ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας

15 Jul 2019, 10:22 | ΕΟΤ

Σοφία Κοντογιάννη

ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού της Ρουμανίας με tour operators στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία, συνολικού ύψους 168.693,65 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα της συνδιαφήμισης, έχει ως εξής:

Tour operator Paralela 45 Turism S.R.L.

Online:

-Διαδικτυακή καμπάνια προώθησης ελληνικών προορισμών, ολοκληρωμένα πακέτα, στόχευση και σε ανεξάρτητους, κρατήσεις τελευταίας στιγμής.

-Διαδικτυακή καμπάνια «Το καλοκαίρι στην Ελλάδα συνεχίζεται», στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Offline:

Τηλεόραση- Antena 3 TV- Συνολικά 128 τηλεοπτικά σποτ για την προβολή της Ελλάδας με στόχευση στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Tour operator DIRECT BOOKING S.R.L.

Online:

-Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στόχο την προβολή ελληνικών προορισμών σε ανεξάρτητους τουρίστες.

Offline:

Από 26 έως 56 τηλεοπτικά σποτ των 30 λεπτών στα κανάλια DIGI TV, Travel Mix, Disney, Paramount και Comedy Central.

Εξωτερική διαφήμιση:

-Προβολή υλικού στις οθόνες του Metrorex Subway.

Tour operator S.C. TOURING EUROPABUS ROMANIA S.R.L.

Online:

-Διαφημιστική καμπάνια σε Facebook & Instagram, Google search & Remarketing, 10 αναρτήσεις άρθρων στο TTC's blog και στο Facebook, Blog Banner σε όλες τις σελίδες του TTC blog και αποστολή 6 newsletter σε επιλεγμένους 25.000 με 30.000 συνδρομητές.

Offline:

Be TUI Magazine , spread, δισέλιδη καταχώρηση σε 1 έκδοση.

Εξωτερική διαφήμιση:

-Προβολή στις οθόνες 25 καταστημάτων που βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα σε όλη τη Ρουμανία. Περίπου 60 προβολές σε κάθε οθόνη και κατάστημα.

-Sun Plaza Mall, διαφημιστικό banner στις κυλιόμενες σκάλες.

Tour operator HOLIDAY OFFICE S.R.L.

Online:

-Διαφημιστική καμπάνια στα social media και You Tube pre-roll ads.

- Advertorials-Online περιοδικά και εφημερίδες, συνολικά σε 5 διαδικτυακούς τόπους.

Offline:

-120 Ραδιοφωνικά σποτ, 4 ανά ημέρα.

Tour operator SC Prompt Service Travel Company SRL (Cocktail Holidays)

Online:

- Προβολή διαφορετικών πακέτων για ελληνικούς προορισμούς, προβολή πακέτων για ταξίδια μέλιτος, MICE και ειδικές εκδηλώσεις Διαφημιστική καμπάνια στο Facebook (διαγωνισμοί) ή καμπάνια μέσω πλατφόρμας Affiliates Google Adwords PPC (pay per click) Campaign.

Offline:

-Ειδική μπροσούρα  σε 2000 τεμάχια,  για προβολή MICE + special events στην Ελλάδα.

Tour operator AEROVACANTE S.R.L.

Online:

-Διαφημιστική καμπάνια στο Facebook και το Google, 15 advertorials στο διαδίκτυο σε 4 διαδικτυακούς τόπους, περιοδικά και εφημερίδες, Youtube advertising για την προβολή προορισμών στις Σποράδες -Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος-νέα σύνδεση charter από Τιμισοάρα. Επίσης, προβολή των πακέτων για τους νέους προορισμούς, Πάρο, Νάξο, Μήλο από Βουκουρέστι, Κλουζ, Τιμισοάρα.

Οffline:

-Διαφήμιση στην αλυσίδα κινηματογραφικών αιθουσών Cinema City και στους ραδιοφωνικούς σταθμούς Radio Kiss FM, 130 spots Radio West City Timisoara.

Εξωτερική διαφήμιση:

- Διαφημιστική καμπάνια στο Τραμ της πόλης Timisoara.

Σε παρεμφερείς διαφημίσεις στην αγορά της Ρουμανίας, θα προβούν και οι tour operators SC AMARA HOLIDAYS SRL και SC.FILADELFIASR.

Τέλος, όσον αφορά στην αγορά της Βουλγαρίας, ο tour operator Mouzenidis Travel Bulgaria Ltd θα προβεί σε συνδιαφήμιση η οποία αφορά μεταξύ άλλων σε διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα