Η επιστροφή της ITB | Ο διεθνής ταξιδιωτικός κλάδος επικεντρώνεται στην ισχυρή συμμετοχή και τον προσωπικό διάλογο - οι 11 καινοτομίες

07 Mar 2023, 14:11 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Η επιστροφή της ITB | Ο διεθνής ταξιδιωτικός κλάδος επικεντρώνεται στην ισχυρή συμμετοχή και τον προσωπικό διάλογο - οι 11 καινοτομίες

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Με τους εκθεσιακούς χώρους σχεδόν πλήρεις και με υψηλή ζήτηση από τη Μέση Ανατολή, τον κλάδο της κρουαζιέρας και τον τομέα της ταξιδιωτικής τεχνολογίας, μετά τη διακοπή λόγω της πανδημίας και έχοντας ως σύνθημά της το Open for Change, η κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση στον κόσμο ITB Berlin επέστρεψε με διεθνείς εκθέτες σε μεγάλους αριθμούς.

Συνολικά, στη φετινή έκθεση συμμετέχουν περίπου 5.500 εκθέτες από 161 χώρες, ενώ σε αυτόν τον αριθμό δεν υπολογίζονται οι εταιρείες που εκπροσωπούνται επιπλέον, δηλαδή περιλαμβάνονται εταιρείες που εκπροσωπούνται μόνο με προϊόντα σε περίπτερο εκθετών.

 Επίσης, ο υψηλός αριθμός εγγραφών για τον Κύκλο Αγοραστών αντανακλά την επιθυμία για συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο. Φέτος, η ITB Berlin μπόρεσε για πρώτη φορά να εγκρίνει 1.300 επιλεγμένους αγοραστές, σχεδόν 1/3 περισσότεροι από ό,τι πριν από την πανδημία. Ιδιαίτερα σε περιόδους πολέμου, γεωπολιτικών κρίσεων και κλιματικής αλλαγής, το επίκεντρο του διεθνούς ταξιδιωτικού κλάδου είναι η ισχυρή συμμετοχή και ο προσωπικός διάλογος στην παγκόσμια έκθεση, η οποία θα απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπορικούς επισκέπτες και θα διαρκέσει για 3 ημέρες ως B2B εκδήλωση, δήλωσε ο κ. Dirk Hoffmann, διευθύνων σύμβουλος της Messe Berlin, συμπληρώνοντας ότι  από 1 έως 3 Δεκεμβρίου, το Messe Berlin θα καλωσορίσει το ευρύ κοινό στο Berlin Travel Festival στην έκθεση αναψυχής BOAT & FUN BERLIN.

 Η κορυφαία δεξαμενή σκέψης του κλάδου, επιστρέφει επίσης ζωντανά, μέσω εκδηλώσεων με τον τίτλο «Mastering Transformation. Σε 200 συζητήσεις, 400 κορυφαίοι ομιλητές θα απαντήσουν στα ζητήματα που απασχολούν τον τουριστικό κλάδο στο σήμερα και αύριο,  καθώς και στο πώς να διαμορφωθεί η μετάβαση σε ένα βιώσιμο και επιτυχημένο μέλλον.

Λαμβάνοντας μέρος σε 18 θεματικές διαδρομές σε συνολικά τέσσερις συνεδριακές σκηνές στις Αίθουσες 7.1a, 7.1b, 6.1 και 3.1, οι ειδικοί θα μοιραστούν τις γνώσεις τους σχετικά με τις πιο πρόσφατες εργασίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η τουριστική βιομηχανία. Οι ομιλητές περιλαμβάνουν τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της TUI Sebastian Ebel, την Caroline Bremner, Senior Industry Manager στο Euromonitor International, τον CEO Keith Tan του Συμβουλίου Τουρισμού της Σιγκαπούρης, τον διευθυντή του UNWTO Dr. Bahn, Stefanie Berk, τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου ifo Καθ. Dr. Dr. h.c. Clemens Fuest και τη Γενική Διευθύντρια Airbnb DACH Kathrin Anselm.

Καλύπτοντας μια συνολική έκταση 10.000 τετραγωνικών μέτρων, η νέα αίθουσα πολλαπλών χρήσεων hub27 είναι το νέο «hotspot προορισμού» στην ITB Berlin, όπου οι εκθέτες έχουν μεταφερθεί λόγω εργασιών αποκατάστασης στις αίθουσες γύρω από τον Πύργο Ραδιοφώνου.

Αυτή είναι η πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που οι συμμετέχοντες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νέο υπερσύγχρονο υβριδικό στούντιο στην Αίθουσα 5.3 για να πραγματοποιήσουν τις δικές τους συνεντεύξεις τύπου και παρουσιάσεις προϊόντων.

Περαιτέρω, το νέο ITB Innovation Radar θα παρουσιάσει για πρώτη φορά μια επιλογή από νέα προϊόντα των εκθετών. Εν όψει της εκδήλωσης, η ITB Berlin κάλεσε τους εκθέτες να υποβάλουν καινοτομίες που θα έχουν μακροπρόθεσμη επίδραση στον αυριανό ταξιδιωτικό κλάδο.

11 επιλεγμένες καινοτομίες

Τα αποτελέσματα είναι 11 επιλεγμένες καινοτομίες που βάζουν το προσκήνιο λύσεις λογισμικού, καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές ιδέες.

  • Για τους ειδικούς στα ταξίδια, για παράδειγμα, το Lato είναι το ιδανικό εργαλείο για τη δημιουργία και την ανταλλαγή ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Το TRZMO δίνει στους ταξιδιώτες μια αίσθηση ελευθερίας, παρέχοντας αδιάκοπη διεθνή περιαγωγή.
  • Η RightFlight Robotics που αναπτύχθηκε από τη RightRez είναι μια μηχανή κρατήσεων πτήσεων που διευκολύνει την πώληση πτήσεων και ταυτόχρονα προσφέρει χαμηλότερους ναύλους και κόστος.
  • Το Mobility Budget by FREE NOW for Business είναι μια υπηρεσία για εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν στους εργαζομένους τους ευελιξία εκτός του χώρου εργασίας.
  • Το VR Payment Experience που αναπτύχθηκε από τη Worldline έχει δημιουργήσει μια ταυτόχρονη μέθοδο ταυτοποίησης πολλαπλών παραγόντων για πληρωμές στον εικονικό κόσμο.
  • Το better.energy είναι μια υπάρχουσα λύση διαχείρισης ενέργειας από την Betterspace.
  • Το GreenSquareConcept είναι το όνομα μιας φιλόδοξης ιδέας βιωσιμότητας από τον Όμιλο ξενοδοχείων Dorint.
  • Το Holipay είναι ένας τρόπος πληρωμής για κρατήσεις διακοπών.
  • Το GauVendi είναι ένα σύστημα μάρκετινγκ ξενοδοχείων που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και διαχωρίζει τα πραγματικά δωμάτια από τα προϊόντα που προσφέρονται στους πελάτες.
  • Το GPM by Tamara Leisure Experiences είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης έργων για τον ξενοδοχειακό κλάδο.
  • Και τέλος, το TripOptimizer από τη Nezasa καθιστά δυνατή τη βελτιστοποίηση σύνθετων κρατήσεων πολλαπλών πτήσεων και ναύλων μετ' επιστροφής. 

 
 
 
 
 
 
 
 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα