Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
29 Apr 2024, 12:19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην επόμενη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα της έκθεσης TravelTech Show (19-20 Ιουνίου, Λονδίνο) που διεξήχθη τον Απρίλιο σε 100 εκπροσώπους εταιριών ταξιδιών και τεχνολογίας.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος, με σχεδόν το ένα τρίτο (32%) να προσδοκά ότι η τεχνολογία αυτή θα έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών και στην εμπειρία πελάτη.
Το 62% των buyer που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, και πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των αυξήσεων αναμένουν να είναι της τάξης του 20%.
Το 56% δήλωσε ότι σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στο επόμενο έτος, έναντι 32% που θα επικεντρωθούν στις δαπάνες σε συστήματα κράτησης και 20% που θα επενδύσουν σε εφαρμογές για κινητά.
Το 24% περιμένει ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι η προσθήκη αξίας στην εφαρμογή των προτιμήσεων των πελατών για τη δημιουργία στοχευμένων συστάσεων, και το ένα πέμπτο (20%) δήλωσε ότι θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στους booking assistants.
Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε πτωτική πορεία, με τις ιστοσελίδες να αναδεικνύονται από τους ερωτηθέντες ως το καλύτερο κανάλι κρατήσεων (40%) και με τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) (20%) και τις μηχανές αναζήτησης και τα social media να ακολουθούν (16%).
Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να διαχειριστούν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και των ελλείψεων προσωπικού.
Κυριότερο όφελος της τεχνολογίας θεωρείται η αυξημένη αποτελεσματικότητα (32%) και, στη δεύτερη θέση, η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας, η ενίσχυση των σχέσεων με τον επισκέπτη και η προσωποποίηση, και η συμβολή στη διαχείριση κρατήσεων (12%)
διαβάστε ακόμα
- Οι 3 πιο περιζήτητες δεξιότητες της επόμενης 5ετίας - Στην κορυφή το ΑΙ 26/09 | 12:52
- Sabre Hospitality και Google εισάγουν την τεχνητή νοημοσύνη στα ξενοδοχεία 19/09 | 16:01
- Airports for Innovation (A4I) | Διεθνής διαγωνισμός καινοτομίας για startups - πρόκληση από 10 αεροδρόμια 12/09 | 16:53
- RIU Hotels & Resorts: Το νέο καινοτόμο chatbot που κάνει κρατήσεις και έχει προσωπικότητα 30/08 | 11:48
- Νέα διεθνής έρευνα της Deloitte | Το Gen AI στις επιχειρήσεις: πώς το σήμερα καθορίζει το αύριο 27/08 | 11:06
- Η κατανόηση της κυβερνοασφάλειας σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα | Συμβουλές από τον ειδικό της Booking.com 07/08 | 19:29
- Σε ισχύ ο ευρωπαϊκός κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη 02/08 | 12:03
- Νέο κατασκοπευτικό λογισμικό απειλεί 3,9 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως 28/06 | 14:16
- Οι hackers μπορούν να “σπάσουν” το 45% των κωδικών σε μόλις ένα λεπτό (!) 20/06 | 13:50
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
δημοφιλέστερα
- 1 Γαλλικός τουρισμός | Έρχεται βαρύς φόρος στις αεροπορικές εταιρείες - φόβοι για αύξηση των εισιτηρίων 07.10.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 Ο HAPCO υποστηρίζει την καμπάνια της IAPCO ''Unlocking Excellence'' 07.10.2024 | HAPCO
- 3 Άνοιξαν οι αιτήσεις στις Σχολές Τουρισμού του υπουργείου - Δεύτερη ευκαιρία για δωρεάν σπουδές στους ειδικούς 07.10.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 4 Club Med Gregolimano | Eπίσημα εγκαίνια μετά την επένδυση ανακαίνισης ύψους 30 εκατ. ευρώ 07.10.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Έως τις 10 Οκτωβρίου η προθεσμία αιτήσεων για τη ΣΑΕΚ Τουρισμού Κέρκυρας 07.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Έναρξη λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο 07.10.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 «Ημέρες Καριέρας» ΔΥΠΑ στην Αθήνα 18-19 Οκτωβρίου | 190 επιχειρήσεις με 6.000 θέσεις εργασίας 07.10.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 8 Kithaironas Trail: Αγώνας ορεινού τρεξίματος στο μυθικό βουνό 08.10.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης για σημαντικούς Σέρβους Τour Operators σε Πρέβεζα και Μετέωρα 08.10.2024 | ΕΟΤ
- 10 Ισπανικός τουρισμός | 64,3 αφίξεις στο 8μηνο, 86,5 δισ. ευρώ οι τουριστικές δαπάνες 07.10.2024 | ΚΟΣΜΟΣ