Ξενοδοχεία/ Έκθεση Εμπειρίας Επισκέπτη 2024 | Μεγαλύτερη άνοδος ικανοποίησης στα τριάστερα από τα πεντάστερα ξενοδοχεία

29 May 2024, 11:15 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Ξενοδοχεία/ Έκθεση Εμπειρίας Επισκέπτη 2024 | Μεγαλύτερη άνοδος ικανοποίησης στα τριάστερα από τα πεντάστερα ξενοδοχεία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Αυξημένη ικανοποίηση επισκεπτών από τα τριάστερα ξενοδοχεία, αύξηση του όγκου κριτικών στις μεγάλες διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, βελτίωση του χρόνου απάντησης στις κριτικές αλλά και μείωση των κριτικών στα Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία, είναι τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν από την Έκθεση Συγκριτικής Αξιολόγησης Εμπειρίας Επισκέπτη 2024 για το πρώτο τρίμηνο του 2024 που παρουσιάζει η Shiji ReviewPro.

Η έκθεση έδειξε τα ακόλουθα...

  • Ο Παγκόσμιος Δείκτης Κριτικών (GRI), βασικός δείκτης αξιολόγησης ξενοδοχείων, παρουσίασε άνοδο κατά 1,1 μονάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, ενδεικτικό της παγκόσμιας ανοδικής τάσης ικανοποίησης από τα ξενοδοχεία. Η άνοδος αυτή είναι εντονότερη από το πρώτο τρίμηνο του 2022 (κατά 1,3 μονάδες), παρουσιάζοντας σταθερή ανοδική πορεία στις μετρήσεις εμπειρίας επισκέπτη.
  • Τα τριάστερα ξενοδοχεία ξεπερνούν σε ικανοποίηση πελατών τις πολυτελείς κατηγορίες. Η άνοδος του Παγκόσμιου Δείκτη Κριτικών είναι ιδιαίτερα έντονη για τα ξενοδοχεία 3 αστέρων, τα οποία σημείωσαν άνοδο 1,3 μονάδων το περασμένο έτος, ξεπερνώντας την αύξηση 0,8 μονάδων που παρατηρήθηκε στα καταλύματα 5 αστέρων. Αυτό υποδηλώνει ότι τα καταλύματα μεσαίας κατηγορίας ανταποκρίνονται ή ξεπερνούν με επιτυχία τις προσδοκίες των επισκεπτών περισσότερο από τα αντίστοιχα πολυτελείας.
  • Μείωση του Όγκου Κριτικών στην Ευρώπη. Σε αντίθεση με τις παγκόσμιες τάσεις, η Ευρώπη σημείωσε μείωση 6,6% στον όγκο κριτικών ξενοδοχείων σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αυτή η συρρίκνωση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την παγκόσμια τάση, όπου ο όγκος των κριτικών αυξήθηκε ελαφρά κατά 0,5%. Η μείωση στην Ευρώπη μπορεί να οφείλεται εν μέρει στην αλλαγή του μοτίβου κριτικών της Booking.com στην περιοχή, η οποία σημείωσε πτώση 12,2% σε όγκο των κριτικών.
  • Αλλαγές στο μερίδιο αγοράς διαδικτυακών κρατήσεων. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων όπως η Expedia και η Agoda παρουσιάζουν αύξηση του αριθμού κριτικών, ειδικά στη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό, αντανακλώντας μια αλλαγή στις προτιμήσεις κρατήσεων των επισκεπτών. Αυτή η αλλαγή υποδηλώνει μεταβολές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και μια ανταγωνιστική αναδιάρθρωση στον διαδικτυακό χώρο κρατήσεων.
  • Βελτιωμένη ανταπόκριση της βιομηχανίας στις διαδικτυακές κριτικές. Ο μέσος χρόνος απόκρισης έχει μειωθεί σημαντικά σε γενικές γραμμές, με τον χρόνο που απαιτείται για την αντιμετώπιση των θετικών κριτικών από 5,1 ημέρες το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 3,4 ημέρες το 1ο τρίμηνο του 2024 και από 7,0 ημέρες σε 4,3 ημέρες για τις αρνητικές κριτικές. Αυτή η βελτιωμένη ανταπόκριση αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του κλάδου στα σχόλια των επισκεπτών και συμβάλλει στην υψηλότερη ικανοποίηση των επισκεπτών και δυνητικά ισχυρότερo loyalty.
  • Ο γίγαντας των διαδικτυακών κρατήσεων Booking.com σημειώνει μικρή συρρίκνωση στον μέσο αριθμό κριτικών ανά ξενοδοχείο. Ωστόσο, διατήρησε την αύξηση του συνολικού όγκου κριτικών από έτος σε έτος. Αυτή η διαφοροποιημένη απόδοση υποδεικνύει ένα μεταβαλλόμενο τοπίο όπου καμία πλατφόρμα δεν κυριαρχεί απόλυτα. Αντίθετα, η Expedia παρουσίασε ισχυρή αύξηση στον όγκο των κριτικών της, ιδιαίτερα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, όπου υπήρξε άνοδος 51,9% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, και στην Ασία-Ειρηνικό με εντυπωσιακή αύξηση 68,6%. Τέτοια στοιχεία όχι μόνο καταδεικνύουν την αυξανόμενη επιρροή της Expedia, αλλά σηματοδοτούν επίσης μια διαφοροποίηση των προτιμήσεων των επισκεπτών και των συμπεριφορών κρατήσεων.
  • Μία από τις πιο θετικές τάσεις που παρατηρήθηκαν στις αρχές του 2024 είναι η άνοδος των θετικών αναφορών, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 1 μονάδα σε 75,8% παγκοσμίως. Αυτή η βελτίωση υπογραμμίζεται περαιτέρω από τη σημαντική μείωση των αρνητικών σχολίων σχετικά με την ποιότητα των δωματίων, ιδιαίτερα στις αγορές Ασίας-Ειρηνικού και Μέσης Ανατολής, όπου σημειώθηκαν αυξήσεις 2 και 1,4 μονάδων, αντίστοιχα, σε θετικές αναφορές δωματίου.
Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα