Booking.com: Αυτές είναι οι τάσεις στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές αναζητήσεις – Συμβουλές στις επιχειρήσεις

23 May 2024, 10:02 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Booking.com: Αυτές είναι οι τάσεις στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές αναζητήσεις – Συμβουλές στις επιχειρήσεις

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τις τελευταίες τάσεις στις αναζητήσεις ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η Booking.com, προτείνοντας τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις στο χώρο του τουρισμού μπορούν να τις αξιοποιήσουν ώστε να αποκομίσουν οφέλη.

  • Οι τάσεις προέρχονται από τις αναζητήσεις των ταξιδιωτών κατά το α’ τρίμηνο της χρονιάς, οι οποίες δείχνουν ότι το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στις αποδράσεις στα μέσα του έτους και στο καλοκαίρι.

-Οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις αυξάνονται παγκοσμίως

Το θετικό momentum που καταγράφηκε στα ταξίδια το 2023 εντείνεται, με ισχυρές προοπτικές για το υπόλοιπο της χρονιάς. Οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις παγκοσμίως παρουσιάζουν αύξηση 25% κατά το α’ τρίμηνο της χρονιάς, έναντι του α’ τριμήνου, με αύξηση πάνω απο 35% στην Ευρώπη, τη Μ. Ανατολή και την Αφρική.

Την πρώτη εβδομάδα του 2024 καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις αναζητήσεων α’ τριμήνου, με εβδομαδιαία αύξηση 20%, πιθανόν υποκινούμενη από τις προωθητικές ενέργειες μετά την περίοδο των διακοπών.

Πώς να αντιδράσετε | Μπορείτε να προωθήσετε τις προσφορές και τις εμπειρίες σας σε ταξιδιώτες που πραγματοποιούν ενεργή αναζήτηση και κράτηση με εγγενή διαφήμιση σε όλες τις επωνυμίες του Ομίλου Expedia. Με τις εγγενείς διαφημίσεις, μπορείτε να εμπνεύσετε και να επηρεάσετε τους ταξιδιώτες με διαφημίσεις σχετικές με τα συμφραζόμενα που ενσωματώνονται άψογα στην πορεία των ταξιδιωτών προς την αγορά ταξιδιού. Επιπλέον, μπορείτε να παραμένετε στο μυαλό τους οπουδήποτε οι ταξιδιώτες αυτοί πλοηγούνται στο διαδίκτυο με το εργαλείο Audience Extension.

-Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν από νωρίς τα ταξίδια τους για το 2024

Ο μακροπρόθεσμος προγραμματισμός ταξιδιών παρουσίασε ανοδική τάση το α’ τρίμηνο του 2024. Ο όγκος αναζητήσεων για το παράθυρο 91-180 ημερών σημείωσε τη μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση, σε ποσοστό μεγαλύτερο από 50% παγκοσμίως. Το παράθυρο αναζήτησης 180+ ημερών αυξήθηκε κατά 20% σε παγκόσμιο και εγχώριο επίπεδο, γεγονός που δείχνει ότι οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ήδη ταξίδια στη μέση του έτους και καλοκαιρινές διακοπές.

Πώς να αντιδράσετε | Με τους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν ενεργά αποδράσεις στα μέσα του έτους, τώρα είναι η ώρα να στοχεύσετε νωρίτερα στη διαδικασία κράτησης. Οι καταχωρίσεις TravelAds Sponsored Listings είναι ένας οικονομικός τρόπος για να ενισχύσετε την προβολή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, συνδέοντάς σας με ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση. Η διαφήμιση προβολής είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για να είστε πιο ορατοί και να αυξήσετε τις κρατήσεις από ταξιδιώτες καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού αγορών τους.

-Οι παραθαλάσσιοι προορισμοί αποτελούν τάση

Το 1ο τρίμηνο του 2024 οι ταξιδιώτες στο βόρειο ημισφαίριο αναζητούσαν αποδράσεις με ζεστό καιρό, με προορισμούς όπως η Πούντα Κάνα και το Φορτ Λόντερντεϊλ να ανεβαίνουν στην παγκόσμια κατάταξη προορισμών με τις κορυφαίες αναζητήσεις και στους 10 κορυφαίους προορισμούς για τη Βόρεια Αμερική (NORAM). Αυτό το αυξημένο ενδιαφέρον για ήσυχες τοποθεσίες ήταν επίσης εμφανές στα δεδομένα αναζητήσεων πόλεων, με αρκετούς παραλιακούς προορισμούς στη Φλόριντα και τη Βιρτζίνια να παρουσιάζουν αξιοσημείωτες αυξήσεις τριμήνου στις αναζητήσεις.

Πώς να αντιδράσετε | Προσελκύστε ταξιδιώτες που σχεδιάζουν ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές διακοπές προβάλλοντας την παραλιακή ατμόσφαιρα που αναζητούν. Δοκιμάστε να ενσωματώσετε τις αμμουδιές του προορισμού σας και τις εικόνες με θάλασσα στις διαφημίσεις σας ή μέσω προσαρμοσμένου περιεχομένου TravelAds για να προσελκύσετε περαιτέρω τους ταξιδιώτες που αναζητούν ηλιόλουστα μέρη διακοπών.

-Η περιοχή Ασίας Ειρηνικού καταγράφει ισχυρή άνοδο των αναζητήσεων για μακρινά ταξίδια

Με βάση τα δεδομένα των πτήσεων μας, αρκετές χώρες της Ασίας-Ειρηνικού (APAC) ανέβηκαν στην ετήσια κατάταξη αναζήτησης, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση για την περιοχή APAC ως ταξιδιωτικού προορισμού μεγάλων αποστάσεων. 

Όταν στις 29 Δεκεμβρίου 2023 η Νότια Κορέα ανακοίνωσε τη νέα της βίζα για ψηφιακούς νομάδες, για διαμονή στη χώρα έως και δύο χρόνια, ο προορισμός σημείωσε αξιοσημείωτη άνοδο στις ταξιδιωτικές διεθνείς αναζητήσεις. Την εβδομάδα που ακολούθησε την ανακοίνωση (την πρώτη εβδομάδα του 1ου τριμήνου 2024), υπήρξε εβδομαδιαία αύξηση 40% στις αναζητήσεις από την περιοχή EMEA και τη Λατινική Αμερική και σχεδόν 30% από το NORAM. 

Πώς να αντιδράσετε | Αξιοποιήστε την αύξηση των ταξιδιών από έτος σε έτος. Καθώς οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ολοένα και περισσότερο ταξίδια στην περιοχή APAC, μπορείτε να προσελκύσετε και να στοχεύσετε σε ταξιδιώτες που αναζητούν προορισμούς σε αυτήν την περιοχή και να προσεγγίσετε όσους εργάζονται εξ αποστάσεως. Σε συνεργασία με τους ειδικούς της TravelAds, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα μηνύματα και εικόνες που αναδεικνύουν τις ανέσεις και τις δυνατότητες του ξενοδοχείου σας για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας.  

 

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα