Στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ – MarketingGreece για την υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας
14 Dec 2022, 14:19 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Mε απαραίτητη συνθήκη την ένωση δυνάμεων και τη δημιουργία συνεργειών για την επόμενη ημέρα του τουρισμού στην Ελλάδα, ο ΕΟΤ και η MarketingGreeceεπενδύουν στην τεχνογνωσία τους, συμπράττουν καιυλοποιούν στοχευμένες καμπάνιες προβολής για την Αθήνα, Κεντρική Μακεδονία (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Όλυμπος), Χανιά και Καβάλα-Θάσο.
Με όχημα τα SocialMedia, δίνοντας έμφαση στο Instagram και το TikTok, έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί ένα διαφημιστικό πλάνο προβολής, σε στοχευμένες αγορές των προορισμών.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στο localculture των προορισμών, «χτίζοντας» στις αρχές και της αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.
OΔημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε: «Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα που στηρίζει τις δράσεις της όλα αυτά τα χρόνια στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα και τα Χανιά, συμβάλλοντας ενεργά στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους στην πρώτη γραμμή για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας».
Η CEO της MarketingGreece, Ιωάννα Δρέττα συμπλήρωσε: «Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της MarketingGreece. Μέσα από μια σειρά στοχευμένων και κοινών δράσεων, δημιουργούν ένα νέο, δυναμικό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο συνεργασίας, όπου η πολύχρονη εμπειρία του ΕΟΤ συναντά το πολυεπίπεδο έργο της MarketingGreece, δίνοντας προστιθέμενη αξία στη χώρα».
διαβάστε ακόμα
-
ΙΝΣΕΤΕ | Αυξάνονται και πληθύνονται τα Airbnb στην Ελλάδα- 85.000 περισσότερες κλίνες στο 5μηνο 27/06 | 14:17
-
Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com 02/07 | 14:52
-
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
-
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
-
ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
-
ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια 23/03 | 10:24
-
Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
-
Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
-
Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
-
Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
δημοφιλέστερα
- 1 Ρωσικός τουρισμός: Διπλάσια ζήτηση για Ελλάδα από πέρυσι – Πόλος έλξης τα πολυτελή ξενοδοχεία 24.07.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Επιθέσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 26.07.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 DERTOUR: Τρίτος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα το καλοκαίρι, 15% επάνω οι ταξιδιώτες από πέρυσι 26.07.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Ο πρώην CEO της TUI Γερμανίας γίνεται επικεφαλής του ξενοδοχειακού σκέλους του DERTOUR 26.07.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Γερμανικός Τύπος | Η Σπαρτιάτισσα Κυνίσκα: Η πρώτη γυναίκα Ολυμπιονίκης 26.07.2024 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 6 Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διώχνουν Γάλλους για διακοπές στο εξωτερικό- Η Αθήνα μεταξύ των δημοφιλών προρισμών 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Τουρισμός | Διακοπές στο εξωτερικό επιλέγει το 53% των Βρετανών αυτό το καλοκαίρι - Στις 2.804 £ ο μέσος προϋπολογισμός 26.07.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Συμφωνία μεταξύ Υπ. Τουρισμού και ΞΕΕ για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού 26.07.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στο λιμάνι της Σούδας 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Παρουσίαση του οινοτουριστικού προϊόντος της Μακεδονίας στο Βελιγράδι 26.07.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ