Βρετανικός τουρισμός: Προτεραιότητα τα ταξίδια και το 2019- Πώς διαφοροποιείται φέτος η ζήτηση

11 Jun 2019, 12:04 | ΑΓΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Βρετανικός τουρισμός: Προτεραιότητα τα ταξίδια και το 2019- Πώς διαφοροποιείται φέτος η ζήτηση

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το 10% των Βρετανών καταναλωτών δαπάνησαν περισσότερα σε διακοπές μεγάλης διάρκειας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, με ενδιαφέρον να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να εξερευνήσουν άγνωστους προορισμούς, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte σε 3.000 άτομα.

Πολλοί δίνουν δε προτεραιότητα στις δαπάνες διακοπών έναντι άλλων κατηγοριών αναψυχής, όταν οι προϋπολογισμοί τους είναι περιορισμένοι, καθώς το 39% δήλωσε οτι προτιμά να εξοικονομήσει χρήματα για διακοπές παρά να δαπανήσει σε άλλες δραστηριότητες αναψυχής.

Ωστόσο κατά το δεύτερο τρίμηνο καταγράφεται τάση για σύντομες αποδράσεις σε σχέση με τις διακοπές μεγαλύτερης διάρκειας. Οι δαπάνες στις διακοπές σύντομης διάρκειας παρουσίασαν αύξηση 4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ενώ οι δαπάνες για διακοπές είναι μόλις 1% επάνω. 

Παρότι τα παραδοσιακά πακέτα αντιμετώπισαν προκλήσεις το πρώτο μισό του 2019 και η καθυστέρηση του Brexit περιόρισε τη ζήτηση διακοπών, μερικοί σπεσιαλίτες τουρ οπερέιτορ κατέγραψαν μερικό θετικό αντίκτυπο βραχυπρόθεσμα, αναφέρει η έρευνα.

Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει τις προσδοκίες τους για τις διακοπές παρότι αυτές παραμένουν από τις δημοφιλέστερες μορφές αναψυχής σε επίπεδο δαπανών. Όσοι αναζητούν εμπειρίες τις αντιλαμβάνονται ως έναν τρόπο για να εμπλουτίσουν τις ζωές τους ανακαλύπτοντας νέους πολιτισμούς και αποκτώντας νέες δεξιότητες. Όλο και περισσότεροι τις αντιμετωπίζουν ως μια ευκαιρία να αποδράσουν από την καθημερινότητα και να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα, με θεματικές όπως η γιόγκα ή ο τουρισμός ευεξίας, η κρουαζιέρα ή εργαστήρια.

Σε παγκόσμια κλίμακα, οι διακοπές με μαθήματα και εργαστήρια σημειώνουν αύξηση 90% σε επίπεδο ζήτησης από το 2017 έως το 2018 και η ζήτηση για εμπειρίες ευεξίας κατά 69%.

Για το υπόλοιπο της χρονιάς, 4 στους 10 καταναλωτές είναι θετικοί ως προς την οικονομική τους δυνατότητα για διακοπές, όμως η αβεβαιότητα που περιβάλλει το Brexit θα διατηρήσει το κλίμα επιφυλακής στους καταναλωτές αποτρέποντας μέρος των δαπανών τους σε αυτές.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα