Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία

Το digital ή ψηφιακό marketing, όπως αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ενεργειών που στοχεύει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης μας. Η online, ή αλλιώς ψηφιακή, παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους καθότι οι χρήστες θα έρθουν σε επαφή με κάποια από τα σημεία παρουσίας της επιχείρησης.
Τι στοιχειοθετεί την ολοκληρωμένη online παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης;
1. Ιστοσελίδα (website) της επιχείρησης
Η ιστοσελίδα αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησης μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη έμφαση σε δύο σημεία που σχετίζονται με αυτή:
- Περιεχόμενο
Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το ύφος της επιχείρησης μας και το κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Για να μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας, θα πρέπει να επιλέξουμε το κατάλληλο φωτογραφικό ή video υλικό που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα της επιχείρησης μας. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να μεταφέρουμε την εμπειρία διαμονής στο κοινό μας μας και να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του.
Ιδιαίτερη βαρύτητα θα πρέπει να δώσουμε και στα κείμενο που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα μας καθότι πέρα από την ανάγνωση των επισκεπτών μας, χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για την σχετική κατάταξη της ιστοσελίδας στις σελίδες των αποτελεσμάτων τους.
- Σχεδιασμός ιστοσελίδας
Κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας θα πρέπει να προσφέρουμε το φιλικότερο δυνατό τρόπο πλοήγησης προς το χρήστη. Ουσιαστικά οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι δομημένες και ταξινομημένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να έχει έχει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών με την ελάχιστη δυνατή αναζήτηση.
Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες περίπου το 80% των αρχικών ταξιδιωτικών αναζητήσεων εκτελούνται μέσω κινητών συσκευών (κινητά και tablets). Για το λόγο αυτό, πρέπει η ιστοσελίδας μας να είναι φιλική ως προς την πρόσβαση από κινητές συσκευές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του responsive ή του mobile first design. Ως responsive εννοούμε την διαμόρφωση της ιστοσελίδας σύμφωνα με τις διαστάσεις της εκάστοτε οθόνης. Δηλαδή τη μετακίνηση φωτογραφιών και κειμένων με στόχο την βέλτιστη παρουσίαση τους στην οθόνη. Στο mobile first σχεδιασμό, εννοούμε την δημιουργία μιας διαφορετικής ιστοσελίδας ειδικά και μόνο για τις κινητές συσκευές. H Google θεωρεί μεγίστης σημασίας αυτό τον παράγοντα, ο οποίος επηρεάζει πολύ τη σειρά κατάταξης της ιστοσελίδας όσον αφορά τις mobile αναζητήσεις.
2. Ολοκληρωμένη και σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα (social media networks)
Η ραγδαία εξάπλωση και συμμετοχή των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν, πλέον, επιβεβλημένη την παρουσία μας σ' αυτά.
- Θα πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή σε ποια δίκτυα θα συμμετέχουμε ως επιχείρηση. Κύριο κριτήριο επιλογής μας θα πρέπει να είναι το προφίλ του στοχευόμενου κοινού μας και εάν χρησιμοποιούν ή όχι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα του Snapchat έχει μεγαλύτερη απήχηση σε νεανικά κοινά ενώ το Facebook σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινά. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιχείρηση μας δεν απαιτείται να έχει παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα παρά μόνο σε αυτά τα οποία της ταιριάζουν. Σημαντική παρατήρηση είναι πως το περιεχόμενο με το οποίο τροφοδοτούμε το κάθε δίκτυο θα πρέπει να έχει το κατάλληλο ύφος και τόνο σύμφωνα με το κοινό στο οποίο στοχεύει.
- Δεν περιορίζουμε την παρουσία σας σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο. Αναφέρουμε αυτό το σημείο διότι συχνά συναντάμε επιχειρήσεις που δηλώνουν ότι διατηρούν παρουσία σε ένα μόνο κοινωνικό δίκτυο (ως επί το πλείστον το Facebook) και θεωρούν ότι κατά αυτό το τρόπο έχουν την πλέον αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία.
- Η ανανέωση του περιεχόμενου μας θα πρέπει να είναι αδιάλειπτη και με περιοδικότητα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και αν τουριστική μας επιχείρηση είναι σε λειτουργία μόνο συγκεκριμένη σεζόν. Οι επισκέπτες των σελίδων μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης θέλουν να έρχονται σε επαφή με ανανεωμένο περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή εισέλθουν στο προφίλ μας. Αυτό δείχνει μια εικόνα ζωντανής και υγιούς επιχείρησης.
- Δίνουμε μεγάλη έμφαση και προσοχή στο περιεχόμενο. Χρησιμοποιούμε την κατάλληλη γλώσσα γραφής αποφεύγοντας γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πελάτες μας αξιολογούν από τη συνολική μας παρουσία.
- Απαντάμε επαγγελματικά σε όλες τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που λαμβάνουμε.
3. Παρουσία σε Online Travel Agents (ΟΤΑ) και Meta Search
Στόχος μας αποτελεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των διαθέσιμων πλατφορμών. Σε αυτή τη λογική θα επιλέξουμε να συμμετάσχουμε σε ΟΤΑ, όπως π.χ. η booking.com και meta search πλατφόρμες όπως το Tripadvisor και η Trivago.
Ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πλατφόρμες, που φαινομενικά ίσως να θεωρούμε ανταγωνιστικές εξαιτίας των υψηλών ποσοστών που παρακρατούν, είναι μεγιστοποιούμε την εμφάνιση μας και τις εκμεταλλευόμαστε ως ένα ακόμα κανάλι εμφάνισης της επιχείρησης μας. \
Δεν πρέπει να παραμελούμε να απαντάμε στις αξιολογήσεις των χρηστών καθότι σύμφωνα με έρευνες το 90% των χρηστών διαβάζουν τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και το 67,7% επηρεάζεται από αυτές.
4. Διάθεση διαφημιστικού budget
Για την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση και υποστήριξη των ψηφιακών ενεργειών μας, καλό είναι να δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημιστικού εξόδου. Στο σύγχρονο πεδίο ανταγωνισμού είναι ξεκάθαρο πως η επιχείρηση που επενδύει διαφημιστικά στο online περιβάλλον, είναι σίγουρο πως θα επιτύχει τους στόχους της εν αντιθέσει με αυτήν που προτιμά να μην επενδύει σε τέτοιας μορφής ενεργειών. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος των online διαφημιστικών ενεργειών είναι από τις οικονομικότερες μορφές διαφήμισης και με το καλύτερο ROI (Return On Investment) δηλαδή επιστροφή αποτελέσματος στην διαφημιστική επένδυση.
5. Αξιοποίηση του Email Marketing
To email marketing αποτελεί έναν από τους πλέον οικονομικούς τρόπους επικοινωνίας, με τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει κοινό μας. Σε ότι αφορά τους παλαιότερους πελάτες μας, κρατάμε επαφή ενημερώνοντας τους για ότι νεώτερο συμβαίνει στην επιχείρηση μας και βέβαια προσδίδοντας τους προστιθέμενη αξία μέσω ειδικών προσφορών. Για τους δυνητικούς σας πελάτες, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικές προωθητικές ενέργειες στοχεύοντας να σας δώσουν την email διεύθυνση που θα εκμεταλλευτείτε μελλοντικά. Διαβάστε εδώ ποιά είναι τα οφέλη του email marketing στην digital στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων.
6. Μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ψηφιακών ενεργειών
Το digital marketing σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing πλεονεκτεί καθότι παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης άλλα έγκυρης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Οι online διαφημιστικές καμπάνες γίνονται μετρήσιμες μέσα από τα εργαλεία που δίνονται όπως Google Analytics. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα και πόσοι ήταν οι δέκτες της διαφήμισης και ποιό ποσοστό αυτών αντέδρασε και προχώρησε στην επιθυμητή ενέργεια. Τέτοιες μετρήσεις δεν μας παρέχονται με τόσο μεγάλη ακρίβεια σε διαφημιστικές ενέργειες μέσω περιοδικών, τηλεόρασης και ραδιοφώνου.
7. Επαγγελματισμός και εμπειρία
Η επιλογή του συνεργάτη (είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού) θα πρέπει να γίνεται με αυστηρά κριτήρια. Πριν την έναρξη οποιασδήποτε συνεργασία, ζητάμε το ολοκληρωμένο πλάνο που προτίθεται να υλοποιήσει για την digital εικόνα μας και την προώθηση της επιχείρησης μας. Όπως προείπαμε το Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, αποτελείται από ένα συνδυασμό ενεργειών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.
To 2015, σύμφωνα με έρευνα της Expedia, ο κάθε χρήστης επισκεπτόταν κατά μέσο όρο 38 ιστοσελίδες ξενοδοχείων πριν καταλήξει σε ποια θα κάνει την κράτηση του. Σύμφωνα με νεότερη έρευνα του 2017, που διενήργησε η Fuel Travel ο κάθε χρήστης πριν τη τελική κράτηση επισκέπτεται 4,4 ιστοσελίδες. Είναι ξεκάθαρα πλεόν οτι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατακόρυφα αφού μειώθηκαν κατά 88% οι πιθανότητες να είμαστε μια από τις ιστοσελίδες που θα μας επισκεφθούν. Καθότι το μεγαλύτερο μέρος των online ενεργειών μας στοχεύει να φέρουμε το κοινό στην ιστοσελίδα μας, ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης online παρουσίας κρίνεται κάτι παραπάνω από αναγκαίο.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
08/07 18:25
08/07 17:29
Στόχος η τουρκική αγορά: Press και fam trips από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης
08/07 17:21
Το GEO Γαλλίας ανακαλύπτει και αποθεώνει τα νησιά του Αιγαίου
08/07 17:13
UNESCO | Αναβολή για την ένταξη των Μινωικών Ανακτόρων στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς
08/07 17:09
Υδατοδρόμια | Υπ.Ναυτιλίας: Θετική γνωμοδότηση για 29 – Σε εξέλιξη η διαδικασία για ακόμη 5
08/07 13:15
Η Κίμωλος «πρωταθλήτρια» στα πιο καθαρά νερά του κόσμου – Παγκόσμια διάκριση για την παραλία Πράσσα
08/07 13:03
Αθήνα, η πρώτη πόλη που εντάσσεται στη Συμμαχία των Γαλάζιων Πόλεων
08/07 13:01
Δωρεάν μεταφορά επισκεπτών στην παραλία του Εθνικού Πάρκου Σχινιά - Μαραθώνα
08/07 11:49
Γαστρονομικός Τουρισμός στην Κρήτη: Η Elounda Collection στο επίκεντρο της διεθνούς προσοχής
08/07 11:23
Πρόστιμο-σοκ στην Ισπανία για τους Βρετανούς τουρίστες, που δεν έχουν Ασφάλιση Υγείας
08/07 11:02
Πτώχευση Thomas Cook στη Γερμανία: Οι πιστωτές των Sentido Hotels αποζημιώνονται πλήρως
08/07 10:36
Ryanair κατά von der Leyen | «Προστατέψτε τις πτήσεις πάνω από τη Γαλλία ή παραιτηθείτε»
08/07 10:31
Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη
08/07 10:25
Καστέλι: Το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης χρειάζεται υποδομές – Τι ζήτησε ο Δήμαρχος Χερσονήσου
08/07 10:23
ΚΕΔΕ: Πρόταση για χρηματοδοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης των ιαματικών πηγών
08/07 10:17
Η Wyndham εγκαινιάζει το πρώτο της ξενοδοχείο - σπηλιά στην Καππαδοκία
08/07 08:21
08/07 08:14
Marriott: Πιο απαιτητικοί από ποτέ οι ταξιδιώτες πολυτελείας από την Ασία-Ειρηνικό
08/07 08:06
Εξαιρετικοί τουρίστες οι Αυστριακοί: Ταξιδεύουν και ξοδεύουν πολλά...
08/07 08:06
Διαφημιστική προβολή Κυκλάδων, Μυκόνου και Σαντορίνης στους πελάτες της ΤUI Ολλανδίας
08/07 07:21
"Σώστε το λόφο Παπούρα": Το εμβληματικό μνημείο της Κρήτης κινδυνεύει από το αεροδρόμιο στο Καστέλι
08/07 07:17
Saladi Project: Νέα τουριστική και οικιστική επένδυση 266 εκατ. ευρώ στην Ερμιονίδα
08/07 07:08
WTTC | Απώλειες, που τρομάζουν, εάν περιορισθεί ο τουρισμός σε 11 πόλεις στην Ευρώπη
08/07 06:29
Μεγαλώνει το τουριστικό οπλοστάσιο της Ισπανίας με την επένδυση 1 δισ. ευρώ της Netflix
08/07 06:25
07/07 18:21
Καστέλι: Το 60% προσεγγίζει η πρόοδος εργασιών στο αεροδρόμιο - "Θα είναι το πιο σύγχρονο στη χώρα"
07/07 17:20
Επιθεώρηση Εργασίας: Νέο εργαλείο εντοπισμού παραβατικότητας στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας
07/07 17:15
ΑΑΔΕ: Παράταση δηλώσεων Airbnb για συγκεκριμένα ακίνητα στον Δήμο Αθηναίων
07/07 16:59
Ελλάδα - Τουρκία: Νέο πρωτόκολλο συνεργασίας για την ενίσχυση του διμερούς Τουρισμού
07/07 16:12
Αειφόρος Τουρισμός στη Μεσόγειο | Διεθνές Συνέδριο "Paths that Last" στο Σπλιτ
07/07 16:04
07/07 16:00
07/07 13:27
Οι Βρετανοί γονείς παρακάμπτουν τη σχολική περίοδο για φθηνότερες διακοπές
07/07 12:42
07/07 11:56
Τα Ιωάννινα προσεγγίζουν την πολλά υποσχόμενη αγορά της Ινδίας
07/07 11:50
Γαλλία | Πρωταθλήτρια στις αφίξεις, ουραγός στα τουριστικά έσοδα
07/07 11:38
Παγκόσμιος τουρισμός | Τριπλάσια η δαπάνη για ταξίδια αναψυχής μέχρι το 2040
07/07 11:29
Οι διακοπές των Γερμανών: Με ποιον ταξιδεύουν, τι τους χαλάει, τι θα έκαναν σε... ναυάγιο
07/07 11:24
Υπερτουρισμός | Βαρκελώνη: Στα όρια της αντοχής με 15 εκατομμύρια τουρίστες το 2024
07/07 11:14
Νέο ρεκόρ επιβατών κρουαζιέρας στη Σούδα – Τριπλή προσέγγιση πλοίων σήμερα
07/07 11:10
Η Παλιά Πόλη Χανίων ζωντανεύει και πάλι με την Παραδοσιακή Στράτα
07/07 11:07
Κυκλάδες: Αντιδράσεις για μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ίο
07/07 11:04
07/07 10:48
07/07 10:42
Αεροδρόμιο Αθήνας | +4,6% η επιβατική κίνηση τον Ιούνιο, +7,6% στο εξάμηνο
07/07 07:26
Γιάννης Βουτσίνος | Η Σύρος ιδανικός value for money προορισμός για τους Έλληνες
07/07 07:05
07/07 07:01
WTTC: Αύξηση των διεθνών ταξιδιωτικών δαπανών 24,2% στην Πορτογαλία το 2025
07/07 06:51
Ανοίγει ο δρόμος για την αναβίωση του εμβληματικού Ξενία Καλαμπάκας
07/07 06:15
Από τη Διαδρομή στο Συναίσθημα: Η Δύναμη των Fun Facts στην Κρουαζιέρα | Ιωάννης Μπρας
07/07 06:10
07/07 06:07
Δήμος Θεσσαλονίκης: Περισσότερες αρμοδιότητες για τον τουρισμό στον Βασίλη Γάκη
07/07 06:00
Η Σαντορίνη ξανά στο προσκήνιο: Καμπάνια προβολής στο Ην. Βασίλειο μέσω της Jet2holidays
06/07 10:45
ΚΕΠΕ | Η Αχίλλειος πτέρνα του Ελληνικού Τουρισμού: Η έλλειψη εργαζομένων
06/07 07:05
Lonely Planet | Αυτά που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε και να κάνετε στη Χαλκιδική
06/07 07:02
Η Aroya Cruises φέρνει άρωμα Αραβίας στη Μεσόγειο – Προσεγγίσεις σε Αθήνα, Μύκονο, Σούδα και Ρόδο
06/07 06:50
Ikos Kissamos: Άνοιξαν οι αιτήσεις για προσλήψεις προσωπικού
06/07 06:39
05/07 20:19
05/07 15:51
Αλέξανδρος Βασιλικός από τη Σλοβενία: Ενωμένη η Ευρώπη για ένα βιώσιμο μέλλον στη φιλοξενία
05/07 12:17
05/07 11:22
05/07 10:24
Ε.Ξ. Ηρακλείου: Διπλό τέλος διαμονής για 5.000 τουρίστες που μεταφέρθηκαν μετά την πυρκαγιά
05/07 08:48
Σέριφος: Το μυστικό καταφύγιο των Κυκλάδων που ξυπνά από τον λήθαργο
05/07 07:01
Στρατηγικές... καθυστερήσεις: Τουριστικά projects fast track που σέρνονται επί δεκαετίες στην Κρήτη
05/07 06:58
Οι Γερμανοί πίνουν νερό στο όνομα «Ελλάδα» – Ρεκόρ θετικών εντυπώσεων με όχημα τον τουρισμό
05/07 06:54
Πανσέληνες Βραδιές στην Κασσάνδρα: Η τέχνη συναντά το φως του φεγγαριού
05/07 06:28
Ευρώπη 2025 | Πρόστιμα, απαγορεύσεις και νέοι κανόνες για τους τουρίστες
04/07 20:06
04/07 18:09
Δημοσιογραφικό ταξίδι στη Μύκονο δημοφιλούς βρετανικού τηλεοπτικού καναλιού
04/07 18:02
04/07 17:54
Χρυσή Διάκριση για την Electra Hotels & Resorts στο CRI 2024 - 2025
04/07 17:04
Περιφέρεια Κρήτης: Ασφαλής και έτοιμη να υποδεχθεί επισκέπτες η Ιεράπετρα
04/07 16:25
Ποιος ΟΠΕΚΕΠΕ; Ο ελαιοτουρισμός μπορεί να απογειώσει την Κρήτη...
04/07 15:11
Η Ryanair αυξάνει το όριο για τις δωρεάν χειραποσκευές στις ευρωπαϊκές πτήσεις
04/07 14:57
Ο κομβικός ρόλος των Περιφερειών και των Δήμων για το μέλλον του ευρωπαϊκού τουρισμού
04/07 14:27
Η easyJet στηρίζει τη UNICEF: Ξεκινά η θερινή εκστρατεία δωρεών εν πτήσει για το 2025
04/07 13:50
04/07 13:42
04/07 13:34
Ζητούνται απευθείας πτήσεις Ιωάννινα–Ηράκλειο και Ιωάννινα–Λάρνακα
04/07 13:30
Νέα πεζοπορική εμπειρία στα Σφακιά - στο Φαράγγι της Αράδαινας
04/07 11:00
Προώθηση της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο για τουρισμό πολυτελείας
04/07 10:01
Το NJV Athens Plaza ανανέωσε την πιστοποίηση αειφορίας από το GSTC
04/07 08:35
Φολέγανδρος: Το κρυφό διαμάντι του Αιγαίου που αιχμαλωτίζει τους επισκέπτες
04/07 08:18
Υπ. Τουρισμού: Ομάδα Συντονισμού για θέματα απάτης και διαφθοράς
04/07 07:14
Υπ. Τουρισμού: Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης - Τα μέλη
04/07 07:10
ΕΟΤ | Πρόσκληση για 2 στελέχη στις Υπηρεσίες Γερμανίας και Κίνας
04/07 07:08
Χειμερινός τουρισμός χωρίς... Ελλάδα: Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Γερμανοί σύμφωνα με TUI και Dertour
04/07 07:05
Τουρισμός: Ελληνικό «σπριντ» στις σημαντικότερες αγορές για την Ευρώπη το 2025 | Η αγορά-εξαίρεση
04/07 07:05
04/07 06:48
Alassia Hotel: Επένδυση εκσυγχρονισμού του μπουτίκ ξενοδοχείου στην Ομόνοια
04/07 06:48
Γ. Τιμοθεάτος: «Δεν υπάρχει γειτονιά στο Αργοστόλι χωρίς Airbnb – η πόλη ερημώνει»
04/07 06:45
Η Ελλάδα χάνει έδαφος στη Γαλλία – Άνοδος για Τυνησία, Αλβανία και Αίγυπτο
04/07 06:40
04/07 06:30
Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία | Εργασίες στην πρόσοψη την Κυριακή - Πού θα υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας
04/07 06:24
04/07 06:10
Περιφέρειες-έκπληξη ανεβάζουν τη φήμη της Ελλάδας το χειμώνα
03/07 23:28
03/07 17:21
Επανεκκίνηση της γραμμής Πέτρα Λέσβου – Αϊβαλί μετά από τέσσερα χρόνια
03/07 17:18
Η Πελοπόννησος «πρωταγωνίστρια» στη διεθνή σειρά "Journey to Europe"
Στόχος η τουρκική αγορά: Press και fam trips από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης
Το GEO Γαλλίας ανακαλύπτει και αποθεώνει τα νησιά του Αιγαίου
UNESCO | Αναβολή για την ένταξη των Μινωικών Ανακτόρων στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς
Δωρεάν μεταφορά επισκεπτών στην παραλία του Εθνικού Πάρκου Σχινιά - Μαραθώνα
Η Κίμωλος «πρωταθλήτρια» στα πιο καθαρά νερά του κόσμου – Παγκόσμια διάκριση για την παραλία Πράσσα
Αθήνα, η πρώτη πόλη που εντάσσεται στη Συμμαχία των Γαλάζιων Πόλεων
Υδατοδρόμια | Υπ.Ναυτιλίας: Θετική γνωμοδότηση για 29 – Σε εξέλιξη η διαδικασία για ακόμη 5
Καστέλι: Το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης χρειάζεται υποδομές – Τι ζήτησε ο Δήμαρχος Χερσονήσου
Γαστρονομικός Τουρισμός στην Κρήτη: Η Elounda Collection στο επίκεντρο της διεθνούς προσοχής
WTTC | Απώλειες, που τρομάζουν, εάν περιορισθεί ο τουρισμός σε 11 πόλεις στην Ευρώπη
Saladi Project: Νέα τουριστική και οικιστική επένδυση 266 εκατ. ευρώ στην Ερμιονίδα
ΚΕΔΕ: Πρόταση για χρηματοδοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης των ιαματικών πηγών
Πρόστιμο-σοκ στην Ισπανία για τους Βρετανούς τουρίστες, που δεν έχουν Ασφάλιση Υγείας
Η Wyndham εγκαινιάζει το πρώτο της ξενοδοχείο - σπηλιά στην Καππαδοκία
Υπ. Τουρισμού: Συμβούλιο Διασφάλισης Ποιότητας της Τουριστικής Εκπαίδευσης - Τα μέλη
Marriott: Πιο απαιτητικοί από ποτέ οι ταξιδιώτες πολυτελείας από την Ασία-Ειρηνικό
Γιώργος Τζαράκης στο Tornos News: Αγωνία για την επόμενη μέρα στον τουρισμό της Ιεράπετρας
Διαφημιστική προβολή Κυκλάδων, Μυκόνου και Σαντορίνης στους πελάτες της ΤUI Ολλανδίας
Πτώχευση Thomas Cook στη Γερμανία: Οι πιστωτές των Sentido Hotels αποζημιώνονται πλήρως
Η νέα ΚΥΑ για τη λειτουργία πισινών σε τουριστικά καταλύματα – Όροι, παράβολα, κυρώσεις
"Σώστε το λόφο Παπούρα": Το εμβληματικό μνημείο της Κρήτης κινδυνεύει από το αεροδρόμιο στο Καστέλι
Ryanair κατά von der Leyen | «Προστατέψτε τις πτήσεις πάνω από τη Γαλλία ή παραιτηθείτε»
Τουρκικός τουρισμός: Μεγάλες εκπτώσεις στα ξενοδοχεία για να αναθερμάνουν τη ζήτηση
( 0 )