Πώς χαρακτηρίζουν οι Βρετανοί καταναλωτές την Ryanair

23 Aug 2019, 11:55 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

TornosNews.gr

Πώς χαρακτηρίζουν οι Βρετανοί καταναλωτές την Ryanair

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Ryanair κατατάχθηκε, για έκτη συνεχή χρονιά, στην τελευταία θέση ικανοποίησης των πελατών σε έρευνα, που διενήργησε η Ένωση των Βρετανών καταναλωτών Which? σε δείγμα 4.000 μελών της, που κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες, που προσφέρουν 100 δημοφιλή εμπορικά σήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι καταναλωτές βαθμολόγησαν 50 κριτήρια στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η Ryanair έλαβε τη χαμηλότερη βαθμολογία από το 50% των ερωτηθέντων. ενώ πολλοί χαρακτήρισαν την εταιρεία ως "άπληστη", "ύπουλη" και "αλλαζονική".

Η British Airways ήρθε 83η στη λίστα, με συνολική βαθμολογία εξυπηρέτησης πελατών 66%. Η EasyJet ήταν η αεροπορική εταιρεία με τις καλύτερες επιδόσεις, καταλαμβάνοντας την 79η θέση με συνολική βαθμολογία 68%. 

Από τα brand στο χώρο των ταξιδιών, που αξιολογήθηκαν, η Jet2holidays έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία, με 80% και ήρθε στην 16η θέση, ο Thomas Cook κατατάχθηκε στην 56η θέση με 73%, ενώ η TUI κατέλαβε την 65η θέση με βαθμολογία εξυπηρέτησης πελατών 71%. 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα