Το This is Athens προβάλλει την Αθήνα στον Καναδά
08 Feb 2021, 12:39 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Μια νέα συνεργασία που στόχο έχει την τουριστική προβολή της Αθήνας στην καναδική αγορά, εγκαινιάζει το This is Athens, ο επίσημος ψηφιακός οδηγός της πόλης και βασικός πυλώνας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) με την καναδική εταιρεία Reach Global Marketing, που εξειδικεύεται στον τομέα του Τουρισμού και έχει σημαντική διεθνή εμπειρία στο μάρκετινγκ προορισμού. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, στρατηγικός στόχος είναι το «άνοιγμα» στην καναδική αγορά για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επισκεπτών στην Αθήνα, όταν οι συνθήκες θα το επιτρέψουν.
Το αντικείμενο της συνεργασίας αφορά τη στοχευμένη προβολή της πόλης (online & offline) σε σημαντικά καναδικά Μέσα καθώς και τη συμμετοχή σε Media Events στον Καναδά.
Αναλυτικά, η συνεργασία που συνάφθηκε, στα τέλη Ιανουαρίου, περιλαμβάνει:
- Την ψηφιακή διαφημιστική επικοινωνία (Digital Advertorial Coverage) στα καναδικά Μέσα «Toronto Sun», «Daily Hive», «Narcity», «Toronto Star», «Globe & Mail», «EnRoute Magazine» (Air Canada in-flight), με σκοπό την προώθηση του προορισμού «Αθήνα» στον Καναδά και την προσέλκυση νέων επισκεπτών.
- Τη δημοσιογραφική (ηλεκτρονική) κάλυψη και αφήγηση ιστοριών σε κορυφαία καναδικά Μέσα Ενημέρωσης για ταξίδια και lifestyle, όπως: «Canadian Geographic», «La Presse», «Travel Life», «Best Health Magazine», «Hello! Canada». Τα βασικά θέματα προβολής εστιάζουν στην Ιστορία και τον Πολιτισμό, στη μαγειρική, στην οικογένεια, στη διεθνούς κλάσης νυχτερινή ζωή και στην πολυτέλεια. Σκοπός είναι η προώθηση της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για τους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου.
- Τη διοργάνωση εικονικών συναντήσεων (Media Events) με σημαντικά Μέσα ενημέρωσης του Καναδά: «Toronto Sun», «Zoomer Magazine», «Vancouver Sun», «Journal de Montreal», «Today’s Parent» και «ELLE Canada».
- Τη διοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων και ψηφιακών εκπαιδεύσεων (webinars), που προωθούν εποχιακά ταξίδια στην Αθήνα (2 στην αγγλική γλώσσα και 1 στη γαλλική).
- Την αποστολή μηνιαίων ηλεκτρονικών ενημερωτικών δελτίων (e-newsletters) σε επαγγελματίες του Τουρισμού (3 στην αγγλική γλώσσα και 2 στη γαλλική).
- Τη συνεργασία στο πλαίσιο του Travel Trade Athens 2021 (τον Απρίλιο), με τη συμμετοχή εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων του Καναδά στην κορυφαία διοργάνωση για τον Τουρισμό.
«Η ΕΑΤΑ, στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για την επανάκαμψη του Τουρισμού σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, «χτίζει» πολύτιμες συνεργασίες που εγγυώνται την προσέλκυση νέων επισκεπτών από σημαντικές διεθνείς αγορές, όπως είναι ο Καναδάς. Μέσα από τη συνεργασία με τη Reach Global Marketing και την παρουσία της Αθήνας στα μεγάλα καναδικά Μέσα, φιλοδοξούμε να κάνουμε ένα μεγάλο «άνοιγμα» προς τη χώρα αυτή, επενδύοντας στην ενίσχυση του Τουρισμού και κατά συνέπεια στην τόνωση της οικονομίας της πόλης μας», τονίζει σε δήλωσή του ο Βαγγέλης Βλάχος, διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ).
Σημειώνεται ότι ο Καναδάς αποτελεί διαχρονικά μία σημαντική τουριστική αγορά για την ελληνική πρωτεύουσα. Βάσει των επίσημων στοιχείων του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας (ΔΑΑ) την τελευταία πενταετία, στις αφίξεις από ξένες χώρες, ο Καναδάς κατατάσσεται από την 9η έως τη 14η θέση. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, κάθε χρόνο -κατά μέσο όρο- περίπου 150.000 ταξιδιώτες φθάνουν στην Αθήνα από τη χώρα αυτή.
Σχετικά με την Reach Global Marketing:
Πρόκειται για εταιρεία full service μάρκετινγκ, με έδρα τον Καναδά και με διεθνή εμπειρία στο marketing προορισμού, στην επικοινωνία, τις πωλήσεις, το event management και τα social & digital Media. Εξειδικεύεται, μεταξύ άλλων, στους τομείς του Τουρισμού, της φιλοξενίας, της εταιρικής και πολιτικής επικοινωνίας. Για περισσότερες πληροφορίες: http://reachglobal.ca./
διαβάστε ακόμα
- 10 δράσεις για τη διαχείριση του πολιτιστικού τοπίου του Ζαγορίου 26/04 | 07:22
- Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι 26/04 | 10:57
- Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25/04 | 13:42
- Κως: 50% έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για εργαζόμενους στον τουρισμό και καταστήματα 26/04 | 07:18
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25/04 | 07:08
- Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της 25/04 | 12:31
- Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:24
- Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25/04 | 07:03
- 13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία 25/04 | 07:59
- Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:22
δημοφιλέστερα
- 1 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Δεν εγκρίθηκε η μίσθωση του πρώην ξενοδοχείου Κυκλαδικόν στην Ερμούπολη - Νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος 26.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 4 Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google 26.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 6 Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» 26.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5 26.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι 26.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί 26.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 10 Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά 26.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ