Ξενοδοχεία: Πόσα χρήματα πρέπει να διατίθενται για digital marketing; Πώς μεταφράζεται σε κρατήσεις

24 Nov 2019, 19:47 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Ξενοδοχεία: Πόσα χρήματα πρέπει να διατίθενται για digital marketing; Πώς μεταφράζεται σε κρατήσεις

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τις απαιτήσεις για επιτυχημένο digital marketing ανέλυσε ο Marketing Manager της εταιρίας The Future Cats, κ. Δημήτρης Δημητριάδης μιλώντας σε ενότητα με τίτλο «Σύγχρονες Πλατφόρμες Ψηφιακής Διαφήμισης» στο πλαίσιο του Xenia Digi Hotel, σήμερα, Κυριακή, 24 Νοεμβρίου.

Ο κ. Δημητριάδης ανέλυσε τις τρεις φάσεις του ταξιδιού, στις οποίες το digital marketing έχει μεγάλη επίδραση στον ταξιδιώτη, σε διαφορετικά επίπεδα κάθε φορά.

Όπως είπε, η επιτυχία του digital marketing για κάθε κατάλυμα ορίζεται με διαφορετικά κριτήρια καθώς μια μονάδα μπορεί να επιδιώκει να αυξήσει το awareness για αυτήν μέσω διεθνών influencer ενώ άλλη να στοχεύει σε άμεση αύξηση των κρατήσεων.

Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η παρακολούθηση της πορείας της καμπάνιας μέσω των analytics, σε σύγκριση με περασμένες χρονιές καθώς για τον απολογισμό της τρέχουσας, ενώ εξίσου απαραίτητη είναι και η πρόβλεψη για συγκεκριμένο budget με παράλληλο ορισμό των στόχων της καμπάνιας ψηφιακής διαφήμισης.

O κ. Δημητριάδης τόνισε ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να διαθέτουν το 15% των κερδών τους ετησίως σε ανάγκες για το marketing. Από τον συνολικό προϋπολογισμό διαφήμισης δε, το 40% θα πρέπει να διατίθεται στο digital marketing και το 20% στα social media.

Διαβάστε περισσότερο στο XeniaNews.gr

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα