Οι ουρές στα εκδοτήρια του μετρό του Συντάγματος- Λύσεις υπάρχουν
07 Oct 2019, 09:32 | ΑΠΟΨΗ
Σοφία Κοντογιάννη
Είναι να αναρωτιέται κανείς, εάν δεν μπορούν να λυθούν τα απλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι κάτοικοι και οι τουρίστες της Αθήνας, πώς αναμένεται να λυθούν τα σύνθετα.
Ένα από αυτά τα απλά στη λύση τους προβλήματα, που όμως προκαλούν τεράστια αρνητικά ζητήματα στη λειτουργία της πόλης και στα νεύρα του πλήθους των μετακινούμενων, είναι η κατάσταση στα εκδοτήρια του μετρό του Συντάγματος. Ο «πυρήνας» του δικτύου, όπου αποτελεί αφετηρία, τερματικό σταθμό και σύνδεση με τις υπόλοιπες γραμμές μετρό και τρένου, φαίνεται ότι έχει αφεθεί στη μοίρα του.
Στις 11.45’ π.μ. της περασμένης Παρασκευής για παράδειγμα, όπως βλέπετε στη φωτογραφία, οι ουρές για ένα εισιτήριο στα μηχανήματα αλλά και στα δύο μοναδικά κουβούκλια εξυπηρέτησης, φθάνουν μέχρι τις αυτόματες πόρτες εισόδου-εξόδου, όπου μεταξύ άλλων αναμένουν τρεις ελεγκτές εισιτηρίων. Φυσικά και είναι απαραίτητοι οι ελεγκτές εισιτηρίων, τόσο για τα έσοδα του οργανισμού, όσο και για την «εκπαίδευση» των επιβατών, ωστόσο σε μια τουριστική πόλη όπου δεν υπάρχει η έννοια της «ώρας αιχμής», οι υπάλληλοι αυτοί ίσως θα έπρεπε να απασχοληθούν στην έκδοση των εισιτηρίων, μέχρι να βρεθεί επιτέλους μία πάγια λύση στο τραγελαφικά εμμένον πρόβλημα. Την ίδια ώρα μάλιστα που παραμένει το ζήτημα να περνούν πίσω από τους συνεπείς πολίτες, όσοι δεν ακυρώνουν το εισιτήριο τους στις μπάρες εισόδου με ανυπολόγιστο οικονομικό κόστος για τα έσοδα του κράτους.
Παράλληλα, πάνω από τη γη, μία ημέρα πριν όπου η έντονη βροχή ήταν προ των πυλών, κατά την τρίωρη στάση εργασίας η οποία δεν είχε καμία σχέση με τα λεωφορεία, στο ένα και μόνο εκδοτήριο του Χ95, του μοναδικού λεωφορείου μεταφοράς προς και από το αεροδρόμιο, εκτυλίσσεται μία έτερη εξοργιστική κατάσταση: Η ουρά τουριστών κατοίκων είχε φθάσει μέχρι την οδό Φιλελλήνων. Γεγονός που σημαίνει αφενός τραγική ταλαιπωρία, ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους, και αφετέρου κίνδυνο να χάσει κανείς την πτήση του.
Το Tornos News έχει πολλάκις επισημάνει το ανωτέρω απαράδεκτο γεγονός -και είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό το ότι δεν έχει βρεθεί μία αποφασιστική λύση έως σήμερα. Πρόκειται για καθαρή αδιαφορία; ‘Η για μη συναίσθηση της σοβαρότητας κατάστασης;
Εισιτήρια MMM στα ξενοδοχεία
Κι όμως, η εξάλειψη του προβλήματος είναι τόσο απλή. Η παροχή εισιτηρίων ΜΜΜ στα ξενοδοχεία, θα πρόσφερε μια τεράστια ανάσα σε όλες τις πλευρές, μετακινούμενους και εργαζόμενους. Στο Βερολίνο λόγου χάριν, οι τουρίστες μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από τα ξενοδοχεία τους και μάλιστα σε εξειδικευμένο γραφείο εξυπηρέτησης, το οποίο εκδίδει και εισιτήρια για τα μουσεία, τα θεάματα και τα άλλα αξιοθέατα της πόλης, χωρίς καμία επιβάρυνση. Μαζί με τα εισιτήρια, στους τουρίστες προσφέρεται ο χάρτης της πόλης, ο χάρτης του μετρό, οι στάσεις των λεωφορείων που τους ενδιαφέρουν και άλλα χρήσιμα στοιχεία για τις διαδρομές τους.
Η σωστή λειτουργία των ΜΜΜ της Αθήνας είναι πολύ σημαντική από κάθε άποψη, γιατί έτσι όπως υφίσταται σήμερα, αμαυρώνει τις όποιες λοιπές υποδομές, σπιλώνει την εικόνα της πόλης και δημιουργεί άσχημες αναμνήσεις στους επισκέπτες της. Λύστε το επιτέλους.
διαβάστε ακόμα
- Π.Αντωνίου | Επίκαιρο το αίτημα της μείωσης του ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου 11/04 | 16:49
- Το Forum Προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα Κρητικά Ξενοδοχεία και στα Δίκτυα Διανομής 09/04 | 12:13
- Η τουριστική οικονομία λειτουργεί και θα λειτουργεί πάντα σε συνθήκες υπερπροσφοράς 08/04 | 11:16
- Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27/03 | 13:22
- Περικλής Αντωνίου | Η αγαστή συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου προϋπόθεση για την Ανάπτυξη 21/03 | 09:51
- Αειφορία: τσεκ! Βιωσιμότητα: τσεκ! Στατιστικά στοιχεία: τσουκ! 27/02 | 06:42
- Impossible Mission και Ικανότητα Φέρουσα (II) 20/02 | 07:30
- Φέρουσα ικανότητα: Mission Ιmpossible (Ι) 13/02 | 07:30
- Ο υπερτουρισμός και η ανάγκη για περισσότερη βιταμίνη C 06/02 | 07:05
- Το μοντέλο της εποχικότητας και γιατί αυτό ΔΕΝ αλλάζει 30/01 | 07:33
δημοφιλέστερα
- 1 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος 26.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google 26.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 6 Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» 26.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5 26.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί 26.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 10 Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά 26.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ