Έρευνα Booking: «Έκρηξη» ενδιαφέροντος για τα βιώσιμα ταξίδια
05 Jun 2021, 09:43 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Η πανδημία του κορωνοϊού, έδωσε μεταξύ άλλων μία δυνατή ώθηση στο ενδιαφέρον των παγκόσμιων ταξιδιωτών για βιώσιμα ταξίδια.
Αναλυτικά, στην τελευταία έρευνα της Booking.com, διαπιστώθηκαν τα εξής:
-Το 83% των παγκόσμιων ταξιδιωτών πιστεύει ότι τα βιώσιμα ταξίδια είναι ζωτικής σημασίας, με το 61% να δηλώνει ότι η πανδημία τους έκανε να θέλουν να ταξιδέψουν πιο βιώσιμα στο μέλλον.
-Σχεδόν οι μισοί (49%) εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το 2021, δεν υπάρχουν αρκετές βιώσιμες επιλογές ταξιδιού, με το 53% να παραδέχεται ότι ενοχλείται εάν κάποιο κατάλυμα τους εμποδίζει να συνεισφέρουν στη βιωσιμότητα, εάν, για παράδειγμα, δεν παρέχει εγκαταστάσεις ανακύκλωσης.
-Ενώ 3 στους 4 παρόχους καταλύματος δηλώνουν ότι έχουν εφαρμόσει τουλάχιστον κάποιο είδος πρακτικής βιωσιμότητας στο ξενοδοχέιο ή το κατάλυμά τους, μόνο το ένα τρίτο επικοινωνεί ενεργά τις προσπάθειές του στους πιθανούς επισκέπτες.
Για να συμβάλει στην ενίσχυση της προβολής πιο βιώσιμων επιλογών διαμονής, η Booking.com παρουσιάζει πλέον πιστοποιήσεις και λεπτομέρειες αειφορίας τρίτων για μια σειρά από 30 και πλέον πρακτικές που έχουν επιπτώσεις σε εκατοντάδες χιλιάδες ακίνητα σε όλο τον κόσμο.
Σημειώνεται ότι η νέα έρευνα περιέχει πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από 29.000 ταξιδιώτες σε 30 χώρες και υποδηλώνει ότι η πανδημία ήταν το σημείο εκκίνησης της δέσμευσης για βιώσιμο ταξίδι, με το 72% των παγκόσμιων ταξιδιωτών να πιστεύουν οι άνθρωποι πρέπει να δράσουν τώρα για να σώσουν τον πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές.
Περαιτέρω, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι καθημερινές βιώσιμες δεσμεύσεις των ταξιδιωτών συνάδουν με τις προθέσεις τους για μελλοντικά ταξίδια. Ειδικότερα, το 84% να θέλει να μειώσει τα γενικά απόβλητα, το 83% την κατανάλωση ενέργειας (π.χ. απενεργοποιώντας τον κλιματισμό και τα φώτα όταν δεν βρίσκονται σε δωμάτιο) και το 79% θέλει να χρησιμοποιήσει πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μεταφοράς, όπως περπάτημα, ποδηλασία ή δημόσιες συγκοινωνίες με ταξί ή ενοικίαση αυτοκινήτων.
Ο σεβασμός για την τοπική κοινότητα είναι επίσης ψηλά στη λίστα, καθώς σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) θέλουν να έχουν αυθεντικές εμπειρίες που να είναι αντιπροσωπευτικές του τοπικού πολιτισμού όταν ταξιδεύουν, το 84% πιστεύει ότι η αύξηση της πολιτιστικής κατανόησης και η διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι ζωτικής σημασίας και 76% θέλει να διασφαλίσει ότι ο οικονομικός αντίκτυπος της βιομηχανίας κατανέμεται εξίσου σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας.
Τέλος, το 69% θα φτάσει μέχρι και στο σημείο να αποφύγει δημοφιλείς προορισμούς και αξιοθέατα για να διασφαλίσει ότι δεν συμβάλλει στον υπερτουρισμό αλλά και για να βοηθήσει προορισμούς και κοινότητες λιγότερο επισκέψιμες.
διαβάστε ακόμα
- Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο 24/04 | 12:01
- ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα 24/04 | 10:41
- Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο 22/04 | 15:18
- Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19/04 | 15:51
- Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18/04 | 15:13
- ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ | Η οικονομική ανασφάλεια τρομάζει τον Έλληνα - Βενιζέλος: Αναζητά λύσεις αρχαϊκές και μεταφυσικές (!) 12/04 | 11:03
- Παγκόσμιος τουρισμός | WTTC: Χρονιά ρεκόρ το 2024 - Τα καλύτερα έρχονται την επόμενη 10ετία (!) 04/04 | 18:52
- Focus Bari | 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται τις κριτικές πριν από τις αγορές τους 04/04 | 14:15
- Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024 26/03 | 16:14
- Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο 22/03 | 14:50
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 8 Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 9 Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 10 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ