Thomas Cook: Αυτές είναι οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των Γερμανών το 2019

03 Jun 2019, 13:04 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Thomas Cook: Αυτές είναι οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των Γερμανών το 2019

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Tις κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για φέτος, καθώς και τις επιθυμίες και προτιμήσεις των σύγχρονων Γερμανών ταξιδιωτών, αποκαλύπτει η τρίτη ετήσια έκθεση Holiday Report του τουρ οπερέιτορ Thomas Cook.

Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.951 πελατών του τουρ οπερέιτορ και 1.034 Millennials (19-35 ετών) με τη στήριξη του Ινστιτούτου YouGov, επιβεβαιώνει οτι οι millennials επιθυμούν αυθεντικές εμπειρίες και ελευθερία ως βασικά στοιχεία των διακοπών τους, προσφέροντας νέες ευκαιρίες προσέγγισής τους από την τουριστική αγορά.

Σε γενικές γραμμές, η επιθυμία για εξατομικευμένες διακοπές αυξάνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και όλες τις περιοχές του κόσμου. Η αυθεντική κουζίνα με τοπικά προϊόντα, το σύγχρονο ντιζάιν και οι αειφόρες περιηγήσεις βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Οι Millennials, οι οποίοι αγαπούν την ελευθερία πλέον απολαμβάνουν τα οφέλη των οργανωμένων ταξιδίων μέσω τουρ οπερέιτορ και, πάνω από όλα, χρησιμοποιούν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, όπως το κόνσεπτ ξενοδοχείων Cook's Club.

Οι 10 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019 είναι...

-Κορυφαίος προορισμός των Γερμανών και φέτος είναι η Ισπανία και ακολουθεί η Τουρκία με σημαντική αύξηση το 2019, κατεβάζοντας την Ελλάδα από τη δεύτερη θέση πέρυσι στην τριτη για αυτή τη χρονιά.

-Το 82% των Millennials ξοδεύουν σε ταξιδιωτικές εμπειρίες. Πάνω από το ένα τρίτο της Generation Y εμπνέεται για ταξίδια από τους τουρ οπερέιτορ, και το 29% από τα social media.

-Για τo 50% των ερωτηθέντων οι επιλογές εστίασης στο ξενοδοχείο είναι πιο σημαντικές σήμερα σε σχέση με την προηγούμενη πενταετία. Το 58% θεωρεί οτι η ποιότητα του φαγητού στα ξενοδοχεία είναι καλύτερη.

-Το 70% των millennials δεν έχουν κάνει ποτέ εφήμερες σχέσεις στις διακοπές, και οι μισοί δεν έχουν τέτοιο ενδιαφέρον. Αντίθετα, ο χρόνος με τους φίλους, την οικογένεια ή τον/τη σύντροφο θεωρείται υψηλή προτεραιότητα (77%).

-Το 92% των τουριστών προτίθενται να μειώσουν τη χρήση πλαστικών μπουκαλιών στις διακοπές. Το ένα τρίτο των Γερμανών δίνει σημασία στο να γίνουν οι διακοπές τους όσο πιο φιλικές στο περιβάλλον γίνεται.

-Το 38% επιδιώκει να διεισδύσει και να γνωρίσει την τοπική κουλτούρα, το 53% να συναντήσει ντόπιους κατά τη διάρκεια των διακποών και το 64% να επωφεληθεί από τη συνανατροφή του αυτή.

-Για το 90% η καλή διαβίωση των ζώων παίζει σημαντικό ρόλο. Το 60% δεν θα συμμετείχε σε επίδειξη δελφινιών και το 41% προτιμά να παρακολουθεί ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον.

-Το 52% ενδιαφέρεται περισσότερο για ασυνήθιστους ή μικρούς προορισμούς σε σύγκριση με την προηγούμενη πενταετία.

-Σε σύγκριση με την περασμένη πενταετία, το 21% των Γερμανών ταξιδιωτών προτιμούν περισσότερο πιάτα με βάση τα λαχανικά, ενώ το 5% καταναλώνει περισσότερο vegan τροφές. Το 42% μάλιστα  λατρεύει τα ψάρια.

-Ένας στους 3 millennials επιθυμεί να αποκτήσει εμπειρίες από την τοπική κουλτούρα του προορισμού και όχι απλώς να μείνει στο ξενοδοχείο. 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα