Marketing Greece: Ο απολογισμός δημοσιότητας για το 2018
07 May 2019, 14:01 | ΣΕΤΕ
TornosNews.gr
Η Marketing Greece δίνοντας έμφαση στην πολυδιάστατη προσωπικότητα της Αθήνας, σε λιγότερο γνωστούς (νησιωτικούς και ηπειρωτικούς) προορισμούς, στην ελληνική γαστρονομία αλλά και στις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης στη χώρα μας, προκάλεσε το ενδιαφέρον δημοφιλών διεθνών ΜΜΕ καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018.
Μέσα από ένα στοχευμένο πρόγραμμα δημοσιότητας, εναρμονισμένο με τις marketing προτεραιότητες της εταιρείας, η Marketing Greece ανέδειξε ελληνικούς προορισμούς και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από ένα πλήθος αφιερωμάτων σε διεθνή ΜΜΕ. Συνολικά προέκυψαν 1.041 δημοσιεύματα σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα καθώς και 6 τηλεοπτικά αφιερώματα. Δημοσιογραφικές αποστολές από 11 αγορές συμμετείχαν σε 76 press trips και επισκέφθηκαν 47 προορισμούς της Ελλάδας.
Ενδεικτικά αναφέρονται το τηλεοπτικό αφιέρωμα του CNN International, όπου η εκπομπή “Quest’s World of Wonder” «αποκρυπτογράφησε» σε 3 επεισόδια το DNA της Αθήνας, παρουσιάζοντας τον κλασικό αλλά και σύγχρονο χαρακτήρα της πόλης, τις ανερχόμενες γειτονιές καθώς και το ξεχωριστό πνεύμα της πρωτεύουσας συνομιλώντας με ενδιαφέρουσες προσωπικότητες. Το καναδικό ταξιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι Évasion, αφιέρωσε 4 επεισόδια στις αθηναϊκές γειτονιές, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τον τρόπο ζωής των κατοίκων της πόλης. To Conde Nast Traveller Ισπανίας επισκέφθηκε την Ελάτη, το Πήλιο, το Ζαγόρι και την Πάργα, με τον δημοσιογράφο να ανακηρύσσει την Ελλάδα ως έναν από τους πιο ενδιαφέροντες προορισμούς για το 2018.
Η κορυφαία σε τηλεθέαση πρωινή ενημερωτική εκπομπή του γαλλικού καναλιού France 2, Télématin, εξερεύνησε τη γαστρονομία, τη φυσική ομορφιά και την ήρεμη ζωή της Ικαρίας, ενώ η γερμανική εφημερίδα Die Zeit δημοσίευσε εκτενές άρθρο για την Κρήτη και το έθιμο των ρακοκάζανων, προβάλλοντας τα ήθη και έθιμα του νησιού. Τέλος, η The Sunday Times κατέγραψε τα must-see κλασικά αξιοθέατα της Αθήνας, σύγχρονα εστιατόρια της πόλης καθώς και nightlife επιλογές, αναδεικνύοντας την Αθήνα ως έναν ιδανικό city break προορισμό.
Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών για διεθνείς digital influencers, Blogtrotters, ανέδειξε την ελληνική γαστρονομία. Με concept “Bite-Sized Greece”, digital influencers ταξίδεψαν σε όλη την Ελλάδα με σκοπό να ανακαλύψουν τους προορισμούς μέσα από τα τοπικά προϊόντα αλλά και τα τοπικά προϊόντα μέσα από τους προορισμούς. To αποτέλεσμα της ενέργειας αποτυπώθηκε σε 154 blog posts, 12 vlogs και περισσότερα από 5.000 social media posts που ταξίδεψαν το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό σε 33 προορισμούς.
«Η πρόκληση θετικής δημοσιότητας για τη χώρα μας έχει πραγματικά ξεχωριστή αξία, καθώς προσδίδει επιπλέον δυναμική στην προβολή και προώθηση της Ελλάδας και των εμπειριών της στο εξωτερικό. Το στοιχείο που την διαφοροποιεί είναι ότι οι δημοσιογράφοι και οι digital influencers που ανταποκρίνονται στο κάλεσμα μας δεν γράφουν απλώς για αυτό που τους προτείνουμε αλλά το βιώνουν οι ίδιοι, το αποτυπώνουν και το μοιράζονται με το κοινό τους. Το PR είναι βασικός πυλώνας της δραστηριότητας μας, από την αρχή της λειτουργίας μας και αποτελεί στρατηγική μας επιλογή η διαρκής επένδυση σε αυτόν», δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.
διαβάστε ακόμα
- X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19/04 | 12:58
- Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18/04 | 14:22
- ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023 11/04 | 16:22
- ΙΝΣΕΤΕ | Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρεια 23/03 | 10:24
- Marketing Greece | “Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης” 29/03 | 17:59
- Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα 04/03 | 13:04
- Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις 20/03 | 14:04
- Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε 14/03 | 12:26
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού 29/01 | 11:06
- ΙΝΣΕΤΕ | Ο τουρισμός στις 13 Περιφέρειες - οι επιδόσεις, η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά 18/01 | 10:49
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 6 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 8 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024 25.04.2024 | ΕΟΤ