Ανακαλεί την απόφαση κατάργησης των φυλλαδίων της η TUI

31 Jul 2019, 15:07 | TOUR OPERATORS

TornosNews.gr

Ανακαλεί την απόφαση κατάργησης των φυλλαδίων της η TUI

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Έρευνα καταναλωτών που έδειξε ότι τα φυλλάδια παραμένουν σημαντικό μέρος του ταξιδιού, ανάγκασε την TUI να ανακαλέσει την απόφαση που είχε ανακοινώσει το 2016 οτι μέχρι το 2020 θα καταργούσε τις παραδοσιακές μπροσούρες αντικαθιστώντας τις με λύσεις τεχνολογίας στα υποκαταστήματα.

Η αρχική απόφαση, σύμφωνα με τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο Nick Longman, βασίστηκε στις αλλαγές που παρατηρούνται στον τρόπο κράτησης και αναζήτησης διακοπών από τους καταναλωτές.

Ωστόσο, αυτή την εβδομάδα, ο οργανισμός επιβεβαίωσε οτι τελικά δεν θα καταργήσει τα φυλλάδια, εξαιτίας των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήχθη πέρυσι και έδειξε ότι οι μπροσούρες συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό στοιχείο για μέρος πελατών του.

Το 2016 η TUI τύπωσε 4,7 εκατ. μπροσούρες, με 56 διαφορετικούς τίτλους και με κόστος εκατομμυρίων λιρών. Ο αριθμός τους μειώθηκε σε 39 αυτή τη χρονιά και όλοι οι τίτλοι είναι διαθέσιμοι σε ψηφιακή μορφή.

Τα συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μπροσούρες αφού η TUI δήλωσε ότι δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για αλλαγές.

Εκπρόσωπος του οργανισμού δήλωσε οτι συνεχίζει να υπάρχει δέσμευση για μείωση των μπροσούρων και θα συνεχιστεί η διανομή lifestyle περιεχομένου που θα εμπνέει τους καταναλωτές και θα βοηθά στην επιλογή διακοπών και στη διαδικασία κράτησης. Αυτό περιλαμβάνει και έντυπο υλικό στα υποκαταστήματα.

Σύμφωνα με την απόφαση του 2016, τις μπροσούρες θα αντικαθιστούσαν ψηφιακές οθόνες ενώ στα υποκαταστήματα θα προσφερόταν δωρεάν Wi-Fi και ακουστικά εικονικής πραγματικότητας. Έκτοτε εγκαταστάθηκαν ψηφιακές οθόνες στο δίκτυο καταστημάτων όμως η εικονική πραγματικότητα δεν προσφέρθηκε σε ευρεία κλίμακα καταστημάτων καθώς όπως αποδείχθηκε δεν βελτίωσε την εμπειρία πελάτη. 

Η TUI τυπώνει μπορούρες πάνω από 60 χρόνια και η πρώτη κυκλοφόρησε το 1953 με το brand Skytours.

Διαβάστε ακόμα: Έρευνα: Στην εποχή των smartphones, η έντυπη πληροφόρηση από τα ξενοδοχεία έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των τουριστών!

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα