Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας

09 May 2024, 12:51 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

To σύντομης διάρκειας αλλά επιδραστικό περιεχόμενο βίντεο, όπως αυτά που ανεβαίνουν στο TikTok, επηρεάζουν σημαντικά τις ταξιδιωτικές αποφάσεις της γενιάς Gen Z, όπως δήλωσε ο ειδικός του TikTok, Marc-Antoine Simon σε πάνελ συζήτησης στην 31η διεθνή έκθεση τουρισμού ATM 2024 στο Ντουμπάι.

Σύμφωνα με έρευνα της Exodus Travels από το 2023, μόλις το 45% των διακοπών ικανοποίησαν ή ξεπέρασαν τις προσδοκίες των ταξιδιωτών. Οι ταξιδιώτες κάνουν αναζήτηση σε 38 διαφορετικές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες πριν αποφασίσουν για τον προορισμό, το πώς θα μεταβούν σε αυτόν και πού θα κάνουν την κράτηση, με το 58% να εγκαταλείπει τη διαδικασία κράτησης επειδή τη θεώρησαν πολύ αγχωτική.

Οι ταξιδιώτες, επισήμανε ο κ. Marc-Antoine Simon, χρειάζονται μια πλατφόρμα αναζήτησης που προσφέρει γρήγορα αποτελέσματα με οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από το κινητό τηλέφωνο και την κοινότητα. Δημιουργώντας τη δική τους πλατφόρμα, περιορίζουν τα μεγάλα εμπόδια στα ταξίδια που κάποτε εμπόδιζαν το ταξίδι πριν την κράτηση, και οι κοινότητες αυτές καθιστούν τους προορισμούς  viral μέσα σε ένα βράδυ, τόνισε.

Παράδειγμα της δύναμης του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες είναι η Αλβανία, η οποία το 2022 ξαφνικά έγινε δημοφιλής, χάρη στην αύξηση των βίντεο που παρουσιάζουν τα τουριστικά χαρακτηριστικά της. Ο αντίκτυπός τους ήταν τόσο σημαντικός που η Skyscanner κατέγραψε αύξηση 44% στις αναζητήσεις πτήσεων από το Ην. Βασίλειο και εξίσου σημαντική άνοδο στις αναζητήσεις από τις ΗΠΑ.

Πάνω από 2.300 εκθέτες από 165 χώρες και 41.000 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο συμμετέχουν στην εφετινή έκθεση ATM 2024, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα Πέμπτη.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα