ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ»
02 Apr 2024, 14:23 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
TornosNews.gr
Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank οργανώνει Ημερίδα με θέμα «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, στο ΘΕΡΜΑΙ.
Η Ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ. Συν-διοργανωτής είναι το ΙΕΚ Τουρισμού, του οποίου οι σπουδαστές θα το παρακολουθήσουν επίσης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.00. Προσέλευση στις 09.30. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://forms.gle/TK7kC1LKjVogyZ4M8, έως την Πέμπτη 11/04/24.
Εισηγητές είναι τα εκλεκτά μέλη της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, με μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο: Ξένη Αναστασία Τοανόγλου, Marketing Manager Sheraton Rhodes Resort και ο Γιώργος Σκιαδόπουλος eCommerce Category Manager Skroutz.
Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών. Η ατζέντα της Ημερίδας περιλαμβάνει τις θεματικές:
- Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
- Branding & Positioning
- Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών
- Αναγνώριση και διαχείριση περιεχομένου UGC (User Generated Content)
- Τρόποι αξιοποίησης Feedback & UGC στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
- Newsletters
- Best Practises & παραδείγματα στον κλάδο
Profile των εισηγητών:
- Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου είναι Marketing Manager στο Sheraton Rhodes Resort. Απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος International Tourism Management του πανεπιστημίου Oxford Brookes, στην Αγγλία. Με επαγγελματική πορεία που ξεκίνησε το 2017, έχει διατελέσει Project Manager στην εταιρία οργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων BaxterStorey στο Λονδίνο με πελάτες όπως η Mercedes Benz και η Hachette. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2021, ξεκίνησε συνεργασία με το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, όπου κατέχει σήμερα την θέση Marketing Manager, επικεντρώνοντας στη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας και συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και προβολή του καταλύματος σε διεθνές επίπεδο. Ταυτόχρονα, κατέχει τον τίτλο Junior Business Council Chair, στο νεανικό επιχειρηματικό συμβούλιο της εταιρίας για τα managed και francished ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο.
- Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, κατάγεται από τη Ρόδο και εργάζεται ως eCommerce Category Manager στην Skroutz. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει διατελέσει στέλεχος μεγάλων εταιριών σε θέσεις που αφορούν αμιγώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Digital Marketing, και για 2 χρόνια εργάστηκε ως Digital Marketing & Analytics Manager στο όμιλο των Atrium Hotels & Resorts. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «International Tourism Management» του Πανεπιστημίου Surrey & έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του Τουρισμού.
Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίαση τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – TOURISM THINK TANK» (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.
διαβάστε ακόμα
-
Πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τουρισμού στον Βόλο 26/07 | 07:12
-
Hotel Experience: Νέα έκθεση και συνέδριο για τον κλάδο της φιλοξενίας 10/07 | 12:29
-
Τα 3 ιδιαίτερα concept προβολής εκθετών που ετοιμάζει το 100% Hotel Show 03/07 | 15:03
-
Rhodes Co-Lab | Εκδήλωση για την Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία 01/07 | 18:18
-
Ποσειδώνια 2024: Ρεκόρ συμμετοχών με 2.038 εκθέτες από 81 χώρες 13/06 | 13:15
-
Ποσειδώνια: Στρατηγική συνεργασία ΕΛΙΜΕ με ΕΕΝ - Ο Όμιλος ΟΝΕΧ ξεκινά γραμμή παραγωγής 30 ρυμουλκών 06/06 | 13:40
-
Τα διεθνή νηολόγια παρουσιάζουν τις καινοτομίες τους στα Ποσειδώνια 2024 05/06 | 15:07
-
Στην Ελλάδα μέλη της κοινότητας 6to6 Motor για έκθεση υπερπολυτελών σπορ αυτοκινήτων 05/06 | 03:50
-
100% Hotel Show Athens: Νέα Ημερομηνία – Επιλεγμένα Brands – Περισσότερα Workshops 03/06 | 11:19
-
Το δεύτερο Elia Lesvos Confest 2024 εδραιώνει τη Λέσβο στον παγκόσμιο χάρτη των διεθνών συνεδρίων για το ελαιόλαδο 03/06 | 10:16
δημοφιλέστερα
- 1 Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία 24.07.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 26.07.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι 26.07.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR 26.07.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης 26.07.2024 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 6 Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού 26.07.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ