Η Marketing Greece επικοινωνεί την Ελλάδα στα διεθνή ΜΜΕ
26 Jan 2023, 16:26 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Με στόχο την ενίσχυση της εικόνας και φήμης της Ελλάδας, η Marketing Greece προχώρησε και το 2022 σε ένα στοχευμένο πρόγραμμα δημοσιότητας, επιτυγχάνοντας τη δημοσίευση περισσότερων από 120 δημοσιογραφικών αφιερωμάτων και άρθρων σε διεθνή ΜΜΕ. Αξιοποιώντας τη τεχνογνωσία και το διευρυμένο International Media δίκτυό της, η Marketing Greece προσκάλεσε και ξενάγησε δημοφιλείς διεθνείς τίτλους σε ελληνικούς προορισμούς, δίνοντας έμφαση στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξής τους.
Ενδεικτικά προέκυψαν τα ακόλουθα δημοσιογραφικά άρθρα:
Η Αθήνα πρωταγωνίστησε στο κορυφαίο αμερικανικό περιοδικό αρχιτεκτονικής και σύγχρονου design, Wallpaper, παρουσιάζοντας τα μεγάλα αρχιτεκτονικά projects που αλλάζουν το πρόσωπο της Αθήνας. Το Herdes Magazine, συλλεκτικό περιοδικό υψηλής αισθητικής, αφιέρωσε το τεύχος άνοιξη/καλοκαίρι 2022 στην Αθήνα αναδεικνύοντας τον urban και μοντέρνο χαρακτήρα της. Οι Financial Times προτρέπουν τους αναγνώστες τους να επισκεφθούν την πόλη για ένα ξεχωριστό spring city break και να ανακαλύψουν την πολιτιστική ταυτότητά της.
Ο Guardian ταξιδεύει το αναγνωστικό του κοινό σε αποκλειστικές εμπειρίες και ξεναγήσεις - στο Αδριάνειο Υδραγωγείο (Δεξαμενή), στο Μουσείο της Ακρόπολης και την αρχαιολογική ανασκαφή του οικοπέδου Μακρυγιάννη, στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού με παρακολούθηση των προβών του Ριγολέττου από την ΕΛΣ στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2022 και στη Πειραιώς 260, ένα βιομηχανικό κτίριο που έχει μεταμορφωθεί σε πολιτισμικό hub και φιλοξενεί avant garde καλλιτέχνες και παραγωγές - αποκαλύπτοντας τη βαθιά ιστορία της πόλης. Παράλληλα, το περιοδικό IDEAT μέσα από ένα 18σελιδο αφιέρωμα στρέφει την προσοχή του στη δημιουργική, και γεμάτη ενέργεια πλευρά της Αθήνας, προβάλλοντας τα νέα αρχιτεκτονικά και γαστρονομικά spots της πόλης, τη νέα γενιά σχεδιαστών και καλλιτεχνών καθώς και γυναίκες δημιουργούς.
Με ενέργειες της Marketing Greece το περιοδικό TIME εντάσσει τη Θεσσαλονίκη στη 2022 List of World's Greatest Places, αναδεικνύοντας τον προορισμό.
Οι χειμερινοί προορισμοί της Ελλάδας αποκτούν τη δική τους θέση στα διεθνή ΜΜΕ. Η κοσμοπολίτικη Αράχωβα και το εναλλακτικό Πήλιο προσελκύουν το ενδιαφέρον της The Telegraph και αναδεικνύουν το πλήθος των δραστηριοτήτων που μπορεί κάποιος να απολαύσει σε αυτούς. Το I news υλοποιεί αφιέρωμα στην τοπική γαστρονομία και τις υπαίθριες δραστηριότητες που προσφέρουν τα Καλάβρυτα στους ταξιδιώτες.
Το inflight magazine της Eurowings Wings ταξιδεύει στην Καβάλα και αποκαλύπτει την πολύπλευρη ταυτότητα της. Από την παλιά πόλη της Καβάλας και την συνδεδεμένη με την Μικρασιατική Καταστροφή ιστορία της ως την επίσκεψη στα χωριά του Παγγαίου και την τοπική γαστρονομία.
Φυσικά τα ελληνικά νησιά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τις σελίδες των διεθνών μέσων. Τα Χανιά μοιράζονται την μοναδική off season εμπειρία που προσφέρουν στους επισκέπτες τους στο L’Officiel Austria. Η Μύκονος αποκαλύπτει μια διαφορετική πλευρά της στο Forbes. Τα νησιά του Αργοσαρωνικού παίρνουν θέση στο ελληνικό καλοκαίρι και προβάλλονται οι μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες τους από τους The Times. Η USA Today προβάλλει τα πέντε λιγότερο γνωστά νησιά των Δωδεκανήσων, αναδεικνύοντας τα εξαιρετικής ομορφιάς τοπία της Σύμης, της Χάλκης, του Καστελόριζου, της Κάσου και της Καρπάθου. Τέλος, ένα συγκλονιστικό αφιέρωμα από το Marie Claire για την Βόρεια Εύβοια, αποτυπώνει τον προορισμό μετά τις καταστροφικές φωτιές μέσα από μαρτυρίες γυναικών-επαγγελματιών της περιοχής.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους συνεργάτες που υποστήριξαν την υλοποίηση των δημοσιογραφικών αποστολών καθώς και τον στρατηγικό συνεργάτη μας AEGEAN.
διαβάστε ακόμα
- X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
- Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
- ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
- Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
- INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού, 2022 20/12 | 15:14
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 2 Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους 23.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 5 Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος 23.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 7 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ