Έρευνα | Τουρισμός: Ένας στους 4 ταξιδιώτες απογοητευμένος από τις παροχές πιστότητας στα brand

21 Oct 2019, 16:18 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Έρευνα | Τουρισμός: Ένας στους 4 ταξιδιώτες απογοητευμένος από τις παροχές πιστότητας στα brand

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ένας στους 4 ταξιδιώτες (25%) νιώθουν ότι δεν ανταμείβονται αρκετά από τα ταξιδιωτικά και ξενοδοχειακά brand για την πιστότητά τους σε αυτά, σύμφωνα με νέα έρευνα της Yes Marketing η οποία δείχνει οτι υπάρχει περιθώρια στη βελτίωση των στρατηγικών πιστότητας και διατήρησης πελατών των ταξιδιωτικών εταιριών. 

Το εύρημα αυτό προέρχεται από την έρευνα με τίτλο Understanding the Traveler's Journey, η οποία βασίστηκε σε πάνω από 1.000 ταξιδιώτες ζητώντας τους να αναφέρουν ποιές είναι οι προτεραιότητές τους σε σχέση με τις τουριστικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν, από την κράτηση μέχρι την πιστότητα.

Το 64% των ερωτηθέντων είπαν ότι έχουν προτίμηση σε μια συγκεκριμένη εταιρία την οποία επιλέγουν κάθε φορά που προγραμματίζουν ταξίδι. 

Η έρευνα έδειξε οτι οι καταναλωτές τείνουν να προτιμούν τα αγαπημένα τους ταξιδιωτικά brand όμως μόνο εάν νιώθουν οτι το να επιστρέφουν σε αυτά ανταμείβεται επαρκώς. Το 83% δήλωσε ότι η ανταμειβή της πιστότητάς τους επηρεάζει την απόφασή τους να παραμείνουν πελάτες του brand, κάτι που σημαίνει ότι αυτά τα brand θα πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές πιστότητας και διατήρησης πελατών ώστε να προσφέρουν εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες τους να νιώθουν ότι απολαμβάνουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης. 

Το 49% δήλωσε ότι τα οφέλη αποκλειστικού μέλους τους κάνουν να νιώθουν ότι ανταμείωονται από την πιστότητά τους σε ένα ταξιδιωτικό brand, και το 32% οτι νιώθουν ανταμειβή με την προσφορά χαμηλότερων χρεώσεων. 

Επιπλέον, το 44% δήλωσε οτι προτιμά τα brand να τους στέλνουν ενημερώσεις προσαρμοσμένες στο ιστορικό ταξιδίων τους ενώ το 29% οτι θα επιθυμούσε περισσότερα μηνύματα που θα βασίζονται σε πληροφορίες δημογραφικών στοιχείων τους.

Το 52% επιθυμεί από τα brand να τους στέλνουν περισσότερη πληροφόρηση σε σχεση με τις κρατήσεις και τα προηγούμενα ταξίδια τους, το 43% δήλωσε οτι θα ήθελε να λαμβάνει περισσότερες προσφορές και το 40% περισσότερες κριτικές.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα