Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης
Στο προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο “Πως επιλέγουμε τον digital marketing συνεργάτη μας;” είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της σωστής επιλογής του συνεργάτη που θα διαχειριστεί την digital εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Για το λόγο αυτό είχαμε προτείνει 10 σύντομες ερωτήσεις που θα σας δώσουν μια εικόνα εάν ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Ας δούμε λοιπόν την απάντηση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά:
1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;
Όπως και στο επάγγελμα του γιατρού, έτσι και στο digital marketing καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε να εξειδικεύεται στο digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα πολυσχιδές προϊόν το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και εκμεταλλεύεται διαφορετικές πλατφόρμες.
2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;
Καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να διαθέτει εμπειρία καθώς έτσι θα διασφαλίσουμε ότι γνωρίζει το αντικείμενο της και έχει βελτιστοποιήσει τις πρακτικές της μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης των διαφόρων ενεργειών της. Μπορούμε να ζητήσουμε τυχόν διακρίσεις άλλα και πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τις γνώσεις τις.
3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;
Εάν μας απαντήσει ότι μπορεί με σιγουριά να διαχειριστεί μόνο το Facebook λογαριασμό μας, μάλλον θα πρέπει να ψάξουμε ξανά για το μελλοντικό μας συνεργάτη. Το digital marketing δεν είναι μόνο το Facebook ή τα Social Media και μόνο. Είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο.
4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;
Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική στοχεύοντας στα επιθυμητά αποτελέσματα. Για την επίτευξη του κάθε στόχου χρησιμοποιούμε διαφορετικές τακτικές. Η υλοποίηση δεν είναι καρμπόν και σε κάθε περίπτωση απαιτείτε διαφορετική προσέγγιση.
5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;
Το κανάλι των απευθείας κρατήσεων θα πρέπει να αποτελεί τουλάχιστον το 20% έως και 40% των συνολικών κρατήσεων. Βέβαια το ποσοστό αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και κάποιους άλλους παράγοντες (όπως π.χ. τη διαφημιστική δαπάνη σας)
6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;
Η εμπειρία έχει δείξει πως το 25% με 40% των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας επισκέπτεται και το booking engine για να ελέγξει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.
7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;
Όπως είπαμε και παραπάνω, ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική μέσω της οποίας θα πετύχει την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.
8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;
Το κόστος της κάθε καμπάνιας επηρεάζεται και από την στόχευση της. Άρα ο συνεργάτης μας θα πρέπει να είναι ικανός να γνωρίζει τις παραμέτρους και να μας οδηγεί στις τελικές επιλογές σχετικά με τις καμπάνιες μας.
9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;
Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι μια πολύ σημαντική εργασία και ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει σε μηνιαία τουλάχιστον βάση να μας ενημερώνει σχετικά με την πορεία των λογαριασμών στα κοινωνικά μας δίκτυα καθώς και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδα μας.
10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;
Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία μας. Ακόμα και η διαχείριση των Social Media λογαριασμών μας θα πρέπει να στοχεύει προς κάποια κατεύθυνση (π.χ.αύξηση awareness ή engagement). Η παρουσίαση των ενεργειών είναι
Η επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει την τουριστική μας επιχείρηση σε digital επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Ουσιαστικά, θα εμπιστευθούμε την εικόνα της επιχείρησης μας σε ένα συνεργάτη που θα πρέπει να διαθέτει την ανάλογη εμπειρία και γνώσεις προκειμένου να εκπροσωπήσει επάξια την επχείρηση μας και βέβαια να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις.
09/09 16:00
Γερμανία | Ο υπερτουρισμός θα επηρεάζει τις κρατήσεις, εκτιμούν 2 στους 3 ταξιδιωτικοί πράκτορες
09/09 15:07
CNT: Η Αθήνα στα 41 καλύτερα city break στην Ευρώπη για το 2024
09/09 14:46
09/09 14:34
Ρόδος | Πλατινένια πλακέτα σε ζευγάρι Βρετανών τουριστών - επισκέφτηκε το νησί πάνω από 100 φορές
09/09 14:00
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες που έχουν μείνει σε βραχυχρόνια μίσθωση, θα την προτιμούσαν ξανά
09/09 13:37
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Υπουργό Οικονομίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων
09/09 13:29
09/09 13:19
American Airlines: Τα τρία δρομολόγια προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
09/09 12:25
09/09 12:10
100 νέα ξενοδοχεία θα ανοίξουν στην Τουρκία μέσα στην ερχόμενη διετία
09/09 11:27
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
09/09 11:26
Emirates: Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
09/09 06:42
09/09 06:41
Απογειώθηκε ο τουρισμός της Αλβανίας - Επέκταση του αεροδρομίου των Τιράνων
09/09 06:39
Σύναψη Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ των δήμων Πειραιά και Denpasar της Ινδονησίας
09/09 06:36
09/09 06:34
08/09 22:30
Προβολή της Πιερίας στις Κάτω Χώρες | φιλοξενία Ολλανδών δημοσιογράφων από τον ΠΟΤΑΠ
08/09 22:22
Όλγα Κεφαλογιάννη στη ΔΕΘ | Δημιουργούμε τις συνθήκες για ένα νέο κύκλο τουριστικής ανάπτυξης
08/09 13:13
08/09 07:56
08/09 07:50
08/09 06:06
Στις 21 Σεπτεμβρίου η αναπαράσταση των εκρήξεων του Ηφαιστείου της Σαντορίνης
07/09 10:48
CLIA | Κρουαζιέρα: συνεχής πρόοδος προς τους στόχους περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
07/09 10:39
07/09 10:36
06/09 16:19
06/09 16:01
Μελέτη | Διατομεακές συνεργασίες ψηφιακού τουρισμού στην Πελοπόννησο
06/09 15:56
ΞΕΕ: Πρεμιέρα για τον 7ο κύκλο επιτάχυνσης του CapsuleT | Oι 10 νέες startup ομάδες
06/09 15:50
06/09 13:54
06/09 13:35
National Geographic | H Μήλος ιδανικός προορισμός για αυθεντική ελληνική νησιωτική εμπειρία
06/09 13:31
Διαδικτυακή προβολή για την ενίσχυση της εμπορικής κίνησης στην αγορά της Θεσσαλονίκης
06/09 13:24
Εγκρίθηκε η δυνατότητα πόντισης τεχνητών υφάλων για εμπλουτισμό καταδυτικού πάρκου
06/09 13:21
TOPOSOPHY | Nέα συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC) για τη Διαχείριση Κρίσεων
06/09 12:53
Ελληνικός τουρισμός: 8% πάνω από πέρυσι οι πτήσεις στην Ελλάδα την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου
06/09 11:24
FEDHATTA: Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ – Ενημέρωση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος
06/09 11:23
TUI: Σχέδια για ενίσχυση του τουρισμού στην Τουρκία καθόλη τη διάρκεια του χρόνου
06/09 11:00
ΟΠΕΚΑ: Διανομή των αδιάθετων δελτίων Κοινωνικού και Ιαματικού Τουρισμού, Εκδρομών και Θεάτρου
06/09 10:45
254.213 Τούρκοι επισκέφθηκαν τα νησιά του Β. Αιγαίου μέχρι τον Αύγουστο
06/09 10:39
Θετική γνωμοδότηση υπό όρους για δύο μεγάλες ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Κρήτη
06/09 10:04
Παγκόσμιος τουρισμός | WTTC: Πρώτη δύναμη οι ΗΠΑ - Εκτόξευση Κίνας και Ινδίας την επόμενη 10ετία
06/09 06:30
Υπ. Τουρισμού | Ποιοι είναι οι 4 προσωρινοί ανάδοχοι για υπηρεσίες Συμβούλου Διαχείρισης Προορισμών
06/09 06:26
Τα έργα στην έκταση της ΔΕΘ-HELEXPO και η Τεχνική Βοήθεια από το Πράσινο Ταμείο
06/09 06:22
06/09 06:20
Συναντήσεις για τον τουρισμό στη Κωνσταντινούπολη από το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης
06/09 06:16
Η ελληνική παράσταση «Women of Passion, Women of Greece» σε 4 πόλεις της Κίνας
06/09 06:13
05/09 19:04
Αεροδρόμιο Αθήνας | Απογειώθηκε η επιβατική κίνηση τον Αύγουστο και το 8μηνο
05/09 18:00
05/09 17:36
American Airlines | Nέο δρομολόγιο Αθήνα - Charlotte Β. Καρολίνας το 2025
05/09 16:42
Ευρωπαϊκός τουρισμός: Πάνω από το 50% των online κρατήσεων στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι απευθείας
05/09 16:18
Η προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών στις Σχολές Ξεναγών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Ρόδου
05/09 16:14
05/09 16:12
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας ανέθεσε τις υπηρεσίες Τουριστικού Συμβούλου στη Μάγια Τσόκλη
05/09 15:21
05/09 14:22
airBaltic: Δύο νέα δρομολόγια προς Μύκονο και Ρόδο το καλοκαίρι του 2025
05/09 14:01
Δεύτερη στην Ευρώπη σε καθυστερήσεις πτήσεων η Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
05/09 13:31
Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη Timofei Kulyabin | 9 & 10 Σεπτεμβρίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού
05/09 12:29
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Πιλοτική εφαρμογή σε εστίαση και τουρισμό εντός του Σεπτεμβρίου
05/09 12:12
05/09 12:04
Γερμανία: Αναβρασμός για τους φόρους στις αερομεταφορές - «Έχουμε μείνει πίσω μια 10ετία»
05/09 11:40
05/09 11:40
05/09 11:32
05/09 11:18
TUI Αυστρίας: Ηγέτιδα της σεζόν του 2024 η Ελλάδα - «Δεν έχουμε ξαναδεί τέτοιους αριθμούς»
05/09 11:14
Περιμένουμε ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος των βραχυχρόνιων μισθώσεων
05/09 11:09
05/09 11:00
Σουηδία: Τέλος στον «άδικο» και «επιβλαβή» φόρο πτήσεων – Στόχος να αυξηθούν οι πτήσεις
05/09 11:00
ΥΠΑ: 495 νέα συστήματα επικοινωνιών VHF στους σταθμούς αεροναυτιλίας και στα αεροδρόμια
05/09 10:23
05/09 07:40
Κάρπαθος: Επισκέψεις δημοσιογράφων μέσα στον Σεπτέμβριο για τουριστική προβολή
05/09 07:34
ΕΟΤ: 100.000 ευρώ για τουριστική προβολή μέσω του Ράλλυ Ακρόπολις
05/09 07:31
05/09 07:29
05/09 07:24
04/09 18:56
04/09 17:47
04/09 17:46
Ήρθαν οι Generation-cations: Η νέα τάση στα ταξίδια δίνει προτεραιότητα στους οικογενειακούς δεσμούς
04/09 17:17
Συνάντηση ΣΕΤΕ με τον Υπουργό Εσωτερικών - στο επίκεντρο η ανταποδοτικότητα των τελών και οι DMOs
04/09 17:00
04/09 16:58
04/09 16:35
Αναδιαμορφώνεται η είσοδος στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού
04/09 15:38
Expedia: Αυτοί είναι οι αδικημένοι στα ταξίδια – Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις
04/09 15:23
Lufthansa | Πιλοτικό πρόγραμμα για την επαναφορά δωρεάν ποτών σε πτήσεις μικρών αποστάσεων
04/09 15:16
04/09 14:27
Ο Δ. Φραγκάκης αναλαμβάνει την προεδρία του αναπτυξιακού οργανισμού της Περιφέρειας Αττικής
04/09 13:57
Πρόστιμα 8,5 εκατ. ευρώ σε παραλίες για παραβάσεις - οι τρεις περιοχές, με τα υψηλότερα πρόστιμα
04/09 11:42
Τουρισμός: Από πλούσιους ταξιδιώτες οι μισές δαπάνες στην αγορά τουρ και δραστηριοτήτων
04/09 11:10
04/09 10:35
Ελληνικός Τουρισμός | Έκθεση Mabrian- Mindhaus: Οι αναδυόμενοι προορισμοί πρωτοστατούν στην ανάπτυξη
04/09 06:57
04/09 06:12
Η πρόσβαση στα φαράγγια Κοτσιφού και Κουρταλιώτη στο Ρέθυμνο
04/09 06:01
04/09 05:02
03/09 20:15
Κοινωνικός τουρισμός | 40.000 έκαναν διακοπές τον Αύγουστο με voucher της ΔΥΠΑ
03/09 19:11
Νομοσχέδιο | Τέλος παρεπιδημούντων σε όλο το φάσμα διαμονής, καταστήματα και ιαματικές πηγές
03/09 18:17
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο Δ.Σ. του ΣΕΤΕ | Έρχονται μέτρα για την κρουαζιέρα και τη βραχυχρόνια μίσθωση
03/09 17:16
Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου με δυνατότητα χρήσης ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας
03/09 15:43
Όλγα Κεφαλογιάννη στη ΔΕΘ | Δημιουργούμε τις συνθήκες για ένα νέο κύκλο τουριστικής ανάπτυξης
Απογειώθηκε ο τουρισμός της Αλβανίας - Επέκταση του αεροδρομίου των Τιράνων
Προβολή της Πιερίας στις Κάτω Χώρες | φιλοξενία Ολλανδών δημοσιογράφων από τον ΠΟΤΑΠ
Σύναψη Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ των δήμων Πειραιά και Denpasar της Ινδονησίας
American Airlines: Τα τρία δρομολόγια προς Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες που έχουν μείνει σε βραχυχρόνια μίσθωση, θα την προτιμούσαν ξανά
100 νέα ξενοδοχεία θα ανοίξουν στην Τουρκία μέσα στην ερχόμενη διετία
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
Emirates: Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
Στις 21 Σεπτεμβρίου η αναπαράσταση των εκρήξεων του Ηφαιστείου της Σαντορίνης
Ρόδος | Πλατινένια πλακέτα σε ζευγάρι Βρετανών τουριστών - επισκέφτηκε το νησί πάνω από 100 φορές
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Υπουργό Οικονομίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων
CNT: Η Αθήνα στα 41 καλύτερα city break στην Ευρώπη για το 2024
Γερμανία | Ο υπερτουρισμός θα επηρεάζει τις κρατήσεις, εκτιμούν 2 στους 3 ταξιδιωτικοί πράκτορες
( 0 )