#FALLinLoveWithCroatia: Η νέα social καμπάνια της Κροατίας για τον φθινοπωρινό τουρισμό
21 Oct 2021, 15:39 | ΚΟΣΜΟΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Ο οργανισμός τουρισμού της Κροατίας λάνσαρε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης νέα καμπάνια τουριστικής προβολής, με τίτλο #FALLinLoveWithCroatia, η οποία δίνει έμφαση στη χώρα ως προορισμό φθινοπωρινού τουρισμού.
Η καμπάνια #FALLinLoveWithCroatia πραγματοποιείται παράλληλα με τη καμπάνια Τουριστικού Μήνα της Κροατίας και τη καμπάνια "Experience regionally - Discover rural Croatia!", που στοχεύουν στην προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων ταξιδιωτών στη χώρα μετά το καλοκαίρι.
Η καμπάνια #FALLinLoveWithCroatia παρουσιάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα καλύτερα στοιχεία κάθε προορισμού της χώρας για ταξίδια εκτός σεζόν, από ενδιαφέροντα μέχρι ελκυστικά σημεία και από τοπικά πάρκα και πεζόδρομους μέχρι παραδοσιακές δραστηριότητες γύρω από το κρασί, τις ελιές, τα μανταρίνια και τις κολοκύθες καθώς και τη συλλογή μανιταριών και καστάνων και την προετοιμασία των τοπικών γαστρονομικών εδεσμάτων από φθινοπωρινά προϊόντα.
Στόχος της καμπάνιας είναι να παρουσιάσει τις ομορφιές της Κροατίας στα φθινοπωρινά χρώματα και να προσελκύσει την προσοχή των οπαδών των δραστηριοτήτων όπως η ιστιοπλοϊα ή οι φθινοπωρινές εκδηλώσεις και η παραδοσιακή καλλιέργεια, αλλά και να εισάγει φθινοπωρινές ατραξιόν με τη μορφή της γαστρονομίας και της αμπελοκομίας που είναι παραδοσιακές για την Κροατία.
Η καμπάνια απευθύνεται στον εσωτερικό και εισερχόμενο τουρισμό και στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης- ακολούθους της Croatia Full Of Life, οι οποίοι μπορούν να κοινοποιούν τις φθινοπωρινές τους δραστηριότητές στους προορισμούς της Κροατίας με το hashtag #FALLinLoveWithCroatia.
διαβάστε ακόμα
- Great Transfiguration: ‘Εργο τουριστικής μεταμόρφωσης της Αγίας Αικατερίνης στην Αίγυπτο 26/04 | 07:10
- Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου 25/04 | 09:17
- Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών 22/04 | 11:11
- Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού 22/04 | 11:45
- Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες 22/04 | 11:17
- Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης 22/04 | 07:19
- Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης 19/04 | 07:07
- Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία 16/04 | 11:22
- Ισπανία: Οι πολίτες αντιστέκονται στον μαζικό τουρισμό 12/04 | 10:16
- Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση 13/04 | 12:53
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Mουσείο εναλίων αρχαιοτήτων στον Πειραιά -Κοπή 7 δέντρων σε περιβάλλοντα χώρο ξενοδοχείου στην Ανάβυσσο 26.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 6 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 7 Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 9 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 10 Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ