City Contact Webinar: Πώς τα έντυπα των Info Stand βελτιώνουν την τουριστική εμπειρία ΚΑΙ κατά την περίοδο του κορωνοϊού

05 Jun 2020, 10:19 | TORNOS NEWS LIVE

TornosNews.gr

City Contact Webinar: Πώς τα έντυπα των Info Stand βελτιώνουν την τουριστική εμπειρία ΚΑΙ κατά την περίοδο του κορωνοϊού

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τα ενημερωτικά τουριστικά έντυπα που βρίσκονται μέσα σε Info Stand σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, μουσεία και άλλους χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος αποτελούν ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας στην Αθήνα και στην Ελλάδα. Στην εποχή του κορωνοϊού που διανύουμε, αφενός μεν είναι πλήρως ασφαλή μιας και πρόκειται για έντυπα που προορίζονται για ατομική χρήση και αφετέρου δε είναι έντυπα που είναι τοποθετημένα με όλα τα μέτρα υγιεινής στα Info Stand χωρίς την ανάγκη να δοθούν από κάποιον στον επισκέπτη. Επιπλέον, καλούνται να επιτελέσουν το έργο της πληροφόρησης των τουριστών σχετικά με οδηγίες για την ασφάλειά τους στα ίδια τα καταλύματα αλλά και της ανάγκης όλων των επιχειρήσεων να προβάλλουν τις συνθήκες υγιεινής που προσφέρουν.

Αυτό προέκυψε από το Webinar της City Contact με θέμα: "Η διανομή των ενημερωτικών εντύπων στο άνοιγμα των ξενοδοχείων", το οποίο μεταδόθηκε ζωντανά τη Δευτέρα, 1η Ιουνίου στο διαδίκτυο.

Στο Webinar συμμετείχαν ο κ. Γιάννης Γιαννακάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της City Contact, ο κ. Ευριπίδης Τζήκας, Γεν. Διευθυντής του Athens Capital Hotel MGallery Collection (Όμιλος Accor) και η κ. Ανθούλα Γιολδάση, Marketing Manager της City Contact. 

 

1 στους 2 τουρίστες της Αθήνας χρησιμοποιούν έντυπα από τα Info Stand για τις επιλογές τους στην πόλη

Όπως είπε ο κ. Γιαννακάκης, από την 15η Έρευνα Ικανοποίησης Τουριστών και Απόδοσης Ξενοδοχείων στην Αττική το 2019, που διεξήχθη από την ΕΞΑΑ και την GBR Consulting, προκύπτει ότι το 54% των επισκεπτών των ξενοδοχείων στην Αθήνα χρησιμοποιούν τα έντυπα της City Contact (στοιχεία 2019).

Ανά ημέρα και ανά άτομο, το 39% ξοδεύει 45 ευρώ σε εστιατόρια, καφέ και μπαρ, το 23% ξοδεύει 26 ευρώ σε αγορές, το 20% ξοδεύει 23 ευρώ σε μεταφορές και άλλα και το 18% ξοδεύει 21 ευρώ για επίσκεψη σε αξιοθέατα ή διασκέδαση.

Αυτό σημαίνει, τόνισε ο κ. Γιαννακάκης, ότι στην ταξιδιωτική εμπειρία το έντυπο παίζει το σημαντικό ρόλο της εξερεύνησης ενός προορισμού, καθώς μέσα από αυτό παρουσιάζονται εμπειρίες και αξιοθέατα τα οποία δε μπορεί να εντοπίσει διαφορετικά ο επισκέπτης ενώ ταυτόχρονα ωφελείται και το ξενοδοχείο έχοντας ευχαριστημένους πελάτες στον προορισμό.

Ο κ. Τζήκας ο οποίος ως Διευθυντής ξενοδοχείων που φιλοξενούσαν Info Stand με έντυπα τα τελευταία 25 χρόνια, δήλωσε εντυπωσιασμένος από τα στοιχεία αυτά, και από τη δική του εμπειρία συμφώνησε πως πράγματι οι τουρίστες κάνουν μεγάλη χρήση των εντύπων γιατί είναι άμεσα διαθέσιμα, εύκολα στη χρήση τους, τα ξεφυλλίζουν όπου και να βρίσκονται, και έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν εκείνο της αρεσκείας τους. Οπωσδήποτε, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων ενημερώνονται για τον προορισμό πολύ πριν ταξιδέψουν, στο διαδίκτυο, όμως βρίσκοντας τα έντυπα στην υποδοχή του ξενοδοχείου τους τα ξεφυλλίζουν και τα συμβουλεύονται, είπε.

Εξέφρασε δε την εκτίμηση ότι «το έντυπο δεν θα πεθάνει ποτέ» και διευκρίνισε ότι δεν έχει δεχθεί παράπονα από πελάτες του σχετικά με τυχόν εσφαλμένη πληροφόρηση ή παραπληροφόρηση από τα έντυπα. Βέβαια, τόνισε ότι η παραγωγή εντύπων θα πρέπει να προσαρμοστεί στην εποχή του κορωνοϊού και στις προκλήσεις της.

Ο κ. Γιαννακάκης διευκρίνισε ότι η City Contact έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που συμμορφώνονται στα πρωτόκολλα υγιεινής που ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Ειδικότερα, τα έντυπα που παραλαμβάνονται από την εταιρία θα παραμένουν για τρεις ημέρες στις αποθήκες ώστε να αποβάλλεται κάθε υποψία ότι μεταφέρουν τον κορωνοϊό, όλοι οι συνεργάτες διανομής θα φορούν μάσκες και γάντια ενώ θα υπάρξει και ένδειξη επάνω στα Info Stand η οποία θα συμβουλεύει τους αναγνώστες-τουρίστες να κρατούν το έντυπο που επιλέγουν από τα Info Stand και να μην το τοποθετούν ξανά πίσω.


Όσον αφορά την «κίνηση» των εντύπων, η κ. Γιολδάση παρουσίασε τα εξής στοιχεία:

  • Το 85% των επισκεπτών αποφασίζουν μέσα από τα έντυπα την περιήγησή τους στην πόλη, το 65% την επίσκεψη σε μουσεία κτλ., το 44% κάνουν επιλογή εστιατορίων και καφέ και το 28% αγορές (Έρευνα ΕΞΑΑΑ και GBR Consulting).
  • Το ποσοστό των διεθνών επισκεπτών στα ξενοδοχεία της Αθήνας ανέρχεται στο 72% και των Ελλήνων σε 28% (στοιχεία 2018/ Έρευνα ΕΞΑΑΑ και GBR Consulting)
  • Σύμφωνα με έρευνα της City Contact, το 2019 διανεμήθηκαν 1,43 εκατ. έντυπα σε 187 ξενοδοχεία και 300 h , εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό τους μήνες Ιούλιο, Ιούνιο, Αύγουστο, Οκτώβριο και Σεπτέμβριο με σειρά προτεραιότητας.

Πότε θα ανοίξουν τελικά τα ξενοδοχεία;

Σε αντίστοιχη έρευνα της City Contact για το πότε θα ξεκινήσουν να λειτουργούν τα ξενοδοχεία στην Αθήνα, φαίνεται ότι τα περισσότερα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, θα επαναλειτουργήσουν μέσα στην περίοδο από 15 έως 31 Ιουνίου, με τα πεντάστερα να προηγούνται αριθμητικά την περίοδο αυτή. Ωστόσο, νωρίτερα φαίνεται ότι θα ανοίξουν, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, τα τετράστερα και τα τριάστερα, δηλαδή μέσα στην περίοδο από 1η έως 14 Ιουνίου.

Ο κ. Τζήκας έκανε την εκτίμηση ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Αθήνα θα ξεκινήσουν να λειτουργούν από την 1η Ιουλίου και ύστερα. Τον Ιούνιο, είπε, θα ανοίξουν ελάχιστα και μερικά θα ανοίξουν τέλη Ιουνίου. Ενδεχομένως, τόνισε, κάποια να μην ανοίξουν καθόλου.

Εξέφρασε την ελπίδα να ανοίξουν και άλλες χώρες-πηγές τουριστών για την Ελλάδα πλην αυτών που έχουν ανακοινωθεί, όπως η Γαλλία και η Ισπανία, ενώ φάνηκε απαισιόδοξος για το άνοιγμα της Βρετανίας. Αν ανοίξουν οι χώρες αυτές, τότε αυξάνονται και οι ελπίδες να ανοίξουν περισσότερα ξενοδοχεία στην Αθήνα, τόνισε. Παράλληλα, πρωταρχικός παράγοντας της ροής τουριστών είναι οι αεροπορικές συνδέσεις καθώς και εάν οι χώρες θα επιτρέψουν τους πολίτες τους να ταξιδεύουν, είπε. 

Η ασφάλεια και η ικανοποίηση των επισκεπτών το 2020, η πιο στέρεη βάση για το 2021 

Όσον αφορά τις εκτιμήσεις του για το πώς θα πάει η εφετινή χρονιά, είπε ότι το 2020 θα περισωθεί το 25-30% την περυσινής χρονιάς, κατά το μέγιστο, όμως τόνισε ότι θα πρέπει οι τουριστικές επιχειρήσεις να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για να δείξουν ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα είναι ζωντανός και οι επαγγελματίες του έτοιμοι να υποδεχθούν επισκέπτες, ώστε να κτιστεί η βάση για το μέλλον.

Θα είναι μια χαμένη χρονιά, όμως θα είναι η βάση για τις επόμενες, γιατί αν δείξουμε ότι δεν είμαστε έτοιμοι θα καθυστερήσει πολύ περισσότερο η ανάκαμψη, υπογράμμισε ο κ. Γιαννακάκης.

Τώρα είναι η ώρα για όλες τις επιχειρήσεις να προβάλλουν την ασφάλεια που προσφέρουν στους επισκέπτες,μέσα από τα έντυπα τα οποία χρησιμοποιούνται ευρέως από τους τουρίστες, είπε. Οι επισκέπτες, πρόσθεσε, πρέπει να μένουν ευχαριστημένοι από τα επίπεδα ασφάλειας ώστε να γίνουν πρεσβευτές της χώρας μας στο εξωτερικό παρακινώντας και άλλους ταξιδιώτες να έρθουν. Ελπίζουμε ότι όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού θα λειτουργήσουν υπεύθυνα και θα φροντίσουν ώστε οι άνθρωποι που επέλεξαν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα μια τέτοια εποχή αβεβαιότητας να νιώσουν δικαιωμένοι για την απόφασή τους.

Ο κ. Τζήκας επισήμανε ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις οφείλουν να επικοινωνούν τις ενέργειές τους για την προστασία των επισκεπτών τους, καθώς αυτή είναι η κύρια ανησυχία των ταξιδιωτών την εποχή του κορωνοϊού. Πρέπει, όπως είπε χαρακτηριστικά, να εκπλήσσουμε ευχάριστα τους ταξιδιώτες σε μια τέτοια εποχή αβεβαιότητας, και να τους προσφέρουμε εμπειρίες άνω των προσδοκιών τους.

Οι επόμενες εκδόσεις της City Contact

   

Η City Contact αποφάσισε ότι για την περίοδο Ιούλιος - Οκτώβριος θα κυκλοφορήσουν οι παρακάτω εκδόσεις:

Athens Map | Κυκλοφορία: 1 Ιουλίου | 70.000 αντίτυπα
Athens Map | Κυκλοφορία: 25 Ιουλίου | 30.000 αντίτυπα
Athens by Metro & Tram Map | Κυκλοφορία: 15 Ιουλίου | 30.000 αντίτυπα

Η διανομή των εντύπων που προβάλλουν επιχειρήσεις και υπηρεσίες που μπορεί κάποιος τουρίστας να βρει στην Αθήνα θα συνεχστεί κανονικά. 

Για περισσότερες πληροφορίες για τα Info Stand, για τις εκδόσεις, ή για τη διανομή των εντύπων μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη City Contact στο 210 8846170-3 ή να στείλετε e-mail στο angio@citycontact.gr

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα