«Ταξιδιωτική νοημοσύνη»: Η νέα τάση στην τουριστική βιομηχανία που αντικαθιστά τα big data
07 Sep 2021, 14:43 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Το τέλος των big data στην τουριστική βιομηχανία συζητήθηκε εκτενώς ως τοποθέτηση ειδικών της τεχνολογίας στον τουρισμό σε πάνελ που διεξήχθη στο πλαίσιο της έκθεσης World Travel Market Latin America, η οποία διεξήχθη τον περασμένο μήνα.
Οι ειδικοί του πάνελ, στο οποίο πραγματοποίησε διάλεξη ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Mabrian Technologies, Carlos Cendra, συμφώνησαν ότι τα big data στον τουρισμό πρέπει να αντικατασταθούν από στατιστικά δεδομένα δράσης που βασίζονται σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων της πανδημίας στα ταξίδια.
Η πανδημία επέβαλε την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία και ανθεκτικότητα στην αντιμετώπιση της τρέχουσας κρίσης και, την έξοδο από αυτήν με πλεονεκτική θέση. Η λύση, σύμφωνα με την άποψη της Cendra, βρίσκεται στην κατάλληλη χρήση της «ταξιδιωτικής νοημοσύνης» (travel intelligence).
Οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες που έχουν σημασία με τη μορφή πρακτικών στατιστικών στοιχείων που καλούν σε δράση, τα οποία αντλούνται από μια επιλογή πολλαπλών πηγών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και είναι τα σωστά για εκείνους.
Σε αναλογία προς την τέχνη της μαγειρικής, το σιτάρι είναι το βασικό συστατικό για το ψωμί, όμως από μόνο του είναι αδύνατο να καταναλωθεί. Όμως, μόλις το σιτάρι περάσει από επεξεργασία γίνεται αλεύρι. Το ίδιο συμβαίνει με τα Big Data, τα οποία από μόνα τους, χωρίς την ανάλυση δεδομένων, δεν είναι εύπεπτα.
Μόνο όταν η χρήσιμη ενημέρωση συνδυαστεί με τις διαφορετικές πηγές δεδομένων και αναλυθεί με τη χρήση των σωστών εργαλείων και διαδικασιών, η πληροφορία μπορεί να γίνει γνώση. Με άλλα λόγια, να γίνει «ταξιδιωτική νοημοσύνη», ή, στο παράδειγμα του σιταριού, να γίνει σάντουιτς.
διαβάστε ακόμα
- Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24/04 | 17:24
- Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά" 23/04 | 10:33
- Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22/04 | 16:09
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 3 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος 26.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο 26.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 8 Hilton | 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο 26.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ