Julia Simpson: WTTC και Microsoft αποκαλύπτουν: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει την επανάσταση στον τουριστικό κλάδο

29 Jan 2024, 15:56 | ΠΡΟΣΩΠΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

WTTC και Microsoft αποκαλύπτουν: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει την επανάσταση στον τουριστικό κλάδο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

H τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην παροχή εξατομικευμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών στον τουρισμό, σε όλη τη εμπειρία ταξιδιού, επισημαίνει το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδίων και Τουρισμού, WTTC, στην πρώτη από μια σειρά εκθέσεων που αναμένεται να συντάξει σε συνεργασία με την Microsoft.

Η έκθεση, η οποία παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του Συμβουλίου στην έκθεση FITUR της Μαδρίτης, τονίζει το ρόλο του WTTC στην προώθηση της αειφορίας και της αριστείας στις εμπειρίες πελατών στον τουρισμό, στα οποία αναμένεται να φέρει την επανάσταση η τεχνητή νοημοσύνη.

Η τεχνολογία αυτή μπορεί να δώσει τη δυνατότητα για προσωποποιημένες και εξατομικευμένες συστάσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ μέσα από την ανάλυση δεδομένων των ταξιδιωτών, βελτιώνοντας τις στρατηγικές τιμολόγησης μέσα από προσαρμογές σε πραγματικό χρόνο και την προσφορά στιγμιαίων απαντήσεων και αλληλεπιδράσεων ακριβείας με chatbot.

Η έκθεση δίνει επίσης έμφαση στις ικανότητες της τεχνητής νοημοσύνης οι οποίες εκτείνονται στην πρόβλεψη της ζήτησης, κατανέμοντας αποτελεσματικά τους πόρους και παρέχοντας πολύτιμα δεδομένα στις κυβερνήσεις και τους μετόχους της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Η συμβολή αυτή θα είναι καθοριστική για την προώθηση της αειφορίας με αποτελεσματική διαχείριση πόρων, με την καταγραφή και ελαχιστοποίηση του αντίκτυπου στο περιβάλλον, διασφαλίζοντας τη λειτουργία ενός περισσότερο αειφόρου και υπεύθυνου κλάδου.

Παρά την αύξηση της εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο, η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα ταξίδια και ο τουρισμός βρίσκονται πίσω από άλλες βιομηχανίες που απευθύνονται στους καταναλωτές ως προς την υιοθέτηση της ΑΙ.

 Οι προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν από τις επιχειρήσεις ταξιδιών και τουρισμού περιλαμβάνουν την έλλειψη εξειδικευμένων στην τεχνητή νοημοσύνη εργαζομένων, οι περιορισμένες δομές ΑΙ και η απουσία μιας επίσημης στρατηγικής ΑΙ σε πολλά επιχειρηματικά σχέδια.  

Οι επιχειρήσεις καλούνται να θεωρήσουν την ΑΙ ως στρατηγική προτεραιότητα, πραγματοποιώντας μεγάλες επενδύσεις σε ταλέντα για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ ανθρώπων και ΑΙ.

Όσον αφορά τις ανησυχίες για την ΑΙ σχετικά με τις επιπτώσεις της στην απασχόληση, η έκθεση αναλύει τις προοπτικές δημιουργίας θέσεων εργασίας, αναγνωρίζοντας ότι παρότι η ΑΙ θα έχει δραματικές επιπτώσεις, θα δημιουργήσει με τη σειρά της νέες ευκαιρίες.

Στην αναζήτηση αειφόρων πρακτικών ΑΙ στον κλάδο, το υπεύθυνο management δεδομένων αναδεικνύεται ως μια στρατηγική κρίσιμης σημασίας.

Η εφαρμογή μέτρων όπως η ελαχιστοποίηση των δεδομένων, η αποτελεσματική αποθήκευση και η υπεύθυνη απόρριψη δεδομένων γίνονται καθοριστικής σημασίας για τους οργανισμούς που επιδιώκουν να περιορίσουν τις εκπομπές ρύπων με τη χρήση νέων ψηφιακών τεχνολογιών και να μειώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ΑΙ.

Η έκθεση διερευνά εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις, τονίζοντας την ανάγκη για ασφαλή και υπεύθυνο σχεδιασμό συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια και τον τουρισμό, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο στη δέσμευση του κλάδου στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα και προβάλλοντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στη διαμόρφωση ενός λαμπρού μέλλοντος στα ταξίδια και τον τουρισμό.

Η Julia Simpson, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος του WTTC, δήλωσε: «Καθώς πλοηγούμαστε στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των Ταξιδιών και του Τουρισμού, η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται ως καταλύτης για θετικές αλλαγές. Οι μετασχηματιστικές δυνατότητες που επισημαίνονται σε αυτήν την έκθεση καταδεικνύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική πρόοδος, είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που μπορεί να εξατομικεύσει την εμπειρία του πελάτη, να οδηγήσει σε βιώσιμες βελτιώσεις και να δημιουργήσει μοντέλα τιμολόγησης σε πραγματικό χρόνο».

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα