Vavoulas.com

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης. 

Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;

1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης

Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:

- Περιεχόμενο

Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.

- Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.

2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)

Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά. 

  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
  • Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
  • Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
  • Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη  γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
  • Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε. 

3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search

Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.

Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \

Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.

5. Αξιοποίηση του Email Marketing

To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά. Διαβάστε εδώ ποιά είναι τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων.

6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών

Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.

7. Επαγγελματισμός και εμπειρία 

Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel  ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

This is Athens agopra

Επενδύσεις
  1. 26/03 21:01

    To Επιμελητήριο Ηρακλείου για την πυρκαγιά στη ΒΙ.ΠΕ. | Άμεση διερεύνηση των υποδομών πυρασφάλειας

  2. 26/03 17:04

    ΙΤΕΠ | Ελληνικά ξενοδοχεία: 1 δισ.ευρώ σε ανακαινίσεις το 2024 - αναλυτικά οι επιδόσεις της χρονιάς

  3. 26/03 16:11

    Ελληνικός τουρισμός | +111% οι αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο, -11% από τις ΗΠΑ τον Ιανουαρίο

  4. 26/03 13:31

    Κέρκυρα | Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης με τους φορείς και επιστήμονες

  5. 26/03 12:55

    Ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο; Χρειάζεστε ΕΤΑ από τις 2 Απριλίου

  6. 26/03 12:35

    FedHATTA: Ενημέρωση των τουριστικών γραφείων και επιχειρηματιών Ρεθύμνης για κλαδικά ζητήματα

  7. 26/03 12:13

    Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας

  8. 26/03 12:03

    7 εκατ. Ρώσους τουρίστες αναμένει το 2025 η Τουρκία

  9. 26/03 10:05

    Ημέρα Καριέρας στα Χανιά - ΔΥΠΑ: 800 θέσεις εργασίας σε 25 επιχειρήσεις

  10. 26/03 10:00

    Μόλις 2% η αύξηση αφίξεων στο Ολυμπιακό Παρίσι το 2024

  11. 26/03 09:53

    Δήμος Αθηναίων | Σταθμός ανεφοδιασμού νερού στην πλατεία Κοραή

  12. 26/03 08:02

    Κρήτη | Εκρηκτική ζήτηση για εξοχική κατοικία από ξένους

  13. 26/03 07:21

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενώνα στον Τυμφρηστό

  14. 26/03 07:19

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία

  15. 26/03 07:13

    Celestyal Discovery: Επιστροφή στις κρουαζιέρες μετά την ανακαίνιση με νέες καμπίνες και σουίτες

  16. 26/03 07:05

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Πρωτοβουλία για μείωση του ΦΠΑ στα νησιά

  17. 26/03 07:00

    Δεύτερο InterContinental στην Κρήτη φέρνει ο Όμιλος Γελασάκη

  18. 26/03 06:57

    Κατακόρυφη αύξηση των επιβατών στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαράγεβο το δίμηνο του 2025

  19. 26/03 06:45

    Ξενοδοχειακός «πυρετός» στην Αθήνα: Νέες επενδύσεις αλλάζουν το πρόσωπο της πόλης

  20. 26/03 06:37

    20 εκατ. ευρώ την αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας Πύργου, Ήλιδας και Αρχ. Ολυμπίας

  21. 26/03 06:30

    Δήμος Γόρτυνας: Διαγωνισμός για δημιουργία skatepark

  22. 25/03 20:46

    Ελληνικός τουρισμός 2025: +11,4% οι αφίξεις, +7,5% τα έσοδα τον Ιανουάριο

  23. 25/03 12:21

    ForwardKeys | Οι κορυφαίες ευρωπαϊκές επιλογές για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες το 2025

  24. 25/03 12:04

    WTTC: Στη Ρώμη η 25η Παγκόσμια Σύνοδος για τον Τουρισμό

  25. 25/03 11:07

    Αναβάθμιση λιμενικών εγκαταστάσεων Μυκόνου: Δύο σημαντικά έργα σε εξέλιξη

  26. 25/03 10:58

    Σύσταση DMMO στους Δήμους Ιωαννιτών και Β. Τζουμέρκων - Συνεργασία με το Υπ.Τουρισμού

  27. 25/03 08:15

    Γαστρονομικές αποδράσεις στο Ζαγόρι

  28. 25/03 07:50

    Aegean: Νέες χειμερινές συνδέσεις με Σαρμ Ελ Σέιχ και Λούξορ

  29. 25/03 07:38

    URBAN Film LUX 2025: Ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος στην Πάτρα

  30. 25/03 07:37

    Universal Air: Νέα σύνδεση Μάλτα – Σαντορίνη το καλοκαίρι του 2025

  31. 25/03 07:05

    Ο Αλ. Αγγελόπουλος στο Tornos News: Επενδύσεις και σε παραθεριστικές κατοικίες με φόντο την άνοδο της Πελοποννήσου

  32. 25/03 06:52

    55.000 είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού διανεμήθηκαν σε φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας

  33. 25/03 06:13

    ΕΕ | Εξετάζονται αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών στις πτήσεις

  34. 24/03 17:56

    Νέοι κανόνες αποσκευών και επιβίβασης από τη Ryanair

  35. 24/03 15:47

    Eπιμελητήριο Ηρακλείου | Ευκαιρίες χρηματοδότησης από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα

  36. 24/03 15:30

    Επιμελητήριο | Στρατηγικό σχέδιο επανεκκίνησης για τη Σαντορίνη και τις Κυκλάδες

  37. 24/03 13:34

    «Air France, μια ιστορία κομψότητας» - Έκθεση, διάρκειας δύο ετών, στην Τολούζη

  38. 24/03 13:26

    Οι Έλληνες φοιτητές του LSE επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα

  39. 24/03 12:24

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε Κροατία και Σλοβενία

  40. 24/03 12:03

    Η Κρητική κουζίνα στους χώρους του Ο.Η.Ε. στη Βιέννη (24-28 Μαρτίου)

  41. 24/03 11:35

    Το προφίλ του τουρισμού στην Πάρο το 2024- Αύξηση Τούρκων και Αμερικανών τουριστών

  42. 24/03 10:42

    Microsoft: Phishing καμπάνια στο χώρο της φιλοξενίας που μιμείται την Booking.com

  43. 24/03 10:29

    Δήμος Ρεθύμνου: Σε πλήρη εξέλιξη ο σχεδιασμός για την τουριστική σεζόν

  44. 24/03 10:16

    Τουρκικός τουρισμός | Η έκρηξη των προκρατήσεων προμηνύει νέο ρεκόρ το 2025

  45. 24/03 10:11

    Λέσβος: Στο επίκεντρο της διεθνούς διπλωματίας με επίσκεψη 37 Πρέσβεων

  46. 24/03 09:57

    Το NJV Athens Plaza ολοκλήρωσε την ανακαίνισή του

  47. 24/03 09:54

    Τα brands Brooks Βrothers και REPLAY σε ισόγειο κατάστημα στο Electra Palace Thessaloniki

  48. 24/03 09:49

    Επιμορφωτικό Εργαστήριο «Φως και Πολιτισμός» στη Ρόδο

  49. 24/03 09:16

    Ανάλυση της ανταγωνιστικότητας των προορισμών μέσω των Social Media

  50. 24/03 09:00

    Πώς η Ισπανία θα εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό υψηλού επιπέδου τουρισμού

  51. 24/03 08:53

    Ινδία, η νέα μεγάλη αγορά εξερχόμενου τουρισμού

  52. 24/03 07:58

    Η Κρήτη υποδέχεται μαθητές από την Ισπανία: Μια εκπαιδευτική και πολιτιστική γέφυρα

  53. 24/03 07:22

    Η επιτυχημένη στρατηγική της Πορτογαλίας για διείσδυση σε μακρινές αγορές

  54. 24/03 07:15

    Δ.Φραγκάκης | Ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος της Αττικής

  55. 24/03 07:15

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενοδοχείου στο κέντρο της Λευκάδας

  56. 24/03 06:30

    Τουρκικός τουρισμός: Σταθερές οι αφίξεις το πρώτο δίμηνο του 2025

  57. 24/03 06:14

    Ελλάδα | Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις τον Φεβρουάριο | +18% οι κρατήσεις για το Πάσχα

  58. 23/03 19:11

    TUI TRAVEL Star | Συνέδριο και έκθεση με 40 περίπτερα στην Κω

  59. 23/03 15:36

    Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα τοπικά ξενοδοχεία - Ολοκληρώθηκε το 13ο Forum (video)

  60. 23/03 13:45

    Αμερικανικός τουρισμός | Λιγότεροι ξένοι τουρίστες στις ΗΠΑ το 2025 λόγω πολιτικών Τραμπ

  61. 23/03 13:45

    WTTC | Συνεργασία για τη βελτίωση της πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας

  62. 23/03 13:40

    Tα ταξίδια υποστηρίζουν τη μακροζωία και την καλή υγεία

  63. 23/03 08:37

    ΗΠΑ: Αυστηρότεροι συνοριακοί έλεγχοι για Ευρωπαίους ταξιδιώτες

  64. 23/03 08:03

    Επιχειρηματικά Ταξίδια: Τάσεις και Προβλέψεις για το 2025

  65. 23/03 08:00

    Lufthansa: Πολυτελής εμπειρία στη νέα First Class

  66. 23/03 07:20

    Καναδικός Τουρισμός: Το αδύνατο δολάριο αυξάνει τις αφίξεις και μειώνει τα ταξίδια στο εξωτερικό

  67. 23/03 07:01

    Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών

  68. 22/03 22:25

    Πολυτελή διαμερίσματα εν πλω (!) - Υψηλής αισθητικής κατοικίες σε κρουαζιερόπλοια

  69. 22/03 18:31

    Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης | Ηχηρό μήνυμα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του από τους φορείς

  70. 22/03 18:00

    Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024

  71. 22/03 13:34

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Μήνυμα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό από το Λονδίνο

  72. 22/03 11:59

    Ξεκίνησε το Παγκρήτιο Forum για την προώθηση κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  73. 22/03 11:50

    Επαναλειτουργεί το αεροδρόμιο Heathrow – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις πτήσεων

  74. 22/03 09:37

    Marriott και Hilton οι κυρίαρχοι της παγκόσμιας βιομηχανίας φιλοξενίας αλλά η Booking είναι πιο ακριβή

  75. 22/03 08:26

    Αρχάνες Κρήτης: Ένα στολίδι παράδοσης και πολιτισμού

  76. 22/03 07:53

    Λήξη της Χιονοδρομικής Περιόδου 2024-2025 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου

  77. 22/03 07:26

    Θερινή Ώρα 2025: Οικονομικές επιπτώσεις και οφέλη στον τουρισμό

  78. 22/03 07:10

    Σταθερά στους 10 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως η Ελλάδα – Τι είπε στέλεχος της RateHawk στο Tornos News

  79. 22/03 07:10

    Οι κρυφές επιπτώσεις της συναισθηματικής εργασίας στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων

  80. 22/03 07:05

    Τον Οκτώβριο η έναρξη του ψηφιακού Συστήματος Εισόδου-Εξόδου (EES) της ΕΕ

  81. 22/03 07:04

    Νέο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στη Νάξο – Στρατηγικές δράσεις για περαιτέρω ανάπτυξη

  82. 21/03 22:50

    Επανεκκίνηση πτήσεων στο Heathrow μετά από τη διακοπή ρεύματος

  83. 21/03 16:48

    “Athens Reimagined” | Η Αθήνα και οι γειτονιές της στο ψηφιακό περιοδικό iGreece

  84. 21/03 16:46

    Συνεχείς διακρίσεις για το THE DOLLI: Βραβεύθηκε με 2 χρυσά κλειδιά από τον παγκόσμιο οδηγό Michelin

  85. 21/03 15:46

    Η Κρητική Κουζίνα στον ΟΗΕ: Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις και πολιτισμό στη Βιέννη

  86. 21/03 15:38

    Η στρατηγική της Ελλάδας για βιώσιμο και καινοτόμο τουρισμό στο LSE Hellenic Conference

  87. 21/03 14:47

    Συνάντηση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων με τον κ.Τζιτζικώστα

  88. 21/03 14:20

    Συνάντηση Περιφερειάρχη Κρήτης με τον Δήμαρχο Ηρακλείου για ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο

  89. 21/03 14:15

    Χάος στο Χίθροου: Οι πιλότοι προειδοποιούν ότι θα χρειαστούν ημέρες για την αποκατάσταση των πτήσεων

  90. 21/03 12:21

    Το Αεροδρόμιο Αθηνών συμμετέχει στην «Ώρα της Γης»

  91. 21/03 12:07

    ΕΟΤ | Έκθεση στην Ύδρα με τις ιστορικές αφίσες του ελληνικού τουρισμού

  92. 21/03 11:49

    TUI UK & Ireland | Προβληματισμός για την υπερπροσφορά θέσεων

  93. 21/03 11:30

    Έρευνα της Amadeus: Πώς τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν κατά 12% τα έσοδα ανά δωμάτιο

  94. 21/03 11:17

    Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται 

  95. 21/03 10:30

    Εκδήλωση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στον Τουρισμό στη Ρόδο

  96. 21/03 10:24

    Ενίσχυση του προϋπολογισμού για νέες τουριστικές επιχειρήσεις ζητά το Επιμελητήριο Ηρακλείου

  97. 21/03 10:17

    Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη στο Μουσικό Φεστιβάλ Μυτιλήνης

  98. 21/03 10:10

    Χάος στο Heathrow: Σχεδόν 300.000 επιβάτες επηρεάζονται από την ξαφνική διακοπή ρεύματος

  99. 21/03 09:59

    Συνεντεύξεις σε διεθνή ΜΜΕ της κ.Κεφαλογιάννη | Η Σαντορίνη είναι απολύτως έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες

  100. 21/03 08:45

    Fly One: Νέα σύνδεση Γερεβάν – Ηράκλειο το 2025