Τουρισμός | Η ανάγκη για ασφάλεια δίνει προβάδισμα στον ταξιδιωτικό πράκτορα
03 Dec 2021, 11:48 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
TornosNews.gr
Η ασφάλεια σε όλο το πακέτο του ταξιδιού (μεταφορά και διαμονή στον προορισμό) είναι το βασικό ζητούμενο από την πλειονότητα των Γερμανών τουριστών, όπως δείχνουν τελευταίες έρευνες.
Χαρακτηριστικά:
- Η ετήσια έρευνα της Ένωσης Ερευνών Διακοπών και Ταξιδιών, FUR, έδειξε ότι πάνω από το 70% των Γερμανών ταξιδιωτών θεωρούν σημαντικό το ζήτημα της υγιειονομικής προστασίας στον προορισμό και στο ξενοδοχείο, ενώ πάνω από το 60% προτιμούν η χώρα στην οποία θα ταξιδέψουν να μην έχει κρούσματα κορωνοϊού ή ο αριθμός τους να είναι χαμηλός.
- Μελέτη της TUI διαπίστωσε ότι το 36% των Γερμανών πολιτών δίνουν προτεραιότητα στα κριτήρια του ταξιδιού στην ασφάλεια.
Μέχρι τώρα, ένας σημαντικός δείκτης ασφαλείας ήταν η «ταξιδιωτική προειδοποίηση» που εξέδιδε το Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμφωνα με τον σύμβουλο τουρισμού Michael Althoff, από τη Management Consulting, ωστόσο, ο όρος ταξιδιωτική προειδοποίηση για τους προορισμούς σχετικά με την επιδημιολογική τους κατάσταση ερμηνεύεται όλο και περισσότερο πολιτικά παρά πραγματολογικά.
Αυτό, τονίζει στο touristik-aktuell.de , έχει επίσης συνέπειες στις σταθερές πωλήσεις. Γι αυτό ο πελάτης έχει πλέον ανάγκη για άμεση ενημέρωση σχετικά με τις αλλαγές και τους περιορισμούς που αποφασίζονται κατά την περίοδο μεταξύ κράτησης και αναχώρησης.
Η ανάγκη για πληροφορίες εξαρτάται από διάφορους παράγοντες - είτε πρόκειται για επαγγελματικό είτε για ιδιωτικό ταξίδι. "Οι επισκέπτες αναμένουν πληροφορίες σχετικά με πιθανούς περιορισμούς στα εστιατόρια στις περιοχές, που θα βρεθούν ή εάν υπάρχουν αθλητικές εγκαταστάσεις στο χώρο", λέει ο Althoff.
Οι ατομικές απαιτήσεις είναι σημαντικές
Πολλά πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως και οι προσωπικές απαιτήσεις των πελατών. Ο Michael Althoff επισημαίνει ότι το ταξιδιωτικό γραφείο πρέπει να έχει το προφίλ του πελάτη του ως προς τον εμβολιασμό: Έχει εμβολιαστεί πλήρως; Ποιο εμβόλιο χορηγήθηκε, ανταποκρίνεται αυτό στις απαιτήσεις του προορισμού; Πόσο χρονών είναι ο πελάτης;
Ένα άλλο σημείο θα παίξει σημαντικό ρόλο στο μέλλον. Θα πρέπει να συνηθίσουμε να μαθαίνουμε από τους πελάτες πότε ήταν η ώρα του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού και αν η διάρκεια μέχρι την αναχώρηση παρέχει ανοσία, τονίζει ο Althoff.
Αυτές οι σημαντικές λελπτομέρειες, σύμφωνα με τον ίδιο, δίνουν προβάδισμα στον ταξιδιωτικό πράκτορα έναντι του διαδικτυακού πωλητή ταξιδιών.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης με τον πελάτη, υπογραμμίζει ο Althoff. Μπορούν να διαχειριστούν τις νέες απαιτήσεις ασφάλειας στη συζήτηση με τον πελάτη. Και εν τέλει το σύνθημα πρέπει να είναι: «Δεν αφήνουμε τους πελάτες μας μόνους».
διαβάστε ακόμα
-
Η Booking.com θα προσφέρει και κράτηση κρουαζιέρας στην αγορά των ΗΠΑ 10/11 | 11:12
-
BeachBound Vacations: Η Κέρκυρα νέος προορισμός στα πακέτα all inclusive 29/09 | 11:39
-
Αριστοτέλειο | Στο Ζορπίδης Τράβελ φοιτητικές μετακινήσεις 29/09 | 07:40
-
Φρένο της Κομισιόν στην εξαγορά της Etraveli από τη Booking.com 25/09 | 18:00
-
Κυριαρχία της Booking.com στις online ταξιδιωτικές κριτικές, αλλά χάνει έδαφος από τη Google 22/09 | 13:06
-
Kayak: Νέο εργαλείο προγραμματισμού διακοπών - Θα παρουσιάζει ποια ημερομηνία έχει το μικρότερο κόστος 22/08 | 13:27
-
TUI | Ακυρώσεις κρατήσεων μέχρι και την Κυριακή- ποια ξενοδοχεία της Ρόδου επηρεάζονται 25/07 | 12:07
-
Easyjet Holidays: Επέκταση στη γερμανική αγορά – «Θα γίνει μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες διακοπών στην Ευρώπη» 24/07 | 11:55
-
Entire Travel Group: Νέα προγράμματα διακοπών με λεωφορείο στα Ελληνικά νησιά για Αυστραλούς ταξιδιώτες 13/07 | 11:03
-
Η KeyTours κάνει ένα βήμα μπροστά προς την Βιωσιμότητα 19/06 | 12:37
δημοφιλέστερα
- 1 ΑΒΤΑ | Οι 4 εντελώς νέες τάσεις στα ταξίδια του 2024: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της νέας φουρνιάς ταξιδιωτών Generation T 30.11.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Σε εταιρεία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μισθώθηκε η Ακτή Βάρκιζας 30.11.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Airbnb | +47,1% έναντι του 2019 η ζήτηση για την Ελλάδα τον Οκτώβριο 30.11.2023 | AIRBNB
- 4 Περισσότεροι δικαιούχοι στον Β' κύκλο του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» 30.11.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 Scoot: Αυξημένη συχνότητα στις συνδέσεις Σιγκαπούρη – Αθήνα – Βερολίνο το 2024 30.11.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Τι συνέβη πραγματικά με τον Attika Reisen; Οι λόγοι που οδήγησαν στο αδιέξοδο 30.11.2023 | TOUR OPERATORS
- 7 Η TUI ανοίγει νέο κανάλι ταξιδιωτικής έμπνευσης στο WhatsApp 30.11.2023 | TOUR OPERATORS
- 8 Συνέδριο ΣΕΤΕ | Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του τουρισμού προς ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μέλλον 30.11.2023 | ΣΕΤΕ
- 9 ΞΕΕ | Το Πρόγραμμα Boutique Hotel στην έκθεση XENIA 2023 30.11.2023 | ΞΕΕ
- 10 Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Να αποσυρθούν οι διατάξεις για Airbnb και πρόσθετους φόρους στα ξενοδοχεία 30.11.2023 | ΦΟΡΕΙΣ