Accor: Σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες διαβάζουν κριτικές επισκεπτών πριν από την κράτηση σε ξενοδοχείο
17 Jun 2024, 17:20 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
To 97% των επισκεπτών διαβάζουν κριτικές των καταλυμάτων πριν από την κράτηση σε ξενοδοχείο ή resort, σύμφωνα με νέα έκθεση της Accor.
Η έκθεση, η οποία βασίστηκε σε έρευνα σε δείγμα 5.000 ταξιδιωτών από 5 Ευρωπαϊκές χώρες (Πολωνία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ην. Βασίλειο) οι οποίοι κατά το τελευταίο 12μηνο έμειναν σε ξενοδοχείο η resort, έδειξε ότι σχεδόν 4 στους 10 (38%) επισκέπτες διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση διαμονής, ενώ άλλο ένα 38% τις διαβάζει κάθε φορά που πρόκειται να κάνει κράτηση.
Οι κριτικές των επισκεπτών και οι αξιολογήσεις είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία απόφασης για κράτηση, μετά τα δωμάτια και τις ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο και ξεπερνώντας κριτήρια όπως το φαγητό και οι επιλογές γεύματος, η σύνδεση στο Wi-Fi και τα πρότυπα υγείας και υγιεινής.
Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες διαβάζουν 9 κριτικές (8,63) για κάθε ξενοδοχείο η resort στο οποίο σκέφτονται να κάνουν κράτηση, και οι Πολωνοί διαβάζουν τις περισσότερες (10,58).
Οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν περισσότερο τους ταξιδιώτες πριν κάνουν κράτηση διαμονής είναι το πόσο καθαρό είναι ένα ξενοδοχείο ή θέρετρο. Όταν τους ζητήθηκε να προσδιορίσουν τρεις τομείς για τους οποίους θα ήθελαν να διαβάσουν περισσότερα, το 52% δήλωσε την καθαριότητα και ακολούθησε η σχέση ποιότητας-τιμής (27%), τα υπνοδωμάτια (26%), η τοποθεσία (21%) και η φιλικότητα του προσωπικού ( 19%).
Οι κριτικές είναι πιο σημαντικές για τα ζευγάρια και τις οικογένειες από τους μεμονωμένους ταξιδιώτες. Από αυτούς που διαβάζουν κριτικές, το 85% όσων θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι με τον/τη σύντροφο, πιστεύουν ότι οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Σχεδόν αντίστοιχο ποσοστό (82%) ανέφερε ότι οι κριτικές είναι σημαντικές κατά την κράτηση για οικογενειακές διακοπές. Ακόμη και στις κρατήσεις για μεμονωμένο ταξίδι, το 66% ανέφερε ότι η ανάγνωση κριτικών είναι κρίσιμο μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, με το 55% των ταξιδιωτών που κάνουν επαγγελματικά ταξίδια να συμφωνούν.
Το 63% εξ όσων διαβάζουν κριτικές προσπαθούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη προσέγγιση, φροντίζοντας να αναγνωρίζουν τόσο τις θετικές όσο και αρνητικές κριτικές, με τους ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο να τείνουν να το κάνουν περισσότερο από τις υπόλοιπες εθνικότητες.
Περισσότερα από τα δύο τρίτα (67%) των ταξιδιωτών που διαβάζουν κριτικές θα αγνοήσουν αυτές που είναι παλαιότερες από έξι μήνες, επιβεβαιώνοντας τη σημασία των πρόσφατων κριτικών.
Μετά τη διαμονή στο ξενοδοχείο ή το resort, σχεδόν έξι στους δέκα (57%) δηλώνουν ότι γράφουν κριτικές για τουλάχιστον τις μισές διαμονές τους. Το 10% των ερωτηθέντων το κάνει μετά από κάθε διαμονή και ένα άλλο 30% περισσότερες φορές. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες από την Πολωνία τείνουν περισσότερο από τις υπόλοιπες εθνικότητες να γράφουν κριτικές (95%) και ακολουθούν οι Ισπανοί (94%), οι Γερμανοί (85%) και οι Γάλλοι (84%), με τους επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου (79%) να έχουν τις λιγότερες πιθανότητες να το κάνουν.
Τα μέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο ή θέρετρο με μια κριτική, σε ποσοστό 94% έναντι 79% των μη μελών.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 71% των ερωτηθέντων εκτιμά τα ξενοδοχεία που αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν σε κριτικές, καθώς αποδεικνύει ότι τα σχόλια των πελατών εκτιμώνται ιδιαίτερα. Αυτό το συναίσθημα ήταν ισχυρότερο στην Ισπανία, με το 78% των ερωτηθέντων να συμφωνεί, και το χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, με 59%. Ωστόσο, το 12% θεωρεί ότι η απάντηση στις κριτικές δεν είναι υπέρ των ξενοδοχείων ή resort, δηλώνοντας ότι μπορεί να φαίνεται ανειλικρινής ή απλώς μια επιχειρηματική απαίτηση.
διαβάστε ακόμα
-
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται 21/03 | 11:17
-
Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια 13/03 | 12:32
-
Στο Σταυροδρόμι της Αλλαγής: Ο Τουρισμός το 2025 και ο Ρόλος της Ελλάδας 10/03 | 10:48
-
Πόσο ανθεκτικός στις κρίσεις είναι ο ελληνικός τουρισμός; 04/03 | 16:52
-
Πώς η αστικοποίηση αναδιαμορφώνει τις μορφές φιλοξενίας 03/03 | 07:05
-
Στην κορυφή των αναζητήσεων των ταξιδιωτών η Booking.com τον Ιανουάριο 28/02 | 10:41
-
Ελληνικός τουρισμός: Αυστραλία & ΗΠΑ οι 2 μακρινές αγορές με τις μεγαλύτερες προοπτικές για το 2025 24/02 | 18:07
-
Tripadvisor: Η καλύτερη παραλία στον κόσμο για το 2025 είναι Ελληνική 19/02 | 11:30
-
Γιατί ο ελληνικός τουρισμός δε μπορεί να γεμίσει τις κενές θέσεις εργασίας 11/02 | 11:00
-
Τουρισμός: 4 Ελληνικά νησιά αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των Αμερικανών για διακοπές το 2025 05/02 | 11:04
δημοφιλέστερα
- 1 Δεύτερο InterContinental στην Κρήτη φέρνει ο Όμιλος Γελασάκη 26.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Ξενοδοχειακός «πυρετός» στην Αθήνα: Νέες επενδύσεις αλλάζουν το πρόσωπο της πόλης 26.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Κρήτη | Εκρηκτική ζήτηση για εξοχική κατοικία από ξένους 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Δήμος Αθηναίων | Σταθμός ανεφοδιασμού νερού στην πλατεία Κοραή 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Πρωτοβουλία για μείωση του ΦΠΑ στα νησιά 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων σε ξενοδοχεία 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Διαγωνισμός για τη μίσθωση ξενώνα στον Τυμφρηστό 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Κέρκυρα | Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης με τους φορείς και επιστήμονες 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 20 εκατ. ευρώ την αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας Πύργου, Ήλιδας και Αρχ. Ολυμπίας 26.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Βέλγιο: Καθηλωμένες οι εξερχόμενες πτήσεις στις 31 Μαρτίου λόγω απεργίας 26.03.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ