5 τεχνολογικές προκλήσεις για τα τουριστικά πρακτορεία

02 Oct 2015, 14:53 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

TornosNews.gr

5 τεχνολογικές προκλήσεις για τα τουριστικά πρακτορεία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τις 5 προκλήσεις της τεχνολογίας που καλούνται να αντιμετωπίσει ο κλάδος των τουρ οπερέιτορ, αποκαλύπτει νέα έρευνα της βρετανικής εταιρίας λογισμικού για τουρ οπερέιτορ και χονδρεμπόρους Open Destinations.

1. Τεχνολογία στο Cloud

Οι τουρ οπερέιτορ που εφαρμόζουν ένα νέο σύστημα κρατήσεων χρειάζεται να επανεξετάσουν την υποδομή ΙΤ που διαθέτουν. Ως τουρ οπερέιτορ, που θα πρέπει να φιλοξενείς τις εφαρμογές σου; Όλο και περισσότεροι αναζητούν λύση στο cloud ενώ άλλοι όχι.

Το cloud σημαίνει την αρχειοθέτηση και την πρόσβαση σε δεδομένα και προγράμματα, στο διαδίκτυο αντί στον υπολογιστή ή στον σέρβερ της εταιρίας.

Το cloud είναι άμεσα συνδεδεμένο με το ίντερνετ και το ίντερνετ βρίσκεται παντού, και αυτό αποτυπώνεται από τις αυξανόμενες πωλήσεις των τάμπλετ και των έξυπνων κινητών τηλεφώνων, σε αντιδιαστολή με τις φθίνουσες πωλήσεις των λάπτοπ και υπολογιστών.

Α. Πλεονεκτήματα:

-Κινητικότητα και συνεργασία

-ευελιξία

-συνοχή επιχειρήσεων

-ασφάλεια

Β. Ποιο είναι το κόστος; | Ο οργανισμός χρειάζεται να αξιολογήσει τα λειτουργικά κόστη σε μακροπρόθεσμη βάση. Αξίζει επίσης να αναλογιστεί τα σχέδια επέκτασης, έτσι ώστε αν για παράδειγμα χρειαστεί να ανοίξουν πολλά γραφεία, μια λύση cloud θα εξασφάλιζε εξοικονόμηση στα υψηλά κόστη σκήρού υλικού υπολογιστών και ομάδων ΙΤ.

Γ. Οι δυνατότητες διαχείρισης σκληρού υλικού στον οργανισμό | Οι τουρ οπερέιτορ χρειάζεται να αξιολογήσουν την τεχνική γνώση που διαθέτουν. Αν η απόφαση είναι να συμφωνήσουν με έναν πάροχο cloud θα παραστεί ανα΄γκη πιο εξειδικευμένων ικανοτήτων διαχείρισης πωλήσεων στο τμήμα ΙΤ που θα διαχειρίζεται τις εμπορικές σχέσεις.

Δ. Πώς θα διαχειριστεί ο οργανισμός τη μετάβαση στο cloud | Οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ έχουν μια αργή προσέγγιση στη μετακίνηση των υπηρεσιών τους στο cloud, καθώς αυτό τους επιτρέπει να έχουν το χρόνο να δουν ποια είναι η σχέση του με τις φυσικές εγκαταστάσεις. Η μετάβαση αυτή πρέπει να γίνει προσεκτικά για να μη θέσει σε κίνδυνο τις συνεχιζόμενες επιχειρήσεις του οργανισμού. 

2. Συνεργασία ενσωμάτωσης με Προμηθευτές

Τελευταία καταγράφεται ραγδαία ανάπτυξη της ζήτησης για συνεργασίες ενσωμάτωσης με διαχειριστές καναλιών, η οποία αυξάνεται όσο εντείνεται η επίδραση των διαχειριστών καναλιών στην εφοδιαστική αλυσίδα των ξενοδοχείων.

Αυτό έχει αυξήσει τη χρήση λογισμικού διαχείρισης καναλιών, ειδικά κατά το τελευταίο 12μηνο.

Όμως, η εμπλοκή των διαχειριστών καναλιών αρχίζει να προκαλεί προβλήματα στους τουρ οπερέιτορ, καθώς οι τελευταίοι πασχίζουν να προσαρμόσουν τα συστήματά τους σε ένα τοπίο το οποίο αλλάζει. Οι τουρ οπερέιτορ που αποτυγχάνουν να ενσωματωθούν με διαχειριστές καναλιών στην εφοδιαστική αλυσίδα τους, αρχίζουν ήδη να χάνουν έδαφος, και νέοι υποψήφιοι με περισσότερη τεχνολογική ευελιξία κερδίζουν μερίδιο αγοράς.

Η άνθιση των online τουρ οπερέιτορ (ΟΤΑ) έχει φέρει στο επίκεντρο το ζήτημα της διαφάνειας στις κρατήσεις, καθώς ο πελάτης γνωρίζει ποια τιμή ξενοδοχείου είναι διαθέσιμη και σε ποιόν. Ο προσεκτικός καταναλωτής είναι συνηθισμένος στο να κάνει έρευνα αγοράς και οι τουρ οπερέιτορ με τις καλύτερες τιμές είναι εκείνοι που θα κερδίσουν το παιχνίδι.

Τι να κάνετε…

Για να προετοιμάσετε την τεχνολογία σας για αυτές τις ενσωματώσεις στο μέλλον, προτείνεται η αξιολόγηση των δυνατοτήτων του συστήματος κρατήσεων το οποίο διευκολύνει όλες αυτές τις συνδέσεις σε άλλα συστήματα. Το σύστημα αυτό πρέπει να είναι ευέλικτο και ικανό να διαχειρίζεται όλα τα διαφορετικά χαρακτηριστικά πολλών διαφορετικών τρίτων συστημάτων. 

3. Τεχνολογία με προοπτικές για το μέλλον

Για να διατηρήσετε βιώσιμη την τεχνολογία σας, δεδομένης της ταχυτητας με την οποία αυτή αλλάζει, θα χρειαστεί να συνεχίσετε να επενδύετε στην τεχνολογία σας μακροπρόθεσμα. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να προσαρμόζονται στις μορφές που θα παίρνουν οι κρατήσεις σύμφωνα με τις εξελίξεις στην τεχνολογία και οι τουριστικοί οργανισμοί θα πρέπει να προσαρμόζονται αντίστοιχα.

Τα online πρακτορεία, προσανατολίζονται στην επιστήμη των δεδομένων, με την Expedia να έχει προσλάβει 400 νέους επιστήμονες δεδομένων μέσα στο 2014, αλλάζοντας την παραδοσιακή προσέγγιση στη διαχείριση προϊόντος.

Παραδείγματα ενσωμάτωση δεδομένων στις αποφάσεις του οργανισμού:

-Λήψη δεδομένων | Σκεφτείτε πώς τα σημεία λήψης δεδομένων μπορούν να συνεργαστουν, για παράδειγμα με τη συνένωση των προτιμήσεων κράτησης των πελατών σας με τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. 

-Διαχείριση Εμπειρίας Πελάτη | Οι τουρ οπερέιτορ απομακρύνονται από την παραδοσιακή διαχείριση εμπειρίας πελάτη (CRM) και κατευθύνονται προς μια πιο ολιστική εμπειρία πελάτη μέσω του κύκλου ζωής του πελάτη, κατανοώντας τη συμπεριφορά του και τελικά καθοδηγώντας τον στο μονοπάτι που θέλει ο οργανισμός για να πουλήσει προϊόντα του. 

Το κλειδί για να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις την τεχνολογία τους προκειμένου να προσφέρουν μια εντελώς προσωποποιημένη εμπειρία στους πελάτες τους είναι ο συνδυασμός των Big Data και του αυτοματισμού. 

4. Εύρεση Πόρων για την Τεχνολογία

-Η προσέγγιση «πρότζεκτ»

Α. Ορίστε τον οδικό χάρτη του πρότζεκτ | Εντοπισμός αναγκών, ικανοτήτων και αδυναμιών της τεχνολογία σε χρήση και λήψη απόφασης για τις αλλαγές σε ορισμένο χρόνο. 

Β. Ανάπτυξη εκπαιδευτικού προγράμματος | Επιλογή ατόμων από την επιχείρηση που θα εκπαιδευτούν από επαγγελματίες και θα γίνουν βοηθοί και εκπαιδευτές της νέας τεχνολογίας. 

Γ. Διαμόρφωση του συστήματος | Κατά τη μετακίνηση προς ένα νέο σύστημα κρατήσεων χρειάζεται προσεκτική μετακίνηση των δεδομένων πελατών. 

Δ. Συντήρηση του συστήματος | Η υποστήριξη λογισμικού είναι ζωτικής σημασίας προκειμένου οι τουριστικοί οργανισμοι να μπορούν να ανταποκρίνονται σε ζητήματα σε πραγματικό χρόνο και να επικοινωνούν με το προσωπικό οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.

-Ιδιοκτησία ΙΤ | Κάποιος πρέπει να είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των δεδομένων προϊόντος και των αναβαθμίσεων σε μόνιμη βάση.

-Εκπαίδευση | Πρέπει να είναι συνεχιζόμενη και από ειδικούς. 

5. Aλλαγή Μάνατζμεντ

Mια αλλαγή στην τεχνολογία σημαίνει αλλαγή στη ρουτίνα του προσωπικού του οργανισμού και μια δημοφιλής θεωρία αναφέρει ότι οι οργανισμοί μπορούν να προβλέψουν τη συμπεριφορά του προσωπικού, μετά την μεγάλης έκτασης αλλαγή.

Πώς μπορεί το μάνατζμεντ να αντιμετωπίσει τη συμπεριφορά των υπαλλήλων;

Μια επιτυχημένη εφαρμογή της τεχνολογίας συνοδεύεται από πρωτοβουλίες του εσωτερικού μάρκετινγκ, όπου οι ομάδες HR συνεργάζονται με το μάνατζμεντ για να συνθέσουν και να εκτελέσουν μια στρατηγική. 

Δείτε ορισμένα παραδείγμα επιτυχημένης καμπάνιας:

-Ζητήστε τη στήριξη μιας ομάδας μάνατζμεντ που ασχολείται με τις αλλαγές

-Επικοινωνήστε το όραμα της αλλαγής

-Ενσωματώστε την τεχνολογία σε μια νέα κουλτούρα 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα