Αποφάσεις για τουριστική προώθηση της Ύδρας, της Ναυπάκτου και του Δομοκού

26 Jun 2020, 10:21 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Αποφάσεις για τουριστική προώθηση της Ύδρας, της Ναυπάκτου και του Δομοκού

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Αποφάσεις έλαβαν οι αρμόδιοι φορείς για την τουριστική προώθηση της Ύδρας, της Ναυπάκτου και του Δομοκού.

Αναλυτικά, η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Ύδρας αποφάσισε τη διάθεση πίστωσης ύψους 10.000 ευρώ για βίντεο τουριστικής προβολής του νησιού.

Ο Δήμος Ναυπακτίας αποφάσισε να εγκρίνει τη δημιουργία - παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (θεματικού video) που θα είναι στη σύντομη εκδοχή (short version) έως 40’’ και στην εκτενή εκδοχή (full version) έως 3’, με τον τίτλο «Ο δικός μου τόπος είναι η Ναυπακτία!». Οι λέξεις «άνθρωποι», «φύση», «ιστορία», «πολιτισμός», «στιγμές», «λιμάνι», «θάλασσα», «μουσική» αποτελούν τις θεματικές λέξεις κλειδιά που συνθέτουν το ψηφιδωτό της μεγάλης τουριστικής εικόνας της Ναυπακτίας. Το τελικό παραδοτέο οπτικοακουστικό υλικό που θα προκύψει θα ανήκει στον Δήμο Ναυπακτίας.

Ο Αθλητικός και Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Δομοκού έλαβε αποφάσεις για την τουριστική και καλλιτεχνική προβολή του Δήμου με στόχο και την διευκόλυνση της διέλευσης των επισκεπτών στους αρχαιολογικούς χώρους καθώς και την διαφήμιση και προβολή των κατά τόπου επαγγελματιών. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων αποφάσισε την ίδρυση τουριστικών περιπτέρων με την τοποθέτηση αρχαιολογικών χαρτών καθώς και πληροφορίες για τους επαγγελματίες εστίασης.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα