Ξενοδοχεία/ Έκθεση Εμπειρίας Επισκέπτη 2024 | Μεγαλύτερη άνοδος ικανοποίησης στα τριάστερα από τα πεντάστερα ξενοδοχεία
29 May 2024, 11:15 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Αυξημένη ικανοποίηση επισκεπτών από τα τριάστερα ξενοδοχεία, αύξηση του όγκου κριτικών στις μεγάλες διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, βελτίωση του χρόνου απάντησης στις κριτικές αλλά και μείωση των κριτικών στα Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία, είναι τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν από την Έκθεση Συγκριτικής Αξιολόγησης Εμπειρίας Επισκέπτη 2024 για το πρώτο τρίμηνο του 2024 που παρουσιάζει η Shiji ReviewPro.
Η έκθεση έδειξε τα ακόλουθα...
- Ο Παγκόσμιος Δείκτης Κριτικών (GRI), βασικός δείκτης αξιολόγησης ξενοδοχείων, παρουσίασε άνοδο κατά 1,1 μονάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, ενδεικτικό της παγκόσμιας ανοδικής τάσης ικανοποίησης από τα ξενοδοχεία. Η άνοδος αυτή είναι εντονότερη από το πρώτο τρίμηνο του 2022 (κατά 1,3 μονάδες), παρουσιάζοντας σταθερή ανοδική πορεία στις μετρήσεις εμπειρίας επισκέπτη.
- Τα τριάστερα ξενοδοχεία ξεπερνούν σε ικανοποίηση πελατών τις πολυτελείς κατηγορίες. Η άνοδος του Παγκόσμιου Δείκτη Κριτικών είναι ιδιαίτερα έντονη για τα ξενοδοχεία 3 αστέρων, τα οποία σημείωσαν άνοδο 1,3 μονάδων το περασμένο έτος, ξεπερνώντας την αύξηση 0,8 μονάδων που παρατηρήθηκε στα καταλύματα 5 αστέρων. Αυτό υποδηλώνει ότι τα καταλύματα μεσαίας κατηγορίας ανταποκρίνονται ή ξεπερνούν με επιτυχία τις προσδοκίες των επισκεπτών περισσότερο από τα αντίστοιχα πολυτελείας.
- Μείωση του Όγκου Κριτικών στην Ευρώπη. Σε αντίθεση με τις παγκόσμιες τάσεις, η Ευρώπη σημείωσε μείωση 6,6% στον όγκο κριτικών ξενοδοχείων σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αυτή η συρρίκνωση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παγκόσμια τάση, όπου ο όγκος των κριτικών αυξήθηκε ελαφρά κατά 0,5%. Η μείωση στην Ευρώπη μπορεί να οφείλεται εν μέρει στην αλλαγή του μοτίβου κριτικών της Booking.com στην περιοχή, η οποία σημείωσε πτώση 12,2% σε όγκο των κριτικών.
- Αλλαγές στο μερίδιο αγοράς διαδικτυακών κρατήσεων. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων όπως η Expedia και η Agoda παρουσιάζουν αύξηση του αριθμού κριτικών, ειδικά στη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό, αντανακλώντας μια αλλαγή στις προτιμήσεις κρατήσεων των επισκεπτών. Αυτή η αλλαγή υποδηλώνει μεταβολές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και μια ανταγωνιστική αναδιάρθρωση στον διαδικτυακό χώρο κρατήσεων.
- Βελτιωμένη ανταπόκριση της βιομηχανίας στις διαδικτυακές κριτικές. Ο μέσος χρόνος απόκρισης έχει μειωθεί σημαντικά σε γενικές γραμμές, με τον χρόνο που απαιτείται για την αντιμετώπιση των θετικών κριτικών από 5,1 ημέρες το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 3,4 ημέρες το 1ο τρίμηνο του 2024 και από 7,0 ημέρες σε 4,3 ημέρες για τις αρνητικές κριτικές. Αυτή η βελτιωμένη ανταπόκριση αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του κλάδου στα σχόλια των επισκεπτών και συμβάλλει στην υψηλότερη ικανοποίηση των επισκεπτών και δυνητικά ισχυρότερo loyalty.
- Ο γίγαντας των διαδικτυακών κρατήσεων Booking.com σημειώνει μικρή συρρίκνωση στον μέσο αριθμό κριτικών ανά ξενοδοχείο. Ωστόσο, διατήρησε την αύξηση του συνολικού όγκου κριτικών από έτος σε έτος. Αυτή η διαφοροποιημένη απόδοση υποδεικνύει ένα μεταβαλλόμενο τοπίο όπου καμία πλατφόρμα δεν κυριαρχεί απόλυτα. Αντίθετα, η Expedia παρουσίασε ισχυρή αύξηση στον όγκο των κριτικών της, ιδιαίτερα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, όπου υπήρξε άνοδος 51,9% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, και στην Ασία-Ειρηνικό με εντυπωσιακή αύξηση 68,6%. Τέτοια στοιχεία όχι μόνο καταδεικνύουν την αυξανόμενη επιρροή της Expedia, αλλά σηματοδοτούν επίσης μια διαφοροποίηση των προτιμήσεων των επισκεπτών και των συμπεριφορών κρατήσεων.
- Μία από τις πιο θετικές τάσεις που παρατηρήθηκαν στις αρχές του 2024 είναι η άνοδος των θετικών αναφορών, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 1 μονάδα σε 75,8% παγκοσμίως. Αυτή η βελτίωση υπογραμμίζεται περαιτέρω από τη σημαντική μείωση των αρνητικών σχολίων σχετικά με την ποιότητα των δωματίων, ιδιαίτερα στις αγορές Ασίας-Ειρηνικού και Μέσης Ανατολής, όπου σημειώθηκαν αυξήσεις 2 και 1,4 μονάδων, αντίστοιχα, σε θετικές αναφορές δωματίου.
διαβάστε ακόμα
-
Virtuoso: Οι πωλήσεις πολυτελών ταξιδιών θα συνεχίσουν να αυξάνονται 21/03 | 11:17
-
Visa | Οι δαπάνες για ψυχαγωγία gaming αυξήθηκαν ταχύτερα από τα ταξίδια 13/03 | 12:32
-
Στο Σταυροδρόμι της Αλλαγής: Ο Τουρισμός το 2025 και ο Ρόλος της Ελλάδας 10/03 | 10:48
-
Πόσο ανθεκτικός στις κρίσεις είναι ο ελληνικός τουρισμός; 04/03 | 16:52
-
Πώς η αστικοποίηση αναδιαμορφώνει τις μορφές φιλοξενίας 03/03 | 07:05
-
Στην κορυφή των αναζητήσεων των ταξιδιωτών η Booking.com τον Ιανουάριο 28/02 | 10:41
-
Ελληνικός τουρισμός: Αυστραλία & ΗΠΑ οι 2 μακρινές αγορές με τις μεγαλύτερες προοπτικές για το 2025 24/02 | 18:07
-
Tripadvisor: Η καλύτερη παραλία στον κόσμο για το 2025 είναι Ελληνική 19/02 | 11:30
-
Γιατί ο ελληνικός τουρισμός δε μπορεί να γεμίσει τις κενές θέσεις εργασίας 11/02 | 11:00
-
Τουρισμός: 4 Ελληνικά νησιά αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των Αμερικανών για διακοπές το 2025 05/02 | 11:04
δημοφιλέστερα
- 1 The Greater Athens Region: Νέα στρατηγική για τον τουρισμό της Αττικής - αντιδράσεις από τον Δήμο Αθηναίων 28.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ψηφιακή έκθεση για την εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού 27.03.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 3 Θεσσαλονίκη: Πράσινο φως για το Επιχειρηματικό Πάρκο THESS – INTEC στην Περαία 28.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Πώς τα Αστερούσια Όρη θα γίνουν τουριστικός προορισμός τουλάχιστον 8 μήνες τον χρόνο 28.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Ξεμπλοκάρει η προκήρυξη του διαγωνισμού για τη μίσθωση του πρ. ξενοδοχείου Καλυψώ 28.03.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Καρπενήσι | Διαγωνισμός για τη μίσθωση ακινήτου ως παραδοσιακό καφενείο ή ψησταριά 28.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Λ. Τσιλίδης στο TN: Τιμές τουρ οπερέιτορ από τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία για το Πάσχα 28.03.2025 | FEDHATTA
- 8 Ξενοδοχεία: Η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos επεκτείνεται στην Ελλάδα – Πώς ανεβάζει τα έσοδα 28.03.2025 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 9 Φορολόγηση του τουρισμού: Οι προκλήσεις που ίσως υπερβαίνουν τα οφέλη 28.03.2025 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 10 Η Ρόδος στο επίκεντρο της παγκόσμιας κρουαζιέρας - Συμμετοχή στο Seatrade Cruise Global στο Μαϊάμι 27.03.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ