WTM: Τεχνολογία, το «όπλο» για την αύξηση των εσόδων των τουριστικών επιχειρήσεων
02 Nov 2021, 10:15 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Στην τεχνολογία εναποθέτουν τις ελπίδες τους για αύξηση των εσόδων οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσίευσε η WTM London και η Travel Forward.
Στο πλαίσιο της έρευνας, περίπου 700 ανώτερα στελέχη από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να κατατάξουν, κατά σειρά σπουδαιότητας, διάφορες περιπτώσεις χρήσης της ταξιδιωτικής τεχνολογίας. Η πιο σημαντική χρήση στη λίστα τους, είναι η αύξηση των εσόδων, με τη μείωση κόστους να βρίσκεται τρίτη στη λίστα, αντικατοπτρίζοντας δύο από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μεσοπρόθεσμα.
Η τεχνολογία είχε πάντα σημαντικό ρόλο στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών, με την έρευνα να διαπιστώνει ότι η εν λόγω λειτουργικότητα θα είναι περιζήτητη τους επόμενους 12 μήνες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο κλάδος προσανατολίζεται περισσότερο στη χρήση της τεχνολογίας για την εύρεση νέων πελατών ή/και νέων αγορών, παρά για τη διατήρηση και την αλληλεπίδραση με τους υπάρχοντες πελάτες.
Σε χαμηλότερη θέση στη λίστα σπουδαιότητας, περιλήφθηκαν ιδέες όπως η χρήση τεχνολογίας για τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών ή η χρήση τεχνολογίας για τη συνεργασία με το προσωπικό.
Σχετικά, ο κ.Simon Press, Διευθυντής της Έκθεσης, WTM London και Travel Forward, δήλωσε ότι τα ανωτέρω ευρήματα δεν πρέπει να αποτελούν έκπληξη, αφού οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα χρειαστεί να αυξήσουν τα έσοδα και να μειώσουν το κόστος και μάλιστα σύντομα, ώστε να αρχίσουν να ανακτούν ορισμένες από τις ζημίες που βίωσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
διαβάστε ακόμα
- Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής 10/04 | 16:54
- "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024» 09/04 | 16:50
- Στην Κωνσταντινούπολη το παγκόσμιο συνέδριο της SITE - 500 επαγγελματίες Incentive travel στην Πόλη 05/04 | 14:15
- Προβολή της Ελλάδος στη Βαρσοβία μέσω της Choose Greece - τιμώμενοι δήμοι ο Βόλος και τα Χανιά 05/04 | 10:15
- ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» 02/04 | 14:23
- Προώθηση της Ελλάδας στην αγορά της Ρουμανίας - «Be Greek for a day» 01/04 | 11:40
- 19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία 23/03 | 19:49
- Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας 22/03 | 22:39
- Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market 21/03 | 16:51
- Διευθυντές Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ημερίδα για τη διαχείριση πιστοποιήσεων και τροφίμων αποβλήτων 20/03 | 14:10
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 6 Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 9 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ