Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

15 Apr 2024, 13:03 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα θα φτάσει στο 80% των επιπέδων του 2019 μέχρι το τέλος του 2024. Αυτό προβλέπει έρευνα του Dragon Trail.

Εν τω μεταξύ:

  • Σύμφωνα με το κινεζικό Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, κατά τη διάρκεια της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς από τις 10 έως τις 17 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκαν 3,6 εκατομμύρια εξερχόμενα ταξίδια.
  • Σύμφωνα με το China Trading Desk, το 62% των εξερχόμενων κινέζων ταξιδιωτών ήταν γυναίκες. Μεταξύ αυτών, σχεδόν το 40% ήταν μεταξύ 18 και 24 ετών, ενώ λίγο πάνω από το 27% ήταν μεταξύ 25 και 29.

Οι νεαρές, μορφωμένες, Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

Όπως διαπιστώνουν οι έρευνες, μια νέα γενιά Κινέζων ταξιδιωτών, με ψηφιακές δεξιότητες, ενδιαφέρεται για εμπλουτισμένες πολιτιστικές εμπειρίες. Πρόκειται για νεαρές, μορφωμένες, γυναίκες που επιλέγουν μεμονωμένα ταξίδια και ενδιαφέρονται για δραστηριότητες στη φύση και πολιτιστικές εμπειρίες.

Για να εξυπηρετήσουν αυτούς τους ταξιδιώτες, οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι προορισμοί πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις υπηρεσίες ασφάλειας, ευεξίας και υποστήριξης. Θα πρέπει επίσης να επικεντρωθούν στην προώθηση μοναδικών τοπικών δραστηριοτήτων, αγορών και εμπειριών πολυτέλειας που απευθύνονται στα ενδιαφέροντα των νεαρών Κινέζων ταξιδιωτών —για την ακρίβεια των γυναικών ταξιδιωτών.

Όσον αφορά τις προτιμήσεις τους στα ταξίδια στο εξωτερικό, οι Κινέζες ξοδεύουν πρωτίστως στα ψώνια, στη διαμονή, στα αεροπορικά εισιτήρια και στο φαγητό. Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι ερευνούν δραστηριότητες αγορών πριν αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια. Μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε  περίπου 70%.

Οι δημοφιλείς προορισμοί

Η Σιγκαπούρη συνεχίζει να είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός μεταξύ των Κινέζων ταξιδιωτών, ακολουθούμενη από την Ταϊλάνδη και τη Νότια Κορέα. Το πρώτο τρίμηνο του 2024, 724.000 Κινέζοι επισκέφτηκαν τη Σιγκαπούρη, καταγράφοντας αύξηση 481% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου το 2023. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχούσε επίσης στο 75% των αφίξεων επισκεπτών το 2019 για την ίδια περίοδο.

Η Σιγκαπούρη και η Κίνα συμφώνησαν ταξίδια χωρίς βίζα για 30 ημέρες τον Φεβρουάριο, ενώ η Ταϊλάνδη και η Κίνα συνήψαν μια αμοιβαία συμφωνία απαλλαγής από την υποχρέωση θεώρησης από την 1η Μαρτίου.

Τα ταξίδια των Κινέζων στις ΗΠΑ ενδέχεται να αυξηθούν ξανά το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ή στις αρχές του 2025, αλλά μόνο εάν δεν υπάρχουν άλλα εμπόδια.

Επί του παρόντος, πολλές προκλήσεις εμποδίζουν τους Κινέζους πολίτες να ταξιδεύουν στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών κανονισμών για τις βίζες, των πολιτικών εντάσεων και των προειδοποιήσεων από την κινεζική κυβέρνηση. Λόγω της συνεχιζόμενης γεωπολιτικής πολυπλοκότητας και των επικείμενων εκλογών στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο, είναι απίθανο να υπάρξει κάποια άμεση βελτίωση στην ταξιδιωτική κατάσταση ΗΠΑ-Κίνας. Οι κρατικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί παραμένουν ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των πολιτών.

Οι Κινέζοι τουρίστες χρησιμοποιούν δημοφιλείς ταξιδιωτικές εφαρμογές όπως το Ctrip και το Qunar και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Douyin και το Xiaohongshu (η κινεζική έκδοση του Instagram) για τη συλλογή πληροφοριών και τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούνται επίσης συνήθως για την οργάνωση εμπειριών αγορών.

Οι συστάσεις φίλων και οι ψηφιακές διαφημίσεις επηρεάζουν επίσης σημαντικά τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία. Αυτό υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο των κοινωνικών δικτύων και του στοχευμένου μάρκετινγκ για την προσέλκυση Κινέζων επισκεπτών.

Για να βελτιώσουν τις εμπειρίες αγορών τους, οι ταξιδιώτες, ιδιαίτερα εκείνοι ηλικίας 18 έως 30 ετών, προτιμούν να χρησιμοποιούν ψηφιακά πορτοφόλια και πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Το Alipay είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής για εξερχόμενα ταξίδια και το WeChat Pay χρησιμοποιείται επίσης ευρέως από τους Κινέζους ταξιδιώτες.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα