Έμφαση στη γαστρονομία στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Θεσσαλονίκης

17 Feb 2020, 09:52 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Έμφαση στη γαστρονομία στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Θεσσαλονίκης

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το τρέχον έτος ενέκρινε ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος, είναι μεταξύ άλλων ο επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας της πόλης για τον εντοπισμό των ισχυρότερων ελκτικών της στοιχείων,  το χτίσιμο διατροφικής συνείδησης με τη διαχείριση αστικών διατροφικών αποβλήτων, η εναρμόνιση με την ψηφιακή εποχή, η ένταξη των κατοίκων στο σχεδιασμό της τουριστικής ανάπτυξης του προορισμού, η ενίσχυση επιχειρηματικότητας, ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος με εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η προώθηση και παρουσίαση της πόλης και των επιχειρήσεών της στο εσωτερικό και το εξωτερικό, η υιοθέτηση καλών πρακτικών, η παραγωγή και διανομή επικοινωνιακού - προωθητικού υλικού σε έντυπη και ψηφιακή μορφή.

Μεταξύ άλλων, οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν τα εξής:

Εκδηλώσεις του 10ου Thessaloniki Food Festival:

-Ημερίδα Γαστρονομία και ΜΜΕ, ημερίδες γαστρονομικού τουρισμού και επιχειρηματικότητας, Vegan Life Festival με ενημέρωση και εκπαιδευτικά σεμινάρια για μεγάλους και παιδιά. Charity Coffee & Brunch: Φιλανθρωπικό δείπνο σε συνεργασία με το γαλλικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη.

-Παρουσίαση μελέτης του 1ου θεματικού χάρτη Vegan & Vegetarian σε συνεργασία με το ΑΠΘ.

-2ο Φεστιβάλ Πίτας : Διαγωνισμός πίτας για τους δημότες της πόλης σε συνεργασία με τις 5 δημοτικές κοινότητες και την κοινότητα Τριανδρίας.

-Thessaloniki Food Market 2020.

-Ελληνογαλλικό πικ-νικ στο πάρκο Γαλλίας σε συνεργασία με γαλλικό προξενείο: Γευσιγνωσία τοπικών τυριών συνοδεία κουλουριού Θεσσαλονίκης.

-Το Dress Code της Γαστρονομίας: Θεματική εκδήλωση με ιταλικές επιχειρήσεις ένδυσης που δραστηριοποιούνται στην Θεσσαλονίκη, συνοδευόμενη από γευσιγνωσία κρασιών και τοπικών προϊόντων

-Προβολή της γαστρονομίας της πόλης στη Νίκαια, σε συνεργασία με τα Γαλλικό και το Ελληνικό προξενείο.

-Εκδήλωση για τους chef ambassadors 2020.

-Εκδηλώσεις υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Thessaloniki Food Festival όπως Thessaloniki Craft Beer Experience, Thessaloniki Wine Show, Thessaloniki street food, Η Άνοιξη των ροζέ.

-EuroPride, Ιούνιος 2020: Συντονισμός διοργάνωσης του φεστιβάλ με στόχο την προσέλκυση του L.G.B.T. Τουρισμού.

-Προώθηση της πόλης στο εξωτερικό με B2B στις αγορές-στόχους όπως Τελ Αβίβ, Βελιγράδι, Βερολίνο, Μόσχα, Βρυξέλλες, Ζυρίχη, Μιλάνο, Ρώμη, Γερεβάν, Μπορντώ, Μονακό.

- Συμμετοχές σε συνέδρια, συναντήσεις και Workshops διεθνών οργανισμών, ενώσεων και δικτύων, στα οποία ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι μέλος, όπως Eurocities, European Cities Marketing, Food Smart Cities, Milan Urban Food Policy Pact, TCB, World Tourism Cities Federation.

-National Geographic Food and traveler: Προβολή της γαστρονομίας της πόλης με παρουσίαση και γευσιγνωσία τοπικών συνταγών.

-Κρασί και Λογοτεχνία: Ανάγνωση κειμένων Θεσσαλονικιών συγγραφέων συνοδεία τοπικών κρασιών, καθώς και κρασί και ποίηση: Ανάγνωση ποιημάτων Θεσσαλονικιών συγγραφέων συνοδεία τοπικών κρασιών σε συνεργασία με την Ένωση Οινοπαραγωγών Β. Ελλάδος.

-Συμμετοχή στην 6η Ετήσια συνάντηση Αντιπροσώπων πόλεων στο πλαίσιο του Urban Milan Food Policy Pact.

-Italian Street Food: Συμμετέχουν ιταλικές επιχειρήσεις της πόλης σε μια γιορτή γεύσεων και μουσικής σε συνεργασία με το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο.

-Gourmet charity dinner-Φιλανθρωπικό δείπνο με τους 3 chef ambassadors και την παρουσίαση του κρασιού του Αστικού αμπελώνα Η Γοργόνα.

-Εκδηλώσεις υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Thessaloniki Food Festival όπως Τα Βοροινά στο Λιμάνι,  γευσιγνωσίες τοπικών κρασιών και προϊόντων ,3rd Thessaloniki Beer Festival-μικρές ζυθοποιίες και τοπικοί παραγωγοί με μουσική και δράσεις για όλες τις ηλικίες,4ο Thessaloniki World Fine Drinking- τα καλύτερα μπαρ της πόλης με βραβευμένους bartenders εκπαιδεύουν το κοινό να πίνει σωστά, ο Χάρτης των Γεύσεων - κρασιά από όλη την Ελλάδα και παρουσιάσεις από masters of wine για το κοινό και τους επαγγελματίες.

-Ενημερωτική ημερίδα για τις υπηρεσίες έξυπνης μετακίνησης για τουρίστες και επισκέπτες σε συνεργασία με οργανισμούς μετακίνησης.

-Hμερίδα Slow tourism, Slow food, Thessaloniki Animation Festival, Open House Thessaloniki, με ξεναγήσεις αρχιτεκτονικών χώρων και κτηρίων της πόλης.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα