Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Αγίου Νικολάου
06 Feb 2020, 10:26 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020 ενέκρινε η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία Αγίου Νικολάου.
Στόχος του νέου προγράμματος, είναι η διατήρηση της περιοχής στην αγορά των προορισμών ως παραδοσιακός αυθεντικός τουριστικός προορισμός και ο εμπλουτισμός του τοπικού τουριστικού προϊόντος με κατεύθυνση το θαλάσσιο τουρισμό όπως ιστιοπλοϊκός, αλιευτικός, αθλητικός, καταδυτικός, καθώς και του ευρύτερου εναλλακτικού τουρισμού, οργανώνοντας και προωθώντας τα μονοπάτια του Αγίου Νικολάου ώστε να την ένταξη της περιοχής στον περιπατητικό χάρτη της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Επιμέρους στόχοι, είναι η έγκυρη και σωστή πληροφόρηση σχετικά με την περιοχή και τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους που προβάλλουν συνολικά την περιοχή και τα χαρακτηριστικά της, η προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της περιοχής που είναι τα μνημεία φύσης και πολιτισμού, ο θαλάσσιος και υποθαλάσσιος πλούτος, βελτιώνοντας συνεχώς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών σε όλο το φάσμα του τουρισμού.
Ειδικότερα, στις δράσεις που θα υλοποιηθούν, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής:
-Παραγωγή διαφημιστικού υλικού: Έντυπο μαρίνας πολύγλωσσο, πολύγλωσσοι χάρτες σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα, φωτογραφικό υλικό και παραγωγή βίντεο.
-Καταχωρήσεις στον τύπο, ενδεικτικά: Έντυπα που εξειδικεύονται στον ιστιοπλοϊκό καταδυτικό και περιπατητικό τουρισμό και τουριστικά έντυπα μεγάλων ξενοδοχειακών εταιριών.
-Διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως για παράδειγμα Φεστιβάλ Μαρίνας, Παιδικό Φεστιβάλ, ναυταθλητικοί αγώνες, εκδηλώσεις πεζοπορίας, αγώνες ορεινού δρόμου.
-Διαδίκτυο: Καταχωρήσεις σε Youtube, Vimeo και VK, διαφημιστικά βίντεο και καμπάνιες προώθησης e-marketing, κατασκευή ιστοσελίδας για τους ιστιοπλοϊκούς και ναυταθλητικούς αγώνες.
-Προβολή της ιστοσελίδας σε άλλες στο διαδίκτυο όπως το Tripadvisor.
-Συνέχιση της διαφημιστικής ψηφιακής καμπάνιας για προσέλκυση επισκεπτών, αφού οι εμπειρίες των επισκεπτών έχουν σημειώσει απήχηση.
διαβάστε ακόμα
- Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25/04 | 13:42
- Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της 25/04 | 12:31
- Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25/04 | 07:08
- Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:24
- Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25/04 | 07:03
- 13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία 25/04 | 07:59
- Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:22
- 6ος Μαραθώνιος Κισσάβου 24/04 | 07:19
- Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23/04 | 07:05
- Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23/04 | 07:02
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος 25.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 4 Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές! 25.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών 25.04.2024 | ΞΕΕ
- 7 Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα 25.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 10 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ