Η Xenia 2021 θα αναδείξει το νέο μοντέλο του ελληνικού τουρισμού
03 Jun 2021, 16:50 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
TornosNews.gr
Η Χenia 2021 (27-29 Nοεμβρίου, Metropolitan Expo) θα αποτελέσει την κορυφαία εμπορική συνάντηση για τους ανθρώπους του κλάδου και θα αναδείξει τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί το νέο μοντέλο του ελληνικού Τουρισμού.
Το άνοιγμα του ελληνικού Τουρισμού σε συνδυασμό με την εξαιρετικά θετική πορεία των εμβολιασμών στην χώρα μας, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για τη δυναμική επανεκκίνηση και τη σταδιακή επαναφορά της τουριστικής αγοράς. Η επόμενη Χenia, που θα πραγματοποιηθεί τέλη Νοεμβρίου 2021, εκτός του ότι θα αποτελέσει την κορυφαία εμπορική συνάντηση για τους ανθρώπους του κλάδου, θα αναδείξει και τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί το νέο μοντέλο του ελληνικού Τουρισμού.
Μετά από μια μακρά περίοδο δυσκολιών και κλυδωνισμών που βίωσε ο κλάδος της Φιλοξενίας στη χώρα μας, οι προβλέψεις τοποθετούν την επιστροφή του τουρισμού στα επίπεδα του 2019 στο δεύτερο μισό του 2022, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη για τους ξενοδόχους να εστιάζουν στην ανασυγκρότηση και αναβάθμιση των επιχειρήσεών τους αλλά και την «είσοδο» τους σε μία νέα εποχή.
Με ένα εύρος συμμετοχών που θα εκπροσωπήσουν όλους τους στρατηγικής σημασίας κλάδους που απευθύνονται στο ελληνικό ξενοδοχείο, η ΧΕΝΙΑ 2021 θα επανέλθει δυναμικά, σε ένα πλέον περισσότερο ασφαλές και σταθερό περιβάλλον και θα συνεισφέρει καταλυτικά στην ανάδειξη της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος της χώρας.
Μεγάλη έρευνα: Οι επαγγελματίες του τουρισμού στηρίζουν την Xenia 2021
Την απόλυτη στήριξη των επιχειρηματιών του τουρισμού στη διεξαγωγή της Χenia 2021, καθώς και την ανυπομονησία του ξενοδοχειακού κλάδου για το κορυφαίο ετήσιο «ραντεβού» της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, επιβεβαιώνει μεγάλη online έρευνα, που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία, το χρονικό διάστημα από 5/5/2021 έως και 12/5/2021, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.517 δυνητικών επισκεπτών της έκθεσης.
Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της έρευνας, με τη συντριπτική πλειοψηφία του 89,2% των συμμετεχόντων να δηλώνουν ότι θα επισκεφθούν την ΧΕΝΙΑ 2021 αποδεικνύουν ότι η έκθεση έχει την απόλυτη στήριξη της αγοράς. Στην ίδια έρευνα μάλιστα, το σημαντικό ποσοστό 79,8% των επισκεπτών πιστεύει ότι τον Νοέμβριο οι υγειονομικές συνθήκες θα είναι ασφαλείς για τη διεξαγωγή της έκθεσης και παράλληλα το 57,3% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το 2022, ο ελληνικός Τουρισμός θα επανέλθει στα επίπεδα του 2019.
Ένα πολύ ισχυρό μήνυμα στήριξης στην κορυφαία εμπορική συνάντηση του κλάδου στέλνουν οι ξενοδόχοι, καθώς το σαρωτικό ποσοστό 84,5% των ερωτηθέντων θεωρεί πολύ σημαντική την πραγματοποίηση της έκθεσης Xenia 2021 για την ανάκαμψη του ελληνικού Τουρισμού.
Παράλληλες εκδηλώσεις που θα παρουσιάσουν νέες λύσεις & προτάσεις
Το Digi Hotel της Xenia 2021 θα αποτελέσει ένα ισχυρό think tank, μέσα από το οποίο θα αποτυπωθούν οι εξελίξεις και θα προκύψουν οι προκλήσεις της νέας εποχής στον παγκόσμιο τουρισμό, στην εποχή της Πανδημίας και μετά από αυτή. Μέσα από συζητήσεις πάνελ από τους κορυφαίους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, μέσα από ομιλίες και παρουσιάσεις, θα χαρτογραφηθεί ο νέος κυρίαρχος ρόλος του digital στη βιομηχανία της φιλοξενίας και τα αμέτρητα, πανίσχυρα εργαλεία που προσφέρει σε όλους τους τομείς. Παράλληλα, Tο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος θα πραγματοποιήσει στο πλαίσιο της Xenia -και με φυσική παρουσία- το 5ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας. Εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών brands και διακεκριμένοι ομιλητές από τον κλάδο θα αναλύσουντον επανασχεδιασμό της τουριστικής στρατηγικής, με βάση τα trends της παγκόσμιας αγοράς.
διαβάστε ακόμα
- Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής 10/04 | 16:54
- "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024» 09/04 | 16:50
- Στην Κωνσταντινούπολη το παγκόσμιο συνέδριο της SITE - 500 επαγγελματίες Incentive travel στην Πόλη 05/04 | 14:15
- Προβολή της Ελλάδος στη Βαρσοβία μέσω της Choose Greece - τιμώμενοι δήμοι ο Βόλος και τα Χανιά 05/04 | 10:15
- ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» 02/04 | 14:23
- Προώθηση της Ελλάδας στην αγορά της Ρουμανίας - «Be Greek for a day» 01/04 | 11:40
- 19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία 23/03 | 19:49
- Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας 22/03 | 22:39
- Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market 21/03 | 16:51
- Διευθυντές Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ημερίδα για τη διαχείριση πιστοποιήσεων και τροφίμων αποβλήτων 20/03 | 14:10
δημοφιλέστερα
- 1 ΠΟΜΙΔΑ: Οι νέες ρυθμίσεις για την Golden Visa 05.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Ελληνικός τουρισμός 2023 | Ξεπέρασαν τα 20 δισ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 11μηνο 19.01.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 3 12 διανυκτερεύσεις δωρεάν στην Ρόδο με voucher Κοινωνικού Τουρισμού της ΔΥΠΑ 04.08.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Airbnb | Oι ταξιδιωτικές τάσεις την Άνοιξη στην Ελλάδα 20.03.2024 | AIRBNB
- 5 Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί ακόμη πιο ψηλά το 2024 20.12.2023 | ΑΠΟΨΗ
- 6 Εθνική Τράπεζα | Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να διεκδικήσει νέα ρεκόρ το 2024 29.02.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 7 Οι νέες ρυθμίσεις για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις τύπου Airbnb 31.10.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Airbnb: Τέλος οι κάμερες ασφαλείας στους εσωτερικούς χώρους 12.03.2024 | AIRBNB
- 9 UNESCO: Η Ακρόπολη πρότυπο συντήρησης κληρονομιάς σε παγκόσμιο επίπεδο 19.04.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 10 Κλιματική αλλαγή | Σχεδόν η μισή Ελλάδα απειλείται με ερημοποίηση 17.12.2023 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ