το 2023 - οι επιδόσεις στην Ευρώπη

  77. 05/12 07:16

    Είδος πολυτελείας το λάδι και στην Ισπανία

  78. 05/12 07:09

    Ποια είδη πολυτελείας θα κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά το 2024

  79. 05/12 07:07

    Η κυριαρχία της Αιγύπτου στις εξαγωγές φρέσκου πορτοκαλιού και ο ανταγωνισμός με Ελλάδα και Τουρκία

  80. 05/12 07:01

    Το Αρχαίο Δέντρο του ‘Εβρου αναδεικνύει τους διαχρονικούς ελαιώνες

  81. 04/12 18:55

    Ειδικά σήματα προσβάσιμων τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων

  82. 04/12 17:07

    Smartwings: Νέο δρομολόγιο Πράγα-Αθήνα το καλοκαίρι του 2024

  83. 04/12 16:53

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση του τουριστικού περιπτέρου Λούρου Ιωαννίνων

  84. 04/12 15:00

    World Travel Awards | H Aθήνα καλύτερος προορισμός πολιτιστικής πόλης στον κόσμο το 2023 - Οκτώ βραβεία για την Ελλάδα

  85. 04/12 13:57

    Airtours: Στροφή σε αποκλειστικά πολυτελείς διακοπές - Προσωπικός σοφέρ και lounge αεροδρομίων

  86. 04/12 13:34

    FedHATTA: Συνάντηση με τον Γ.Γ. του υπουργείου Μεταφορών Ι. Ξιφαρά για ζητήματα των ταξιδιωτικών γραφείων

  87. 04/12 13:15

    LOT Polish Airlines | Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις μεταξύ Βαρσοβίας και Αθήνας

  88. 04/12 13:12

    Γερμανία: Στον "αέρα" τα 66 ταξιδιωτικά γραφεία της Galeria Reisen μετά την πτώχευση της μητρικής Signa

  89. 04/12 12:48

    BCD Travel: Πώς διαμορφώνεται το χρηματιστήριο τιμών στα ταξίδια το 2024 – Γιατί οι ξενοδόχοι δεν δίνουν πλέον έμφαση στις πληρότητες

  90. 04/12 12:31

    Αεροδρόμιο Μονάχου | Συνεχίζονται οι ακυρώσεις πτήσεων μετά το χάος που προκάλεσε η χιονοθύελλα

  91. 04/12 12:15

    Ξενοδοχεία | Bραβείο Commercial Star Award 2023 στο Athens Capital Hotel - MGallery Collection

  92. 04/12 11:56

    Που πηγαίνουν τα χρήματα που πετούν οι τουρίστες στη Φοντάνα ντι Τρέβι;

  93. 04/12 11:42

    Ξενοδοχεία | Η Σαουδική Αραβία αγόρασε το 49% της πολυτελούς αλυσίδας Rocco Forte Hotels

  94. 04/12 11:04

    Τουρισμός | Η Jet2holidays αναδεικνύει τα βιώσιμα ξενοδοχεία - Βολές κατά της εξάπλωσης της Airbnb

  95. 04/12 10:35

    Σχεδιάζεται η αποκατάσταση της νότιας πρόσβασης στην Ακρόπολη και της συντήρησης του Ηρώδειου

  96. 04/12 07:36

    Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στο Ναύπλιο

  97. 04/12 07:31

    Άγιος Νικόλαος - Ελούντα | Ο τουρισμός κινδυνεύει από τα Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα

  98. 04/12 07:24

    Ισπανία | Πτώση του πληθωρισμού λόγω και της μείωσης των τιμών στα τουριστικά πακέτα

  99. 04/12 07:22

    ΕΟΤ Γερμανίας | Εκδήλωση τουριστικής προβολής στη Φρανκφούρτη

  100. 04/12 07:18

    Εγκατάσταση παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας