ΤUI: Διευρύνεται το τμήμα tour και δραστηριοτήτων – «Είναι για εμάς βασικός πυλώνας ανάπτυξης»

25 May 2022, 13:09 | TOUR OPERATORS

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

ΤUI: Διευρύνεται το τμήμα tour και δραστηριοτήτων – «Είναι για εμάς βασικός πυλώνας ανάπτυξης»

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Στην ανανέωση και διεύρυνση της TUI Collection, που περιλαμβάνει επώνυμες εμπειρίες, προχώρησε ο όμιλος TUI, θέτοντας στο επίκεντρο του χαρτοφυλακίου τα tour και τις δραστηριότητες ως βασικό πυλώνα ανάπτυξης και στηρίζοντας τη συνεχιζόμενη διεύρυνση της ψηφιακής πλατφόρμας εμπειριών της TUI.

Οι αυθεντικές, επώνυμες εμπειρίες αποτελούν στρατηγικό στόχο περαιτέρω ανάπτυξης και είναι ήδη τα δημοφιλέστερα tour και δραστηριότητες στους προορισμούς μας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Musement, Peter Ulwahn και συνέχισε: «Οικοδομούμε πάνω σε αυτήν την επιτυχία, λανσάροντας εκ νέου ένα σημαντικά ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο TUI Collection με βελτιωμένη πρόταση αξίας και πρόσθετες εμπειρίες που θα προσελκύουν όλο και περισσότερους πελάτες να απολαμβάνουν περιηγήσεις και δραστηριότητες από την TUI».

Πάνω από πέντε εκατομμύρια εμπειρίες της TUI Collection έχουν προσφερθεί στους ταξιδιώτες από τη δημιουργία του κόνσεπτ, το 2015. Κατά τη διαδικασία ανανέωσης της συλλογής, το χαρτοφυλάκιο αυξάνει τα tour και δραστηριότητες από 385 σε περισσότερα από 650, σε περισσότερους από 100 προορισμούς.

Οι εμπειρίες της TUI Collection έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρουν στους πελάτες εξαιρετικό value μέσω πιο αειφόρων και υψηλής ποιότητας περιηγήσεων και δραστηριοτήτων, με επικεφαλής ειδικούς οδηγούς που προσφέρουν τοπικές πληροφορίες.

Η ανανέωση της TUI Collection συμπίπτει με τα αποτελέσματα έρευνας της TUI που δείχνουν ότι οι περισσότεροι τουρίστες απολαμβάνουν κατά μέσο όρο δύο εμπειρίες κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, με σχεδόν το 70% των ταξιδιωτών σε παραθαλάσσιους προορισμούς και τα τρία τέταρτα σε city break να κάνουν κράτηση για περισσότερες από μία εμπειρίες. Επιπλέον, τα tour και δραστηριότητες αντιπροσωπεύουν το υψηλότερο μερίδιο δαπανών στον προορισμό (40%).

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα