Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Στο προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο “Πως επιλέγουμε τον digital marketing συνεργάτη μας;” είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της σωστής επιλογής του συνεργάτη που θα διαχειριστεί την digital εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Για το λόγο αυτό είχαμε προτείνει 10 σύντομες ερωτήσεις που θα σας δώσουν μια εικόνα εάν ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Ας δούμε λοιπόν την απάντηση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά:
1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;
Όπως και στο επάγγελμα του γιατρού, έτσι και στο digital marketing καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε να εξειδικεύεται στο digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα πολυσχιδές προϊόν το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και εκμεταλλεύεται διαφορετικές πλατφόρμες.
2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;
Καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να διαθέτει εμπειρία καθώς έτσι θα διασφαλίσουμε ότι γνωρίζει το αντικείμενο της και έχει βελτιστοποιήσει τις πρακτικές της μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης των διαφόρων ενεργειών της. Μπορούμε να ζητήσουμε τυχόν διακρίσεις άλλα και πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τις γνώσεις τις.
3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;
Εάν μας απαντήσει ότι μπορεί με σιγουριά να διαχειριστεί μόνο το Facebook λογαριασμό μας, μάλλον θα πρέπει να ψάξουμε ξανά για το μελλοντικό μας συνεργάτη. Το digital marketing δεν είναι μόνο το Facebook ή τα Social Media και μόνο. Είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο.
4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;
Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική στοχεύοντας στα επιθυμητά αποτελέσματα. Για την επίτευξη του κάθε στόχου χρησιμοποιούμε διαφορετικές τακτικές. Η υλοποίηση δεν είναι καρμπόν και σε κάθε περίπτωση απαιτείτε διαφορετική προσέγγιση.
5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;
Το κανάλι των απευθείας κρατήσεων θα πρέπει να αποτελεί τουλάχιστον το 20% έως και 40% των συνολικών κρατήσεων. Βέβαια το ποσοστό αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και κάποιους άλλους παράγοντες (όπως π.χ. τη διαφημιστική δαπάνη σας)
6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;
Η εμπειρία έχει δείξει πως το 25% με 40% των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας επισκέπτεται και το booking engine για να ελέγξει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.
7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;
Όπως είπαμε και παραπάνω, ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική μέσω της οποίας θα πετύχει την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.
8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;
Το κόστος της κάθε καμπάνιας επηρεάζεται και από την στόχευση της. Άρα ο συνεργάτης μας θα πρέπει να είναι ικανός να γνωρίζει τις παραμέτρους και να μας οδηγεί στις τελικές επιλογές σχετικά με τις καμπάνιες μας.
9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;
Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι μια πολύ σημαντική εργασία και ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει σε μηνιαία τουλάχιστον βάση να μας ενημερώνει σχετικά με την πορεία των λογαριασμών στα κοινωνικά μας δίκτυα καθώς και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδα μας.
10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;
Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία μας. Ακόμα και η διαχείριση των Social Media λογαριασμών μας θα πρέπει να στοχεύει προς κάποια κατεύθυνση (π.χ.αύξηση awareness ή engagement). Η παρουσίαση των ενεργειών είναι
Η επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει την τουριστική μας επιχείρηση σε digital επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Ουσιαστικά, θα εμπιστευθούμε την εικόνα της επιχείρησης μας σε ένα συνεργάτη που θα πρέπει να διαθέτει την ανάλογη εμπειρία και γνώσεις προκειμένου να εκπροσωπήσει επάξια την επχείρηση μας και βέβαια να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
** Ο Κύρος Ασφής είναι ανεξάρτητος Digital Marketing σύμβουλος με συνεχή παρουσία και εξειδίκευση στις τακτικές για την ψηφιακή παρουσία και προώθηση ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του.
21/04 19:12
Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα
21/04 12:15
21/04 08:35
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025
21/04 07:52
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ
21/04 07:35
Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό
21/04 07:28
Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη
20/04 07:46
Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»
20/04 07:24
Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"
20/04 07:10
20/04 07:05
20/04 07:00
Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν
20/04 06:46
Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη
19/04 21:21
AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα
19/04 11:38
Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα
19/04 07:04
19/04 07:00
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
19/04 07:00
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
19/04 07:00
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
19/04 00:05
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
18/04 18:12
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris στις 16-18 Μαΐου
18/04 14:46
18/04 14:28
Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα
18/04 11:57
Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα
18/04 10:40
18/04 08:42
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
18/04 08:41
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
18/04 07:56
18/04 07:47
Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης
18/04 07:15
18/04 07:00
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες
18/04 06:51
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
18/04 06:46
Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός
18/04 06:29
Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω
17/04 17:21
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού
17/04 12:51
17/04 12:10
17/04 11:49
Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow
17/04 10:54
Η Αθήνα το νέο hotspot στην Ευρώπη για ξενοδοχειακές επενδύσεις- 8η πιο ελκυστική πόλη το 2025
17/04 10:43
Οι δασμοί Τραμπ προκαλούν ανησυχία στη διεθνή αγορά επαγγελματικών ταξιδιών
17/04 10:36
Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026
17/04 10:04
Σημαντική αύξηση άνω του 18% στις απευθείας κρατήσεις στα Ελληνικά ξενοδοχεία για το Πάσχα
17/04 09:54
Πασχαλινές Παραδόσεις των Κυκλάδων: Ένα Μωσαϊκό Πίστης και Πολιτισμού
17/04 08:23
Βραχυχρόνια μίσθωση: 1,15 εκατ. διαθέσιμες διανυκτερεύσεις το Μάρτιο στην Ελλάδα
17/04 08:21
Γαστρονομικές αποδράσεις στο Ζαγόρι: Ανακαλύπτοντας τους θησαυρούς της Ηπειρώτικης κουζίνας
17/04 07:32
17/04 07:05
Έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες της η Ιθάκη για το Πάσχα και τη θερινή περίοδο
17/04 07:05
Η Handwritten Collection της Accor επεκτείνεται στην Ευρώπη – Η πρώτη ελληνική συμμετοχή
17/04 06:42
Μύκονος: Χαμόγελα για το Πάσχα, αισιοδοξία για ρεκόρ αφίξεων το 2025 | Η Μαρία Κουσαθανά στο T.N.
17/04 06:10
CBRE Hotels | Γιατί η αξία των ξενοδοχείων στην Ελλάδα θα συνεχίσει να ανεβαίνει
16/04 20:23
Τουρισμός περιπέτειας: Η Ελλάδα κερδίζει τους Βρετανούς ταξιδιώτες της δράσης
16/04 20:11
Χερσόνησος: 33.000 τουριστικές κλίνες στο σύστημα «Πληρώνω Όσο Πετάω»
16/04 16:02
16/04 15:57
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ρέθυμνο | Συνεργασία υπ. Τουρισμού και Δήμου
16/04 14:45
16/04 14:04
Wizz Air: Εκστρατεία ιατρικής ενημέρωσης ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
16/04 13:14
Μαγιόρκα: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Πάλμα κατά την τουριστική περίοδο
16/04 12:41
Expedia | O αθλητικός τουρισμός αντιπροσωπεύει το 10% της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης
16/04 11:32
16/04 11:17
16/04 11:02
Προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στην Πολωνία - ξεκινούν απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη
16/04 10:54
Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης εν όψει της μεγάλης εξόδου των εκδρομέων για το Πάσχα
16/04 10:45
16/04 10:41
Το χανιώτικο λάδι ως μοχλός ανάπτυξης στην τουριστική οικονομία της Κρήτης
16/04 07:59
Η Archirodon σε κοινοπρακτικό σχήμα για μεγάλη επένδυση σε νέο λιμάνι στην Αλβανία
16/04 07:53
Το πρώην Δημαρχείο Γόρτυνας μετατρέπεται σε Κέντρο Τουριστικής και Πολιτιστικής Ενημέρωσης
16/04 07:49
CHC Group: Η ελληνική αλυσίδα που φέρνει τη Hilton στην Ελούντα και την Κάρπαθο
16/04 07:43
Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας
16/04 07:35
Koziakas Mountain Race 2025: Η πρόκληση του βουνού στον Κόζιακα
16/04 07:12
Τουρισμός: Περιζήτητα τα πακέτα της TUI για Ελλάδα στην Αυστρία – Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
16/04 07:05
16/04 07:00
Η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι επιλογή – είναι προϋπόθεση για τον ελληνικό τουρισμό
16/04 06:10
Υπουργείο Τουρισμού | Λευκή Βίβλος για τον τουριστικό μετασχηματισμό- διαγωνισμός 766.000 ευρώ
16/04 06:05
Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα
15/04 23:15
Κυβερνητικές δεσμεύσεις για την άμεση λειτουργία του Μετρό στην Καλαμαριά
15/04 16:15
Πάσχα στη Σύρο, Πάρο, Κίμωλο και Αλόννησο | Τι λένει στο ΤΝ φορείς των νησιών
15/04 15:51
Παράδοση στα ψηλά βουνά: Ο στολισμός του Επιταφίου στο Οροπέδιο Λιμνάκαρου της Κρήτης
15/04 15:43
Σταθερό το επενδυτικό ενδιαφέρον στον τουρισμό διεθνώς το α' τρίμηνο
15/04 15:19
Επιβατική κίνηση α' τριμήνου | +9,1% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ, +6,5% σε όλα
15/04 14:48
Πώς θα είναι ο κόσμος μας το 2035; - Διαβάστε τι απάντησαν οι μετέχοντες στο Φόρουμ των Δελφών
15/04 14:12
15/04 13:58
Η Norwegian Cruise Line βάφτισε το νέο της πλοίο- νέα αξιοθέατα στο ιδιωτικό νησί
15/04 13:45
Θήρα: Καθαρίστρια σκοτώθηκε από πτώση αιωρούμενου κρεβατιού - Δήλωση Αντώνη Παγώνη
15/04 12:03
Δήμος Αθηναίων: task force για την ανάδειξη και προστασία του ιστορικού κέντρου
15/04 11:49
Τουρκικός τουρισμός 2025 | Στόχος τα 65 εκατ. τουρίστες με 64 δισ. δολ. έσοδα
15/04 11:33
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στη ΣΕΤΚΕ – Πρόεδρος ο Παναγιώτης Τοκούζης
15/04 11:21
Η Airbus αποκαλύπτει τη νέα εμπειρία First Class στο A350-1000
15/04 10:57
Deloitte: Νέα πρότυπα ηγεσίας - Οι παγκόσμιες τάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό το 2025
15/04 10:52
15/04 10:35
Δήμος Σφακίων: Ασφαλέστερη και προσβάσιμη ξανά η διαδρομή Λύκος - Μάρμαρα
15/04 10:31
Δυναμική παρουσία των Οινοποιών της Κρήτης στην έκθεση PROWEIN
15/04 08:43
Γερμανικός Τύπος | «Προειδοποιήσεις» για τους τουρίστες στην Ελλάδα
15/04 07:55
Πάρος | Η Μάνια Αμπατζή στο ΤΝ: Αισιοδοξιά για τη νέα σεζόν - Στοίχημα η επιμήκυνση της περιόδου
15/04 07:36
15/04 07:27
Δήμος Αθηναίων: Διαγωνισμός 1,75 εκατ. ευρώ για παροχή υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχείο
15/04 07:07
Με θετικό πρόσημο ξεκίνησαν οι τουριστικές αφίξεις της νέας χρονιάς στη Βόρεια Μακεδονία
15/04 06:30
Ανοπαία Ατραπός: Αγώνας ορεινού τρεξίματος με ιστορική διαδρομή και αθλητικό ήθος
15/04 06:20
Διαγωνισμός για την αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στα Νέα Μουδανιά
15/04 06:14
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Βέροιας, Νάουσας και Ζηρού
15/04 06:11
14/04 20:43
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη
Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα
AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
Θρησκευτικός τουρισμός | Το πανεπιστήμιο του Παλέρμο έρχεται στην Παναγία τη Ναυπακτιώτισσα
Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026
Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη
Οι δασμοί Τραμπ προκαλούν ανησυχία στη διεθνή αγορά επαγγελματικών ταξιδιών
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ
Μαγιόρκα: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Πάλμα κατά την τουριστική περίοδο
Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
Γερμανικός Τύπος | «Προειδοποιήσεις» για τους τουρίστες στην Ελλάδα
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris στις 16-18 Μαΐου
Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"
Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας
( 0 )