Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Αγίου Νικολάου

06 Feb 2020, 10:26 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Αγίου Νικολάου

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020 ενέκρινε η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία Αγίου Νικολάου.

Στόχος του νέου προγράμματος, είναι η διατήρηση της περιοχής στην αγορά των προορισμών ως παραδοσιακός αυθεντικός τουριστικός προορισμός και ο εμπλουτισμός του τοπικού τουριστικού προϊόντος με κατεύθυνση το θαλάσσιο τουρισμό όπως  ιστιοπλοϊκός, αλιευτικός, αθλητικός, καταδυτικός, καθώς και του ευρύτερου εναλλακτικού τουρισμού, οργανώνοντας και προωθώντας τα μονοπάτια του Αγίου Νικολάου ώστε να την ένταξη της περιοχής στον περιπατητικό χάρτη της Ελλάδας και της Ευρώπης.

Επιμέρους στόχοι, είναι η έγκυρη και σωστή πληροφόρηση σχετικά με την περιοχή και τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους που προβάλλουν συνολικά την περιοχή και τα χαρακτηριστικά της, η προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της περιοχής που είναι τα μνημεία φύσης και πολιτισμού, ο θαλάσσιος και υποθαλάσσιος πλούτος, βελτιώνοντας συνεχώς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών σε όλο το φάσμα του τουρισμού.

Ειδικότερα, στις δράσεις που θα υλοποιηθούν, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής:

-Παραγωγή διαφημιστικού υλικού: Έντυπο μαρίνας πολύγλωσσο, πολύγλωσσοι χάρτες σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα, φωτογραφικό υλικό και παραγωγή βίντεο.

-Καταχωρήσεις στον τύπο, ενδεικτικά: Έντυπα που εξειδικεύονται στον ιστιοπλοϊκό καταδυτικό και περιπατητικό τουρισμό και τουριστικά έντυπα μεγάλων ξενοδοχειακών εταιριών.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως για παράδειγμα Φεστιβάλ Μαρίνας, Παιδικό Φεστιβάλ, ναυταθλητικοί αγώνες, εκδηλώσεις πεζοπορίας, αγώνες ορεινού δρόμου.

-Διαδίκτυο: Καταχωρήσεις σε Youtube, Vimeo και VK, διαφημιστικά βίντεο και καμπάνιες προώθησης e-marketing, κατασκευή ιστοσελίδας για τους ιστιοπλοϊκούς και ναυταθλητικούς αγώνες.

-Προβολή της ιστοσελίδας σε άλλες στο διαδίκτυο όπως το Tripadvisor.

-Συνέχιση της διαφημιστικής ψηφιακής καμπάνιας για προσέλκυση επισκεπτών, αφού οι εμπειρίες των επισκεπτών έχουν σημειώσει απήχηση.

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα