Sébastien Bazin: H Aθήνα μπορεί να γίνει νέα Βαρκελώνη

22 Sep 2021, 15:33 | ΠΡΟΣΩΠΑ

TornosNews.gr

H Aθήνα μπορεί να γίνει νέα Βαρκελώνη

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Αθήνα μπορεί να γίνει η νέα Βαρκελώνη, τονίζει σε συνέντευξή του στην "Καθημερινή" ο πρόεδρος και CEO του γαλλικού πολυεθνικού ξενοδοχειακού κολοσσού Accor, Sébastien Bazin. Ο ίδιος εκτιμά ότι η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό, η επένδυση στο Ελληνικό και το εθνικό σχέδιο ανάκαμψης Ελλάδα 2.0 μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στον ελληνικό τουρισμό.

Η τάση για ποιοτικό τουρισμό που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας και την κατατάσσει στις κορυφαίες επιλογές προορισμών στη Μεσόγειο, είναι ο λόγος που η Accor (με brand όπως τα Raffles, Fairmont, Sofitel, MGallery, Pullman, SwissôtelNovotel κλπ.), σκοπεύει να μεγεθύνει την παρουσία της στην Ελλάδα.

Όπως δήλωσε ο κ. Sébastien Bazin, «αυτήν τη στιγμή λειτουργούμε ή συνεργαζόμαστε σε επίπεδο franchise με έξι ξενοδοχεία και σύνολο 1.046 δωματίων στην Ελλάδα. Επιπλέον επεκτεινόμαστε με πέντε νέες μονάδες, οι οποίες αντιστοιχούν σε άλλα 586 δωμάτια και έχουμε τη δυναμική για πολλά επιπλέον και διαφορετικού εύρους ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων μονάδων πολυτελείας».

«Η Ελλάδα βγαίνει από αυτή την κρίση με θετικό πρόσημο και με ελπιδοφόρα μηνύματα για σταδιακή επιστροφή στα επίπεδα του τουρισμού πριν από την πανδημία», επισημαίνει ο κ. Bazin ενώ τονίζει ότι «Η Αccor μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο καθώς και ρόλο στρατηγικού εταίρου, συνεργαζόμενη στενά τόσο με την κυβέρνηση όσο και με τον ιδιωτικό τομέα ώστε να καθορίσει τη μελλοντική κατάσταση του ταξιδιού και τη θέση της Ελλάδας ως παγκόσμιας τουριστικής δύναμης».

Ο κ. Bazin βρέθηκε στην Αθήνα όπου εγκαινίασε το νέο ξενοδοχείο Athens Capital – MGallery στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον όμιλο Θ. Λασκαρίδη, και είχε επαφές με την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό.

Υπενθυμίζει δε ότι «το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0” εξασφαλίζει σημαντικές επενδύσεις για ένα εξελισσόμενο τουριστικό τοπίο και παρέχει έναν διαφορετικό, πιο πράσινο, πιο ψηφιακό και πιο αυθεντικό τρόπο να ανακαλύψει κανείς την Ελλάδα».

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στην «Καθημερινή».

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα