Τουρισμός | Στις πρώτες επιλογές των νεαρών Αμερικανών και Καναδών η Ελλάδα το 2024- οι τάσεις στα ταξίδια τους

12 Feb 2024, 10:51 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Τουρισμός | Στις πρώτες επιλογές των νεαρών Αμερικανών και Καναδών η Ελλάδα το 2024- οι τάσεις στα ταξίδια τους

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός για τους νεαρούς ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 25 ετών (Gen Z) από τις ΗΠΑ και τέταρτος για τους Gen Z από τον Καναδά είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της StudentUniverse.

  • Η StudentUniverse, η οποία ξεκίνησε το 2000, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα τη Βοστώνη που διαχειρίζεται τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά για φοιτητές και νέους στον κόσμο. Μέσω διαπραγματεύσεων με ένα δίκτυο παγκόσμιων συνεργατών, το StudentUniverse προσφέρει αποκλειστικές τιμές και όρους για τα μέλη του. Με δραστηριότητες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τον Καναδά και τις Φιλιππίνες, το StudentUniverse δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές και τους νέους να ταξιδεύουν περισσότερο. Εξαγοράστηκε το 2015 και έκτοτε η StudentUniverse είναι θυγατρική εξ ολοκλήρου του Flight Center Travel Group, μιας από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο. 
  • Η έρευνα διεξήχθη μέσω της πλατφόρμας έρευνας καταναλωτών Attest και απευθύνθηκε σε νέους ηλικίας 18-25 ετών με πλήρη εκπαίδευση. Ρωτήθηκαν 4.000 νέοι στις 4 χώρες, όπου λειτουργεί η StudentUniverse: ΗΠΑ, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία. 

Οι ταξιδιωτικές τάσεις της Gen Z

  • Οι νεότεροι ταξιδιώτες θέλουν να ταξιδέψουν για τη δική τους ψυχική ευεξία. Το 93% συμφώνησε ότι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην ψυχική τους υγεία με το 89% να αναφέρει ότι επιστρέφει από τις διακοπές αισθανόμενο λιγότερο άγχος και με πιο θετική διάθεση.
  • Η Γενιά Ζ επιθυμεί διακοπές χωρίς αλκοόλ. Ένα τεράστιο 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα έκανε διακοπές χωρίς αλκοόλ. Εκτός από τη βελτίωση της υγείας, οι ερωτηθέντες παρατήρησαν ότι η αποχή από το αλκοόλ έχει μια σειρά από οφέλη, όπως εξοικονόμηση κόστους και πρόληψη πιθανώς επικίνδυνων καταστάσεων.
  • Οι νεότεροι ταξιδιώτες, που δεν έχουν ακόμη εισέλθει στο εργατικό δυναμικό ή έχουν προσληφθεί πρόσφατα, έχουν αρχίσει να βλέπουν τα ταξίδια όχι απλώς ως ευκαιρία για διακοπές, αλλά και ως βάσεις για την καριέρα τους εκμεταλλευόμενοι τις επαγγελματικές ευκαιρίες. Από τους ερωτηθέντες, το 78% δήλωσε ενδιαφέρον για επαγγελματικά ταξίδια και το 87% πιστεύει ότι τα ταξίδια θα βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους. Επιπλέον, το 86% σημείωσε ότι θα εργαζόταν ή θα προσφερόταν εθελοντικά σε κάτι που σχετίζεται με τη μελλοντική του σταδιοδρομία. Οι ερωτηθέντες απάντησαν επίσης ότι τα ταξίδια συμβάλλουν στη βελτίωση των ικανοτήτων όπως η διαπροσωπική επικοινωνία και παρέχουν μια διευρυμένη κατανόηση του τρόπου επαφής με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών. Επιπλέον, όσοι είναι ήδη στο εργατικό δυναμικό αναζητούν ευκαιρίες για να συνδυάσουν τα ταξίδια εργασίας και αναψυχής.
  • Ένα "αξιοσημείωτο" εύρημα στη φετινή έρευνα είναι η αποκάλυψη ότι οι ανησυχίες της Gen Z σχετικά με το περιβάλλον συνεχίζουν να αυξάνονται. Μια μικρή μειοψηφία φοιτητών ταξιδιωτών (13%) δήλωσε ότι δεν θα ταξιδέψει με αεροπλάνο λόγω εκπομπών ρύπων και ένα επιπλέον 21% ισχυρίστηκε ότι γνωρίζει κάποιον που αρνείται να ταξιδέψει αεροπορικώς. Το πιο σημαντικό είναι ότι σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) δήλωσαν πρόθυμοι να πληρώσουν ένα προαιρετικό τέλος αντιστάθμισης άνθρακα κατά την κράτηση.
  • Ως μια γενιά που έχει μεγαλώσει με την τεχνολογία, η Gen Z είναι πρόθυμη να εμπιστευτεί τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό της στην τεχνητή νοημοσύνη – σε κάποιο βαθμό. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς (51%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εμπιστεύονται τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά μόνο το 21% δήλωσε ότι χρησιμοποίησε πραγματικά ένα chatbot για να διαμορφώσει ένα ταξίδι. Το πιο σημαντικό για τους ταξιδιωτικούς συμβούλους είναι ότι το 92% είπε ότι στην περίπτωση ενός ζητήματος θα προτιμούσε να μιλήσει με ένα πραγματικό άτομο και το 87% δήλωσε ότι θα απογοητευόταν αν δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με ένα πραγματικό άτομο.
  • Από τους ερωτηθέντες, το 88% είπε ότι είναι ενεργό στο TikTok και το 60% ανέφερε ότι στρέφεται στην πλατφόρμα ως πρώτη επιλογή για ταξιδιωτική έμπνευση. Επιπλέον, το 88% ακολουθεί τουλάχιστον έναν ταξιδιωτικό influencer με το 40% να αναφέρει ότι έχει κάνει κράτηση για διακοπές ως άμεσο αποτέλεσμα του περιεχομένου που εμφανίζεται στο TikTok.

Οι πιο δημοφιλείς χώρες για τον Αμερικανό Gen Z
1. Ιταλία
2. Ιαπωνία
3. Ελλάδα
4. Ηνωμένο Βασίλειο
5. Γαλλία
6. Ισπανία
7. Αυστραλία
8.Καναδάς
9. Νέα Ζηλανδία
10. Βραζιλία

Οι πιο δημοφιλείς χώρες για το Καναδό Gen Z

1. Ιταλία
2. Ιαπωνία
3. Ηνωμένο Βασίλειο
4. Ελλάδα
5. Γαλλία
6. Αυστραλία
7. Ισπανία
8. ΗΠΑ
9. Γερμανία
10. Νέα Ζηλανδία

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα