Διαφήμιση του ΕΟΤ σε Μέσα Ενημέρωσης των Κάτω Χωρών

01 Oct 2019, 05:36 | ΕΟΤ

Σοφία Κοντογιάννη

Διαφήμιση του ΕΟΤ σε Μέσα Ενημέρωσης των Κάτω Χωρών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στις Κάτω Χώρες,  σε διεθνή διαφημιστικά μέσα για προβολή του τουρισμού, συνολικού ύψους 246.495,14 ευρώ με ΦΠΑ.

Οι διαφημιστικές ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, μεταξύ άλλων έχουν ως εξής:

Μέσο: Βlog Travel Valley.nl της εταιρείας Blog Idea Factory. Τέσσερις αναρτήσεις και άρθρα, καθώς και προβολή στα social media.

Μέσο: Ιστοσελίδα cheaptickets.nl της εταιρείας Travix International B.V. Τοποθέτηση banner , δημοσίευση ενός  Facebook post και ενός Instagram story, δημοσίευση ενός blog άρθρου  και αρθρογραφία για την Ελλάδα σε ενημερωτικό δελτίο που θα σταλεί σε 330.000 ηλεκτρονικές διευθύνσεις.

Μέσο: Ιστοσελίδα enfait.nl της εταιρείας Annemarie van der Ven/ Enfait.nl. Δημοσίευση άρθρων και προβολή στα social media.

Μέσο: Ιστοσελίδα Zin.nl της εταιρείας New Skool Media. Διαδικτυακή καμπάνια και αρθρογραφία για την Ελλάδα στα ενημερωτικά δελτία των online περιοδικών Zin.nl & Columbus.nl , δημιουργία σελίδας στο facebook Het Griekse Licht και δημιουργία e-magazine για την Ελλάδα.

Μέσο: Εφημερίδα Luxemburger Wort της εταιρείας Lux Media House, με τη δημοσίευση άρθρου.

Μέσα: Διαδικτυακό περιοδικό e-zine που θα σταλεί στο database των Mice Travel Magazine και  Business Traveller, δημοσίευση άρθρων και μίας ολοσέλιδης καταχώρησης στα περιοδικά Mice Travel Magazine και Business Traveller.

Παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα πραγματοποιηθούν στα μέσα nu.nl της εταιρείας Sanoma Digital, Margriet της εταιρείας Sanoma Media, στις ιστοσελίδες των εταιρειών Wayne Parker Kent Media, MG Telegraaf Media Groep Roularta Media Group , June.be , ANWB B.V. What about her.nl  και WeFlyCheap.nl, καθώς και στο περιοδικό De Morgen της εταιρείας Medialaan NV.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα