ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ»
02 Apr 2024, 14:23 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
TornosNews.gr
Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank οργανώνει Ημερίδα με θέμα «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, στο ΘΕΡΜΑΙ.
Η Ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ. Συν-διοργανωτής είναι το ΙΕΚ Τουρισμού, του οποίου οι σπουδαστές θα το παρακολουθήσουν επίσης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.00. Προσέλευση στις 09.30. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://forms.gle/TK7kC1LKjVogyZ4M8, έως την Πέμπτη 11/04/24.
Εισηγητές είναι τα εκλεκτά μέλη της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, με μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο: Ξένη Αναστασία Τοανόγλου, Marketing Manager Sheraton Rhodes Resort και ο Γιώργος Σκιαδόπουλος eCommerce Category Manager Skroutz.
Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών. Η ατζέντα της Ημερίδας περιλαμβάνει τις θεματικές:
- Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
- Branding & Positioning
- Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών
- Αναγνώριση και διαχείριση περιεχομένου UGC (User Generated Content)
- Τρόποι αξιοποίησης Feedback & UGC στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
- Newsletters
- Best Practises & παραδείγματα στον κλάδο
Profile των εισηγητών:
- Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου είναι Marketing Manager στο Sheraton Rhodes Resort. Απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος International Tourism Management του πανεπιστημίου Oxford Brookes, στην Αγγλία. Με επαγγελματική πορεία που ξεκίνησε το 2017, έχει διατελέσει Project Manager στην εταιρία οργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων BaxterStorey στο Λονδίνο με πελάτες όπως η Mercedes Benz και η Hachette. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2021, ξεκίνησε συνεργασία με το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, όπου κατέχει σήμερα την θέση Marketing Manager, επικεντρώνοντας στη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας και συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και προβολή του καταλύματος σε διεθνές επίπεδο. Ταυτόχρονα, κατέχει τον τίτλο Junior Business Council Chair, στο νεανικό επιχειρηματικό συμβούλιο της εταιρίας για τα managed και francished ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο.
- Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, κατάγεται από τη Ρόδο και εργάζεται ως eCommerce Category Manager στην Skroutz. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει διατελέσει στέλεχος μεγάλων εταιριών σε θέσεις που αφορούν αμιγώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Digital Marketing, και για 2 χρόνια εργάστηκε ως Digital Marketing & Analytics Manager στο όμιλο των Atrium Hotels & Resorts. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «International Tourism Management» του Πανεπιστημίου Surrey & έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του Τουρισμού.
Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίαση τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – TOURISM THINK TANK» (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.
διαβάστε ακόμα
-
Workshop σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα για συνεργασία Ελλάδας και Τουρκίας στον τουρισμό 14/04 | 13:46
-
«Philoxenia Travel & Culture»: Φωτογραφικό ταξίδι στην αυθεντική Ελλάδα 11/04 | 10:30
-
Πόσο νερό έχει «χάσει» η Αττική - Το σχέδιο για τη λειψυδρία 11/04 | 10:33
-
Η Ευρώπη απέναντι στους δασμούς Trump και τη νέα παγκόσμια γεωπολιτική τάξη 11/04 | 10:39
-
Πλήθος οινόφιλων και επαγγελματιών στην έκθεση Κρητικού Κρασιού «ΟιΝοτικά 2025» 03/04 | 18:05
-
Posidonia Sea Tourism Forum 2025 | Η Ανατολική Μεσόγειος επίκεντρο του ενδιαφέροντος για την κρουαζιέρα 02/04 | 12:47
-
Βράβευση Ρουμανικών τουριστικών γραφείων και αεροπορικών εταιρειών για τη συμβολή τους στον ελληνικό τουρισμό 31/03 | 11:22
-
Ο τουρισμός πολυτελείας στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 28/03 | 11:38
-
Επιμορφωτικό Εργαστήριο «Φως και Πολιτισμός» στη Ρόδο 24/03 | 09:49
-
Κρητικά Προϊόντα στα Κρητικά Ξενοδοχεία | Ραντεβού στο 13ο Παγκρήτιο Forum 18/03 | 14:51
δημοφιλέστερα
- 1 Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα 16.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ανάμεσα στην ομορφιά και την ασυδοσία – μια ανατομία της τουριστικής πραγματικότητας στο Βόρειο Αιγαίο 17.04.2025 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού 17.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026 17.04.2025 | TOUR OPERATORS
- 5 Η Αθήνα το νέο hotspot στην Ευρώπη για ξενοδοχειακές επενδύσεις- 8η πιο ελκυστική πόλη το 2025 17.04.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Τουρισμός: Οι προκλήσεις για τους επενδυτές στην Ελλάδα και η ευκαιρία των branded residences 10.04.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Σημαντική αύξηση άνω του 18% στις απευθείας κρατήσεις στα Ελληνικά ξενοδοχεία για το Πάσχα 17.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Τουρκία | Στόχος τα 3 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας ετησίως 17.04.2025 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 9 Πασχαλινές Παραδόσεις των Κυκλάδων: Ένα Μωσαϊκό Πίστης και Πολιτισμού 17.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow 17.04.2025 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ