Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Στο προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο “Πως επιλέγουμε τον digital marketing συνεργάτη μας;” είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της σωστής επιλογής του συνεργάτη που θα διαχειριστεί την digital εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Για το λόγο αυτό είχαμε προτείνει 10 σύντομες ερωτήσεις που θα σας δώσουν μια εικόνα εάν ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Ας δούμε λοιπόν την απάντηση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά:

1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;

Όπως και στο επάγγελμα του γιατρού, έτσι και στο digital marketing καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε να εξειδικεύεται στο digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα πολυσχιδές προϊόν το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και εκμεταλλεύεται διαφορετικές πλατφόρμες. 

2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;

Καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να διαθέτει εμπειρία καθώς έτσι θα διασφαλίσουμε ότι γνωρίζει το αντικείμενο της και έχει βελτιστοποιήσει τις πρακτικές της μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης των διαφόρων ενεργειών της. Μπορούμε να ζητήσουμε τυχόν διακρίσεις άλλα και πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τις γνώσεις τις.

3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;

Εάν μας απαντήσει ότι μπορεί με σιγουριά να διαχειριστεί μόνο το Facebook λογαριασμό μας, μάλλον θα πρέπει να ψάξουμε ξανά για το μελλοντικό μας συνεργάτη. Το digital marketing δεν είναι μόνο το Facebook ή τα Social Media και μόνο. Είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο.

4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;

Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική στοχεύοντας στα επιθυμητά αποτελέσματα. Για την επίτευξη του κάθε στόχου χρησιμοποιούμε διαφορετικές τακτικές. Η υλοποίηση δεν είναι καρμπόν και σε κάθε περίπτωση απαιτείτε διαφορετική προσέγγιση.

5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;

Το κανάλι των απευθείας κρατήσεων θα πρέπει να αποτελεί τουλάχιστον το 20% έως και 40% των συνολικών κρατήσεων. Βέβαια το ποσοστό αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και κάποιους άλλους παράγοντες (όπως π.χ. τη διαφημιστική δαπάνη σας)

6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;

Η εμπειρία έχει δείξει πως το 25% με 40% των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας επισκέπτεται και το booking engine για να ελέγξει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.

7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;

Όπως είπαμε και παραπάνω, ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική μέσω της οποίας θα πετύχει την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. 

8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;

Το κόστος της κάθε καμπάνιας επηρεάζεται και από την στόχευση της. Άρα ο συνεργάτης μας θα πρέπει να είναι ικανός να γνωρίζει τις παραμέτρους και να μας οδηγεί στις τελικές επιλογές σχετικά με τις καμπάνιες μας.

9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;

Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι μια πολύ σημαντική εργασία και ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει σε μηνιαία τουλάχιστον βάση να μας ενημερώνει σχετικά με την πορεία των λογαριασμών στα κοινωνικά μας δίκτυα καθώς και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδα μας. 

10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;

Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία μας. Ακόμα και η διαχείριση των Social Media λογαριασμών μας θα πρέπει να στοχεύει προς κάποια κατεύθυνση (π.χ.αύξηση awareness ή engagement). Η παρουσίαση των ενεργειών είναι 

Η επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει την τουριστική μας επιχείρηση σε digital επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Ουσιαστικά, θα εμπιστευθούμε την εικόνα της επιχείρησης μας σε ένα συνεργάτη που θα πρέπει να διαθέτει την ανάλογη εμπειρία και γνώσεις προκειμένου να εκπροσωπήσει επάξια την επχείρηση μας και βέβαια να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

  1. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  2. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  3. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  4. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  5. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  6. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  7. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  8. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  9. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  10. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  11. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  12. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  13. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  14. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  15. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  16. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  17. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  18. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  19. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  20. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  21. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  22. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  23. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  24. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  25. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019

  26. 17/01 18:10

    Χριστίνα Τετράδη: Εικόνα διάλυσης στο νοσοκομείο Ζακύνθου

  27. 17/01 16:22

    Τρελές απαιτήσεις των ταξιδιωτών που σοκάρουν ακόμα και έμπειρους τουριστικούς πράκτορες

  28. 17/01 15:49

    Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ: 1 στους 10 τουρίστες στη Νότια Ευρώπη έρχεται στην Ελλάδα

  29. 17/01 15:23

    Αεροδρόμια: Φίδι και γατάκια στα παντελόνια επιβατών!

  30. 17/01 15:00

    Κόνσεπτ street food στα ξενοδοχεία Cook`s Club

  31. 17/01 14:27

    Ε.Κουντουρά: Συναντήσεις για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σαγκάη-Αθήνα

  32. 17/01 14:07

    Έρευνα: Ποιος είναι ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος στην Ελλάδα

  33. 17/01 13:50

    Η Ryanair αντικαθιστά τα πακέτα διακοπών με τις κρατήσεις πτήσεων και διαμονής

  34. 17/01 13:29

    Αυξάνεται ο αριθμός, μειώνεται η χωρητικότητα των ελληνικών πλοίων

  35. 17/01 12:56

    Θετικά μηνύματα από την Αυστρία για την Κρήτη

  36. 17/01 12:47

    Μ.Κόνσολας: Ακόμη να ξεκινήσει η αποκατάσταση των λιμενικών εγκαταστάσεων της Κω

  37. 17/01 12:31

    TUI Aυστρίας: Κυριαρχία της Τουρκίας το 2019, δεύτερη επιλογή η Ελλάδα

  38. 17/01 12:13

    Τουρισμός ευεξίας: Οι 5 απόλυτες τάσεις για το 2019- Στο 1 τρισ.δολ. ο ετήσιος τζίρος

  39. 17/01 11:32

    Τι συναρπάζει τους Φινλανδούς τουρίστες στον τόπο διακοπών

  40. 17/01 11:31

    H Zeus International προτιμητέος επενδυτής για το π.ξενοδοχείο "Kάνιγγος 21"- Τρεις ενδιαφερόμενοι για το π."Εσπέρια"

  41. 17/01 11:14

    Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση της αεροπορικής κίνησης προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  42. 17/01 10:40

    Ανερχόμενες αγορές για τη Χαλκιδική Ολλανδία και Αυστρία

  43. 17/01 10:20

    Air France: Θερινή πτήση Παρίσι- Ηράκλειο για πρώτη φορά

  44. 17/01 10:04

    Αποφάσεις για τουριστικά καταλύματα σε Ναύπακτο και Γρεβενά

  45. 17/01 10:01

    Προώθηση της Λέσβου ως προορισμός για μαθητικές εκδρομές

  46. 17/01 09:56

    Έμφαση στον ιαματικό τουρισμό δίνει το νέο πρόγραμμα προβολής της Κασσάνδρας

  47. 17/01 09:53

    ΕΟΤ: Ομάδα εργασίας για τυχόν οφειλές από επιδοτήσεις ανανέωσης τουριστικών λεωφορείων

  48. 17/01 09:50

    Συγχωνεύσεις και απορροφήσεις ξενοδοχειακών εταιρειών

  49. 17/01 09:40

    Επίτιμος δημότης Αλεξανδρούπολης ανακηρύχθηκε ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης

  50. 16/01 16:29

    Emirates: Δεύτερη καθημερινή πτήση προς Αθήνα

  51. 16/01 16:18

    Συνέδριο BnB Guest Conference: Έρευνα για τις επιπτώσεις της βραχυχρόνιας μίσθωσης στους ιδιοκτήτες ακινήτων

  52. 16/01 15:50

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Στις "τάσεις" του 2018 η Ελλάδα- Πώς θα εξελιχθεί το 2019

  53. 16/01 14:32

    Προβολή της Πάρου στην Αυστρία

  54. 16/01 14:25

    Κέρκυρα: Ημερίδα για τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Τουριστικού Προϊόντος

  55. 16/01 14:20

    Μόνιμη τουριστική προβολή της Ελλάδας στη Σαγκάη

  56. 16/01 14:18

    Ελληνικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση των αφίξεων από τη Νορβηγία το 2019

  57. 16/01 13:52

    Nέο πρόγραμμα πιστότητας πελατών στη Marriott από τον Φεβρουάριο

  58. 16/01 13:41

    Το νέο Δ.Σ. στην Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Ηρακλείου

  59. 16/01 13:00

    Μ.Κόνσολας: Επιβεβαιώνεται η παραχώρηση αρχαιολογικών χώρων στο Υπερταμείο

  60. 16/01 12:26

    Ryanair: Διακόπτει και τις πτήσεις από Αθήνα προς Χανιά, Ρόδο και Μύκονο

  61. 16/01 12:14

    Η Ελλάδα παραμένει ο πρώτος προορισμός για τους Αυστριακούς τουρίστες

  62. 16/01 12:03

    Το τουριστικό προφίλ της Ρόδου και Χαλκιδικής σε συνέδριο του Κολεγίου Ανατόλια

  63. 16/01 11:51

    Κάρπαθος: Νέες δράσεις τουριστικής προβολής το 2019

  64. 16/01 11:33

    Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing

  65. 16/01 11:18

    Booking.com: Γιατί τα εναλλακτικά καταλύματα κερδίζουν τους σύγχρονους τουρίστες

  66. 16/01 10:48

    Saudia: 4 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  67. 16/01 10:39

    Τουρκικός τουρισμός: Ο φιλόδοξος στόχος για 70 εκατ. τουρίστες και 80 δισ.δολ. έσοδα έως το 2023

  68. 16/01 10:37

    Olympic Holidays: Νέα εφαρμογή για τους Βρετανούς τουρίστες στην Ελλάδα και την Κύπρο

  69. 16/01 09:47

    8 χρόνια «Μονοπάτια της Ελλάδας»- Paths of Greece

  70. 16/01 09:36

    Σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ Αθήνας και της κινεζικής Chengdu

  71. 16/01 09:33

    Περιφέρεια Κρήτης: Διαγωνισμός για σύμβουλο τουριστικής προβολής

  72. 16/01 09:25

    Άδεια κατεδάφισης τμήματος ξενοδοχείου στη Χερσόνησο

  73. 16/01 09:22

    Μισθώσεις εκτάσεων σε Κεφαλονιά και Παγγαίο για τουριστικές εγκαταστάσεις

  74. 16/01 09:17

    Άδεια δόμησης για το 5άστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική της Μεντεκίδης Κατασκευαστική

  75. 16/01 09:14

    Μόνιμο περίπτερο της Ελλάδας στη Σαγκάη- εγκαίνια από την Ε.Κουντουρά

  76. 15/01 16:43

    Ο γαμήλιος τουρισμός στην Αττική

  77. 15/01 15:44

    Σχεδόν 6 εκατ. περισσότεροι επιβάτες στα ελληνικά αεροδρόμια το 2018

  78. 15/01 15:09

    Σοκ στα ενοικιαζόμενα δωμάτια: Ποιοι καλούνται να πληρώσουν προσαυξημένους μισθούς

  79. 15/01 14:35

    Δυο τουριστικά συνέδρια υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  80. 15/01 14:26

    Expedia: Το ελληνικό νησί που έγινε τάση το 2018 για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες

  81. 15/01 13:23

    Ανοίγει το πρώτο ξενοδοχείο ibis styles στην Αθήνα

  82. 15/01 13:04

    Ξενοδοχεία: Σε online πρακτορεία το 45% των κρατήσεων στην Ευρώπη- Το πλεονέκτημα του metasearch

  83. 15/01 12:32

    Διψήφια αύξηση των εισπράξεων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους τον Σεπτέμβριο

  84. 15/01 12:30

    Barrhead Travel: Ανταγωνιστικός προορισμός η Ελλάδα το 2019 για τους Βρετανούς

  85. 15/01 12:19

    Τέλος στα πακέτα διακοπών της Ryanair

  86. 15/01 11:50

    Τουρκία: "Φρένο" στις παράνομες μεταφορές τουριστών

  87. 15/01 11:48

    Τουρκικός τουρισμός: Με ρεκόρ κρατήσεων ξεκίνησε το 2019 στη γερμανική αγορά

  88. 15/01 11:21

    Marriott International: Αγωγή 150 πελατών για τα προσωπικά δεδομένα

  89. 15/01 11:04

    Προσιτή η ενοικίαση αυτοκινήτου στην Ελλάδα για τους Γερμανούς

  90. 15/01 10:45

    Ρεκόρ επισκεπτών στο Παναθηναϊκό Στάδιο

  91. 15/01 10:11

    Ξενοδοχεία: Ποιες μεσογειακές χώρες είχαν τις υψηλότερες επιδόσεις το Νοέμβριο

  92. 15/01 10:04

    Η κυριαρχία της τουριστικής «γενιάς» των 600 ευρώ …

  93. 15/01 09:57

    Ποικιλία δράσεων για την τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

  94. 15/01 09:56

    Εγκρίσεις για την αξιοποίηση ακινήτων της Grivalia στον Πειραιά

  95. 15/01 09:53

    Πρωτοποριακή ψηφιακή έκθεση τουρισμού από την Περιφέρεια Πελοποννήσου

  96. 15/01 09:52

    Ξενοδοχεία: Επιχορηγήσεις για εκσυγχρονισμό του Ρόδος Παλάς και Κάραβελ Ζακύνθου

  97. 15/01 09:40

    Το «αόρατο βάρος» του υπερτουρισμού

  98. 14/01 16:53

    Προσλήψεις Μηχανολόγων Μηχανικών στη Fraport Greece

  99. 14/01 16:31

    Brussels airlines: Αυξάνονται οι εβδομαδιαίες πτήσεις για Αθήνα το 2019

  100. 14/01 16:14

    Αρχαία λατομεία στην Κάρυστο εντόπισαν οι αρχαιολόγοι