Αλλάζει η στρατηγική της TUI - Σχέδιο για πώληση ξενοδοχείων και επένδυση στην ψηφιακή πλατφόρμα

24 Jun 2020, 13:59 | TOUR OPERATORS

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Αλλάζει η στρατηγική της TUI - Σχέδιο για πώληση ξενοδοχείων και επένδυση στην ψηφιακή πλατφόρμα

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Μέχρι σήμερα η TUI δημιουργούσε ένα μεγάλο μέρος των κερδών της μέσα από τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία της, όμως στο μέλλον θα αρκεστεί στη διαχείριση.

Όπως δήλωσε στο FAZ ο διευθυντής του ομίλου, Fritz Joussen, η TUI θα πουλήσει ξενοδοχεία της ή θα τα αναθέσει σε συνεργάτες της.

Έχουν ιδιόκτητα ξενοδοχεία, πλοία και αεροσκάφη. Όμως σε πολλές περιπτώσεις οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για το αν είμαστε εμείς οι ιδιοκτήτες, τόνισε ο κ. Joussen.

Με την πώληση ξενοδοχείων της, τίποτα δεν θα αλλάξει στην εμπειρία διακοπών, τα ξενοδοχεία, το brand ή την ποιότητα υπηρεσιών της, διαβεβαίωσε ο διευθυντής της TUI και όπως είπε χαρακτηριστικά, η εμπειρία από το brand στις διακοπές θα πρέπει να παραμείνει κατά το 100% στο χαρακτήρα της TUI.

O κ. Joussen αρνήθηκε να συσχετίσει τη νέα στρατηγική του ομίλου του με της πτωχευμένης ανταγωνίστριας Thomas Cook. Διαχειριζόμαστε τα ξενοδοχεία, πρόκειται για τα δικά μας brand, εμείς θέτουμε και ελέγχουμε τα πρότυπα ποιότητας, τοποθεσίας και υπηρεσιών. Για να το κάνουμε αυτό χρειαζόμαστε να έχουμε ιδιοκτησία ξενοδοχείων μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, τόνισε.

Σε ορισμένους προορισμούς όπως το Κέιπ Βέρντε και η Καραϊβική, η TUI θα συνεχίσει να κτίζει την παρουσία της.

Συνολικά, ωστόσο, θα επενδύσουμε σημαντικά περισσότερο στην ψηφιακή πλατφόρμα μας και λιγότερα σε ακίνητη περιουσία, επισήμανε ο κ. Joussen. Η επιδίωξή του είναι να δημιουργηθεί μία από τις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες στην Ευρώπη. Ξεκινήσαμε αυτή τη διαδικασία πριν τον κορωνοϊό, μόνο που τώρα θα εφαρμοστεί πολύ πιο σύντομα, είπε. Παρομοίασε δε την κρίση του κορωνοϊού με έναν επιταχυντή καθώς οι εταιρίες θα αλλάξουν γρηγορότερα σε σχέση με άλλες εποχές.

Ένας σημαντικός λόγος για την αλλαγή πλεύσης της TUI είναι ο οικονομικός αντίκτυπος της πανδημίας. Με το κλείσιμο των λειτουργιών μας στα μέσα Μαρτίου, τόνισε ο κ. Joussen, βιώσαμε μια περίοδο με μηδενικές πωλήσεις. Ήταν βάρβαρο. Επιπλέον, οι επιστροφές χρημάτων για ταξίδια που ακυρώθηκαν έχουν ολοκληρωθεί, είπε και εξήγησε ότι για το λόγο αυτό, θα εστιάσουμε στη ρευστότητα.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα