Τουρισμός | Διεθνή ταξίδια επιλέγει 1 στους 2 καταναλωτές από 12 χώρες - oι 4 τύποι ταξιδιωτών

03 Oct 2023, 10:34 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Διεθνή ταξίδια επιλέγει 1 στους 2 καταναλωτές από 12 χώρες - oι 4 τύποι ταξιδιωτών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το 91% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να ταξιδέψουν όπως και τον προηγούμενο χρόνο, με το 57% εξ αυτών να δηλώνουν ότι θα  ταξιδέψουν περισσότερο. Επιπλέον, ο αριθμός που σχεδιάζει να ταξιδέψει μόνο στο εξωτερικό έχει υπερδιπλασιαστεί, από 20% πέρυσι σε 42% φέτος.

Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας καταναλωτών 2023, που διενήργησε η κορυφαία πλατφόρμα ανοιχτού εμπορίου ξενοδοχείων στον κόσμο, SiteMinder, σε δείγμα 10.000 ταξιδιωτών σε 12 χώρες.

Η έρευνα αναδεικνύει 4 προφίλ ταξιδιωτών, που είναι:

  • Ο διαρκής εξερευνητής: Είναι αυτός που είναι αποφασισμένος να ταξιδεύει, ανεξάρτητα από το κόστος ζωής
  • Ο ψηφιακά εξαρτημένος: Είναι ο ταξιδιώτης που βασίζεται στις νέες τεχνολογίες
  • Ο δημιουργός αναμνήσεων: Επενδύει σε εμπειρίες, θυμίζοντας τους περιηγητές της δεκαετίας του '20
  • Ο συνειδητός συνεργάτης: Ανοιχτός σύμμαχος στα καταλύματα και την κοινότητα.

Άλλα ευρήματα της έρευνας

  • Παρά το ακριβό κόστος ζωής, το 87% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ξοδέψει χρήματα πέρα ​​από το κόστος του δωματίου τους. Ωστόσο, οι αυξημένες τιμές αναγκάζουν τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν τις προσφορές πακέτων και τα φθηνότερα δωμάτια. 
  • Το εύρημα δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι σχεδόν το 90% των ταξιδιωτών λέει ότι αυτό που χρειάζονται από τη διαμονή τους έχει αλλάξει τον τελευταίο χρόνο. Μια «υπέροχη εμπειρία» είναι αυτό που επιζητούν περισσότερο στη διαμονή τους, με 1 στους 3 να αναφέρουν ότι θέλουν κατά τη διαμονή τους σε έναν προορισμό να έχουν στενή επαφή με την τοπική κουλτούρα και κοινότητα.
  • Το ποσοστό όσων θέλουν εξ αποστάσεως εργασία στο επόμενο ταξίδι τους παραμένει αμετάβλητο (36%, όπως και πέρυσι).

Ο επικεφαλής ανάπτυξης του SiteMinder, Trent Innes, λέει ότι η έρευνα επιβεβαιώνει την υγεία του ταξιδιωτικού τομέα και τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι πάροχοι καταλυμάτων. Μετά την περίοδο της πανδημίας, που είχαμε έξαρση στα «ταξίδια εκδίκησης», τον επόμενο χρόνο επιστρέφουμε στα ταξίδια με προγραμματισμένο και σταθερό τρόπο, αν και ποιο μελετημένο, λέει ο Innes, που υπογραμμίζει:

Σε αντίθεση με τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε μια ισχυρότερη πρόθεση για ταξίδια μόνο σε διεθνές επίπεδο, ακόμη και όταν οι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους προσαρμογής στις πληθωριστικές πιέσεις αναζητώντας πακέτα και φθηνότερα δωμάτια για τη διαμονή τους. Επιπλέον, βλέπουμε ότι οι πάροχοι καταλυμάτων διαδραματίζουν πιο κομβικό ρόλο από ποτέ, καθώς για 1 στους 2 ταξιδιώτες το κατάλυμα θα χρησιμεύσει ως προορισμός.

Ο ίδιος επισημαίνει: Ο σημερινός ταξιδιώτης είναι ανθεκτικός στην οικονομική κρίση, ψηφιακά εξαρτημένος και συνειδητός, με έντονη επιθυμία να δημιουργήσει αναμνήσεις για όσο διάστημα το προνόμιο του ταξιδιού παραμένει διαθέσιμο σε αυτόν. Είναι σημαντικό για τον κλάδο των καταλυμάτων και την ευρύτερη ταξιδιωτική βιομηχανία να κατανοήσει τις προθέσεις και τα κίνητρα του σημερινού ταξιδιώτη, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του.

Ενώ σχεδόν το 70% των ταξιδιωτών θα είναι ανεκτικοί με τους παρόχους καταλυμάτων που έχουν χαμηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης λόγω ελλείψεων προσωπικού, ένα θεμελιώδες εύρημα από την Έκθεση Changing Traveler του SiteMinder 2023 είναι ότι ο κλάδος των καταλυμάτων θεωρείται ότι υστερεί σε άλλους κλάδους από τεχνολογική άποψη. Σχεδόν το 80% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι ο κλάδος των καταλυμάτων βρίσκεται είτε στον μέσο όρο είτε πίσω στην υιοθέτηση της τεχνολογίας. Συνολικά τα δύο τρίτα συμφωνούν (44%) ή συμφωνούν απόλυτα (22%) ότι η εμπειρία κράτησης και διαμονής τους θα μπορούσε να είναι καλύτερη εάν οι επιχειρήσεις καταλυμάτων ήταν πιο προσαρμοσμένες στην τεχνολογία.

Η έρευνα του SiteMinder διαπίστωσε ότι η χρήση τεχνολογίας μεταξύ των ταξιδιωτών περιλαμβάνει:

  • AI – περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες είναι είτε πιθανό είτε πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν προτάσεις διαμονής.
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Το 70% των ταξιδιωτών λένε ότι τα social media επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουν τη διαμονή τους.
  • Ιστότοποι κρατήσεων – 3 στους 4 ταξιδιώτες τακτοποιούν τη διαμονή τους κάνοντας κράτηση μέσω Διαδικτύου. Ωστόσο, δεν αισθάνονται ασφαλείς για διάφορους ιστότοπους ή οι διαδικασίες σε άλλους είναι δύσκολες, γι αυτό αρκετοί ταξιδιώτες δεν έχουν προχωρήσει σε κράτηση σε αυτούς.
Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα