Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Στο προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο “Πως επιλέγουμε τον digital marketing συνεργάτη μας;” είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της σωστής επιλογής του συνεργάτη που θα διαχειριστεί την digital εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Για το λόγο αυτό είχαμε προτείνει 10 σύντομες ερωτήσεις που θα σας δώσουν μια εικόνα εάν ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Ας δούμε λοιπόν την απάντηση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά:

1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;

Όπως και στο επάγγελμα του γιατρού, έτσι και στο digital marketing καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε να εξειδικεύεται στο digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα πολυσχιδές προϊόν το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και εκμεταλλεύεται διαφορετικές πλατφόρμες. 

2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;

Καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να διαθέτει εμπειρία καθώς έτσι θα διασφαλίσουμε ότι γνωρίζει το αντικείμενο της και έχει βελτιστοποιήσει τις πρακτικές της μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης των διαφόρων ενεργειών της. Μπορούμε να ζητήσουμε τυχόν διακρίσεις άλλα και πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τις γνώσεις τις.

3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;

Εάν μας απαντήσει ότι μπορεί με σιγουριά να διαχειριστεί μόνο το Facebook λογαριασμό μας, μάλλον θα πρέπει να ψάξουμε ξανά για το μελλοντικό μας συνεργάτη. Το digital marketing δεν είναι μόνο το Facebook ή τα Social Media και μόνο. Είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο.

4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;

Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική στοχεύοντας στα επιθυμητά αποτελέσματα. Για την επίτευξη του κάθε στόχου χρησιμοποιούμε διαφορετικές τακτικές. Η υλοποίηση δεν είναι καρμπόν και σε κάθε περίπτωση απαιτείτε διαφορετική προσέγγιση.

5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;

Το κανάλι των απευθείας κρατήσεων θα πρέπει να αποτελεί τουλάχιστον το 20% έως και 40% των συνολικών κρατήσεων. Βέβαια το ποσοστό αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και κάποιους άλλους παράγοντες (όπως π.χ. τη διαφημιστική δαπάνη σας)

6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;

Η εμπειρία έχει δείξει πως το 25% με 40% των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας επισκέπτεται και το booking engine για να ελέγξει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.

7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;

Όπως είπαμε και παραπάνω, ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική μέσω της οποίας θα πετύχει την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. 

8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;

Το κόστος της κάθε καμπάνιας επηρεάζεται και από την στόχευση της. Άρα ο συνεργάτης μας θα πρέπει να είναι ικανός να γνωρίζει τις παραμέτρους και να μας οδηγεί στις τελικές επιλογές σχετικά με τις καμπάνιες μας.

9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;

Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι μια πολύ σημαντική εργασία και ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει σε μηνιαία τουλάχιστον βάση να μας ενημερώνει σχετικά με την πορεία των λογαριασμών στα κοινωνικά μας δίκτυα καθώς και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδα μας. 

10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;

Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία μας. Ακόμα και η διαχείριση των Social Media λογαριασμών μας θα πρέπει να στοχεύει προς κάποια κατεύθυνση (π.χ.αύξηση awareness ή engagement). Η παρουσίαση των ενεργειών είναι 

Η επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει την τουριστική μας επιχείρηση σε digital επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Ουσιαστικά, θα εμπιστευθούμε την εικόνα της επιχείρησης μας σε ένα συνεργάτη που θα πρέπει να διαθέτει την ανάλογη εμπειρία και γνώσεις προκειμένου να εκπροσωπήσει επάξια την επχείρηση μας και βέβαια να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

  1. 15/11 17:05

    K. Mητσοτάκης: Προτεραιότητά μας η σύνδεση τουρισμού με αγροδιατροφικό τομέα και πολιτισμό

  2. 15/11 16:30

    Το νέο ΔΣ του συλλόγου υπαλλήλων του ΕΟΤ

  3. 15/11 16:16

    Συνάντηση Χάρη Θεοχάρη με τον Ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη

  4. 15/11 16:15

    Στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ η μάχη της Booking.com για το εμπορικό της σήμα

  5. 15/11 16:02

    Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Υπαλλήλων του ΕΟΤ

  6. 15/11 15:58

    Μ.Κόνσολας: Σύγχρονο μοντέλο τουριστικής εκπαίδευσης

  7. 15/11 14:31

    Πώς θα λειτουργήσουν τα μουσεία της Αθήνας την 17η Νοεμβρίου

  8. 15/11 14:26

    Η Ακρόπολη φωταγωγείται στα χρώματα της UNICEF

  9. 15/11 13:23

    Έρχεται η Ιαπωνική εβδομάδα στην Αθήνα

  10. 15/11 13:20

    Τήνος: Βρέθηκαν γλυπτά μοναδικής αρχαιολογικής αξίας

  11. 15/11 12:33

    IPK/ Τουρισμός | Μικρότερη ανάπτυξη στα διεθνή ταξίδια το 2019- Οι προβλέψεις για το 2020

  12. 15/11 12:12

    Στην ANEX Tour ο ιστορικός τουρ οπερέιτορ της Ρωσίας Intourist

  13. 15/11 12:03

    Οι Millennial και οι Gen Z στο στόχαστρο των επαγγελματιών του τουρισμού το 2020

  14. 15/11 11:51

    Γερμανικός τουρισμός: Η LMX προσφέρει ξενοδοχεία της Thomas Cook

  15. 15/11 11:51

    Άνοιγμα της Τήνου στην κινεζική αγορά

  16. 15/11 11:32

    Χ.Μαμουλάκης: Ελεύθερη πρόσβαση σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους για τρίτεκνους και πολύτεκνους

  17. 15/11 11:10

    Έρχεται πρόγραμμα δανειοδότησης για τα «θύματα» της Thomas Cook

  18. 15/11 11:01

    Μέλη της ΠΟΞ τρεις ξενοδοχειακές ενώσεις

  19. 15/11 10:33

    Βρετανική διάκριση για την Ελλάδα: Τα παιδιά ψηφίζουν την Ακρόπολη ως συναρπαστική εμπειρία!

  20. 15/11 10:18

    Εμπορικό σήμα για τα μακεδονικά προϊόντα

  21. 15/11 09:57

    Προσφορές σε πτήσεις της Aegean και της Olympic Air στο εσωτερικό και εξωτερικό

  22. 15/11 09:42

    Αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχείο στη Ναύπακτο και σε τουριστικές κατοικίες στη Δ. Μάνη

  23. 15/11 09:40

    Δήμος Αγίου Νικολάου: Διαγωνισμός για έκδοση εντύπων τουριστικής προβολής

  24. 15/11 09:36

    Σύστημα διαχείρισης τουριστικού προορισμού στη Δυτική Μακεδονία

  25. 15/11 09:34

    Συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  26. 15/11 09:33

    Διεθνές Συμπόσιο Θαλάσσιου Καγιάκ στη Νάξο

  27. 15/11 09:25

    Υγραέριο: Λύση εξοικονόμησης για κάθε χρήση από την Coral Gas

  28. 15/11 09:21

    Μαξιλάρια Ύπνου: Συμβουλές από την Vesta Home για το τι πρέπει να προσέξει ένα ξενοδοχείο

  29. 15/11 09:17

    LG Business Solutions: Ολοκληρωμένες λύσεις για το ξενοδοχείο

  30. 14/11 23:57

    Μιλήστε εύκολα όταν ταξιδεύετε, με το Google Maps

  31. 14/11 23:51

    Το πιο νόστιμο φαγητό … το κολατσιό στο λιομάζωμα- Γράφει ο Δημήτρης Ρουκάς (*)

  32. 14/11 23:27

    Χ.Θεοχάρης: Πώς θα γίνεται η κατάταξη των ξενοδοχείων και η αναγνώριση των ιαματικών πόρων- οι συνέπειες Thomas Cook

  33. 14/11 19:22

    Κάρπαθος: Ο δήμαρχος ζητεί την ίδρυση Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων

  34. 14/11 15:49

    Αύξηση 26,4% των εισπράξεων στα μουσεία της χώρας τον Ιούλιο

  35. 14/11 15:40

    Το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση Philoxenia

  36. 14/11 15:20

    Μεγάλοι επιχειρηματίες στα «Αττικά Πολυκαταστήματα»

  37. 14/11 14:44

    ΞΕΕ: Οι τελευταίες τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς στο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας στην Xenia

  38. 14/11 14:33

    Τεχνική Ολυμπιακή: Συζητήσεις με Ιβάν Σαββίδη για την αγορά του Πόρτο Καρράς

  39. 14/11 13:57

    Υπουργείο Τουρισμού: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για πρώτες βοήθειες στα απομακρυσμένα νησιά

  40. 14/11 13:45

    Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2020 από Condor, Eurowings και TUIfly

  41. 14/11 12:50

    Κύκλωμα παράνομων λογισμικών που αλλοιώνουν τις συναλλαγές εντόπισε η ΑΑΔΕ

  42. 14/11 12:44

    Σεμινάριο για νέους στην Αθήνα στον τομέα της φιλοξενίας από το Cesar Ritz Carlton Switzerland

  43. 14/11 12:27

    FedHATTA: Τιμητική διάκριση σε δύο προσωπικότητες του τουρισμού Β. Ελλάδας στη Piloxenia 2019

  44. 14/11 12:11

    Ν.Χαλκιαδάκης: Μέχρι τον Ιανουάριο θα έχει καλυφθεί το κενό της Thomas Cook στην Κρήτη

  45. 14/11 11:22

    ΥΠΑ: 3 εκατ, επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 10μηνο

  46. 14/11 11:19

    Ενδιαφέρον ταξιδιωτικών γραφείων της Β.Ελλάδας για την Πάρο

  47. 14/11 11:08

    Οι 6 κυρίαρχες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2020

  48. 14/11 11:04

    10 ξενοδοχεία στην Ομόνοια τους επόμενους μήνες

  49. 14/11 10:47

    Ε.Ξ.Μαγνησίας: Εκδήλωση για τον γαστρονομικό τουρισμό

  50. 14/11 10:42

    Ερώτηση 21 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ: Ανεπαρκή τα μέτρα στήριξης από την πτώχευση του Thomas Cook

  51. 14/11 10:38

    H Αλβανία προχωρεί τις διαδικασίες για νέο αεροδρόμιο στον Αυλώνα

  52. 14/11 10:36

    Η πορεία της βρετανικής οικονομίας θα καθορίσει τον εξερχόμενο τουρισμό

  53. 14/11 10:34

    H Ιberia αγόρασε την Air Europa- Ενισχύεται ο ισπανικός τουρισμός

  54. 14/11 10:33

    Πράσινο φως για νέο λιμάνι στη Σαντορίνη

  55. 14/11 10:21

    Δείτε πως θα είναι το ξενοδοχείο που θα λειτουργήσει στο ιστορικό κτίριο της Απογευματινής

  56. 14/11 10:14

    Κατερίνα Νοτοπούλου: Οι σύγχρονες προκλήσεις για τον ελληνικό τουρισμό

  57. 14/11 10:13

    Συνάντηση Κόνσολα για τα προβλήματα εμπορίου στις τουριστικές και νησιωτικές περιοχές

  58. 14/11 10:03

    GREEK PANORAMA: Ο εναλλακτικός τουρισμός της Ελλάδας στο Ζάππειο, 15-16 Νοεμβρίου 2019

  59. 13/11 20:03

    Συνάντηση Θεοχάρη- Αρναουτάκη | Δράσεις για την ενίσχυση του τουρισμού της Κρήτης

  60. 13/11 17:38

    6η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού - Κατεβάστε την πρόσκληση

  61. 13/11 16:41

    Ρωσία: Τέλος στις ρήτρες χαμηλότερης τιμής της Booking.com στα συμβόλαια με ξενοδοχεία

  62. 13/11 15:44

    Ελλάδα και Γερμανία «ανοίγουν» νέους δρόμους καινοτομίας

  63. 13/11 15:34

    TUI Fly: 200.000 θέσεις από Νυρεμβέργη το 2020- πτήσεις προς Κέρκυρα, Κρήτη και Ρόδο

  64. 13/11 14:57

    Στον αέρα η Preview Edition 2019 της Xenia News

  65. 13/11 14:06

    EOT: Προώθηση στη Γερμανία της Θεσσαλονίκης, Πιερίας και Χαλκιδικής ως χειμερινών προορισμών

  66. 13/11 14:02

    Μαχαραγιάς δίνει το παλάτι του στην Airbnb! (video)

  67. 13/11 13:50

    Ο γαστρονομικός τουρισμός της Αττικής στην Philoxenia 2019

  68. 13/11 13:49

    Αμερικανικός τουρισμός: Αυτοί ήταν οι 5 πιο καυτοί προορισμοί του 2019

  69. 13/11 13:39

    Προβολή της Ρόδου στους Έλληνες τουρίστες στην Philoxenia 2019

  70. 13/11 13:19

    Τήνος: Συμμετοχή στις εκθέσεις με άξονα το marketing plan

  71. 13/11 12:53

    Τεράστιο κύμα προκάλεσε εκτεταμένες πλημμύρες στη Βενετία

  72. 13/11 12:52

    Βρετανικός τουρισμός: Η κατάρρευση του Thomas Cook οδηγεί σε δυναμικά πακέτα υψηλού κινδύνου

  73. 13/11 12:20

    Αγωνία για το μέλλον της Astra Airlines

  74. 13/11 12:00

    T.O. Πελοποννήσου, Ε.Ξ. Αρκαδίας και δήμος Τρίπολης προωθούν από κοινού το τουριστικό προϊόν τους

  75. 13/11 11:52

    Οι περιβαλλοντικές πρακτικές του Hyatt Regency Hotel Thessaloniki στην Philoxenia 2019

  76. 13/11 11:35

    Ο συνεδριακός τουρισμός έχει πεδίο δόξης λαμπρό στην Ελλάδα, αρκεί να θέσουμε σωστές βάσεις

  77. 13/11 11:32

    340 εκατ.ευρώ έσοδα έφερε ο τουριστικός φόρος στις Βαλεαρίδες Νήσους- Πού διατίθενται

  78. 13/11 11:21

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης: Επανεξελέγη πρόεδρος ο κ.Α.Μανδρίνος- το νέο Δ.Σ.

  79. 13/11 11:15

    Τίτλοι τέλους και για τη γερμανική Thomas Cook

  80. 13/11 10:41

    Αειφόρος τουρισμός | Προκλήσεις και εμπόδια: Συμπεράσματα από το πρώτο Go Green! Hotel Seminar

  81. 13/11 10:19

    Στρατηγικό λάθος ο όρος υπερ-τουρισμός για δημοφιλείς προορισμούς- Γράφει ο κ.Νότης Μαρτάκης (*)

  82. 13/11 10:16

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Χανιά, Ρέθυμνο και Κεφαλονιά

  83. 13/11 10:14

    Αναγνωρίστηκαν άλλες 2 Πηγές ως ιαματικές σε Ικαρία και Χαλκιδική

  84. 13/11 10:11

    Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής ύψους 4,5 εκατ.ευρώ μέχρι το 2022

  85. 13/11 10:08

    Μαθαίνοντας τους Ιάπωνες να τρώνε γιαούρτι με ελληνικό μέλι

  86. 13/11 10:04

    ΕΟΤ: Διαγωνισμός για παραγωγή και προμήθεια διαφημιστικών δώρων

  87. 12/11 20:10

    Ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας καλεί τα καταστήματα να αποκτήσουν καταλόγους για τυφλούς

  88. 12/11 16:18

    Κίνδυνος για χάος στις πτήσεις στη Γαλλία στις 5 Δεκεμβρίου

  89. 12/11 16:09

    Aegean: Νέα δρομολόγια Πάφος-Αθήνα και Λάρνακα-Βυρητός

  90. 12/11 15:59

    Η χειμερινή Χαλκιδική στην 35η Philoxenia

  91. 12/11 15:41

    M. Κόνσολας: Η αειφορία βασικό στοιχείο του νέου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό

  92. 12/11 15:04

    Προβολή των Λειψών σε Θεσσαλονίκη και Λονδίνο

  93. 12/11 14:33

    15 εκατ. ευρώ επιπλέον για νέες μικρομεσαίες τουριστικές επενδύσεις στην Κρήτη

  94. 12/11 14:15

    Τουρισμός: Προειδοποίηση για «παραπλανητικές» ταξιδιωτικές προσφορές την Black Friday

  95. 12/11 13:46

    Πρώτη πιστοποίηση Green Flag Trails στην Ευρώπη στα Μονοπάτια Κυθήρων

  96. 12/11 13:32

    ΣΕΤΚΕ: Οι προκλήσεις των μικρών τουριστικών καταλυμάτων σε Περιφερειακό Συμβούλιο στην Κρήτη

  97. 12/11 13:10

    Το μέλλον του τουρισμού απαιτεί συγκεκριμένη στρατηγική, και όχι πειραματισμούς και εύκολες λύσεις

  98. 12/11 12:57

    Thomas Cook: Ακυρώνονται και επισήμως όλα τα ταξίδια από την 1η Ιανουαρίου

  99. 12/11 12:29

    Τουρκικός τουρισμός: 52 εκατ. αφίξεις το 2019, 75 εκατ. ο στόχος για το 2022

  100. 12/11 11:30

    «Bratti Ηοtel Signage»: Καινοτόμες λύσεις σήμανσης στα ξενοδοχεία